تاریخ اکران فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت اعلام شد

بعد از معرفی لیست بازیگران فیلم جدید “شب گذشته در سوهو” (Last Night in Soho)، کمپانی یونیورسال پیکچرز طی خبری تاریخ رسمی اکران این فیلم را 25 سپتامبر 2020 (4 مهر 1399) اعلام کرده است.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی “ادگار رایت” (Edgar Wright) ساخته خواهد شد و تا کنون اطلاعات بیشتری از جزئیات داستان این فیلم در دسترس نیست اما به گفته ی بعضی منابع، “شب گذشته در سوهو” با ژانر هیجان انگیز و رازآلود ساخته خواهد شد.

“بیبی راننده” (Baby Driver)، “ته دنیا” (The World’s End)، “شان می میرد” (Shaun of the Dead) و “اسکات پیلگریم در برابر دنیا” (Scott Pilgrim vs. the World) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “ادگار رایت” ساخته شده اند.

آخرین فیلم ساخته شده توسط این کارگردان 44 ساله ی بریتانیایی، “بیبی راننده” بود که در سال 2017 با بودجه ای 34 میلیون دلاری ساخته شد و موفق شد در مجموع به 226 میلیون دلار فروش جهانی دست پیدا کند. گفته می شود که “رایت” قصد دارد بعد از ساخت فیلم “شب گذشته در سوهو” قسمت دوم و دنباله ی فیلم “بیبی راننده” را نیز تولید کند.

“آنیا تیلور- جوی” (Anya Taylor-Joy)، “مت اسمیت” (Matt Smith)، “توماسین مکنزی” (Thomasin McKenzie) و “دایانا ریگ” (Diana Rigg) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید “شب گذشته در سوهو” به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم