گزارش فروش هفتگی سینمای ایران

فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، در نهمین هفته ی اکرانش همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلم با 751 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، به مبلغ 16 میلیارد و 453 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی”، با 663 میلیون تومان فروش در ششمین هفته ی اکرانش همچنان در جایگاه دوم قرار دارد. فروش کل این فیلم به 4 میلیارد و 124 میلیون تومان رسیده است.

“ایکس لارج” داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیر منتظره روبرو می شوند. “اکبر عبدی”، “محمدرضا شریفی‌نیا”، “سحر قریشی”، “یوسف تیموری” و “علی صادقی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، در شانزدهمین هفته ی اکرانش با 641 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم به مبلغ 23 میلیارد و 42 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “قصر شیرین”، به کارگردانی “سید رضا میرکریمی” و “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی” به ترتیب با 581 و 497 فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم