اندی سرکیس قسمت دوم فیلم Venom را کارگردانی خواهد کرد

مدتی پیش کمپانی سونی پیکچرز گزینه های مورد نظر خود برای کارگردانی قسمت دوم فیلم پرطرفدار “ونوم” (Venom) را اعلام کرد که در آن ها نام کسانی مثل “تراویس نایت” (Travis Knight)، کارگردان فیلم “بامبلبی” (Bumblebee) و “روپرت وایت” (Rupert Wyatt)، کارگردان فیلم “ظهور سیاره میمون ها” (Rise of the Planet of the Apes) و همچنین “اندی سرکیس” (Andy Serkis) به چشم می خورد.

اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده توسط این کمپانی، “اندی سرکیس”، بازیگر و کارگردان 55 ساله ی بریتانیایی، رسما به عنوان کارگردان فیلم مورد انتظار “ونوم 2” انتخاب شده است. این سومین تجربه ی کارگردانی “سرکیس” بعد از ساخت فیلم های “نفس” (Breathe) و “موگلی: افسانه ی جنگل” (Mowgli: Legend of the Jungle) خواهد بود.

“پلنگ سیاه” (Black Panther)، “لانگ شات” (Long Shot) و “انتقام جویان: عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron) نیز از جمله فیلم هایی اند که “اندی سرکیس” در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

تا کنون هیچ اطلاعاتی از داستان، بازیگران و تاریخ اکران قسمت دوم فیلم “ونوم” منتشر نشده است و فقط بازگشت تام هاردی (Tom Hardy)، بازیگر نقش اول این فیلم، در قسمت جدید آن تایید شده است. قسمت اول این فیلم پاییز سال 2018 با بودجه ای 116 میلیون دلاری و به کارگردانی “روبین فلیشر” (Ruben Fleischer) ساخته شد و در مجموع به بیش از 850 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم