گزارش باکس آفیس آخر هفته: پایان صدر نشینی شیرشاه با شروع طوفانی فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

فیلم اکشن  “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” یکی از مورد انتظار ترین فیلم های اکشنی بود که سه روز پیش اکران شد و شروع بسیار موفقی را در گیشه پشت سر گذاشت. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” موفق شد با 60 میلیون دلار فروش در افتتاحیه ی اکرانش، جایگاه نخست جدول باکس را از آن خود کند و بدین ترتیب لایو اکشن “شیر شاه” (The Lion King) در هفته ی سوم اکرانش به جایگاه دوم جدول راه پیدا کرد.

این فیلم به عنوان اولین اسپین آف مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” در نظر گرفته شده است و “دیوید لیچ” (David Leitch)، کارگردان فیلم های مشهوری مثل “ددپول ۲” (Deadpool ۲)، “جان ویک” (John Wick) و “بلوند اتمی” (Atomic Blonde)، کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

“دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “جیسون استاتهام” (Jason Statham)، “ادریس البا” (Idris Elba) و “ونسا کربی” (Vanessa Kirby)  از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

اما لایو اکشن “شیر شاه” که در هفته ی گذشته فروش جهانی اش ازمرز یک میلیارد دلار عبور کرد، با 38 میلیون دلار فروش در آخر هفته، تا کنون به 430 میلیون دلار فروش در داخل مرز های ایالت متحد آمریکا دست پیدا کرده است.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood) با 20 میلیون دلار فروش در هفته ی دوم اکرانش، در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم نیز تا کنون به مبلغ 78 میلیون دلار رسیده است.   لئوناردو دیکاپریو، برد پیت  و مارگو رابی از جمله ستارگانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home) و انیمیشن “داستان اسباب بازی ۴” (Toy Story ۴)، هر کدام با 7 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا قرار دارند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی – Scary Stories to Tell in the Dark

فیلمی ترسناک به کارگردانی “آندره اووردال” (André Øvredal) که در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. داستان این فیلم درباره ی مردم دهکده ای دورافتاده است که با اتفاقات مرموز و ترسناکی روبه رو می شوند و سعی داردند علت این اتفاقات را کشف کنند.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم