مذاکره با کیت بلانشت برای پیوستن به بردلی کوپر در فیلم Nightmare Alley

بعد از قطعی شدن حضور  “بردلی کوپر” (Bradley Cooper) در فیلم جدید “کوچه ی کابوس” (Nightmare Alley)، طبق جدید ترین اخبار منتشر شده، عوامل سازنده ی این فیلم در حال مذاکره با “کیت بلانشت” (Cate Blanchett) برای پیوستن به این پروژه ی جدید هستند. گفته می شود که این بازیگر 50 ساله ی استرالیایی، برای بازی در یکی از نقش های مکمل در این فیلم در نظر گرفته شده است و “رونی مارا” (Rooney Mara) از دیگر گزینه های “گی یرمو دل تورو” برای بازی در این نقش است.

“کیت بلانشت” که تاکنون دو بار برنده ی جایزه ی اسکار شده است، سابقه ی نقش آفرینی در فیلم های “کارول” (Carol)، “هشت یار اوشن” (Ocean’s 8)، “جاسمین غمگین” (Blue Jasmine) و “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok) را در کارنامه ی خود دارد.

فیلم جدید “کوچه ی کابوس” به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” (Guillermo del Toro) ساخته خواهد شد؛ فیلم هایی مثل “پسر جهنمی” (Hellboy)، محصول سال ۲۰۰۴، “حاشیه اقیانوس آرام” (Pacific Rim) و “قله ای به رنگ خون” (Crimson Peak) نیز از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” ساخته شده اند. گفتنی است که “گی یرمو دل تورو” برای کارگردانی فیلم “شکل آب” (The Shape of Water) در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد.

داستان فیلم “کوچه ی کابوس” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “ویلیام لیندزی گرشام” (William Lindsay Gresham)، نوشته شده است. پیش از این در سال ۱۹۴۷ میلادی (۱۳۲۶ شمسی) فیلمی به همین نام با اقتباس از این رمان و به کارگردانی “ادموند گولدینگ” (Edmund Goulding) ساخته شده بود.

تاریخ دقیق اکران فیلم “کوچه ی کابوس” تا کنون اعلام نشده است و باید منتظر اطلاعات تکمیلی بیشتری از این پروژه ی جدید در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم