گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: شروع موفق فیلم قصر شیرین و ادامه ی صدرنشینی شبی که ماه کامل شد

در هفته ای که گذشت با اکران فیلم جدید “قصر شیرین” جدول فروش هفتگی سینما های کشور نیز دستخوش تغییر شد؛ بعضی از فیلم های در حال اکران چند پله سقوط و بعضی دیگر صعودی قابل توجه را تجربه کردند. در ادامه با گزارش کامل فروش هفتگی سینما های کشور همراه ما باشید.

فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، بعد از گذشت هشت هفته همچنان در صدر جدول قرار دارد. فروش کل این فیلم با یک میلیارد و هشت میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، به 15 میلیارد و 635 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی”، با دو پله صعود موفق شد جایگاه دوم جدول را از آن خود کند؛ فروش این فیلم در هفته ی پنجم اکرانش به 761 میلیون تومان رسید. با این حساب فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 3 میلیارد و 393 میلیون تومان رسیده است.

“ایکس لارج” داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیر منتظره روبرو می شوند. “اکبر عبدی”، “محمدرضا شریفی‌نیا”، “سحر قریشی”، “یوسف تیموری” و “علی صادقی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، در پانزدهمین هفته ی اکرانش 756 میلیون تومان فروش در گیشه داشت و در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 22 میلیارد و 377 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “قصر شیرین”، به کارگردانی “سید رضا میرکریمی”، که در اولین هفته ی اکرانش به سر می برد شروع موفقی را در گیشه تجربه کرد و موفق شد با 681 میلیون تومان فروش جایگاه چهارم جدول را از آن خود کند.

داستان این فیلم درباره ی مردی است که در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است.

فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، نیز این هفته با 659 میلیون تومان فروش، سه پله سقوط کرد و در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم