7 ترکیب رنگ جادویی

7 ترکیب رنگ جادویی

اگر از رنگ‌های تکراری و دکوراسیون همیشگی خانه خود خسته شده و دوست دارید چیزهای جدید را تجربه کنید، باید بدانید در این مقاله 7 ترکیب رنگ جادویی در دکوراسیون خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اکر + صورتی چرک، در طراحی‌های اخیر دیده شده است که رنگ صورتی چرک به زیبایی با رنگ‌های دیگر ترکیب شده است (با رنگ‌های خاکی، آبی و سیاه). از سوی دیگر رنگ اکر چرک در کنار رنگ صورتی چرک می‌تواند ترکیب زیبایی به وجود آورد.

صورتی + زرد، همانطورکه در تصویر بالا می‌بینید دو رنگ پرانرژی صورتی و زرد نه‌تنها به هم می‌آیند بلکه درکنار هم ترکیب زیبا و لذت بخشی به وجود می‌آورند.

سبز لجنی + نعنایی (+ قرمز سیر)، رنگ سبز ازجمله رنگ‌هایی است که به‌خوبی با بقیه رنگ‌های طیف خود هماهنگ می‌شود، شاید به این دلیل که رنگ‌های آن را در طبیعت زیاد می‌بینیم. در این تصویر دیوار سبز چرک با صندلی‌های نعنایی که حالت تمیزی را به وجود می‌آورند به‌خوبی هماهنگ شده است. بنابراین رنگ چرک و تمیز به‌خوبی باهم منطبق شده و رنگ قرمز سیر هم حالت جالبی به وجود آورده است.

آبی جوهری + نارنجی نئونی، هماهنگ نمودن رنگ نارنجی در کنار رنگ‌های دیگر بسیار مشکل است، اما به‌راحتی می‌توان آن را در کنار آبی جوهری استفاده نمود. بااینکه هردو رنگ تندی هستند اما تصویر جالبی به وجود می‌آورند.

بنفش + قرمز، شاید در ابتدا تصور کنید استفاده از این دو رنگ در کنار هم ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما در این تصویر می‌بینید که نه‌تنها ترسناک نیست بلکه بسیار زیبا و انرژی‌بخش است.

سبز چمنی + صورتی براق، بااینکه دو رنگ سبز و صورتی می‌توانید به‌راحتی با یکدیگر ترکیب شده و حالت زیبایی به وجود آورند، اما ترکیبی که در شکل می‌بینید واقعاً زیبا و تأثیرگذار است. بااینکه هردو چشم‌گیر هستند اما درکنار هم هارمونی زیبایی به وجود آورده‌اند.

قهوه‌ای + خاکستری، شاید از این ترکیب رنگ بترسید. اما این ترکیب یک حالت خنثی و طبیعی به وجود می‌آورد. زیرا رنگ سرد خاکستری در کنار رنگ گرم قهوه‌ای هماهنگی خوبی به وجود آورده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم