گزارش باکس آفیس آخر هفته: Once Upon a Time in Hollywood رکورد افتتاحیه ی فیلم های تارانتینو را شکست

در هفته ای که گذشت یکی از مهم ترین و مورد انتظار ترین فیلم های سال 2019، یعنی “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood)، اکران شد و موفق شد فروش قابل توجهی در گیشه داشته باشد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.

در حالی که لایو اکشن “شیر شاه” (The Lion King) در دومین هفته ی اکرانش خود همچنان پرقدرت صدر نشین جدول باکس آفیس است، فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” موفق شد با 40.3 میلیون دلار فروش در افتتاحیه ی اکرانش، به پر فروش ترین اثر کارگردان محبوب هالیوود، “کوئنتین تارانتینو”(Quentin Tarantino)، تبدیل شود و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

آخرین فیلم این کارگردان که موفق شد فروشی قابل توجه در گیشه داشته باشد، “حرامزاده های لعنتی” (Inglourious Basterds) بود که در سال 2009 اکران شد و در افتتاحیه ی اکرانش به 38.1 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

بسیاری معتقدند که با وجود حضور ستاره هایی مثل  لئوناردو دیکاپریو، برد پیت  و مارگو رابی در نهمین اثر این کارگردان محبوب، و با توجه به امتیازات موفقی که فیلم تا کنون به دست آورده است، فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” شایستگی فروش بیشتر و صدرنشینی در جدول باکس آفیس را داشت و می بایست این جایگاه را از چنگ فیلم ضعیفی مثل “شیر شاه” در بیاورد. با این وجود بسیاری از تحلیل گران فروشی 30 تا 50 میلیون دلاری را برای این فیلم در هفته ی دوم اکرانش پیش بینی کرده اند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا، فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home) با 12 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم در داخل مرز های ایالت متحد آمریکا به 344 میلیون و در دیگر کشور های جهان به 672 میلیون دلار ر سیده است که با این حساب فروش کل این فیلم تا کنون از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. گفتنی است که “مرد عنکبوتی: دور از خانه” اولین فیلم این شخصیت است که فروشش به یک میلیارد دلار رسیده است.

انیمیشن “داستان اسباب بازی ۴” (Toy Story ۴)، به کارگردانی “جاش کولی” (Josh Cooley) و فیلم “خزیدن” (Crawl)، به کارگردانی “الکساندر آجا” (Alexandre Aja) به ترتیب با 9 و 4 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا قرار دارند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو – Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

فیلم جدید “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” به عنوان اولین اسپین آف مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” در نظر گرفته شده است و یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین فیلم های اکشنی است که در سال 2019 اکران شدند.

“دیوید لیچ” (David Leitch)، کارگردان فیلم های مشهوری مثل “ددپول ۲” (Deadpool ۲)، “جان ویک” (John Wick) و “بلوند اتمی” (Atomic Blonde)، کارگردانی این فیلم جدید را بر عهده داشته است.

فیلم جدید “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو”، در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

“دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “جیسون استاتهام” (Jason Statham)، “ادریس البا” (Idris Elba) و “ونسا کربی” (Vanessa Kirby)  از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم