اولین تریلر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی اولین تریلر از فیلم مورد انتظار “سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی” (Zombieland: Double Tap) را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت هر چهار شخصیت اصلی داستان هستیم. شما در ادامه می توانید ایت تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، کمپانی سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی این فیلم با محوریت شخصیت های اصلی آن را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

فیلم مورد انتظار “سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی” به کارگردانی “روبن فلیشر” (Ruben Fleischer)، کارگردان فیلم هایی مثل “ونوم” (Venom)، “جوخه ی گانگستر” (Gangster Squad) و “۳۰ دقیقه یا کمتر” (۳۰Minutes or Less)، ساخته خواهد شد و به عنوان دنباله ی فیلم “سرزمین زامبی ها” (Zombieland) در نظر گرفته شده است.

قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۰۹ و با بودجه ای ۲۳ میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع توانست فروشی ۱۰۲ میلیون دلاری را در گیشه تجربه کند.

“وودی هارلسون” (Woody Harrelson)، “اما استون” (Emma Stone)، “جسی آیزنبرگ” (Jesse Eisenberg) و “ابیگل برسلین” (

Abigail Breslin) از جمله بازیگرانی هستندکه همانند قسمت قبلی، در فیلم جدید “سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی” به نقش آفرینی می پردازند. این فیلم  در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم