گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدرنشینی شبی که ماه کامل شد در هفتمین هفته ی اکرانش

فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، که در هفتمین هفته ی اکرانش به سر می برد همچنان با فروش قابل ملاحضه ی خود در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلم با 1 میلیارد و 178 میلیون تومان فروش در هفته ای که گذشت، به مبلغ 14 میلیارد و 393 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، نیز با 939 میلیون تومان فروش همچنان در جایگاه دوم جدول قرار دارد. فروش کل این فیلم با احتساب فروشی که در این هفته داشته است، به مبلغ 11 میلیارد و 389 میلیون تومان رسیده است.

داستان این فیلم در سال ۱۳۴۶ جریان دارد و درباره ی زندانی است که بنا به دلایلی در حال انتقال زندانیان خود به ساختمان جدیدی است و بعد از اتمام نقل مکان، رئیس زندان متوجه عدم حضور یکی از زندانیان در زندان جدید می شود.

“نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار”، “آتیلا پسیانی” و “مانی حقیقی” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “سرخپوست” به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، در چهاردهمین هفته ی اکرانش 872 میلیون تومان فروش در گیشه داشت و در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 21 میلیارد و 547 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های ”ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی” و “زهرمار”، به کارگردانی “سید جواد رضویان” به ترتیب با 752 و 634 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم