آخر هفته با طعم فیلم! (شماره 30)

آخر هفته فرصت مناسبی برای دیدن فیلم های مختلف است؛ پیشنهاد ما این ده فیلم است که در ادامه خواهید دید. با پروشات همراه باشید.


1. دور افتاده -2000- Cast Away

ژانر: درام، هیجان انگیز، عاشقانه

کارگردان: “رابرت زمکیس” (Robert Zemeckis)

بازیگران: “تام هنکس”، “هلن هانت”

تریلر فیلم

فیلمی درام و بسیار زیبا که احساسات مخاطب را درگیر می کند. داستان فیلم درباره ی مردی است که از سقوط هواپیما جان سالم به در می بردو در جزیره ای دور افتاده و نا شناخته گیر می افتد. او که تا کنون زندگی مدرن و بی درد سری داشته، اکنون مجبور است به شیوه ی انسان های اولیه زندگی کند و زنده بماند. بدون شک برجسته ترین ویژگی این فیلم بازی دیدمی تام هنکس است که بار دیگر استعداد بازیگری خود را ثابت می کند.


2. آنا کارنینا -2012- Anna Karenina

ژانر: درام، تاریخی، عاشقانه

کارگردان: “جو رایت” (Joe Wright)

بازیگران: “کایرا نایتلی”، “جود لا”، “آلیسیا ویکاندر”

تریلر فیلم

“آنا کارنینا” فیلمی با جلوه های بصری زیبا و دیدنی است که مخاطب را محو خود می کند. داستانی که روایت گر عشق و خیانت است و در نهایت به شکل غم انگیزی به پایان می رسد. کایرا نایتلی در این فیلم بازی دیدنی را از خود به نمایش گذاشته است. این فیلم اسکار بهترین طراحی لباس را در سال 2013 از آن خود کرده است.


3. تعقیب سرد -2019- Cold Pursuit

ژانر: درام، اکشن، جنایی

کارگردان: “هانس پتر مولند” (Hans Petter Moland)

بازیگران: “لیام نیسون”، “لورا درن”، “تام بیتمن”

تریلر فیلم

لیام نیسون که استعدادش در فیلم های اکشن ثابت شده است، در این فیلم نقش یک برف روب را برعهده دارد که در کوه های راکی زندگی آرامی دارد اما با مرگ پسرش در اثر استعمال مواد مخدر زندگی اش دگرگون می شود. گرچه کاکسمن می تواند این شرایط را پذیرفته و به زندگی ادامه دهد اما موضوع این است که پسر او اصلا معتاد نبود. در نتیجه به یک کارتل مواد مخدر راه یافته و می خواهد همه افرادی که پسرش را به قتل رساندند نابود کند.


4. راهبه -2018- The Nun

ژانر: ترسناک، رازآلود

کارگردان: “کورین هاردی” (Corin Hardy)

بازیگران: “تیسا فرمیگا”، “دمیان بیچر”، “شارلوت هوپ”

تریلر فیلم

اگر از طرفداران مجموعه فیلم های “احضار” هستید حتما فیلم “راهبه” را تماشا کنید. داستان این فیلم درباره ی زمانی است که یک راهبه جوان، در کلیسایی در رومانی به طرزی مشکوک به قتل می‌رسد. یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک، به همراه یک راهبه تازه‌ کار، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق روی این کلیسا و اتفاقات رخ داده در آن می‌شوند. آن‌ها حین بررسی پرونده، به راز نامقدس و شومی برخورد می‌کنند که نه‌ تنها زندگی، بلکه ایمان و همچنین روح خود را به خطر می‌اندازند.


5. خنده ی آخر -2019- The Last Laugh

ژانر: کمدی

کارگردان: “گرِگ پریتیکین” (Greg Pritikin)

بازیگران: “چوی چیس”، “ریچارد دریفوس”

تریلر فیلم

فیلم “خنده ی اخر” داستان مدیر استعداد یابی بازنشسته ای به نام “ال هارت” است که بعد از سال ها یکی از مشتریان سابق خود به نام “بادی گرین” را ملاقات میکند که پنجاه سال قبل کار کمدی را رها کرده بود. “ال هارت” او را متقاعد میکند که با هم از خانه ی سالمندانی که در آن ساکن هستند فرار کنند و تور کمدی ای در سرتاسر کشور برپا کنند.


6. برانسون -2008- Bronson

ژانر: درام، جنایی، هیجان انگیز، بیوگرافی

کارگردان: “نیک.لاس ویندینگ رفن” (Nicolas Winding Refn)

بازیگران: “تام هاردی”، “جولیت اولدفیلد”، “آماندا برتون”

تریلر فیلم

این فیلم داستان زندگی شخصی خلافکار به نام “چارلز برانستون” را روایت می کند که بیش از سی سال از عمر خود را در زندان سپری کرده و فردی بسیار خشن است. تام هاردی بازی حیرت انگیزی در این فیلم به نمایش گذاشته و نقش آفرینی اش بی عیب و نقص است. علاوه بر این، فضاسازی و موسیقی مناسب این فیلم نیز مخاطب را جذب خود خواهد کرد.


7. فقط باهاش کنار بیا -2011- Just Go With It

ژانر: کمدی، رمانتیک

کارگردان: “دنیس داگن” (Dennis Dugan)

بازیگران: “آدام سندلر”، “جنیفر آنیستون”، “بروکلین دکر”، “نیکول کیدمن”

تریلر فیلم

یک جراح پلاستیک در سفری به هاوایی باید دستیار خود را متقاعد کند که در برابر دوست دختر جوان او خودش را به جای همسر مرد جا بزند که به زودی از هم جدا می شوند. همه بازیگران عالی هستند و ادم سندلر و جنیفر آنیستون صحنه های کمدی و جذاب خلق می کنند. داستان هم به خوبی نوشته و پرداخته شده است.


8. بیست -2015- Twenty

ژانر: درام، کمدی

کارگردان: “بیونگ-هئون لی” (Byung-heon Lee)

بازیگران: “کیم وو-بین”، “لی جون-هو”، “کانگ ها-نیول”

داستان این فیلم درباره ی سه دوست است که به تازگی بیست ساله شده اند و باید تصمیم بگیرند برای ادامه ی زندگی شان چه کاری باید انجام دهند. چالش هایی که هر یک از این شخصیت ها در طول فیلم با آن رو به رو می شود جالب بوده و نحوه ی برخورد با آنها طنز آمیز و خنده دار است.


9. رئیس -2017- Raees

ژانر: هیجان انگیز، جنایی

کارگردان: “راهول دهولاکیا” (Rahul Dholakia)

بازیگران: “شاهرخ خان”، “ماهیرا خان”، “نوازالدین صدیقی”

تریلر فیلم

فیلمی زیبا و دیدنی با داستانی مهیج و غیر قابل پیش بینی که ارزش یک بار دیدن را دارد. داستان فیلم درباره ی شخصی به نام “رئیس” است که به تجارت مشروبات الکلی مشغول می باشد و تحت تعقیب شدید پلیس قرار می گیرد. فیلم “رئیس” داستانی سرشار از عشق، دوستی و خیانت است که از تماشای آن پشیمان نخواهید شد.


10. لینک گمشده -2019- Missing Link

ژانر: ماجراجویی، کمدی

کارگردان: “کریس بولتر” (Chris Butler)

صدا پیشگان: “هیو جکمن”، “زویی سالدانا”، “اما تامپسون”

تریلر فیلم

انیمیشن”لینک گمشده” داستان مردی به نام “لینک” است که به خدمت مردی به نام “سر لیونل فراست” در می آید تا اجدادش را در سرزمین افسانه ای “شری لانگا” پیدا کند. کاوشگر دیگری به نام “ادلینا فورت نایت” هم به آن ها می پیوندد و این گروه سه نفره با هم برای کمک به “لینک” دست به کار می شوند. شخصیت پردازی متفاوت و بامزه، ماجراجویی های هیجانی و داستان جذاب این انیمیشن در کنار صداگذاری عالی هیو جکمن، آن را به یک اثر دلنشین تبدیل کرده است.


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید. شما چه فیلمی را برای تماشا در آخر هفته پیشنهاد می کنید؟

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. حسین

    مرداد 16, 1398

    لیست این هفتتون واقعا عالی بود
    دستتون درد نکنه

    پاسخ