لیست قدرتمندترین موجودات کیهانی در کمیک های DC

کمپانی دی سی (DC) همیشه ثابت کرده که قوی ترین شخصیت های تاریخ کتاب های کامیک را داراست. با وجود شخصیت های خداگونه ای مانند سوپرمن، زن شگفت انگیز، گرین لانترن و فلش، همیشه گفته می شود دی سی برای طرفداران قهرمان های قدرتمند مناسب است و مارول برای قهرمان های انسانی.

باوجود شخصیت های قدرتمند روی زمین، دی سی در زمینه داشتن این شخصیت ها پیشرو است. افرادی مانند سوپرمن و زن شگفت انگیز به ویلن یا متفقانی از دنیاهای دیگر نیاز دارند تا آنها را به چالش انداخته و از لحاظ قدرت با آنها رقابت کنند. به این معنا که برخی از قدرتمندترین شخصیت های دی سی از قلمروهای کهکشانی هستند. در اینجا می خواهیم 10 شخصیت قدرتمند دی سی از تاریخچه کتاب های کامیک را مرور کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. ولور – VALOR

سوپرمن قوی ترین بیگانه سیاره زمین است، اما دکسام و مون-ال نیز می توانند جز قوی ترین ها باشند. او پس  از دیدار جور-ال و دریافت راهنمایی پیش از انفجار کریپتون به زمین رسید. سپس به نقطه فانتوم فرستاده شد تا به تنهایی زندگی کند، تا اینکه برای درمان او مرهمی کشف شد.

ولور به دلیل نیروی خورشیدی زمین از لحاظ قدرت و آسیب ناپذیری، طول عمر، حواس و پرواز، با سوپرمن برابر است. زمانی که در زیر نور خورشید قرار می گیرد قدرتش چند برابر می شود. تنها نقطه ضعف او آسیب پذیری در برابر رهبری است، که به دلیل سرم ضدرهبری توسط برینیاک 5 کنترل شد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


9. اینفینیتی من – INFINITY MAN

نسخه های مختلف از اینفینیتی من وجود دارد که اولی برادر دارک ساید است. با این حال تمام آنها محافظ نیو جنسیس بوده و در ازای این محافظت او نیز در برابر خطر از آنها محافظت می کند.

او در مقابل قوی ترین قهرمانان و ویلن ها مبارزه کرده و در زمان سختی ها، می تواند با قابلیت دور جابجایی با افرادی چون سوپرمن مبارزه کند. او بسیار خطرناک است و اخیرا بی رحمی های بسیاری نشان می دهد. او برای درک آستانه قدرت های خود نه تنها در برابر گرین لانترن بلکه رد لانترن و گادهد نیز مقابله کرده است.

همچنین بخوانید: 10 پرنسس محبوب دخترها در دنیای انیمیشن های دیزنی


8. پارالاکس – PARALLAX

هال جردن یکی از برترین ابرقهرمان های تاریخ و قدرتمندترین اعضای سپاه گرین لانترن می باشد. او همیشه نترس بوده و کار درست را انجام می دهد. با این حال، پارالاکس بیگانه ای است که از ترس تغذیه کرده و در بدترین شرایط می توانست به جردن حمله کند.

پالاراکس آنقدر قوی بود که توانست هال جردن نترس و قوی را دیوانه کند و گرین لانترن را به مرگبارترین ویلن جهان تبدیل نماید. او با کمک جردن سپاه گرین لانترن و نگهبانان را نابود کرد و او را به ویلنی تبدیل کرد که قهرمانان زمین نمی توانند او را متوقف کنند. تنها صداقت جردن و قربانی شدن پارالاکس توانست او را کنترل کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمیشن هایی که در سال 2018 اکران شدند


7. سپاه گرین لانترن – GREEN LANTERN CORPS

سپاه گرین لانترین یک شخصیت نیست، بلکه نیروهای حاکم بر جهان است. این سپاه شامل 7،2020 تن بوده و به دو گروه حدودا 3600 تن تقسیم می شوند که یگ گروه روی زمین هستند.

این شخصیت ها نه قوی ترین شخصیت های جهان بوده بلکه در کنار هم قدرت شان بیشتر می شود. آنها قوی ترین سلاح ها را داشته و حلقه های قدرت و هر لانترن براساس شخصیت و اراده قوی شان انتخاب می شوند.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


6. اوریون – ORION

اوریون پسر دارک ساید است که برای اولین بار در سال 1971 در سری نیوگادهای جگ کیربی دیده شد. اوریون یک شخصیت پیچیده است که به عنوان پسر دارک ساید خطرناک می باشد اما می خواهد نیروهای اهریمنی را کنترل کند. اما همیشه موفق بوده و عضو قدرتمند نیوجنسیس است.

او به عنوان یک خدای جدید قدرتمند است و به عنوان یک عضو جاودانه بسیار قوی است. قدرت او به اندازه ای است که می تواند با سوپرمن مبارزه کرده و گرین لانترن را شکست دهد. او می تواند با شخصیت هایی مانند سوپرمن مبارزه کند و هراسی ندارد.

همچنین بخوانید: ده فیلم برتر ژانر کمدی سیاه


5. مستر میکسیزپیتلیک – MISTER MXYZPTLK

مستر میکسیزپیتلیک موجودی از بعد پنجم بوده و به زمین می آید تا با شخصیت هایی مانند سوپرمن مقابله کند. یک شخصیت کلاهبردار که می تواند حقیقت را تغییر داده و به عنوان یک موجود جادویی یکی از نقطه ضعف  های سوپرمن را نشان دهد.

او می خواهد هرکاری که دوست دارد را انجام دهد، با هر کجا رفته و کنار هرکسی باشد. تنها راه مقابله با او انجام معماهای اوست. او قابلیت دورجابجایی داشته، جاودانه است و می تواند منطق افراد را دستکاری کند. تنها نقطه ضعف او این است که قدرت هایش را محدود می کند.

همچنین بخوانید: ۱۰ مستند خارق العاده سینما که احتمالا تاکنون ندیده اید


4. دارک ساید – DARKSEID

دلیل ایجاد لیگ عدالت در دنیای دی سی این است که زمین با تهدیدی مواجه شد که کسی از پس آن برنمی آمد. این تهدید دارک ساید بود که از هر قهرمان دیگری قوی تر بوده و سوپرمن و زن شگفت انگیز برای پیروزی در برابر او و نجات زمین به کمک نیاز داشتند.

دارک ساید به عنوان یک خدای جدید قدرت مطلق را داراست. یک خدای جاودانه و آسیب ناپذیر، که می تواند زخم های خود را درمان کرده و قدرت ابرقهرمانی و استقامت بالا را داراست. او آنقدر قوی است که در نبرد سوپرمن را شکست می دهد. او همچنین با قدرت امگا شکست ناپذیر است.

همچنین بخوانید: تانوس در برابر دارک ساید؛ کدام یک پیروز مبارزه خواهد بود؟


3. آنتی-مانیتور – ANTI-MONITOR

دکتر منهتن کارهای زیادی انجام داده تا ثابت کند قوی ترین موجود جهان است. پیش از او آنتی-مانیتور بود که با فاجعه در زمین و تغییر دادن جهان دی سی، همه چیز را نابود کرد.

در حقیقت تنها فداکاری بری الن بود که توانست او را متوقف کند. او جهان های بی شمار را نابود کرده و کسی نمی توانست مانع او شود. او می تواند ماده را تغییر دهد، انرژی را جذب کند، حقیقت را دگرگون نماید، و به دلیل آسیب ناپذیری بدون هیچگونه جراحت در برابر قوی ترین قهرمان های جهان زنده می ماند.

همچنین بخوانید: ققنوس در برابر تانوس؛ کدام شخصیت در مبارزه پیروز خواهد شد؟


2. نگهبانان جهان – THE GUARDIANS OF THE UNIVERSE

نگهبانان جهان اعضای جاوادانه و رهبران سپاه گرین لانترن هستند. هدف آنها نظم بخشیدن به جهان است و برای انجام آن هرکاری می کنند. درحالی که آنها به اندازه موجودات دیگر این لیست قدرتمند نیستند، باهوش ترین موجودات محسوب شده و قدرت اصلی آنها در دانش شان نهفته است.

مقاومت زیاد، اگاهی، دانش وسیع و قدرت روانی بالا، از جمله توانایی های آنهاست. قدرت روانی آنها از قوی ترین شخصیت های سپاه بیشتر بوده و همانطور که کایل رینر در گرین لانترن 3 گفت، سلاح نگهبانان می تواند با یک حرکت ساده زمین را به دو نیم تقسیم کند و آنها با آنتی-مانیتور نیز مقابله کردند.

همچنین بخوانید: نگاهی به 10 شخصیت مرموز در فیلم های دیوید لینچ


1. پرزنس – THE PRESENCE

هنگام شمارش قوی ترین شخصیت های دی سی در تاریخ، قهرمان شماره یک باید خدای دی سی باشد. این موجود پرزنس نام دارد. درحالی که خدایان دیگر دی سی به خدای یونانی، زئوس و فرزندان او تعلق دارند، پرزنس نسخه مسیحی این شخصیت هاست.

این موجود قدرت اسپکتر را خلق کرد، به این معنا که یکی از قدرتمندترین شخصیت های دی سی مخلوق اوست. او می تواند مرده را زنده کند، همانطور که با جامعه جاستیس این کار را انجام داد. او در کامیک لوسیفر ظاهر شد و نشان داد که مطلق نیست. از زمان ادغام دی سی و ورتیگو باید شاهد حضور بیشتر این شخصیت باشیم.

همچنین بخوانید: لیست 40 تایی بهترین شخصیت های منفی در تاریخ سینما


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (147)

بستن فرم

  1. بهاالدین

    بهمن 23, 1400

    میلک من قوی تر از همشونه پس چرا اونجا قرار نداره

    پاسخ

    • امیر مهدی محمدی در پاسخ به بهاالدین

      اسفند 14, 1400

      بیشینه بینیم بابا .میلک من همینجوری از سوپرمن میبازه با اون شیر .بیشتر شبیه شیر پلاستیکی هست .این شخصیت مقابل شخصیت های ضعیفتر نام برده نشده اینجا مانند کلمه،اسپکتر،سوپرمن کازمیک آرتور و.. نابود میشه

      پاسخ

      • دیسی در پاسخ به امیر مهدی محمدی

        اسفند 15, 1400

        بدون اطلاعات حرف نزن قویترین نسخه سوپرمن که از پرزنس قویتره رو سوپرمن عادی بخوره ؟

        پاسخ

    • امیر مهدی محمدی در پاسخ به بهاالدین

      اسفند 14, 1400

      بد بخت اون خورد میشه تازه کار اونم توسط چه کسایی مثل هکتار یا داروهای یا حتی کالیباک

      پاسخ