اولین تریلر فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با بازی تام هنکس منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار “یک روز زیبا در محله” (A Beautiful Day in the Neighborhood) را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

این فیلم داستان زندگی “فرد راجرز” (Fred Rogers)، مجری معروف برنامه های تلوزیونی، و نویسنده ای به نام “تام جوناد” (Tom Junod) است که طبق ماموریتی که به او داده می شود، مجبور است مدتی با “راجرز” زندگی کند و مقاله ای درباره ی زندگی او بنویسد. بعد از مدتی دوستی عمیقی بین این دو نفر ایجاد شده و  زندگی و شخصیت “جوناد” تحت تاثیر شیوه ی زندگی “راجرز” قرار گرفته و دستخوش تغییرات مثبتی می شود. تام هنکس (Tom Hanks) نقش “فرد راجرز” و “متیو ریس” (Matthew Rhys) در نقش “تام جوناد” در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

“ماریل هلر” (Marielle Heller)، کارگردان فیلم هایی مثل “خاطرات یک دختر نوجوان” (The Diary of a Teenage Girl) و “هرگز می توانی مرا ببخشی؟” (Can You Ever Forgive Me)، وظیفه ی کارگردانی فیلم “یک روز زیبا در محله” را بر عهده داشته است.

“سوزان کلیچی واتسون” (Susan Kelechi Watson)، “کریس کوپر” (Chris Cooper) و “انریکو کولانتونی” (Enrico Colantoni) نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم درام “یک روز زیبا در محله” در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم