15 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “برزرک” (Berserk)

این عقیده که نسخه اصلی همیشه از نسخه اقتباسی آن بهتر است، می تواند صحیح باشد و البته اثبات شده است. در اینجا می خواهیم بگوییم هر انیمه ای که تا حدی به نسخه اصلی اش نزدیک باشد، خوب است و انیمه برزرک نیز همین موضوع را تایید می کند. این انیمه 25 قسمتی با اقتباس از یک مانگای 300 صفحه ای تمام عناصر لازم و جادویی را داراست و به همین دلیل دیدنی است. “برزرک” یکی از بهترین انیمه های ممکن است. این انیمه کلاسیک احساسات شما را برانگیخته و یک تجربه به یادماندنی و عمیق را در اختیارتان قرار می دهد.

یک انیمه اکشن درباره شخصیتی به نام گاس که توسط یک گروه مزدور بزرگ می شود. با این حال به مشکل افتاده و باید فرار کند. این فرار او را در مقابل رهبر گروه هاوک، به نام گریفیث، قرار می دهد. گریفیث به پتانسیل شمشیربازی او پی برده و بنابراین او را به گروهشان دعوت می کند. گاس و گروه به همراه هم به اهدافشان می رسند اما متوجه می شوند هیچ چیز مانند گذشته نمی شود.

افرادی که این انیمه را تماشا کرده اند می دانند چه می گوییم. اما آیا تحملش دشوار نیست که چنین انیمه حماسی به پایان برسد؟ اگر شما هم حس مشابهی دارید، جای درستی آمده اید. در اینجا می خواهیم فهرستی از انیمه های مشابه “برزرک” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. جین-رو: دسته گرگ ها – Jin-Roh: The Wolf Brigade – 1999

یک انیمه تاریک و برنده جایزه که دوران ده سال پس از جنگ جهانی دوم را نشان می دهد. یک پلیس به نام فوس که نتوانسته به یک تروریست انتحاری شلیک کند، مظنون شناخته می شود. اما تنها دلیل شلیک نکردن او این بود که فرد انتحاری دختربچه ای بود که مغزش را شستشو داده بودند. پس از این جریان سعی می کند دخترک را بشناسد و درنتیجه با خواهر بزرگتر او آشنا می شود. اما نمی داند که رفته رفته به مبارزه میان نیروی پلیس و گروهک تروریستی به نام جین رو که شامل انسان های گرگینه است، وارد می شود.

همچنین بخوانید: معرفی 13 انیمه زیبا که هر کودکی باید ببیند


14. شبدر سیاه – Black Clover – 2017

این انیمه از آن انیمه هایی است که شاید به سرعت عاشق آن نشوید. بلکه با تماشای قسمت به قسمت آن به ارزش انیمه پی خواهید برد. “شبدر سیاه” آغاز جالبی دارد که پسر جوانی به نام آستا دوست دارد بزرگ ترین شعبده باز قلمروی خود باشد. او می خواهد بزرگ ترین جادوگر شهر باشد اما قدرت جادویی ندارد. برای این کار راهی پیدا می کند، اما آیا این کافی است؟ روایت این انیمه به کندی آغاز شده و با شدت گرفتن آن به آن اعتیاد پیدا می کنید. پس به این انیمه هم شانسی داده و آن را تماشا کنید.


13. حرامزاده!! – Bastard!! – 1992-1993

یک انیمیشن ویدیویی 6 قسمتی که در سال 1992 اکران شد. داستن درباره پنج شخصیت است که پس از استفاده از تکنولوژی جادو اکنون جادوگر محسوب می شوند. این جادوگران اکنون به امید تصرف قلمروهای جدید از یکی از آن ها به دیگری سفر می کنند. یک خدای خشمگین که دنیای آنها را اداره می کند اکنون این دنیا را در معرض خطر قرار داده است. دارک اشنایدر رهبر این گروه شعبده باز است که بعدا دستگیر می شود. بیش از 15 سال گذشته و چهار جادوگر باید کاری که آغاز کرده اند را به اتمام برسانند. اما اکنون نیت شان تغییر یافته و آنها نیز به حرص اشغال دنیا دچار شده اند. دارک اشنایدر پس از بازگشت متوجه می شود گروهش مسیر خود را از دست داده و اکنون هرکدام از آنها باید به مسیر صحیح بازگردند.

همچنین بخوانید: 11 انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید


12. شرور نازک نارنجی – Devilman Crybaby – 2018

یک فانتزی تاریک و خاص درباره شخصیتی به نام آکیرا که دوستانش به او هشدار می دهند شیطان می خواهد بازگردد و بر جهان مسلط شود. تنها راهی که آکیرا می تواند خود را نجات دهد همراه شدن با شیطان و تبدیل شدن به یک شرور است. به این معنا که به قدرت اهریمن دست یافته و روحش انسان بماند. اکنون آکیرای شرور در دنیایی که انسان ها و نیمه انسان ها در جنگ خشنی گیر افتاده باید از قدرت های جدیدش استفاده نماید. او وظیفه محافظت از نژادهای ترکیبی را برعهده دارد که درست مانند او بوده و عزیزان او را می کشند.


11. باسیلیسک: نینجای کوگا – Basilisk: The Kouga Ninja Scrolls – 2005

در سال 1614 پس از میلاد ایاسو باید از جایگاه قدرتمند شوگان بود دست بردارد. در این صورت شوگان جدید باید انتخاب شود. درنتیجه میان دو نوه او که می خواهند جانشین شوند، جنگ رخ می دهد. هیدتادا، پسر ایاسو که اکنون قدرت را در دست دارد، اعلام می کند که نینجاها باید 10 مبارز برتر را معرفی کنند. این 10 نینجا با یکدیگر مبارزه کرده و در پایان برنده جانشین می شود. با آغاز جنگ پسرها یکدیگر را کشته و  از هر گروه 9 نینجا باقی می ماند. بنابراین جانشین بعدی از میان پسران نخواهد بود بلکه یک نینجای باقی مانده یا کشته شده و یا می کشد.

همچنین بخوانید: انیمه‌هایی که باید در بهار ۲۰۱۹ نگاه کنیم


10. هیولا – Monster – 2004-2010

دکتر کنزو تنما زندگی کاملی دارد. او یک جراح اعصاب موفق است که رقبا به او حسادت کرده، دانشجویان به او احترام گذاشته و طرفداران او را دوست دارند. سرانجام با دختر زیبای رئیس بیمارستان نامزد می کند. با این حال روزی دختربچه ای به همراه برادر دوقلوی مجروحش به بیمارستان می آید. چند لحظه بعد شهردار به بیمارستان آمده و از کنزو می خواهد به جای درمان کودک شهردار را نجات دهد. اما کنزو به دلیل تعهد به حرفه اش ابتدا پسرک را درمان می کند. شهردار مرده و پسرک زنده می ماند. از آن موقع به بعد زندگی اش سیر نزولی دارد، او همه چیزش را از دست داده و حتی حرفه و عشقش به خطر می افتد.

یک روز دوقلوها و رئیس بیمارستان ناپدید می شوند. سپس جسد رئیس پیدا می شود. اکنون تمام انگشت ها به سمت کنزو است و معصومیت او زیرسوال می رود. درنتیجه گره داستان آشکار می شود. گرچه ریتم داستان کند است اما هر لحظه آن ارزش دیدن دارد.


9. مشت ستاره شمالی – Fist of the North Star – 1984-1987

اگر در تاریخ انیمه یک شخصیت منفی وجود داشته باشد آن شخصیت کنشیرو از “مشت ستاره شمالی” است. پس از هولوکاست هسته ای انسان در معرض انقراض قرار دارد و باید برای بقا جنگید. انسان های باقیمانده باید برای دستیابی به غذا و آب مبارزه کنند. کنشیرو آخرین بازمانده هنرمند رزمی کار، هوکوتو شینکن (مشت ستاره شمالی) است که با کمک به ضعفا عدالت را به این دنیا می آورد. سبک رزمی او بسیار خاص بوده و با تمرکز بر 708 نقطه از بدن هرکس که در سر راهش قرار می گیرد را نابود می کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سه بعدی (3D) تاریخ سینما را بشناسید


8. افرو سامورایی – Afro Samurai – 2007

انیمه ای درباره یک مبارز سامورایی سیاهپوش که برای انتقام از مرگ پدر یک ماجراجویی را آغاز می کند. او می خواهد از بهترین مبارزه، جاستیس، انتقام بگیرد. افرو به دومین مبارز برتر تبدیل شده و اکنون می خواهد از جاستیس انتقام بگیرد. او با افرادی که در مقابلش هستند، از جمله شکارچیان، اوباش و راهبه ها مبارزه می کند تا به هدف نهایی برسد.


7. گانتز – Gantz – 2004

انیمه براساس مانگای نوشته شده توسط هیرویا اوکو که به دلیل محتوای جنسی و خشن خود شناخته می شود. شخصیت اصلی کای کورونو کشته شده و در یک بازی گیر افتاده است. اکنون مهارت های او به آزمایش گذاشته شده و تنها اراده اش می تواند به او کمک کند. این انیمه جنبه تاریک جامعه و وحشت، رابطه جنسی، تجاوز و تمایلات خشن انسان را نشان می دهد. اگر تحمل تماشای این انیمه را داشته باشید عاشق آن می شوید.

همچنین بخوانید: لیست انیمه ۹ تا از بهترین انیمه‌های چینی به انتخاب پروشات


6. کلیمور – Claymore – 2007

نسخه انیمه کلیمور در مقایسه با مانگا پایان متفاوتی دارد، اما تا جای ممکن جزئیات مانگا را نشان می دهد. داستان در دنیایی رخ می دهد که موجودات تاریک به نام یوما جهان را اداره می کنند. انسان ها باید در مقابل این موجودات مبارزه کنند و هنوز امیدوارند. یک سازمان سری موجودات پیشرفته ای که نیمه انسان و یوما هستند را خلق می کنند. این موجودات تنها امید انسان هستند و می توانند موجودات مرگبار را از بین ببرند. یکی از این موجودات قهرمان ما کلر است که پس از به سرپرستی گرفتن یک کودک یک تهدید محسوب می شود. او با حمایت از این کودک جنبه یوما بودن خود را از دست داده و بنابراین سازمان با محول کردن ماموریت های دشوار او را تنبیه می کند.


5. پایان هلسینگ – Hellsing Ultimate – 2006-2012

یک انیمیشن ویدیویی در سال هایی که این نوع انیمیشن رو به زوال بود. این محصول استودیو مدهاوس آخرین نمونه ها از نوع خود است و به سازمان هلسینگ می پردازد. بریتانیا از این سازمان حمایت کرده و بر فعالیت خون آشام ها نظارت می کنند. هلسینگ باید خون آشام های اطراف را شناسایی کرده و از انسان ها محافظت نماید. این سازمان سلاح های مخفی هم دارد که باید در سخت ترین شرایط برای از بین بردن خون آشام ها و ارتش زنان مبارزه کند.

همچنین بخوانید: اگر انیمه بلیچ (Bleach) را دوست دارید این 12 انیمه را تماشا کنید


4. طومار نینجا – Ninja Scroll – 1993

شهر شیمودا پس از یک طاعون مرگبار از جمعیت خالی می شود. گروه توکوگاوا تصمیم دارد برای تحقیق دراین باره نینجاهایی را ارسال کند، اما یک نیروی رازآلود تمام نینجاها، بجز یک دختر کوچک به نام کاگرو، را به قتل میرسانند. این دختر نیز زندانی می شود. اینجاست که قهرمانی به نام جوبی وارد می شود. آنها باید متحد شده و در مقابل نیروی اهریمنی که حکومت شان را شکست می دهد، مقابله کنند.


3. آکامه گا کیل! – Akame ga Kill!

اسدث پس از مبارزه برای شهر خود آخرین بازمانده است. اینجاست که آکامه به میدان وارد می شود. او می خواهد به خاطر مرگ همه انتقام گرفته و آرامش را ایجاد کند. این انیمه تاریک و وحشتناک بسیار تفکربرانگیز بوده و طرفداران برزرک از آن لذت میبرند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


2. سرزمین عجایب مرد مرده – Deadman Wonderland – 2011

گانتا تنها بازمانده از کشتاری است که تمام همتایانش را از بین برد. به همین دلیل همه به او مشکوک می شوند. سپس به زندان سرزمین عجایب مرد مرده فرستاده می شود. این زندان متفاوت بوده و برای بازداشت زندانیان از روش عجیبی استفاده می کند. اینجا یک پارک تفریحی است که افراد به ازای آزادی در بازی های خطرناک شرکت می کنند. همه افرادی که گانتا ملاقات می کند برای بقا هدفی دارند و فلسفه گانتا این است: “ما دوستان خود را داریم…پس هنوز امید وجود دارد…به همین دلیل…نباید بمیریم.”


1. گانگریو – Gungrave – 2003-2004

انیمه ای مشابه فیلم “جان ویک” (John Wick)، درباره دو شخصیت اصلی برندون هیت و هری مک داوول که مثل برادر هستند. آنها در محله خود زندگی ساده ای داشته و زنان را فریب می دهند. اما تصمیم می گیرند به مافیا بپیوندند و درنتیجه زندگی ساده شان تغییر می کند. آنها در کنار هم به دل مافیا نفوذ کرده و درباره موفقیت و خیانت چیزهایی را می آموزند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. متین

    شهریور 5, 1398

    شبدر سیاه عالیه اگه ببینید عاشقش میشید فوق العادس

    پاسخ

  2. ناشناس

    مرداد 27, 1398

    انیمه مانستر فوق العادس.لطفا ببینید به خدا ارزششو داره.افراد کمی اینو دیدن ولی یک انیمه روانشناختی و بزرگسال محشره.(بستگی به علاقه و شخصیتتون بشینید نگاه کنید زیاد درجه گروه سینیشو نبینید)

    پاسخ