تانوس در برابر دارک ساید؛ کدام یک پیروز مبارزه خواهد بود؟

دنیای مارول و دی سی ویلن های قدرتمندی دارند که برترین شخصیت های منفی روایت های حماسی کتاب های کامیک را تشکیل می دهند. دارک ساید برای دهه ها یک شخصیت محبوب بوده و این محبوبیت را به دلیل مقابله با “لیگ عدالت” (Justice League) به دست آورده است. در مقابل، تانوس هم به مدد دنیای سینمایی مارول توانست در شهرت از دارک ساید پیشی بگیرد.

اگر درباره شهرت آنها شک دارید، به این لیست نگاهی بیندازید. در این لیست تمام ویژگی های این شخصیت ها در دنیای کمیک را معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. میزان قدرت در برابر دشمن: تانوس

بگذارید به زبان ساده نشان دهیم: آیا تابحال دیده اید که انتقام جویان لیگ عدالت را شکست دهند؟ تیم گروه قهرمانی دی سی از مارول قوی تر است و دارک ساید هم اغلب مجبور است با او مقابله نماید.

این برای دارک ساید مسئله ای نیست زیرا همیشه باید با لیگ عدالت مبارزه کند. لیگ عدالت هم او را فراری می دهد، نه اینکه پیروز شود. به نظر نمی رسد که تانوس در برابر سوپرمن، فلش و زن شگفت انگیز پیروز شود.

همچنین بخوانید: معرفی 15 فیلم زیبا که با مرگ شخصیت اصلی داستان پایان می‌یابند


2. قدرت درونی بالا: دارک ساید

قدرت های دورجابجایی، تله پاتی و انرژی جهانی تانوس در برخی قسمت ها دیده می شوند و قدرت اصلی و همیشگی او محسوب نمی شوند. بنابراین می توان گفت او یک قدرت واحد و بی همتا که برای شکست دشمنان کافی باشد را دارا نیست.

بنابراین اینجاست که دارک ساید وارد می شود؛ یک سوپرویلن بی همتا برای شکست همگان. دارک ساید با قدرت پرتو امگا و مشت آهنین می تواند جهان  را تصرف کند. پرتوهای امگا می توانند تا قسمت های دوردست کهکشان را درنوردیده و تا ابدیت برود، مگر اینکه جهت خاصی داشته باشد. پرتوهای امگا یک عامل کشنده هستند و دارک ساید برای دورجابجایی، احیا و فجایع دیگر از آن استفاده می کند.

همچنین بخوانید: نگاهی به 10 شخصیت مرموز در فیلم های دیوید لینچ


3. قدرت بیرونی اصلی: تانوس

تانوس و دارک ساید هردو از قدرت مک گافین بهره می برند. این قدرت برای دارک ساید معادله ضد-حیات و برای تانوس دستکش ابدیت است.

دارک ساید را به ندرت با معادله ضدحیات نشان می دهند؛ اگر به آن دست یابد می تواند کنترل ذهن فرد را به دست آورده و قربانی خود را مانند عروسک برقصاند. با این حال قدرت دستکش ابدی از آن بیشتر است زیرا می تواند حقیقت را به هم بزند. بنابراین مسلما تانوس با این سلاح پیروز است.

همچنین بخوانید: لیست 40 تایی بهترین شخصیت های منفی در تاریخ سینما


4. ارتش و ناوگان: دارک ساید

هردوی این قهرمان ها ویلن های فراکهکشانی هستند که دنیاهای مختلف را تصرف کرده اند. تانوس به دلیل جرایمش در کهکشان تحت تعقیب است و با نیروهای خود شامل پیشروها، نیروهای شخصی و ناوگان مقدس، با این افراد مقابله می کند.

با این حال دارک ساید دنیای خود را دارد که در آن سلطنت می کند. دارک ساید به عنوان پادشاه آپوکولیپس ارتش پارادمون های خود را دارد که در گروه های بزرگ قرار داشته و تشنه ترس و شکارند. علاوه بر این، دارک ساید بر ژنرال های بزرگی مانند استپنولف، باردای بزرگ، کالیباک و غیره، که نیروهای هرکدام به اندازه یک ارتش است نیز فرماندهی می کند. دارک ساید منابع بیشتری دارد و ژنرال های بیشتری در خدمت او هستند.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


5. تجربه: دارک ساید

سن تانوس هرگز مشخص نبوده است و به طور کلی او را تقریبا 1000 ساله می دانند. مسخره است که همه این هزارسال را به جنگ و به دست آوردن تجربه اختصاص دهد، اما این تجربه و سن در مقابل دارک ساید ناچیز است.

حاکم آپوکولیپس یک نیروی مطلق است که از جسم خود به عنوان یک آواتار استفاده می کند و در مقابل موجودات کوچکتر قرار می گیرد. بنابراین او باید چند میلیارد ساله باشد و حداقل چندین هزار سال عمر داشته باشد. تانوس از لحاظ تجربه در مقابل دارک ساید شانسی ندارد، و به اندازه او با ترفندهای جنگی و مبارزه آشنا نیست. در این صورت مقایسه این دو مانند مقایسه یک سرباز مجرب و یک سرباز تازه کار است.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن


6. وفاداری فرزندان: تانوس

بله از این نظر تانوس شانس زیادی دارد و در این شکی نیست. زیرا فرزندانش همیشه به او وفادار بودند، البته تا زمان مبارزه های جدید در دنیای مارول. همانطور که میبینیم، بلک اردر به پدرشان وفادار بودند، تا جایی که مرگ را به فرار ترجیح دادند.

اگر میزان قدرت را درنظر بگیریم، در آن صورت فرزندان دارک ساید از بلک اردر پیشی گرفته و اوریون، مستر میرکل و کالیباک همه می توانند بلک اردر را شکست دهند، با این حال هیچگونه وفاداری در آنها وجود ندارد و از این نظر با بلک اردر قابل مقایسه نیستند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی بهترین قسمت های سورت آرت آنلاین(Sword Art Online)


7. نیرو: دارک ساید

تانوس با شکست افرادی چون هالک، ثور و مقاومت در مقابل اودین، قدرت خود را نشان داده است. او همچنین دفعاتی اشیای بسیار سنگین و مهیب را بلند کرده و نیروهای قوی را شکست داده است.

اما در اینجا می خواهیم تانوس را با فردی مقایسه کنیم که به آسانی سوپرمن را شکست داد. دارک ساید آنقدر قوی است که می تواند به راحتی شزم و مارشن من هانتر را مانند یک جوجه شکست دهد. از یک سو دارک ساید از لحاظ قدرت با زئوس برابر بوده و از سوی دیگر به راحتی گرین لانترن را شکست می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت برتر تاریخ سینما که هیچ اسمی نداشتند


8. ابزار: دارک ساید

تفسیرهای مختلفی از دارک ساید وجود دارد، اما بسیاری شخصیت دی سی را بسیار پیشرفته می دانند. قدرت های تکنولوژی تانوس در رویارویی با برینیاک به اندازه دارک ساید نیست.

این ترکیب باعث شد دارک ساید تکنولوژی هایی مانند اگونی ماتریکس و خنجر رازآلود را بسازد، ماتریکس دردی را ایجاد می کند که از آستانه تحمل سوپرمن میلیون ها بار بیشتر بوده و خنجر نیز می تواند قلب سوپرمن را بیرون بکشد. تکنولوژی تانوس شگفت انگیز است و با صندلی خود می تواند در کهکشان ها سفر کند، با این حال دارک ساید حتی توانسته مادرباکس را نیز کنار بزند.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه ها


9. آستانه تحمل: تانوس و دارک ساید

آستانه تحمل به معنای تحمل تنبیه از جانب نیروهای عظیم است که شاید اهمیت آن از قدرت زیاد نیز بالاتر باشد، البته شاید نتوان یکی را به دیگری ارجحیت داد. گرچه تانوس در مقابل افرادی چون گالاکتوس و اودین شکست خورده، اما توانسته تنبیه آنها را تحمل کرده و کمترین جراحت را بردارد.

دارک ساید به عنوان خدای جدید قدرت بدنی بسیار زیادی دارد.  او تاکنون توسط افرادی چون زن شگفت انگیز، گرین لانترن و البته سوپرمن ضربه های جدی خورده، اما به ندرت جراحت سنگینی داشته است. به نظر می رسد هردوی این شخصیت ها آستانه تحمل بالایی داشته باشند.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت برتر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان


10. بزرگ ترین موفقیت: تانوس

بله، در یک داستان دارک ساید توانست معادله ضد-حیات را به دست آورد و به دنیای چهارم پایان دهد، اما این کار آنقدر بزرگ نیست که آن را یک موفقیت و دستاورد بدانیم. دارک ساید در تمام داستان با نیوجنسیس در جنگ و هایفادر یک قدم از او پیشتر بود. دارک ساید در مبارزه با لیگ عدالت بیش از دستاوردهایش شکست داشته است.

از سوی دیگر بزرگ ترین دستاورد تانوس کشتار در مقایس عظیم است. او به راحتی این کار را انجام می دهد و می تواند نیمی از بشریت را نابود کند. بنابراین از این نظر دارک ساید پس از تانوس در مقام دوم قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: 20 سریال برتر تاریخ شبکه HBO


11. برنده: دارک ساید

لازم به ذکر است که دارک ساید شخصیتی است که به خلق تانوس منجر شد و به همین دلیل ارباب جنگ کتاب های کمیک است. تانوس با وجود تمام قدرت ها و موفقیت ها هنوز در حد و اندازه دارک ساید نیست.

دارک ساید قدرت های بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم دارک ساید در مبارزه با تیم انتقامجویان (دشمنان اصلی تانوس) به راحتی آنها را شکست خواهد داد، درحالی که تانوس در برابر لیگ عدالت (دشمنان اصلی دارک ساید) شانس زیادی نخواهد داشت. بنابراین در اینجا حاکم آپوکولیپس پیروز مبارزه خواهد بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1897)

بستن فرم

  1. ایران

    خرداد 10, 1400

    عباس فکر میکنه چون تانوس یکی بالاتر از دیگران کشته از همه کمیک قویتره این واقعا خنده داره اگه منم متعصب باشم میگم چون ددپول نویسندگان مارول رو هم کشته پس پرژنس و والای همگان باهم و حتی رایتر رو هم میزنه کمیک ددپول مارول را میکشد نسخه ۲۰۱۲ رو بخونید متوجه میشید

    پاسخ

    • abas در پاسخ به ایران

      خرداد 12, 1400

      بله قویه حرف های ادام وارلاک رو بلین
      گفته اون کاملا قدرت مطلق و قادر مطلقه و گفته تو شماره ۱فرجام بینهایت گفت والای همگان و دادگاه زندگی متحد رو جذب کرده نه یکی بالاتر از دیگران والای همگان گفت
      از خودتون حرف در نیارید
      دادگاه زندگی متحدم که گفتم چه قدرتی داره پس به طور حتم از کل کامیک قوی تره چون والای همگان از مانیتور و رایتر و پرزنس چند هزار برابر قوی تره و تانوس اونو کشته و این نشون دهنده اینه که تانوس توانلیی نابودیه کل کامیک بوکو داره
      چون حتی میخواست کل مارول(امنی ورسال،مولتی ورسال و یونیورسال)رو نابود کنه
      پس توانایی نابودیه دیسی رو هم داره و این نشان دهنده اینه کل کل کامیک بوکو یه تنه حریفه میتونه با یه حرکت نابود کنه که متاسفانه توسط برادرش و نسخه گذشتش و ادام وارلاک رام شد و از کارش دست کشید
      و اینم دقت کنید که ریگلاتورو داره
      چون ندیدیم که نابود شده یا جایی گزاشته و مطمعنا دست خودش باقی مونده و هروقت بخواد توانایی اینو داره که با دستکش متحدش کنه و قدرتشو چندین برابر از استرال کنه

      راجب ددمولم بگم که اون کراس اور بود
      جون والای همگان کلا تو دوتا کامیک حضور داشته یکی فرجام بینهایت
      و یکی دکتر استرنج

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به abas

        خرداد 12, 1400

        حاجی مگه الان لوسیفر بیاد بگه پرزنس مرده و از الان من خدای شمان واقعیته ؟

        پاسخ

        • abas در پاسخ به رهام

          تیر 5, 1400

          چه ربطی داره؟

          پاسخ

      • ایران در پاسخ به abas

        خرداد 12, 1400

        دوست عزیز رایتر با هیچکی مقایسه نکن رایتر میتونه همه شخصیت های کمیک تبدیل به گاو کنه بعد تو میگی هزار برابر ازش قویتره همه براش نقاشین تمامممم در مورد اون باید بگم بازم چک کردم کمیک انگلیسیو خوندم نه فرجام بینهایت کمیک thanos infinity confident خود دادگاه زندگی گفت others چند بار باید اینو بگم معنیش میشه دیگرانننننننن نگفت all همون نماد جک کربی و استنلی والای همگان اصلیه خودت کمیک بخون میفهمی حیف نمیشه وگرنه یه اسکرین از حرف های دادگاه زندگی برات میفردستادم تا ببینی کی درست میگه خوب نیست به خاطر چند شخصیت الکی سر و کله همو بزنیم تمام

        پاسخ

        • abas در پاسخ به ایران

          خرداد 20, 1400

          نقاشی اوکی
          قابل توجهت بگم که رایتر اون کارو فقط میتونه رو دنیای خودش انجام بده و حتی تو کامیک اختصاصی خودشم دیدی
          البته اگه خونده باشی
          ولی والای همگان تجسم نویسنده بهتر و قویتریه و هیچ محدودیتیم نداره
          رایتر از نظر ذاتی هیچ قدرتی نداره و مثل یه انسان نعمولیه که فقط یه چیزایی رو تایپ میکنه و نقاشی میکنه و اونم کامیک های دیسیه
          ولی والای همگان اونجوری نیست

          اون کامیکی که من خوندم
          اروس گفت دادگاه زندگی و والای همگانو جذب کرد
          گفت والای همگان

          دادگاه زندگیم با والای همگان هیچ حرفی نزد و تنها جایی که دیده شدن وقتی بود که تانوس با ریگلاتور رفت پیششون و جذبشون کرد پس الکی از خودت کامیک در نیار
          و جالبش اینجاست که ریگلاتور پیش خوده تانوس باقی موند فقط از تصمیمش منصرف شد
          و یجورایی میشه گفت که استرال ریگلاتور واسه تانوسه حتی تا ابد چون کسی توانایی بدست اوردنشو نداره والای همگان و دادگاه ۳صورت متحد نتونستن بقیه شخصیتا میخوان چیکارکنن
          پس خودت دوباره کایمکو بخون بعد
          دادگاه اصلا با والای همگان حرفی نزد که تو میگی گفت سلام یکی بالاتر از دیگران😐

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به abas

            خرداد 21, 1400

            خوب تانوس فرجام بینهایت ادامه thanos infinity confident تو این کمیک هست که ریگولاتور پیدا میکنه و مرگ و گالاگتوس جذب میکنه اون کمیکه دادگاه زندگی باهاش حرف میزنه میگه سلام یکی بالاتر از دیگران تانوس فرجام بینهایته ادامه این کمیکه که یکی از سایتا ترجمه کرده

            پاسخ

            • abas در پاسخ به ایران

              تیر 5, 1400

              نگاه کن خودت خودتو نقض کردی

              داری میگی ادامه فرجام بینهایت
              یعنی یکی بالاتر از دیگران جداگانه جذبش کرده والای همگانم جذب کرده
              دقت کن چی میگی
              من داشتم از شماره ۱حرف میزدم تو رفتی از شماره ۷حرف میزنی
              تو شماره یک والای همگان و دادگاه زندگی متحد(نسخه ۳صورت متحد)رو جذب کرد
              بعدش که تو شماره ۳ رام شد و از نابودیه مارول دست کشید دوباره دست به کار شد و ریگلاتورو پیدا نکرد همون دست خودش بود
              رفت یکی بالاتر از دیگرانم جذب کرد الان فهمیدی چیشد؟

              پاسخ

          • دکترمنهتن در پاسخ به abas

            خرداد 25, 1400

            خیر رایتر با والای همگان برابر هست تعصب رو بذارید کنار

            پاسخ

            • abas در پاسخ به دکترمنهتن

              تیر 5, 1400

              الان اینجا کسی جز تو تعصبی حرف نمیزنه

              رایتر محدوده و نیروی ذاتی و ابر انسانی نداره و استارلردم میتونه بکشتش
              چون رو مارول کنترلی نداره

              پاسخ

  2. Ozymandias

    خرداد 5, 1400

    عباس جون سوژت کردم لطفاً بیشتر دقت کن که بازم سوژت نکنم
    اونم تو کانال نوب مستر

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 6, 1400

      😹

      پاسخ

    • abas در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 7, 1400

      تو خودت سوژه ای سوژه کردن دیگران چیزی رو عوض نمیکنه😂😂😂
      بای نوب

      پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به abas

        خرداد 8, 1400

        عباس جون مگه کمیک نمی خونی جون دل ؟
        میشه چند تا. ارک خوب رو از مارول و دی سی بگی ؟
        شرط می‌بندم سواد انگلیسی نداری که کمیک بخونی

        پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به abas

        خرداد 8, 1400

        عباس من خودم شمار اون دو تا کمیک گالاکتوس و تانوس ریگلاتور رو دادم الان به من میگی نوب ؟
        تخخخخخ

        پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به abas

        خرداد 8, 1400

        من که دیگر ادامه نمیدم به کامنت گذاشتن زیر این مقاله
        آقای عباس برادر من چهار تا کمیک بخون نخوندی انگلیسیت خوب نیست هم این کار را نکن خیلی از افراد به خاطر اینکه تو خرابشون نکنی دیگه کامنت نمیزارن
        هر کس هم که باهات مخالف هست بهش میگی نوب حالا مثلا طرف ۵ ساله داره کمیک میخونه بعد تو بهش میگی نوب ؟ اصلا معنیشو می‌دونی ؟ نوب یعنی کسی تازه کاره هست کسی که ث ۴ ماه بیشتر ار این آگاهی نداره
        چند بار اومدی نظر ع
        خودت رو تحمل کنی به بقیه اینهمه بقیه با مدرک حرف زدن و لی فقط کاری که کردی گفتن یک مشت دروغ بود که در هیچ کمیکی نبود و حتی کمیک رو هم نخوندی دربارش نظر میدی نمونش گالاکتوس جهنمی که نه سایتی دربارش مقاله گذاشته بود نه کمیکی بود که در اون والای همگان توش باشه فقط یک درگیری به وجود آمد و دکتر استرنج تونست گالاکتوس شکست بده
        نزدیک به ۶ یا ۷ ماه داری اعصاب منو دیگر کاربران رو خراب می‌کنی بقیه هر کس هم که به بحث باهات ادامه نمی‌ده میگه ضایعه شدی در حالی که اونی که فقط جواب های الکی مادرید خود جناب عالی بودی
        باید یک فرقی بین آدم دروغگو و کنیم نخونده باشه با دیگر کمیک فن ها که اینهمه با بقیه بحث کردی و حتی یک نفر باهات موافق نبوده لابد یک چیزی بوده که این همه جا سوژه شدی به جای این دنبال اون قویتره یا این از اون قویتره که یک سرگرمی هست برای من تو واقعا جدیش گرفتی انگار برو کلاس انگلیسی چیزی بعد کمیک بخون دنبال این قدرت و این چیز ها هم نباش

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 8, 1400

          بله شما درست میگید خودش کمیک نخونده میگه حرف های ما که خودمون کمیک خوندیم دروغه طرفدارا میگن اخه کی گفته ؟؟؟؟؟

          پاسخ

          • abas در پاسخ به ایران

            خرداد 10, 1400

            شما که میخوندید میفهمیدید حق با کیه😂😂
            امان از نوب بودن شما
            تجربه کسب کنید بمولا

            پاسخ

        • abas در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 10, 1400

          میری؟
          حالا نشسته بودی چای میاوردیم😐

          زیادی داری به این ۴تا کامیک گیر میدی نکنه خودت تمام این مدت دروغ گفتی و بیشتر از ۴تا کامیک نخوندی؟

          ببین کسیم که میگی با من مخالف بوده همشونم دیسی فن بودن و چندتا فیلم دیدن ریختن اینجا از کامیک حرف میزنن که هیچ کدومم ربطی نداره و چرتو پرتی بیش نیست

          چون برای اون دسته از دیسی فنا حقیقت تلخه و توانایی باور کردنشو ندارن

          الان بحث سر اینه که تانوس قدرتمندتره یا دارکساید

          با دلیل و مشخصات که شما انگار چشم ندارید ببینید گفتم که تانوس قوی تره و شاهکار های زیادی داره
          و حتی همیشه قدرتمندتر بوده
          چون استرال ریگلاتورو داره
          میگید نه؟
          شماره ۳ فرجام بینهایت رو بخونید ریگلاتور دست تانوس موند و نابودی در کار نبود و فقط دیگه ازش استفاده نکرد
          این نشان گر اینه که تانوس اینده هنوزم ریگلاتور رو داره

          دارکساید نسخه های زیادی داره
          بیشتر از ۳تا نسخه(جدا از کلون هاش)
          که شما قویترینشو در نظر گرفتید(فرم اصلی)
          پس چرا ما قویترین نسخه تانوسو در نظر نگیریم؟استرال تانوس
          تانوس ابدیت
          تانوس بدون ابدیت
          که قویترینشون استرال تانوسه
          که تو همون فرجام بینهایت هر ۳تا نسخه شونم بودن

          با در نظر گرفتن نسخه خای قدرتمند هرکدوم قشنگ مشخص میشه که کی قویه

          من با دلیل هزاران بار بهتون ثابت کردم
          که بعضیا انقدر نوب بودن که میگفتن
          سلسیال قوی نیست
          ابراکسسم هیچی نیست
          که این سطح اونارو نشون میده

          پس شما خودتون لطف کن ۲تا کامیک بخون اطلاعاتت بره بالا
          چون اوضاع همتون واقعا خیلی خیطه

          پاسخ

          • Ahmadreza در پاسخ به abas

            خرداد 12, 1400

            من با اینکه مارولو دوست دارم اما باز هم همه می‌دونیم دارکساید با اینکه نسخه آواتاره باز هم از تانوس ده برابر قوی تره اما فقط یه نسخه از تانوسه که می‌تونه دارکساید رو شکست بده اونم تانوس رگلاتوره ولی نسخه اصلی نیست. ازاون طرف تا حالا نسخه اصلی دارکساید حتی دیده هم نشده و با جاستیس لیگ مبارزه هم نداشته و قدرتش خیلی زیادتره. اما با این حال نتیجه مبارزه این دوتا معلوم نیست. ولی نسخه کپی دارکساید تو کمیک تانوسوو کشت. دستکش بینهایت رو هم دید تو دنیای خودش غیر قابل استفادست ،انداختنش دور

            پاسخ

            • abas در پاسخ به Ahmadreza

              خرداد 20, 1400

              نوبا پشت سر هم دارن اضافه میشن
              مهم نیست تو چیو دوست داری

              ببین اگه کامیک دستکش بینهایتو بخونی میبینی که گالاکتوس وقتی برای رفع گشنگی سنگارو خورد تانوس بدون هیچ سلاح و ارتشی گالاکتوس با حداکثر نیرو و قدرتو دست خالی کشت و سنگارو از شکمش کشید بیرون

              حتی قبل تر از اون اتفاق که دستکش بینهایتو داشت
              مرگ،سلسیال ها،ابراکسس،گالاکتوس،بینهایت،ابدیت،استرنجر هم همشون در مقتبل تانوس تنها نتونستن مقاومت کنن و شکست خوردن
              چندین سلسیال رو کشته و زندانی کرده
              بینهایت رو زندانی کرده
              بازم بگم؟

              اینا فقط نسخه عادی تانوس بود

              حالا بریم نسخه بدون ابدیت(بدون دستکش بینهایت)
              شاهکاراشو ببینیم

              شکست دادن بیاندر و گالاکتوس(جدا از کامیک دستکش بینهایت) و اودین و گالاکتوس و ثور و محافظان
              اینارو ضعیف ترین نشخش انجام داده

              و بالاتر نسخه عادیشم شاهکاراشو گفتم
              استرال تانوسم که خودت میدونی

              پس اگه حتی دارکساید نسخه اصلی یا عادیم در مقابل نسخه بدون ابدیت تانوس حساب کنیم شکست میخوره
              با در نظر گرفتم شاکاراش تو این نسخه رو میگم
              چون دارکساید هرگز در حد بیاندر نیست
              بیاندر در حد لوسیفر و میگاییله و میتونه با یه حرکت کل مولتیورسالو از بین ببره ولی از تانوس بدون ابدیت شکست خورد

              دارکساید اصلی هرگز از اودین قویتر نیست ولی تانوس اودینو دست خالی شکست داده

              دارکساید اصلی در حد گالاکتوسه که کمترین انرژی و نیرو رو داره
              چون تو کامیک مارول علیه دیسی که کراس اوره و هیچ منبع معتبری نیست ولی اونجا که باهم برخورد کردن دارکساید نسخه عادی یا اصلی فقط تونست گالاکتوس با کمترین نیرو رو فراری بده فقط این

              محافظانم که در حد سلسیال ها ولی یکمی ضعیف ترن در مقابل تانوس بدون ابدیت به راحتی شکست خوردن و دارکساید اصلی هرگز حتی در حد یکیشونم نمیتونه باشه

              من نسخه های عادیشونو مقایسه کردم و شاهکاراشونو دوباره یاداوری کردم که بهت بگم حتی دارکساید در حد ضعیف ترین نسخه تانوسم نیست
              با نگاه کردن به شاهکاراشونم میتونی هدس بزنی و مقایسه کنی

              پاسخ

              • دکترمنهتن در پاسخ به abas

                خرداد 25, 1400

                عباس
                نوب شمایی در واقع دارکساید اصلی قطعا قویتره از اودینه و اینکه تانوس با سیلور سرفر و همچنین سنگ قدرت داشت از اودین شکست میخورهورد اگه رایتر در مارول قدرتی نداره والای همگان هم در دیسی قدرت نداره ولی نکته اینجاست هردو قدرت نامحدود دارن شخصیت های دیسی> شخصیت های مارول
                دارکساید>>>>>> تانوس میخوای بخواه نمیخوای نخواه واه این آخرین باری هم بود که جواب جنابعالی رو دادم چون به قول معروف
                نرود میخ آهنی در سنگ هروقت یکم با کمیک آشنا شدی و این حجم از تعصب روی تانوس رو گذاشتی کنار اونوقت میشه یه بجث خوب داشته باشیم اینهمه کاربر مخالفن باهات اینهمه برات دلیل آوردن که هیچکدومش رو نتونستی نقض کنی و فقط هی بهشون گفتی نوب و بعد یک سری حرف های اشتباه زدی وقتی همه مخالفان هزار دلیل برات میارن یک ثانیه دست از تعصب بردار و منطقی به قضیه نگاه کن تا نظرت عوض شه تانوس از دارکساید ضعیفتره و اینرو حداقل ۹۰ درصد هواداران کمیک بوک قبول دارن رایتر و والای همگان برابرن که اکثرا قبول داره دیگه هم جواب شما دو نمیدم شما میتونی تانوس رو از یک آدم واقعی قویتر بدونی ولی حقیقت اینه تانوس از دارکساید ضعیفتره کلی دلیل هم هست اما چون میدونم فایده ای نداره نمیگم لطفا تایید کنید

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 12, 1400

            واسه دارک ساید اصلا موقعیتی پیش نیومده که بخواد شاهکاری از خودش نشون بده

            پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 20, 1400

              تو قویترین نسخش که ترو فرم دارکسایده مقابل پرزنس در یه حرکت محو شد

              اصلیشم که توانایی شکست گالاکتوس با گمترین نیرو رو نداشت و فقط فراریش داد(کراس اور مارول علیه دیسی)

              کلونشم که از بتمن اونم به طور شدید زخمی شد و شکست خورد

              درحالی که تانوس تو تمام اینجور موقعیتا پیروز بوده

              پاسخ

  3. سجاد نامیرا

    خرداد 5, 1400

    با سلام دوباره نظرم عوض شده
    به نظرم اگه تجهیزات رو حساب کنیم برابرن چون مثلا دارک ساید سورس رو داره معادله ض داره و جعبه های م رو داره
    ولی خب تانوس هم دستکش داره استرال ریگلاتور داره قلب جهان داره سونا داره استخر داره ….

    پاسخ

    • abas در پاسخ به سجاد نامیرا

      خرداد 7, 1400

      اولا کل سلاح دادکساید معادل ۳تا سنگ ابدیته

      یدونه دستکش اندازه کل ارتشو سلاح های دارکسایده

      بعدشم فکر میکنی ریگلاتور قویه یا سورس
      قلب عالم قویه یا ضد زندگی
      دستکش قویه یا مادرباکس ها

      پاسخ

      • سجاد نامیرا در پاسخ به abas

        خرداد 11, 1400

        اها یعنی از نظر شما تانوس میبره

        پاسخ

        • abas در پاسخ به سجاد نامیرا

          خرداد 12, 1400

          بزار بهت یه جیزیو بگم که بهتر درکش کنی

          دستکش بینهایت توانایی نابودی نصف مارولو داره و از جمله شخصیتایی مثل اودین و زئوس و حتی سلسیال هم میتونه تو لیست ها باشه و اگه باشه نابود میشن

          دارکسایدم که قوی تر از اینا نیست هست؟
          پس تانوس میتونه با یه بشکن کارشو راحت کنه و جنگش ۱ثانیم طول نکشه

          خب بیا قویترین نسخه هاشونو باهم مقایسه کنیم
          ترو فرم دارکساید علیه استرال تانوس

          همه میدونن که استرال تانوس تونست والای همگان و دادگاه زندگی ۳صورت متحد رو جذب و نابود کنه

          ولی ترو فرم دارکساید مقابل پرزنس شکست خورد و زندانی شد اونم در کمتر از ۳ثانیه درحالی که مرزنس هزاران برابر ضعیف تر از والای همگانه جون والای همگان تجسم نویسندست و پرزنس نیست و فقط به عنوان خالق دیسی معرفی شده اما والای همگان هم خالق مارول کامیکس هم تجسم نویسنده هم نظارت کننده کامیک های مارول

          پس از این بابت تانوس تو هر نسخه ای باشه دارکساید شکست میخوره

          من تازه تانوس قلب عالمو حساب نکردم که با اون دادگاه زندگیو به راحتی کشت

          پس بله تانوس با هر نسخه اش بجز تانوس بدون ابدیت دارکسایدو تو هر نسخه اش شکست میده

          پاسخ

          • سجاد نامیرا در پاسخ به abas

            خرداد 13, 1400

            دلایلت کاملا خوب و بی نقص بودن😇
            منو باش فک میکردم الان دی سی فن ها میریزن سرم😋

            پاسخ

          • سجاد نامیرا در پاسخ به abas

            خرداد 13, 1400

            فقط یه چیزی
            پرزنس از والای همگان ضعیفتر نیست ها

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به سجاد نامیرا

              خرداد 14, 1400

              چرا ضعیف تره

              پاسخ

            • abas در پاسخ به سجاد نامیرا

              خرداد 20, 1400

              ضعیف تره
              حالا دلایل:
              ۱ خودش یه مخلوقه و توسط مانیتور خلق شده و فقط سازنده مولیتورسال و امنی ورسال بوده که به این ترتیب بهش میگن خالق وگرنه خودش مخلوقه
              درحالی که والای همگان خودش نویسندست و کسی اون رو خلق نکرده و سازنده یونیورسال،مولیتورسال،امنی ورسال و خالق شخصیت هاست پرزنس حتی یونیورسالم خلق نکرده این اولین دلیل

              ۲ والای همگان به عهنوان تجسم نویسنده هم معرفی شده چون صورتش صورت جک کربی و استنلیه

              ۳ والای همگان افرادی رو خلق کرده مثل دادگاه زندگی که تمام ناعدالتی های مارول کامیک رو میتونه رفع کنه
              ولی پرزنس خودش وارد جنگ ها میشه و حتی پسرانش(لوسیفر،میکاییل)هم از دستوراتش سرپیچی میکنن و پرزنس خودش مجبور میشه وارد جنگ هایی بشه که اصلا در سطحش نیست اما والای همگان میشینه یجا و نظارت میکنه ولی بعد از سال ۲۰۱۹توسط استرال تانوس کشته شد و بعد از اون جایی دیده نشد و اینم دلیلی بر برتر بودن والای همگانه

              پاسخ

          • محمد در پاسخ به abas

            خرداد 13, 1400

            اونی که تانوس جذبش کرد یکی بالاتر از همه بود نه ولای همگان خودت داری میگی ولای همگان تجسم نویسندس مثل این می مونه که الان تانوس از کمیک بیاد بیرون مثلا استن لی رو بکشه خخخخخخ در واقع خود ولای همگان تانوس استرال رو به وجود آورده پس خودش هم می تونه حذفش کنه در بعدش هم دارکساید از اودین قوی تر هست با منظور کلی حرفت موافقم تانوس می تونه با یه بشکن دارکساید رو شکست بده اگه قوی ترین نسخه هارو هم حساب کنیم بازم تانوس برتری داره

            پاسخ

            • abas در پاسخ به محمد

              خرداد 20, 1400

              چون والای همگان استرال ریگلاتورو خلق کرده و فقط توسط اون کشته میشه نابود شد و اگه ببینی میبینی که استرال تانوس در عرض ۱ ثانیه به راحتی کشتتش و جذبش کرد
              تجسم نویسنده میدونی یعنی چی؟
              یعنی نویسنده رو وارد کامیک کنن پس نیازی به خادج شدن از کامیک نیست😐

              بعدشم اگه به حرفای ادام وارلاک و اروس دقت کنی میبینی که گفتن تانوس والای همگان و دادگاه زندگی متحد رو جذب کرد نه بالاتر از دیگران

              پاسخ

              • دکترمنهتن در پاسخ به abas

                خرداد 25, 1400

                اونبی که تانوس جذب کرد والای همگان اصلی نبود یک آواتار بود میخوای بخواه نمیخوای نخواه

                پاسخ

                • abas در پاسخ به دکترمنهتن

                  تیر 5, 1400

                  اصلا هیچ اواتاری از سوی والای همگان توسط مارول تایید نشده جناب
                  چرا بچه بازی میکنی
                  چه وضعیه…؟!
                  خوده ادام وارلاک هم گفته والای همگان بعد شما میگید یکی بالاتر از دیگران
                  بله یکی بالاتر از دیگرانم جذب کرده
                  ولی تو شماره ۶
                  یکی بالاتر از دیگرانم یه شخصیته دیگست والای همگانم یه شخصیت دیگست
                  به این ترتیبه و هرکدوم یه شخصیت جداگونن:
                  ۱ والای همگان
                  ۲ یکی بالاتر از دیگران
                  ۳ یکی پایین تر از همگان
                  اینارو دارید اشتباهی میگیرید شما و فکر میکنسد کلون والای همگانن درحالی که خیر هرکدوم جداگانن و فقط اسماشون شبیه همه

                  پاسخ

            • abas در پاسخ به محمد

              تیر 5, 1400

              تو اگه به حرفای ادام وارلاک و نگاه کنی گفت والای همگان

              بله تجسم نویسندست
              حالا تانوس چجوری تونست جذبش کنه؟
              دلیل:
              به دلیل اینکه ریگلاتور توسط والای همگان ساخته شده تنها راه شکست والای همگان ریگلاتوره که تا اون موقع کسی نتوسنت بدستش بیاره ولی تانوس تونست و والای همگانو جذب کرد به همراه دادگاه زندگی متحد

              پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به سجاد نامیرا

          خرداد 25, 1400

          قطعا دارکساید میبره شما هم که همیشه نتیجه رو به نفع مارول تموم میکنید و اینکه کاربر عباس هم انقدر تعصب داره که هیچکس دیگه باهاش بحث نمیکنه چون یک دلیل درست هم نداره و فقط نظر خودشو قبول داره

          پاسخ

  4. منو خنداندی دارک ساید برنده میشه هرهر من دقیقا داستان جنگ دارک ساید و تانوس رو میگم تانوس اگر از سنگهای قدرتش استفاده کنه تیکه بزرگه دارک ساید گوششه دارک ساید به قیر از لیزر و قدرت بدنی چی داره

    پاسخ

    • به غیر از لیزر و قدرت بدنی 😐معلومه تو اصلا تا حالا اسم دارک سایدم نشنیدی دارک ساید سورسو داره مادر باکس رو داره معادله ی انتی لایف رو داره استقامت بدنش به اندازه ی یونیورس هاست و … و …

      پاسخ

    • حداقل اطلاعات داشتی میدونستید که تانوس رو نباید با سلاحی که فقط در یک ایونت به دست آورده با بقیه مقایسه کرد اصلا سنگ ها رو داشته باشه که چی ؟
      دارکسایدی که آنتی مانیتور با آنتی لایف رو کتک زده چرا از تانوس با سنگ ها شکست بخوره

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Maker

        اردیبهشت 29, 1400

        ماکر لطفا تو دخالت نکن چون حق مطالبت خیلی خیلی بالاست و من قادر به تهملش نیستم پس فقط بعضی وقتا که فرد خیلی تعصبیه نظر بذار با تشکر

        پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به رهام

          خرداد 4, 1400

          بهتره تو هم بری شاد املا یاد بگیری

          پاسخ

      • abas در پاسخ به Maker

        خرداد 5, 1400

        تو ام اگه بدونی میفهمی که تانوس بدون سنگ هم گالاکتوس رو کشته
        گالاکتوسی که ۱۰برابر انتی مانیتوره

        سلسیال های قدرتمند ذو زندانی و کشته
        بینهایت رو کشته که ۱۰۰برابر انتی نانیتور و انتی لایفه
        ابراکسس نتونست جلوی تانوسو بگیره
        باید بدونی که ابراکسس ۱۰۰۰برابره دارکساید فرم اصلیه
        ابراکسس در سطح لوسیفر و فرشتگانه شایدم فراتر
        همه این اتفاقا تو کامیک دستکش بینهایت اتفاق افتاده و با دستکش بوده

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به abas

          خرداد 5, 1400

          میشه بگی کجا بدون سنگ کشتتش ؟

          پاسخ

          • abas در پاسخ به رهام

            خرداد 10, 1400

            بعد میگیم نوب میگی من کامیک زیاد خوندم
            تو حتی معروفترین و محبوب ترین کامیک مارولم نخوندی😐

            اسم کامیک دستکش بینهایته

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به abas

              خرداد 12, 1400

              من اصلا کامیک نخوندم اما اطلاعاتم انقدر هست که بتونم باهاتون بحث کنم

              پاسخ

              • abas در پاسخ به رهام

                خرداد 20, 1400

                پس بهتره بخونی تا سطحت انقدر باشه که بدونی ما جی میگیم

                مثل الان که نمیدونی تانوس کجا گالاکتوسو بدون دستکش کشته
                توصیه میکنم بخونی

                پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به abas

          خرداد 5, 1400

          ببین عمویی خب
          تانوس تقویت شده بود یا معدن خدایان بعد گالاکتوس رو کشت یکم مطالعه کن
          گالاکتوس تانوس بدون سنگ رو یک طوری زد که تانوس مثل چی التماس میکرد
          گالاکتوس شخصیت یونیورسال هست عمویی کسی که سیارات رو میخوره رو میگی ۱۰ برابر کسی هست که یونیورس ها رو میبلعه هست ؟
          خود بلک وینتر هم در حد آنتی مانیتور نیست چه برسه به گالاکتوس
          بینهایت رو کشته ؟ 😂😂😂
          از این دروغ ها ننویس من بچه نیستمانتب لایف چه ربطی داره تخخخ
          سلستیال ها زورشون به ثور نرسیده بعد بعد ۱۰۰ برابر کسی باشند که اسپکتر رو کتک زده ؟
          ابراکسس اصلا به تانوس درگیری نداسته ؟ حالت خوشه ؟ ابراکسس یک گردان گالاکتوس هم حریفش نشد
          دستکش بینهایت اصلا ابراکسس نبود ای بابا اینقدر دروغ نگو به خدا روز قیامت توانش رو میبینی این ها ارزش دروغ گفتن نداره برادر من
          ابراکسس رو میگی در حد لوسیفر هست جنس نابی بوده 😂😂😂 نگو خدا شاهده درست نیست به خاطر این ها دروغ بگی

          پاسخ

          • abas در پاسخ به Ozymandias

            خرداد 12, 1400

            جوابتو دادم ولی تایید نشد و این مایه تاسف برای این سایته
            به هرحال بگذریم

            بلعنده یونیورسال؟این لقبارو از کجات در میاری؟
            یه بار تا مرز نابودی یونیورسال رفت که شما میگی بلعنده یونیورسال؟

            گالاکتوس اگه از پاور کازمیک استفاده کنه در حد میکاییل میشه نوب بازی در نیار
            انتی مانیتور فوقش در حد سیلور سرفر بشه یکمی قویتر نوب بازی در نیار
            هه هه هه بسیار طنز گفتی دوست نوب

            من گفته بینهایتو کشته یا شکستش داده؟

            وادا فاک؟
            سلسیال اندازه ثور نیست؟
            سلسیال ها اودینو با اباس اودین فورس جر دادن بعد الان ثور فوقش چی در هالک باشه
            نوبی دیگه لزت بعید نیست جیزی

            سلسیال ها از لوسیفر و میکاییل و شیطان وحشیم قویترن نوب
            بزن میبینی تو معرفی سخصیتا که زده کاملا قادر مطلق

            ابراکسس در حد گردان گالاکتوسم نیست؟
            ابراکسس فراتر از لوسیفره و کاملا قادر مطلقه
            متاسفم برات که مرز نوب بودنو جابجا کردی و من دارم باهات بحث میکنم

            نبود؟
            خب معلومه که نخوندی پس بهتره باهات بحث نکنم
            بای بده بمولا
            در حدی نیستی بحث کامیکی کنی
            مامان بابات میدونن بچشون گوشی گرفته دستش؟
            برو بچه برو

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به abas

              خرداد 12, 1400

              سلستیال ها چجوری از لوسیفر و شیطان وحشی عظیم قویترن لوسیفر رو تو مارول فقط والای همگان میتونه شکست بده و بس تمام نژاد سلستیال ها رو نابود میکنه شیطان وحشی عظیم نیاز به توضیح نداره آنتی مانیتور بینهایت یونیورس رو از بین برده فقط چند جهان باقی موندن سیلور سرفر یه یونیورس هم نمیتونه از بین ببره تانوس با دستکش بینهایت نصف یه یونیورس رو نابود کارد آنتی مانیتور با دست خالی بینهایت یونیورس اصلا با سیلور قابل مقایسه نیست سلستیال ها رو میدونم چقدر قوین خود هم دوستشون دارم ولی الان شما دارین اشتباه حرف میزنین مثلا یه بار گفتین دادگاه زندگی از پرژنس قویتره این اشتباه من الان دارم با ادب حرف میزنم ولی هر بار یه دلیلی میار میگی نوب اصلا لعنت به مارول و دیسی چگونه پدر آدمو درمیارن کمتر مقایسه کنیم بهتر نیست ؟ دیگه ول کنین ولللل

              پاسخ

              • abas در پاسخ به ایران

                خرداد 20, 1400

                قویترین سلسیال اسمش والای همگانه(خالقه نه این یکی دیگست)
                که با پرزنس مقایسه میشه نه لوسیفر
                cbrبزن سلسیال علیه پرزنس مقایسشونو میبنی
                پس لوسیفر و شیطان وحشی برای سلسیال سرگرمی بیش نیستن
                تو میگی سلسیال ها من میگم سلسیال
                مثل همون بیاندر و بیاندرز که بیاندر خیلی قویتر از بیاندرزهاست
                پس این از این و بدون شک سلسیال لوسیفر و میکاییل و حتی شیطان وحشیم یجا همشونو میتونه از بین ببره یا شکست بده

                قشنگ شنیدم؟
                الان داری تانوس دستکش بینهایتو با انتی مانیتور مقایسه میکنی؟

                اولا نصف مولتیورس نه یونیورس
                تانوس نصف مولیتورسو به مدگ تقدیم کرد یا هدیه داد
                درحالی که میتونه با دوتا بشکن کل مولیتورسو ببره رو هوا ولی چون اونجوری کل ارتشش و معشوقش که همشون تو مولتیورسن از بین میره و تو مولتیورس کسی جز خودش وحود نخواهد داشت
                و به همین دلیل دوتا بشکن نمیزنه
                درحالی که تو اوندی انتی مانیتوری که چندین یونیورس وجود داره رو مقایسه میکنی که از بین برد
                پس بعدش یونیورس دیگه از کجا اومد؟
                در واقع چندین یونیورس تو مارول و دیسی وجود داره البته فقط یونیورس چندتاست وگرنه مولتیورس و امنی ورس یدونن
                این چندتا یونیورس ضعیف و قوی داره که بدون شک ضعیف ترینشونو از بسن برده
                چون شهر هرت نیست که
                پرزنس مثل دارکساید پدرشو در میاره ولی چون اون یونیورس بی ارزش بود کسی چیزی نگفت
                انتی مانیتور نابود کننده یونیورس های بی ارزشه
                میتونم اثبات کنم

                موازی
                موازی فقط تو یونیورس وجود داره که دارکساید کلونی که شما عرض میکنید که سوپرمن های موازی رو میکشه دقیقا کجا میکشه
                میره یونیورس های دیگه که بهش میگن موازی و سوپرمن اون یونیورسالو میکشه
                و انتی مانیتورم دقیقا همونجوریه

                حاستیس لیگ و دارکساید کلون همشون تو یونیورسن
                حتی سوپرمنی که تو داری تو کامیکا میبینی سوپرمن اصلی نیست در واقع سوپرمن دنیای موازی دیگشت که نصبت به یونیورسای دیگه قدرتمنده و تو یونیورس قدرتمندی به وجود اومده اصلی ترینش سوپرمن وان میلیون تو مولیتورسه
                اینم از این

                سیلور سرفرم با قدرت گرفتن از گالاکتوس توانایی رو داره که یونیورس رو نابود کنه
                و در واقع به کمک گالاکتوس

                سیلور سرفر با استفاده از سرعتش میتونه به راحتی انتی مانیتور تقریبا کند رو از پا در بیاره

                پاسخ

            • رهام در پاسخ به abas

              خرداد 12, 1400

              نوب اونه یا تو متعصب تر از تو وحود نداره تو همه ی سایتلی خارجی بعد از والای همگان و پرزنس لوسیفر قرار میگره اخه سلستیال چه کسیه ک بخواد با لوسیفر برابر باشه لوسیفر خودش وقتی قادر مطلق نشده بود دوتا قادرمطلق رو کشته
              ابراکس ؟من نوب تر از تو در تمام امنی ورس تو واقعیتم ندیدم 😹

              پاسخ

              • abas در پاسخ به رهام

                خرداد 21, 1400

                اصلا از طرز حرف زدنت معلومه بالای ۱۲نیستی
                خودتم که میگی من کامیک نمیخونم
                پس حجی تو بحث کامیکی چیکار میکنی وقتی هیچی نمیخونی؟😐

                برو سریال فلشتو نگاه کن کاری به کامیک بوک نداشته باش

                من دادم قویترین سلسیال ها که اسمش والای همگانه رو با لوسیفر مقایسه میکنم

                که بهش میگن سلسیال

                سلسیال ها هم میتونن به راحتی لوسیفرو نابود کنن
                چون تعدادشون زیاده و هرکدومم قادر مطلق و حاضر مطلقن

                دیگه وای به حالش که سلسیال وارد جزئیات نش

                اصلا سلسیالو ولش همون سلسیال ها میدونی چقدر قدرتمندن؟
                میدونی توانایی خلق قویترین نولیتورسو دارن؟
                و حتی این کارو کردن
                برای مثال اترنالز ها و مولیتورسی که توش رندگی میکنن

                خب لوسیفر چیکار کرده؟
                چی خلق کرده؟

                ابراکسسو نمیشناسی؟
                بزن معرفی شخصیت ابراکسس همون ویکی پدیا میبینی که
                کاملا قادرمطلق
                حاضرمطلق
                دانای مطلق

                درحالی که لوسیفر فقط قادر مطلق و حاضر مطلقه
                پس ابراکسسم با این مقایسه که دانای مطلقه از لوسیفر قوی تره

                الان خودت فهمیدی چی گفتی؟نوب
                برو باب اسفنجیتو ببینی

                پاسخ

            • حسین در پاسخ به abas

              خرداد 14, 1400

              خیلی نوبی😃😃😃😃

              پاسخ

              • abas در پاسخ به حسین

                خرداد 21, 1400

                تو خودت خدای خدایان نوبی حجی

                پاسخ

    • هرجوری حساب کنی دارکساید استقامت و قدرت بیشتری داره مثل همین دارکساید کلون نه اصلی جلو یه بمب که کل یونیورس رو نابود کرد ایستاد و حتی یه خراش هم بر نداشت نمیدونم چرا همیشه تانوس با دستکش حساب میکنن در حالی که فقط تو چند کمیک محدود این دستکش داشته دارکساید اصلی که هیچی چون امثال اسپکتر و کلمه که همسطح دادگاه زندگی هستند رو تو مارول کشته و میشه گفت قادر مطلق و تو ابعاد بالاتر زندگی میکنه

      پاسخ

  5. رهام

    اردیبهشت 22, 1400

    ماکر عباس حالش خوبه ؟ 😂 تانوس والای همگانو کشته ؟ 😂وای مطالب طنز خونم در حد اوور دوز بالا رفت عباس کم مطالب طنز بگو 🤣کجا تانوس تونسته والای همگانو بزنه نسخه ی اصلی والای همگان رو من با رایتر برابر می دونم این میگه تانوس کشتتش🤣😂مطالب طنز از دهنم زد بیرون

    پاسخ

    • abas در پاسخ به رهام

      خرداد 3, 1400

      درود بر تو ای نوب

      پس تانوس والای همگان رو چجوری کشته
      چشم
      الان بهت میگم
      اسم کامیک: thanos:ending

      پس شما یک نوبی که کامیک نمیخونی

      تا خراب کردن های بعدی
      فحلا خداحافظظظطط

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به abas

        خرداد 3, 1400

        من خودم خوندم thanos infinity confident رو میگم گفت one above others برو تو گوگل سرچ کن خودت others یعنی دیگران چدتا حرف شنیدی از دیگران فکر میکنی درسته حیف که نمیشه وگرنه خودم اسکریین از کمیکش میگیرم نشونت میدم این کمیک رو بخون دقیقا اتفاقات قبل از کمیک تانوس فرجام بینهایت رو روایت میکنی قسمت ملاقات دادگاه زندگی رو بخون میگه سلام یکی بالاتر از دیگران تانوس فکر میکنه بالاتر از همگان تموم کم بحث کن من خودم حقیقت تو کمیک با چشم هام دیدم سایت سی بی ار اصلا معتبر نیست یه مقاله ازش دیدم قدرت سپاه فانوس سبز و هایفادر و دارکساید رو از لوسیفر و میکاییل بیشتر میدونست 😄😄😄 حالا این کجاش معتبر

        پاسخ

        • abas در پاسخ به ایران

          خرداد 5, 1400

          اولا یکی بالاتر از دیگرانم کمی از والای همگان نداره
          دوما شما میگی سی بی ار معتبر نیست
          درحالی که دوتا شرکت مارول و دیسی باهاش قرارداد بستن که مطالب مامیکی سینمایی انیمیشن و…هاشونو بزاره
          پس شمایی که نوبی هیچی نمیدونی و اطلاعاتتو از اینو این برمیداری نیا بحث کن

          سوما خودم کامیکشو خوندم و حتی خوده شرکت مارولم تایید کرده که تانوس والای همکانو کشته

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به abas

        خرداد 4, 1400

        داش چرا انقدر نوبی تو ؟ تو فرق والای همگان اصلی ذو با اواتار می دونی اصلا ؟ ببین والای همگان اصلی رو هیچ کس نمی تونه بکشه و فقط رایتر قادره جلوش قدعلم کنه که شاید رایترم حریفش نشه !!!والای همگان اصلی غیر قابل کشتنه یعنی عمرا نمیشه کشتش نویسنده گی داره بعنی با یه فکر گردن می تونه تانوسو کلا از تاریخ امنی ورس بیرون کنه

        پاسخ

        • abas در پاسخ به رهام

          خرداد 5, 1400

          به تو نمیرسم تو نوب بودن

          مارول دروغ میکه شما راست میگی؟
          😂😂😂

          خودشون گفتن on above all بعد شما میگید اواتار؟

          on above othersچیزی از والای همگان نداره و قادر مطلق تمامه
          ولی این والای همگان بود که تانوس کشتتش

          من دیگه نمیدونم چجوری توضیح بدم

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            وای خداااااااااا ببین مثل این میمونه که بگیم لوسیفر از پرزنس قویتره 😐ببین بشر والای همگان تانوسو خلق کرده و در ضمن نویسندگی داره تو اصلا می دونی نویسندگی یعنی چی ؟

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به رهام

              خرداد 5, 1400

              یکی بالاتر از دیگرام همسطح فالکرام شاید باشه شاید کمی ضعیف تر با والای همگان مقایسه اش نکن

              پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 7, 1400

              شماره۱ فرجام بینهایتو بخونی میبینی که ادام وارلاک گفت
              تانوس والای همگان و دادگاه زندگیو جذب کرده
              یعنی کشته

              پس اواتاری در کار نبوده
              تویی که اطلاعاتتو از حرفای اینو اون برمیداری حرف نزن

              نمیشه گفت خلق کرد چون اگه خلق کرده بود کنترل کامل رو روش داشت و نمیمرد

              ربطی به نویسندگیم نداره نویسندم باشه تانوس کشتتش

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 8, 1400

                قبلا توضیح دادم ببین کسی که قادر مطلقه رو نمیشه کشت ایبابا مت به چه زبونی بگم اونارو نمیشه کشت نابودش می کنن مثلا دکتر منهتن کلا نمیشه کشتش و اگرم نابودش کتی دچباره ساخته میشه اگه اونحوریه وقتی تانوس با ریگلاتور کل عالمو ادمو کشته و همه چیزو پاک کرده دیگه کامیک تموم شده پس کی کامیک رو نوشته ؟ لطفا از این به بعد برای من یکی مطالب طنز ارسال نکن

                پاسخ

                • abas در پاسخ به رهام

                  خرداد 10, 1400

                  مطالب طنز
                  خیخیخی🦖🦖

                  شما قبلا واسه خودت توضیح دادی

                  کی گفته قادر مطلقا هیچ وقت نمیمیرن؟
                  و اگه بمیرن دوباره خلق میشن؟
                  بله خلق میشن جون شرکت رو اون شخصیت زحمت و مول زیادی داده به خاطر همین دوباره خلق میشن
                  و بعد از نابودیم میان

                  الان والای همگان بعد از تانوس فرجام بینهایت که تو سال۲۰۱۹بوده حایی دیده نشده و این نشان دهنده نابودی به طور کلی والای همگانه
                  و شاید دوباره شرکت اونو برگردونه

                  حالا فهمیدی چرا برمیگردن؟

                  یا مثلا محبوب و نعروف ترین های کل کامیک بوک(تانوس و دارکساید)
                  چقدر مردن؟
                  اصلا قابل شمارش نیست

                  ولی دوباره برگشتن و شرکت مارول یه قدرتی جدیدا به شخصیت تانوس اضافه کرد اونم اینه که بعد از مرگ دوباره زنده میشه
                  ولی قبلا چون معشوقش مرگ بود توسط اون زنده میشد و حتی توسط دستکش هم زنده میشد
                  ولی الان چون قدرتشو داره از دستکش و نرگ کمک نمیگیره

                  ولی چون دارکساید میلیون ها میلیون کلون داره اگه یکیش بمیره اون یکی جایگزینش میشه
                  اما رو فرم اصلیش هنوز ثابت نشده

                  اگه به حرف های ادام وارلاک یا اروس تو کامیک فرجام بینهایت توحه کنی میبینی که گفتن تانوس دادگاه زندگی متحد و والای همگان رو جذب کرد

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به abas

                    خرداد 12, 1400

                    جوابتو دادم اما تایید نشد در کل بخث با تو فایده نداره همه اینو فهمیدن به خواطر همین باهات بحث نمی کنن

                    پاسخ

                    • حسین در پاسخ به رهام

                      خرداد 14, 1400

                      خخخخخ😂😂😂😃تو حتا گاهی اوقات از کاربر عباس هم نوب تر میشی😃😃😃

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به حسین

                      خرداد 14, 1400

                      من به پای شما نمیرسم پادشاه نوب عزیز 😂نوب همه میگن والای همگان از پرزنس قوی تره تو میگی نیست😂

                      پاسخ

                    • حسین در پاسخ به رهام

                      خرداد 15, 1400

                      اول اینکه نوب تو هستی و خودت هم این رو خوب میدونی😉😉بعد شما توی هر سایت که بری مقام پرزنس از والای همگان بالاتر بوده، باید با این حقیقت که پرزنس از والای همگان قویتره کنار بای سایتاما فن عزیز😃😉😃

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به حسین

                      خرداد 21, 1400

                      تو برو تو همون سایت اسپایدیت بگرد
                      این سایت سایت معتبره اسپایدی نیست

                      ایا پرزنس تجسم نویسندست؟

                      مرزنس حتی خودش مخلوقه و توسط مانیتور خلق شده و حتی انقدر حقیره که وارد حنگ بین دارکساید شد
                      ولی والای همگان فقط با گالاکتوس جهنمی و استرال تانوس جنگیده

                      پرزنس کلا تو ۱،۲کامیک حضور داشت نوب

                      مارول فندومو رتبه بندیاشونو ببینی میبنی که
                      پرزنس رتبه ۶رو داره
                      یعنی انقدر حقیره

                      بجز اسپایدی هیجا پرزنس رو بالاتر از والای همگان ندونستن
                      تو سطحت انقدر پایینه که داری والای همگان تجسم نویسنده رو با پرزنس حقیر مقایسه میکنی

                      خیخیخی🦖
                      مارا بسیار خنداندی ای خنداننده بزرگ و نوب

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به رهام

                      خرداد 21, 1400

                      مهم نیست
                      چون حق با منه

                      پاسخ

    • حسین در پاسخ به رهام

      خرداد 14, 1400

      تو برای این که خیلی نوبی برای همین، والای همگان رو در حد رایتر میدونی، ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ والای همگان با هم به هیچ وجه و هرگز با رایتر قابل قیاس نیستند، پرزنس هم از والای همگان اصلی قویتر و قادرتره.
      (البته تو وقتی سایتاما رو با لوسیفر مقایسه میکنی، باید هم والای همگان رو رایتر مقایسه کنی 😃😃😃😃😂😂😂😂پرزنس هم همیشه از والای همگان قویتر بوده، میخای قبول کن میخای نکن، حقیقت تعقیر نمیکنه دوست عزیز👌).

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به حسین

        خرداد 14, 1400

        تغییر نبایدم بکنه چون واقعیت حرف ماست 😂نوب عزی من سایتاما رو اصلا در حد لوسیفر نمیبینم و میگم از میکاییل هم خیلی ضعیف تره پس حرف در نیار
        داداش رایتر تجسم یک انسان واقعیه تو کامیک چالای همگانم همینه یعنی از پرزنس خیلی قوی تره و رایتر هم باهاش برابزه ابنحا کلی کامیک خون هستن که همه میگن والای همگان از پرزنس قوی تره

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به رهام

          خرداد 15, 1400

          😃😃واقعیت حرف شماست!!!!!!خخخخخ😃😃😂😂حرف شما فقط تعصب بینهایته😃پرزنس هم از والای همگان قویتر و قادرتره واقعیت اینه دوست عزیز👍ارزش کامنت های شما هم مشخصه😃شما از اون روزی که توی مقاله ۹ شخصیت که می توانند سایتاما رو شکست دهند، چراغ شما از همون موقع سوخت😂😂بعد میگی نوب نیستی تو حتا از کاربر عباس هم توی نوب بودن فراتر رفتی، توی همون مقاله که تو سایت ایرونی سنتر بود گفتی دکترمنهتن از سایتاما ضعف تره خوب این درجه نوب بودن شما رو نشون میده😜😜😜 بهتره بری بشینی انیمه مرد تک مشتی رو ببینی😃😃😃و انقدر به کاربران اطلاعات غلط ندی.

          پاسخ

          • abas در پاسخ به حسین

            خرداد 21, 1400

            نوب تر از تو خودتی
            و نوب ترین فرد کل سایت ها تویی که رکورد زدی و کسیم بهت نمیرسه

            انقدر نوبی که پرزنسو با والای همگان مقایسه میکنی

            سایتاما به هیچ وجه از منهتن قدرتمندنیست چون قادر و حاضر مطلقه
            ولی ادت نره اتم به طرز وحشتناکی منهتنو تا مرز نابودیت برد
            و اگه دوباره هواسش پرت بشه از سایتاما هم میتونه شکست بخوره

            پاسخ

      • abas در پاسخ به حسین

        خرداد 21, 1400

        مطالب تینز😐🦖

        والای همگان تجسم نویسندس نوب عزیز

        رایتر با استفاده از کامپیوتر کاراشو انجام میده ولی والای همگان بدون هیچ دستگاهی

        رایتر فقط رو دیسی کنترل داره اما والای همگان هیچ محدودیتی نداره و رایترو مچاله میکنه میندازه اونور

        چون رایتر از نظر ذاتی انسانی بیش نیست و حتی ددپولم میتونه بکشتش
        چون رو مارول کنترلی نداره
        حتی میتونم بگم نبیولا هم رایترو قیمه قیمه میکنه چون رایتر از نظر ذاتی هیچ قدرتی نداره و فقط نویسنده دیسیه و به دنیا های دیگه تسلطی نداره

        پرزنس انقدر ضعیف و حقیره که برای متوفق کردن دنیای بی ارزشش وارد جنگ میشه ولی والای همگان چی؟
        فقط با خدایان وارد جنگ میشه

        ولی پرزنس چی؟
        دارکساید😂😂😂😂
        برو حجی برو سطحت انقدر پایینه که رفتی تن ماهی خوردی فاز کوسه گرفتی
        تو برو سریال احضارو نگاه کن
        احساس میکنم میخوای بگی کامرانی لوسیفرو میکشه😐

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به abas

          خرداد 25, 1400

          رایتر با والای همگان برابر هست رایتر با کامپیوتر انجام میده ولی از نظر قدرت برابره با والای همگان

          پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به abas

          خرداد 25, 1400

          دیسی از مارول بی ارزش تر نیست بعد میشه بگی کجا پرزنس با دارکساید تروفورم وارد نبرد شده چون همچین اتفاقی نیفتاده اسم کمیک رو بگو یا یک سایت بگو که توش نوشته شده باشه قویترین فرد دیسی رایتر هست و با والای همگان برابره حقیقت اینکه

          پاسخ

  6. دانیال

    اردیبهشت 15, 1400

    خیلی بدبود…..

    پاسخ

  7. Maker

    اردیبهشت 10, 1400

    من نمی‌دونم چرا میگن تانوس قویتره ؟ لطفا چهار تا کمیک بخونید مخصوصا شما آقای عباس
    قدرت بدنی دارکساید اونقدر هست که به سادگی لیگ عدالت و آنتی مانیتور رو زد آنتی ملنیتوری که معادله زندگی رو داشت و قدرت ارث ۳ هم جذب کرده بود و پاره کردن فضا زمان همچنین در زمانی که قدرتش کم بود زیوس رو کشت اونم به وحشت ناک ترین روش ممکنحالا تانوس تا حالا یک بار ثور و هالک رو زده و یک سیاره رو نابود کرده که اصلا در حد دارکساید نیست
    قدرت داخلی دارکساید در این مورد فرزند یوگا خان یکی از قویترین خدایان کل کامیک هست و بخشی از قدرت اون به دارکساید رسیده ولی تانوس پسر یکی از ضعیف ترین اترنالز ها هست که میشه نوادگان زیوس اینم باز برای دارکساید
    سلاح هم که دارکساید سلاح های داره که می‌تونه فرشتگان رو بکشه و مادر باکس ها رو داره که به سادگی میشه باهاشون سیارات رو نابود کرد و تازه معادله آنتی لایف رو هم داره یک سلاح مولتیورسال
    در حالی که تانوس در حالت عادی نه دستکش رو داره نه ریگلاتور و نه قلب عالم فقط از این سلاح های عادی استفاده می‌کنه سلاح اصلی نداره
    هوش دارکساید تونست معادله ضد زندگی رو حل کنه کاری که به هوش بسیاری میخواد مثل هوش مطلق مترون ولی تانوس از گامورا هم فریب خورده
    قدرت خارجی دارکساید اشعه امگا رو داره که به امثال سوپرمن و حتی فرشته قدرتمندی مثل اسپکتر آسیب وارد کنه ولی تانوس فقط یک پروجکشن انرژی داره که در حد نابودی شهر ها هم نیست
    سرعت دارکساید تونست به کسی مثل فلش واکنش نشون بده فلشی که ۱۳ تریلیون برابر سرعت نور سرعتش هست ولی تانوس نمی تونن نسبت به ثور یک واکنش نشون بده
    مقاومت دارکساید در برابر تغییر واقعیت اسپکتر مقاومت نشون داد همین اسپکتر مولتیورس رو داشت نابود میکرد و جلوی مالتیورسال گرین لنترن آلن اسکات ایستادگی بکنه به لغت مالتیورسال توجه کنید سنگ های ابدیت یونیورسال هستند تا بفهمید لغت مالتیورسال چقدر عظیمع
    یک شاهکار هم بگم که تمام شاهکار های اودین و تانوس و امثالشون رو هم بگذارید در حدش نشه کشتن یک مانیتور
    مانیتور ها از بهشت هم بزرگ‌ترند و امثال مستر میکسیزپلتیک جلوی اون ها در حدی نیستند همین مانیتور ها از مالتیورس محافظت میکنند

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 14, 1400

      حرف از نظر من کاملا درسته دراکساید یک نسخه داره ولی تانوس چند نسخه داره ضعیف ترین نسخه اش که همون حالت عادیش هستش که هیچ عددی برای دارکساید به حساب نمیاد نسخه بعدیش تانوس با دسکش هست که دارکساید رو به چالش میکشه ولی بازم دارکساید هست که برنده میشه اما قوی ترین نسخه تانوس،تانوس با قلب جهان هست که یه اشاره ای هم تو نوشته هات بهش کردی تانوس با قلب جهان قدرت تمام موجودات کهکشانی گرفت اول هم فکر کنم با مرگ شروع کرد بعد بقیه موجودات کهکشانی مثل دورمامو،گلاکتوس،سیتوراک بعد دادگاه زندگی رای داد که دیگه تانوس اجازه استفاده از هیچ صلاحی رو نداره بعد بنظرتون چه بلایی سر دادگاه امد؟؟؟؟بله تانوس حتی قدرت دادگاه زندگی رو هم جذب کرد و بعدش در آخر هم رفت سراغ ولای همگان یعنی دیگه تانوس تبدیل شده بود به تقریبا قدرت مطلق چرا تقریبا؟؟چون تانوس قدرت اون ها رو گرفته بود نه هوش اون ها تانوس تصمیم گرفت که با این قدرتش کل جهان مارول رو نابود کنه البته شاید فکر کنید که خاب دیگه دنیای مارول که نابود شد که دیگه هیچ کس نبود که قدرتش به اندازه تانوس برسه ولی نه آدام با تانوس حرف زد و اون رو راضی کرد که قدرت همه رو برگردونه اگه بخوایم خلاصش کنیم از نظر من تانوس به سه دسته تقسیم میشه تانوس بدون صلاح که در برابر دارکساید هیچی نیست تانوس با دستکش که دارکساید رو به چالش میکشه ولی بازم دارکساید برنده میشه و تانوس با قلب جهان که تانوس می تونه با فکر کردندارکساید رو نابود کنه اصلا از جهان هستی خذفش کنه خلاصه که می تونه خیلی راحت دارکساید رو شکست بده

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به محمد

        اردیبهشت 16, 1400

        تانوس شخصیت one above the others رو به فارسی یکی بالاتر از دیگران رو جذب کرد خود دادگاه زندگی بهش میگه یکی بالاتر از دیگران و درزمن تانوس بعد از اون چون بلد نبود از قدرتش استفاده بکنه از تانوس با دست خالی و آدام وارلاک شکست خورد پس زیادم قوی نیست

        پاسخ

        • abas در پاسخ به ایران

          خرداد 3, 1400

          مارول خودش گفته والای همگان بوده
          شما میگی بالاتر از همگان😐😐😐

          مطالب بسیار تنز

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            برو طنز رو یاد بگیر بعد بیا بگو مطالب طنز 😹

            پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 21, 1400

              مطالب تینز نگو بمولا😐
              سطحت پایینه

              پاسخ

              • دکترمنهتن در پاسخ به abas

                خرداد 25, 1400

                اولا دیکتت رو درست کن طنز نه تینز دوما مارول همچین چیزی نگفته سوما اون تانوس با رگولاتور بود و اینجا بحث تانوس با قدرت های ذاتی علیه دارکساید کلون با قدرت های ذاتی هست که دارکساید کلون ،برنده هست و اینکه بتمن با رادیو که نقطه ضعف دارکساید است زدش معنی نقطه ضعف رو میدونی معلومه که نه

                پاسخ

    • abas در پاسخ به Maker

      خرداد 3, 1400

      خب
      چشم اقای کامیک ساز اقای نویسنده چندتا کامیکم میخونیم

      قدرت بدنی
      قدرت بدنی که دارکساید یه سروگردن بالاتره چون اترنالز ها از نظر قدرت بدنی یکمی ضعیفن ولی چون تانوس دیوناتم هست قدرت بدنیشو در حدی کرده که تونسته حلوی خدایان مقاومت کنه
      مثل
      اودین و گالاکتوسو و دیگر انرژی های عظیم کیهانی و ابر کیهانی

      از نظر سرعت لطفا چرتو پرت نگید
      فلش فقط ۱.۵برابر بیشتر از سرعت نوره
      تو معرفی شخصیتاشم گفته شده
      دارکساید تونست واکنش بهش نشون بده به فلشی که قدرتش چیزی نیست و اصلی ترینش سرعته

      درحالی که تانوس با سیلور سرفری که سرعتش۱.۰برابر بیشتر از نور تخمیل زده شده و سیلور سرفر از نظر قدرت صد اللته خیلی بیشتر از فلشه
      تانوس شکستش داد
      پس دارکساید با استفاده از سرعتش توانایی حتی نزدیک شدن به تانوسم نداره

      از نظر ذهنی و استراتژیکی اگه واقعا کامیک خوندی تو کامیک دستش بینهایت به حرف های مرگ دقت کن که میگه اون خیلی باهوشه
      مرگ توانایی گرفتن روح ثور،هالک،اودبن،زعوس،گالاکتوس رو هم داره
      پس اگه این بگه تانوس باهوشه یعنی سطح هوشیاری تانوس اندازه خدایان و حتی فراتر از خدایانه

      حتی نصف جنگ هایی رو که کرده رو هم با استراتژیک و هوش پیروز شده ولی دارکساید از قدرتش استفاده میکنه
      و هوشش داخل جنگ ها خیلی خیلی میاد پایین و از قدرتش برای شکست دادن حریفش استفاده میکنه

      شما میگی ضد زندگی درحالی که تانوس توسنته با هوشی که داره با قدرت بدنی که داره قلب عالم و ریگلاتور رو به راحتی بدست بیاره سلاح هایی که قدرتمندترین سلاح های کل کامیک شناخته شدن
      پس از این نظر هم قابل قیاس نیستن

      شما میگی اسپکتر ولی من میگم دادگاه زندگی که ۳صورتشم متحد بودن رو کشت
      خب راجب اینم توضیح بدم برات

      دادگاه زندگی با صورت های غیر متحد تو رتبه ۵نفر اول شخصیت های کامیک قرار داره
      منبع:cbr
      والای همگان
      پرزنس
      رایتر
      پروتژ
      دادگاه زندگی(صورت های غیرمتحد)
      و این نشان دهنده اینه که حتی میکاییل و لوسیفر هم در حدش نیستن

      حالا رتبه بندی۳صورت متحد
      والای همگان
      دادگاه زندگی(۳صورت متحد)
      پرزنس
      رایتر
      پروتژ
      شما حساب کن که دادگاه زندگی ۳صورت متحد از پرزنس هم قوی تره
      و تانوس همین ۳صورت متحد رو کشته

      پس کسانی مثل پرزنس و لوسیفر و دارکساید و میکاییل برای تانوس با قلب عالم هیچی نیستن
      این فعلا از قلب عالم

      پس اسپکتر رو شما شاهکار خیلی خفن دارکسایدو حساب نکن چرا؟
      چون در مقابل شاهکار های تانوس هیچه

      فعلا ریگلاتور بمونه برای بعد

      فهلا خداحافظظظظ

      پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به abas

        خرداد 3, 1400

        تو که معلومه دیگه سواد کمیکیت چقدر هست بحث با تو بیهوده هست ولی برای اینکه نگی کم آوردم جوابت رو میدم
        فلش در کمیکی که سندش هم هست ۲ تریلیون برابر نور سرعت پیدا کرد اینم از این
        سرعت سیلور سرفر بیشتر از فلش هست
        هاها ما را خنداندی پسر
        سیلور سرفر بر اساس فیت
        یک کهکشان در چند لحظه که اساسا میشه حدود ۳۰۰۰ برابر سرعت نور
        فلش از نظر فیت
        کل کشور کره شمالی در کمتر. از ثانیه اونم با طی مسافت بسیار زیاد که میشه
        ۲ تریلیون برابر سرعت نور
        اگر کمیک میخونی به قول خودت تو نیوگادز و بحران هوش دارکساید خیلی از تانوس بیشتره
        ههه ههههه
        کجای کمیک دستکش بینهایت گفته شده ؟ سریع لینک بده
        باز هم که از این مطالب طنز فرستادی جناب مرگ گفته نمیتونه گالاکتوس رو لمس کنه چه برسه که روحش رو بگیره
        پسر جان منبع کمیک باید باشه من سایت مایت نمی‌شناسم
        چی میگی تو پرزنس ورتیگو و لوسیفر ورتیگو که از امثال دادگاه خیلی بالاتر هستند
        که سه صورت متحد ؟ بر چه اساسی همچین حرفی میزنی ؟ الان چه ربطی داشت تو داری دارکساید عادی رو با تانوس در قدرتمند ترین حالتش حساب می‌کنی
        خیلی استدلال مسخره ای داری
        شو خوش

        پاسخ

        • abas در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 5, 1400

          مقاله ننویس واسه من
          ثابت کن که تریلیون برابر سرعت نور بوده
          واتتتتتتتتت؟تریلیون برابر؟
          خب ثابت شد که نوبی میدونستم ولی خودت ثابت کردی
          سایت نمیشناسی چون نوبی تو از کامیک میگی؟
          هننن؟
          کحای کامیک بوک گفته فلش تریلیون ها برابر سرعت نور سرعت داره؟
          زده فلش۱.۵برابر سرعت نور
          سیلور سرفر۱.۰برابر سرعت نور
          الکی واسه خودت چذتو پرت نگو

          اگه سیلور سرفرو با فلش مقایسه کنیم فلش شانسی نداره

          بله از نظر ذاتی نیو گادزا باهوشن
          ولی تانوس هم اترنالزیه که هوش خوبیم دارن و پیشرفتن
          از نظر ذاتی دارکساید باهوش تره
          ولی با وجود سنگ ذهن و روح تانوسو تا مرز دانای مطلق برده
          (نمیگم دانای مطلقه میگم تا مرز دانای مطلق)

          چرا از خودت داستان میگی مرگ گفته نمیتونه لمسش کنه؟
          دقیقا شماره و جلد چند گفته

          اونی که میگم جلد یک و شماره ۳
          اوکی؟
          حتی مفسیتو هم گفته

          نمیتونه لمسش کنه پس چجوری دست خالی کشتتش؟هااا؟
          از خودت الکی کامیک نساز

          نوب ای نوب هزار بارم بگم کم گفتم
          ۳صورت متحد میدونی یعنی چی؟
          با قدرت ۳صورت متحد قدرت ساخت ده ها امنی ورسو داره میدونی یعنی چی؟
          ۳صورت متحد با اختلاف قدرتمندتر از پرزنسه اندازه۳.۴تا پرزنسه
          هه
          بچه تو اگه میدونستی چیه که باهام بحث نمیکردی

          خب دارکسایدو با ۳تا سلاح ضد زندگی و مادرباکس و سورس مقایسه کنیم
          تانوسم با همون دستکش بینهایت

          قبلا گفته بودم که سنگ ذهن قدرت ضد زندگی رو داره
          سنگ زمان قدرت سورس رو داره
          سنگ قدرتم قدرت مادرباکس ها

          اولا دارکسایدو دیگه هیچ وقت از سورس استفاده نمیکنه چون این بار وجودشم از سنگ میشه

          خودتم میدونی که دارکساید کلا از ضد زندگی یه بار استفاده کرده
          مادرباکس هام که دیگه اصلا در حدو اندازه دستکش نیستن

          همشونم زمان برن
          تا مادرباکس ها متحد شن تانوس کار دارکسایدو تموم میکنه

          به هاطر همون دارکساید از سلاح هاش زیاد استفاده نمیکنه و از قدرت خودش استفاده میکنه که اینجوری شانسی نداره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            خودت داری میگی فلش یکونیم برابر نور سرعت داره و سیلورسرفر یک برابر نور بعد چجوری الان فلش ضعیف تر شد ؟

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به رهام

              خرداد 5, 1400

              عباس زدی به سیم آخر دادگاه زندگی که در برابر ۳ تا بیاندرز کشته شد اندازه ۳ تا پرژنس قدرت داره 😄😄😄😄😄😄😄😄😄 ۱۰۰ تا دادگاه زندگی هم حریف پرژنس نیستن اصلا خودت میدونی چی میگی ؟

              پاسخ

              • abas در پاسخ به ایران

                خرداد 7, 1400

                الان فهمیدم تو ام هیچی نمیخونی الکی خودتو کامیک خون حساب میکنی

                بله ۱صورت در حد پرزنس نیست
                ولی ۳صورت متحدش پرزنس در حد دادگاه نیست
                دقت کن ۳صورت متحد دادگاه زندگی ۱۰۰۰برابر پرزنسه
                اوکی؟

                حتی تو مارول فندوم این نسخه ها مقایسه و رتبه بندی شده و دادگاه زندگی(۳صورت متحد)رتبه دومو داره و بالاتر از پرزنسه

                شما اول نظراتو درست و با دقت بخون بعد جواب بده

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به abas

                  خرداد 8, 1400

                  این سه صورت متحد از کحات در میاری یه سایت یا یه جایی معرفی کن ببینمش
                  جناب شما اصلا هیچی راجب کاربر ایران نمی دونی بعد جک میکی ؟ کاربر ایران ۲ ساله کامیک می خونه

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به رهام

                    خرداد 10, 1400

                    marvel fandom.com

                    cbr comic bocks.com

                    wiki pedia.com

                    تمام سایت هایین که به ۳صورت متحد بودن دادگاه زندگی اشاره کردن
                    و حتی راجبش توضیحم دادن(بجز ویکی پدیا)

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به رهام

                    خرداد 10, 1400

                    اون ۲سال داره کامیک میخونه

                    من ۱ساله دارم اینجا راجب تانوس قویتره یا دارکساید بحث میکنم😐

                    پاسخ

                  • حسین در پاسخ به رهام

                    خرداد 14, 1400

                    ایشون رو ولش کنید کسی که توسط بیاندر ها کشته شده رو با پرزنس مقایسه می کنه😃😃😃

                    پاسخ

                    • abas در پاسخ به حسین

                      خرداد 21, 1400

                      تو برو خاله شادونه نگاه کنه بحث کامیکی نمیخواد بکنی که شخصیتم نمیشناسی

                      دادگاه ۳صورت متحد
                      تو رتبه بندی رتبه سوم رو داره یعنی بالاتر از رایتر و ماینتور
                      جالبه که پرزنس رتبه ۶رو داره
                      بزن مارول فندوم

                      پاسخ

                  • حسین در پاسخ به رهام

                    خرداد 14, 1400

                    دارک ساید در حد اودین هستش و حتا از اودین هم میتونه قویتر باشه.

                    پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 7, 1400

              فلش ضعیف تره چون قدرت بدنیش در حد سیلور سرفر نیست

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 8, 1400

                چه. بطی داره سرعت و قدرت باهم در ارتباطن مثلا هرچی فرد زورش بیشتر باشه قادره سریع تر حرکت کنه و یا هرچقدر سریع تر باشه به خواطر کشش سرعتش زورش بیشتره فلش کلا از سیلور سرفر قوی تره

                پاسخ

                • abas در پاسخ به رهام

                  خرداد 10, 1400

                  دقیقا از کجات در اوردی که اگه قدرت بیشتر باشه سرعتم بیشتره؟
                  دیدی هیچی نمیفهمی؟

                  سیلور سرفر موجود کیهانی شناخته شده برو تو نعرفی شخصیتش ببین

                  ولی فلش چی؟

                  موجود کیهانی نیست بلکه موجود فرا موزیه
                  پس در تقابل سیلور سرفر و فلش قطعا در عرض یک ثانیه سیلور سرفر با استفاده از قدرتی که گالاکتوس بهش میده فلشو پودر میکنه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به abas

                    خرداد 12, 1400

                    جناپ دیدی نوبی ؟ تو می تونی با قدرتت به فضا فشار بیاری و سرعت و کشش بدنتو بیشتر کنی و هرچی سرعتت بیشتر باشه قادری از کشش فضای اطرافت به قدرتت اضافه کنی
                    داداش فلش قادره زمانو مکانو با سرعتش کنترل کنه بعد از سیلور سرفر شکست بوخوره نطالب طنز خونم از پروتو به الکترون بدنم در حال منفجر شدنه 😂

                    پاسخ

                    • abas در پاسخ به رهام

                      خرداد 21, 1400

                      چرتو پرت نگو به قدرت بود تانوس الان باید در یک ثانیه ۷۰بار کل مولتیورسو طی کنه
                      کامیک بوکو با دانشگاه کمبریج اشتب نگیری حجی
                      واسه من از قیزیک حرف نزن برو شاد درس بخون نوب

                      هزیون نگو تو نعرفی شخصیت سیلور سرفرم زده کنترل زمانو مکان
                      من هزاران شهصیت برات نام ببرم که هیچ گونه سرعتی ندارن ولی به زمانو مکان کنارل دارن؟
                      پس حرفات چرندی بیش نیست
                      سطحت پایینه

                      پاسخ

          • Ozymandias در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            عمو جون به من میگی بچه ؟
            تو مه معلومه به خاطر جلب توجه دروغ میگی چند سالته ارزش جواب دادن نداری من ۲ سال هست کمیک رو به صورت جدی دنبال میکنم اگر معنی نوب رو میدونستی بهم نوب نمیگفتی

            پاسخ

            • abas در پاسخ به Ozymandias

              خرداد 7, 1400

              بچه سال تو ۲سال داری کامیک میخونی که همش دروغی بیش نیست اطلاعاتت اندازه ۲جلد کامیکم نیست

              تو ۲سال داری کامیک میخونی
              من نزدیک۵.۶ماه اینجا دارم بحث میکنم راجب دوتا شخصیت

              نوبی بله ابر نوبی

              پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            وااااای تو چقدر نوبی که میگی می تونه امنی ورس بسازه !!!!لویینگ ترایبونال برای تفریح از دوتا بیاندر کتک خورد بعد با پرزنس مقایسه میشه میشه بهم بگی کجا کفته شده هموین قدرتی داره ؟ تو معلومه متعصبی به قول ماکر و بقیه از خودت کاراکتر میسازی و از کل دیسی قویترش می کنی بچه ها بسع بحث با این کاربر عباس معنی نمیده چون هرچقدر بهش میگید دوباره حرف خودشو میزنه اینم عین نویسنده ام بیه ولش کنید بذارید تو خلصه ی نوبیتش باقی بمونه

            پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 7, 1400

              کجا گفته شده؟
              داری باهام شوخی میکنی؟

              تو ۳صورت متحد دادگاه زندگیم نمیشناسی که تو نارول فندوم رتبه بندیش بالاتر از پرزنس بوده
              بیشتر تحقیق کنید نوبان سایت

              اون جایی که کتک خورد ۱صورتش بود

              شما infinty endingرو بخون
              برادر تانوس(اروس)میگه دادگاه زندگی متحد تو شماره ۳
              یعنی ۳صورت متحد

              کارکتر میسازم؟
              انقدر نوبید که نسخه های شخصیتارم نمیدونید یعنی اطلاعات تا این حد پایین

              گالاکتوس جهنمی رو شما عرض میکنی؟
              قدرت درکت اونقدری نیست که بتونی هضمش کنی

              اولین حضورش تو کامیک دکتر استرنج شماره۴ بود
              دیگه ننیدونم چجوری بگم

              خلصه نوبیتم؟

              یعنی از شما نوب ترم وجود داره؟

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 8, 1400

                ببین شده باشه میرم دونه دونه حروف اون کامیکارو می خونم تا سابت کنم چرت میگی ببین دادگاه زندگی اگه خیلی قوی بود جلوی دوتا بیاندر از ۳ فیص استفاده می کرد و نمیمرد

                پاسخ

                • abas در پاسخ به رهام

                  خرداد 10, 1400

                  نیازی نیست دونه به دونه بگردی
                  کامیک فرجام بینهایت شماره ۱
                  ادام وارلاک گفت دادگاه زندگی متحد که به معنی ۳صورت متحد میشه

                  سوپرایز شد از طرف بیاندرز

                  بیاندرزها یدفعه حمله کردن
                  وگرنه تو همون یه صورتم توانایی از بین بردنشونو داشت

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به abas

                    خرداد 10, 1400

                    مثل این میمونه که بگی میکاییل یهو به لوسیفر حمله کنه و لوسیفرو شکست بده 😐

                    پاسخ

      • رهام در پاسخ به abas

        خرداد 5, 1400

        برادر تو وقتی میگی رایتر از پرزنس ضعیف تره معلومه اطلاعاتت خیلی بالاست 😹وااات از میکاییل و لوسیفر ؟ ببین دادگاه زندگی رو میکاییل با یه ضربش نابود می کنه اصلا عددی نیست در مقابل اینا

        پاسخ

  8. ایران

    اردیبهشت 8, 1400

    کاربر عباس اگه فکر میکنی من کاربرای دیگه اشتباه میکنیم برو ببین دادگاه زندیگی در ملاقاتش میگه hello one above the -others به فارسی سلام یکی بالاتر از دیگران نه همه کلمه all میشه همه others میشه دیگران پس این والای همگان نیست والای دیگران هست برو اتفاقات قبل از کمیک تانوس فرجام بی پایان رو بخون همون کمیک هایی که توش مرگ و گالاگتوس جذب میکنه اونجا که دادگاه زندگی به ملاقاتش میره حرف هاشو خوب بخون

    پاسخ

  9. ایران

    اردیبهشت 8, 1400

    کاربر عباس من کمیک تانوس رگولاتور خوندم اگه تو هم خونده باشی میبینی که تانوس بعد از جذب یکی والاتر از دیگران نه والای همگان چون به قدرت مطلق عادت نداشت بلد نبود از قدرتش خوب استفاده کنه و توسط آدام وارلاک و برادر کوچک تر خودش به همراه نسخه گذشته تانوس بدون دستکش شکست خورد دقت کن بعد تو میای میگی کل کامیک ولی در برابر سه چهار نفر شکست خورد کلا خیلی تانوس رگولاتور دست بالا گرفتی اصلا نزدیک قویترین شخصیت کمیک نیست مثلا تو دیسی قویترین نسخه سوپرمن یعنی میلکمن که توسط پرایمال خلق شده تونست آواتار پرژنس بزنه ولی این دلیل نمیشه که از اصلیه قویتر باشه

    پاسخ

    • abas در پاسخ به ایران

      اردیبهشت 8, 1400

      یعنی همه طرفداران کامیک بوک دروغ میگن تو راست میگی؟؟میخوای اینو بگی؟؟
      همه میگن که اون والای همکان بوده
      بعدشم ریگلاتور انرژی بینهایت مثل دستکش نداره
      که همیشه ازش استفاده کنه

      پس نخواست که زیاد ازش استفاده کنه
      ولی اگه میدونست اونام میان برای کشتن والای همگان زیاد ازش استفاده نمیکرد
      هرشخصیتی شخصیت قوی تر از خودشو بزنه ملاک قوی تر بودن نیست ولی این فرق میکنه
      این واقعا قوی تره و ثابتش کرده

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به abas

        اردیبهشت 9, 1400

        کدوم طرفدارها من که سایت خارجی رو هم رفتم همه میگفت یکی بالاتر از دیگران نه والای همگان وقتی کمیکو نخوندی چطور به من میگی نوب برو بخونش کمیک comic thanos infinity confident تمام شماره هاشو بخون بعد میفهمی من دروغ گفتم یانه تازه تو کمیک تانوس فرجام بینهایت تو همینو بنویس به فارسی تو یکی از سایتا ترجمه شده برو بخون و ببین چون تانوس بلد نبود از قدرتش خوب استفاده کنه در آخر شکست خورد اونم از سه چهار نفر و گذشته ی خودش بعد تو میگی کل کمیک وقتی کمیک خوندم اون وقت بحث بکن کاربرای محترم من دلیل هم میارم این میگه نه کدوممون متعصب تره لطفا بگید

        پاسخ

        • abas در پاسخ به ایران

          خرداد 3, 1400

          بله مطالب کاملا تنز

          که همه گفتن بالاتر از همگان😐😐

          پس شما میگی بالاتر از همگان
          خوده مارول گفته والای همگان😐
          من کجای دلم بزارم حرف تورو؟

          شکست نخورد دوست عزیز رام شد
          اونم با حرف
          ادام وارلاک هم این کارو کرد و ازش خواهش کرد تا تانوس از کارش منصرف شد
          پس بدون داری چی میگی

          والای همگان و دادگاه زندگی رو بکشه بعد بیاد از ادام والاک و خودش شکست بخوره
          کاملا جالبه

          ادام وارلاک و تانوس(نشخه گذشتش)دیدن تانوس ریگلاتور میخواد کل مادولو به فنا بده و مقابل قدرتش هیچنو با جنگیدن حریفش نمیشن رامش کردن با حرف

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 10, 1400

            داداش مگه خرچی ادام وارلاک میگه ممکنه درست باشه ؟ مگه الان لوسیفر بیاد بگه پرزنس مرده یعنی پرزنس مرده ؟تا وقتی ثابت نشده حرف در نیار لطفا

            پاسخ

  10. پارسا کاربر

    فروردین 31, 1400

    اونای که میگن تانوس باشش سنگ ابدیت پیروزه خب دارک ساید معادله زد حیات رو داره😎

    پاسخ

    • abas در پاسخ به پارسا کاربر

      اردیبهشت 8, 1400

      چی میچی
      دارکساید تا بیاد استفاده کنه تانوس پودرش میکنه
      بعدشم ضد زندگی مثل دستکش نیست که هرثانیه که خواستی ازش استفاده کنی
      زمان میبره برای استفاده کردنش

      پاسخ

  11. MFT

    فروردین 31, 1400

    سلام . مقاله را خواندم و مقاله عالی بود ‌‌. با نتیجه هم موافقم . در کل چه با سنگ های ابدیت یا چه بی سنگ های ابدیت تانوس کتلت می شه .

    پاسخ

    • abas در پاسخ به MFT

      اردیبهشت 8, 1400

      متاسفانه برعکسه
      و پایین تر دلیلش گفته شده

      پاسخ

  12. ایران

    فروردین 31, 1400

    خطاب به کاربر عباس میگم اگه میخوای والای همگان اصلیو بشناسی برو اولین کمیکی که ظاهر شد بخون وه ببین داره نقاسی دنیای مارول میکشه بعد با پاک کن زخم یکیو پاک میکنه وه زخم شخصیت خوب میشه در زمن داره کمیکو طراحی میکنه و گالاکتوس میکشه چون تجسم نویسنده هستش رگولاتور خودش خلق کرده و اصلا تأثیری روش نداره اونی که تانوس جذب کرد شخصیت one above the others به فارسی یکی بالاتر از دیگران بود همونی که به شکل های مختلف ظاهر میشه بحث با تو بیفایده کاربرا همه این حقیقتو میدونن ولی تو بخاطر تعصب نمیخوای قبول کنی تمام آخرین بحث من با تو بود روز های خوشی رو برات برات آرزو میکنم ✋✋✋✋

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به ایران

      اردیبهشت 4, 1400

      این اصلا کمیک نمی خونه بابا می‌گفت گالاکتوس والای همگان رو زد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      برای خودش شخصیت خلق کرده بود گالاکتوس جهنمی 😁😂😂😂😂 تو گوگل میزدم هنگ میکرد 😂😂😂😂😂😂😂😂

      پاسخ

      • Abas در پاسخ به Maker

        اردیبهشت 8, 1400

        از نوبایی مثل تو زیادم بعید نیست
        اونو تو سی بی ار بزن وقتی ببینی خودت هنگ میکنی نوب

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Abas

          اردیبهشت 9, 1400

          تویی که میگی والای همگان فیک از پرزنس با پلاتم قوی تره چیزی نمیشه ازت انتظار داشت

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 16, 1400

            کاربر عباس وقتی کمیک نخوندی چیو میخوای ثابت کنی دادگاه زندگی گفت one above the others یعنی یکی بالاتر از دیگر و درزمن تانوس رگولاتور که شکست خورد اونم از چهار نفر چون بلد نبود از قدرتش استفاده کنه وقتی کمیک thanos infinity confident و کمیک تانوس فرجام بینهایت رو خوندی بعد بیا بحث کن ولی تو این کار نمیکنی چون تعصب نمیزاره خودت هم میگی از این و اون شنیدم اوناهم میخواستن تورو گول بزنن وگرنه تو کمیک هم گفته میشه hello one above the others اگه میگفت all یه یعنی همه اگه فهمیدی حالا جوابم بده من کمیک کلا خوندم بزار بهت کمک کنم وگرنه با کسی دشمن نیستم درزمن کسی به اسم heel galactus وجود نداره برو سرچ کن 👎

            پاسخ

            • abas در پاسخ به ایران

              خرداد 3, 1400

              جوابت داده شده بای

              پاسخ

          • abas در پاسخ به رهام

            خرداد 5, 1400

            بله چون والای همگان قدرتمنده ده برابر پرزنسه کلونشم توانایی نابودیه پرزنسو داره
            پس نوب بازی در نیار

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به abas

              خرداد 5, 1400

              تو جنگ با شیطان وحشی عظیم پرزنس اقدام کرد و کلون والای همگان حتی نمی تونست تکون بوخوره بعد کحا و چجوری حساب کردی که کلون والای همگان از پرزنس قویتره الان حتما میگی کلون والای همگان از پرایمال مانیتور و د رایترم قوی تره 😐

              پاسخ

              • abas در پاسخ به رهام

                خرداد 7, 1400

                اولا والای همگان کلون نداره و من فقط نظریه دادم

                دوما با لین احتساب که والای همگان تجسم نویسندست و حتی کلون داشته باشم توانایی شکست پرزنسو داره

                ولی مرزنس تجسم نیست و به عنوان خالق شناخته شده اما والای همگان هم به عنوان خالق هم به عنوان تجسم نویسنده شناخته شده و کلونشم قدرتمندتر از پرزنسه

                پرایمال مانیتور چون خالق پرزنس بوده یعنی خیلی قویه؟
                قوی بودنش که بله قدرتمند هست ولی بازم در حد والای همگان نیست

                رایترم تجسم نویسندست بله ولی چون فقط رو موجودات و دنیای خودش کنترل داره(دیسی)و محدوده در حد والای همگانی نیست که میتونه به کل جهان ها کنترل داشته باشی(دیسی و مارول)

                پس قوی تره

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به abas

                  خرداد 8, 1400

                  ببین جناب مطالب طنز از همه جام داره میزنه بیرون
                  راجب کلون والای همگان قبلا گفتم و طنزات رد شد
                  کی گفته رایتر قادره فقط امنی چرس دیسی رو کنترل کنه ؟ رایتر هم‌ن نویسندست پس یعنی قادره هر کامیکی رو دستکاری کنه تازه اگه خود پرزنسم باشه که پلات داره از کلون والای همگان قوی تره پرایمال هم در واقع از رایتر حساب میشه که اینجوری قدرت رایتر از والای همگان بیشتر میشه
                  بای

                  پاسخ

    • Abas در پاسخ به ایران

      اردیبهشت 8, 1400

      اهان فقط تو اینو کشف کردی کسی کشفش نتونسته بکنه
      واو چه حذاب
      توروخدا اینارو جایی نگید میخندن بهتون

      خودش درست کرده که مرد؟؟؟
      اونیم که تو میگی به همچی تبدیل میشه پروتژه که تو نوبه خود یه والای همگانه
      ولی بازم پروتژ نبود خوده والای همگان بوده

      اینم که میگی تجسم نویسندسو خودم گفتم حرف خودمو به خودم نزنید
      تا وقتی که مگفته بودم تجسم نویسندس کسی نمیگفت

      پاسخ

  13. A.g

    فروردین 2, 1400

    آقایون چرا بحث میکنید
    اولن آقای عباس سنگای بی نهایت فقط تو یونیورس خودشون کار میکنن و هر یونیورس سنگای بی نهایت خودشو داره
    بعدشم اون والای همگانی که تانوس کشت والای همگان اصلی که تجسم نویسندس نبود و هم مارول هم دی سی خیلی وقته از تجسم نویسنده ها استفاده نمیکنن

    پاسخ

    • abas در پاسخ به A.g

      فروردین 31, 1400

      باشه
      شما میگین خارج از یونیورس خودشون کار نمیکنن
      درحالی که تانوس همین دستکش بینهایت تو مولتیورس برده استفاده کرده
      حتی نزدیک بود وارد امنی ورس بشه
      لطفا کامیک دستکش بینهایتو مرور کنین

      اهان لابد اونم کلون داره
      تورو خدا مطالب طنز نزارید
      خوده مارولم تاییدش کرده بود
      تانوس کاریو کرد که ۱۰تا دارکساید اصلیم جمع شن نمیتونن پرزنسو حتی روش خط بندازن
      میتونه ازشون استفاده کنه ولی چون جور در نمیاد زیاد استفاده نمیشن

      پاسخ

      • A.g در پاسخ به abas

        فروردین 31, 1400

        قبول دارم دارک ساید صعیف تر از تانوسه ولی اون والای همگانی که تانوس جذبش کرد والای همگانیه که والای همگان اصلی ساختش

        پاسخ

        • Abas در پاسخ به A.g

          اردیبهشت 8, 1400

          داداش شما ثابت کن که اون کلون والای همگان بود
          بیشتر تو سایت های cbrو مارول فندوم تخقیق کنید

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Abas

            اردیبهشت 16, 1400

            فندوم ؟سی بی ار ؟تو نوبی بیش نیستی عزیز 😂

            پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 7, 1400

              در حد شما نیستیم

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 8, 1400

                درسته من اطلاعاتم بیشتره 🤣

                پاسخ

      • رهام در پاسخ به abas

        فروردین 31, 1400

        کاربر عباس بعضی چیزا نادرسته والای همگان اصلی خیلی خیلی قدرتمنده و به راحتی از پرزنس قوی تره کلونش از پرزنس درسته ضعیف تره اما خودش قوی تره والای همگان اصلی غیر قابل کشتنه تانوس هیچی در مقابلش نیست و دارک ساید هم قبلا با پرزنس جنگیده اما هیچ کاری نتونسته بکنه و اون والای همگانی که تانوس کشته همون والای همگان کلونه

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 4, 1400

          دارکساید هیچ وقت با پرزنس رو به رو نشده لطفا داستان نسازید

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 4, 1400

            درسته تو هیچ کمیکی با هم روبه رو نشدن ولی فکر نکن ضعیفه چون من یه کمیک خوندم که توش با شخصیت کلمه که کمی از اسپکتر قویتره همراه فانتوم استرنجر و خود اسپکتر همشون باهم جنگید و هرسه تاشون رو کشت اونم با دست خالی پس بدون دارکساید اصلی خیلی قویه

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به ایران

              اردیبهشت 5, 1400

              دلاور من ۴ ماه اینجا در مورد دارکساید از تانوس قویتره بحث کردم الان مسلت قصدت وی بود ؟ اون کمیک هم باید درست تر میخوندی اون ترو فورم دارکساید یا همان فرم اصلی دارکساید هست

              پاسخ

          • Abas در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 8, 1400

            منم کامیکشو نخوندم ولی از هرکسی پرسیدم تاییدش کرده
            پس نوب بازی در نیار میخندن بهت

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به Abas

              اردیبهشت 9, 1400

              ببین جناب بی اطلاعات
              برو چهار تا کمیک بخون دروغ. های شاخ دارتم برو برای بچه ها تعریف کن ما رو بچه فرض نکن گالاکتوس هیچ و قتل با وان ابو آل دیدار نداشته و هیچ وقت دادگاه رو نزده
              بدرد برنامه های خاله شادونه میخوره حرفات برو یک تستی بده
              هر وقت تونستی توی زندگیت فقط از یک شخصیت ارقام کمیک هابی که خوندی رو به رقم ۴ برسونی بیا با من بحث کن

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به Maker

                خرداد 5, 1400

                ایول با این کامنت حال کردم 😹

                پاسخ

              • abas در پاسخ به Maker

                خرداد 7, 1400

                جناب تجسم نویسنده
                تو خودت یدونم کامیک نخوندی و از حرف اینو اون اطلاعات کسب میکنی
                تو برو این حرفاتو تو کاغذ بنویس و بفرست شبکه پویا
                اینجا برات خوب نیست

                گالاکتوس جهنمی تو کامیک دکتر استرنج شماره۴ حضور داشته و تو شناره ۵ با والای همگان دیدار کرده و شکستش داده ذهنی
                و این نوب بازیاتو بزار تو خونه خودتون بمونه بدرد سگم نمیخوره

                تو خودت هروقت از اطلاعات کسب کردن از حرفای اینو اون دست کشیدی بعد ببا بحث کن

                پاسخ

                • Ozymandias در پاسخ به abas

                  خرداد 7, 1400

                  گلم تو بگو داستان کمیک رو من برات تعریف کنم از این دروغ ها هم نویس اونی که آمار کمیک نخونده تویی راستی بگو چندتا کمیک از تانوس خوندی ؟

                  پاسخ

        • Abas در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 8, 1400

          ازتون خواهش میکنم که راجب این کامیک زیادی تحقیق کنین خوده مارول گفته که این کامیک یکی از عجیب ترین کامیک های مارول کامیکسه چون والای همکان نظارت کننده مارول کامیکس کشته میشه
          و حتی چیزی راجب کلون سازی والای همکان نوشته نشده

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Abas

            اردیبهشت 9, 1400

            وای بشر تو چقدر نوبی حاجی کسی که قادر مطلقه و نویسندگی داره رو اصلا ننمیشه کشت وات یور فاز

            پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 5, 1400

              حرف خودمو به خودم نزن
              تا من نگفته بودم والای همگان تجسم نویسندست کسی نمیدونست

              بعدشم تانوس با ریگلاتور فراتر از والای همگان شده بود
              پس نوب نباش

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 5, 1400

                ببین والای همگان از تانوس خیلیییی قوی تره مگه میشه یه خالق از خلقت خودش شکست بوخوره مثل این میمونه بگیم پرزنس از پرایمال مانیتور قوی تره 😐حالا ک همه می دونن مشکلی داره ایا ؟

                پاسخ

                • abas در پاسخ به رهام

                  خرداد 7, 1400

                  با استرال ریگلاتور خیر در حدو اندازه تانوس نیست

                  تو هیچ سایت معتبریم گفته نشده خالق تتنوس بوده
                  بله خالق ماروله ولی این به معنی خالق شخصیتا نیست

                  شخصیتارو brathers خلق کردن(همون مارول و دیسی)

                  اینم نمیدونی پس در خدی نیستی بحث کنم باهات بای

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به abas

                    خرداد 8, 1400

                    خداوندا منو از دست این نوب نحات بده ،😐

                    پاسخ

        • abas در پاسخ به رهام

          خرداد 3, 1400

          ببین من از خودم نمیگم که
          خوده مارول گفته که خوده والای همگان بوده
          بعد بعضی از دوستان میان میگن
          یکی بالاتر از همگان
          درحالی که همون یکی بالاتر از همگانم از همون پرزنس قوی تره
          و کمبودی از والای همگان نداره
          ولی اون والای همگان بوده
          خوده مارول گفته
          و همین کامیکم ازش زیاد حرف نمیزنن چون جیم استارلین گفته

          “ما حتی خودمونم فکرشو نمیکردیم که تایتان دیوانه بتونه خالق مارول رو از بین ببره”

          پس الان دقیقا درستو غلطو به من بگید
          کاربرای اینجا درست میگن
          یا کامیک و نویسنده های مارول؟

          و به شما هم بگم که هیچ کلونی از جانب والای همگان توسط مارول تایید نشده
          یعنی کلونی نداره والای همگان

          کلون الکی نیست که هرکی دوست داشت از خودش کلون درست کنه بندازه وسط

          چون ریگلاتور قدرتمندتر بوده و والای همگان هم از اون ترس داره یا بهتره بگم کل کامیک از اون ترس داره خیلی قویه به خاطر همون تانوس تونسته بکشتش

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            ببین این مسگل که همه ی کاربرا حرف نویسندرو رد می کنن منم با نویسنده ام بی سر اینکه سایتاما می تونه امنی چرسو مابود کنه دارم من میگم خود نویسنده میگه قدرتش اندازه ی بیگ بنگه و قادره امنی ورسو نابود کنه و تینهارو خود نویسنده هم گفته بعد نویسنده ام بی میگه نویسنده اشتباه می کنه 😐
            اما قضیه ی من باتو فرق داره ببین ریگلاتورو خود والای همگان ساخته و نمی تونه ازش شکست بوخوره و اگه هم نابود شده باشه کشته که مکیشه نابود میشه اگه نابود شده باشه دچباره از نو شکل میگیره چون نمیشه این شخصیت رو کشت اصلا براش مرگ معنی نداره

            پاسخ

            • abas در پاسخ به رهام

              خرداد 7, 1400

              شما داری میگی امنی ورسو نابود میکنه درحالی که خوده دادگاه زندگی فقط تونسته یکی دوبار وارد امنی ورسال بشه

              هیجا گفته نشده والای همگان استرال ریگلاتورو ساخته

              تو کامیک فرجام بینهایت جلد یا شماره ۱ ادام وارلاک گفت که تانوس والای خمگان و دادگاه زندگی متحد رو جذب کرده یا همون کشته

              معلومه هیچی نمیخونی

              فعلا که والای همگان بعد از اون کامیک(درسال۲۰۱۹)بوده هیچ جایی دیده نشده و این نشون دهنده نابودی به طور کلی والای همگانو نشون میده
              و الان که تحقیق کردم دیدم کسی به اسم یکی بالاتر از دیگری وجود خارجی نداره
              بای

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 8, 1400

                جوابت داده شده بای

                پاسخ

  14. سجاد نامیرا

    اسفند 30, 1399

    سلام به نظر من این مقاله مفت بود(بی احترامی به سایتتون نمیکنم)
    تانوس حتی بدون دستکش میتونه با امثال گلالاکتوس و اودین درگیر بشه بعد دارک ساید برندس؟؟خخخ
    بعد تانوس با دستکش و شش سنگ ابدیت یه قادرمطلقه
    بنبراین تانوس برندس

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به سجاد نامیرا

      فروردین 1, 1400

      خیر دارکساید برندس اگه تانوس شش سنگو نداشته باشه که حریف جدی برای دارکساید نیست

      پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به سجاد نامیرا

      فروردین 1, 1400

      و اینکه تانوس رو بدون شش سنگ حتی قادر به رقابت با دارکساید میدونی تعصب فراتر از بینهایتت رو نشون دادی تانوس با شش سنگ اگه دارکساید کلون از سورس استفاده کنه دارکساید کلون قویتر میشه بدون شش سنگ که راحت دارکساید کلون برندس

      پاسخ

      • سجاد نامیرا در پاسخ به دکتر منهتن

        فروردین 8, 1400

        منهتن جان تو که تانوس رو نمیشناسی چرا میگی؟؟
        تانوس اتفاقا اگه از دارک ساید قویتر نباشه ضعیفتر نیست
        تانوس حتی بدون دستکش هم میتونه با شخصیت های کیهانی رقابت کنه بعد تو چی میگی
        تانوس برندس

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به سجاد نامیرا

          فروردین 9, 1400

          مطالب طنز نگو جناب
          تانوس بدون دستکش بینهایت اصلا در حد دارکساید نیست اطلاعاتت خیلی کمه
          دارکساید هم از نظر استقامت دوام هوش استراتژی قدرت بدنی داخلی و خارجی از تانوس برتره

          پاسخ

          • سجاد نامیرا در پاسخ به Maker

            فروردین 14, 1400

            نمیدونم چرا بعضی ها که تانوس رو نمشناسن نظر میدن
            اقا تانوس بدون دسکشش اوددددین و گاااالاکتوس رو به چالش میکشه
            ای بابا

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به سجاد نامیرا

              فروردین 14, 1400

              خب شاید بتونه کمی به چالش بکشه ولی دارکساید کمی از اودین ضعیف تره!!!

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به تحلیل گر

                فروردین 14, 1400

                دارکساید از اودین قویتر هست اون هم نه با اختلاف کم

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به Maker

                  فروردین 19, 1400

                  خب البته بستگی به اون کلون هم داره و من منظورم اون کلونیه که دشمن لیگ عدالته!! ولی خب اگه قویترین کلون رو حساب کنیم مشخصا اودین میبازه!!!

                  پاسخ

                • محمد در پاسخ به Maker

                  فروردین 27, 1400

                  چی؟؟؟؟؟دارکساید از اودین هر گز قویتر نیست

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد

                    اردیبهشت 8, 1400

                    خیلی قوی تره داداش دارک ساد اصلی در حد و اندازه ی گالاکتوسه

                    پاسخ

                    • A.g در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 8, 1400

                      گالاکتوس برا دارکساید هیچی نی

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 8, 1400

                      مطالب طنز جناب ؟ نه انگار مطالب تنز هست
                      اولا کلون دارکساید منظورش بود بعد جناب شما اصلا فرق
                      سول فایر دارکساید رو با ترو فورم دارکساید می‌دونی ؟
                      گالاکتوس خودش در حد کلون دارکسایده چه برسه به اصلی که امثال اسپکتر رو میزاره جیبش

                      پاسخ

                • محمد در پاسخ به Maker

                  فروردین 27, 1400

                  اگه بخوایم نسخه معمولی تانوس رو حساب کنیم دارکساید خیییییییییییییییییییییییییییییییلی قویتره اگه بخوایم تانوس با شش سنگ رو حساب کنیم یکم انتخاب سخت میشه چون مثلا تانوس می تونه با استفاده از سنگ زمان زمان رو نگه داره ولی اگه بخوایم قویترین نسخه تانوس رو حساب کنیم که قدرت نصف موجوداتی کهکشانی قدرت مند از جمله دادگاه زندگی و والای همگان رو گرفته(که اسم این نسخه تانوس استرال هست) می تونه با فکر کردن دارکساید رو نابود کنه به شکلی که انگار اصلا وجود نداشته

                  پاسخ

              • محمد در پاسخ به تحلیل گر

                فروردین 27, 1400

                بله موافقم داکساید خیلی قویتری از تانوس هست البته اگه تانوس شش سنگ رو داشته باشه یکم انتخاب سخت میشه

                پاسخ

            • Maker در پاسخ به سجاد نامیرا

              فروردین 14, 1400

              تانوس چالش می‌کشه 😂😂😂😂
              تانوس با سنگ قدرت و سیلور سرفر نتونست کاری در برابر اودین بکنه و شکست هم خورد
              گالاکتوس ؟ 😂😂😂 آخرین باری که این دو کنار هم بودند تانوس داشت برای جونش به گالاکتوس التماس میکرد
              اطلاعات نداری دیگه

              پاسخ

              • abas در پاسخ به Maker

                فروردین 31, 1400

                اهیانا اشتباه نگفتی؟؟؟
                چون تانوس تونست بدون دستکش گالاکتوسو بکشه
                با دستکشم یه بار کشتتش که گالاکتوس انرژی زیادی داشت

                اودین؟؟
                جلو سلسیال ها داشت له له میزد
                ولی تانوس زندانی و کشته
                شکست قدرتمندیو تکذیب نمیکنه

                پاسخ

            • مهدی در پاسخ به سجاد نامیرا

              فروردین 24, 1400

              نظر هر شخص برای خودش محترمه، من دنیای مارول رو بیشتر از دی سی دوست دارم در این مقایسه باید بگم دی سی بسیار قویتر از مارول هستش،،تانوس یه موجود فانی و عادی بود که با تلاش ژنرال شد و بعد با لشگری که داشت به سیارات حمله میکرد (شاید از لحاط شیباهت و داستان زندگی بشه اونو با ژنرال زاد مقایسه کرد)و در نهایتبرای قدرت بیشتر رفت دنبال سنگها و ….، ولی دارک سساید یک خدا (تقریبا) بود که صدها هزار سال عمر کرده و به عنوان یک خدای شرارت در تاریکی زندگی میکنه، بزرگترین قدرتها رو در چند ثانیه نابود میکنه،ودر مبارزه رودررو هیچکس حریفش نیست،لیگعدالت همیشه با استفاده از هوش و نقشه های بتمن پیروز میشن، ولی تانوس با داشتن سنگها با انتقام جویان جنگید و نزدیک بود با تبر تور کشته بشه و در. نهایت با زخمی که داشت فرار کرد

              پاسخ

              • abas در پاسخ به مهدی

                فروردین 31, 1400

                اولا معنی فانی یه چیز دیگست
                دوما تانوس بدون دستکشم یه خدا و تایتان دیوانه شناخته میشه
                سوما تانوس با یه بشکن کل خداییه دارکسایدو میده به هوا
                دیگه ریگلاتورو نگم چون حتی کل کامیک بوک دیسی و مارولم متحد بشن نمیتونن شکستش بدن
                البته اگه بدونی ریگلاتور چیه

                بعدشم تو فیلمو میگی؟؟
                دارکساید که هیچ دارکساید تو یه فیلم دو بار شکست خورد
                تانوسم که هواسش نبود و ثور تبرشو پرت کرد
                بعدشم فرار نکرد بشکن زد ثور و کل جهانو به چوخ داد بعد رفت فرار نکرد چون اون موقع میتونست خیلی کارا بکنه

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به abas

                  فروردین 31, 1400

                  😂😂😂ریگلاتور؟؟؟ کل کمیک؟؟ تانوس با ریگلاتور در حد الین بلک( پرزنس جدید) و جلوی کل کمیک از مگس هم کمتره!!! 😂😂😂😂😂اهان اونوقت تو فیلمی که خودت ساختی دوبار دارکساید شکست خورد؟؟؟ معلومه که بدجور توهم زدی!!!

                  پاسخ

                  • Maker در پاسخ به تحلیل گر

                    اردیبهشت 4, 1400

                    اینا کین خداوکیلی
                    پوففف چهارتا کمیک هم نخونده

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 29, 1400

                      حاجی تو چه گیری به اون ۴ تا دادی 😐😂😂

                      پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    خرداد 3, 1400

                    از خودم فیلم ساختم؟

                    تو حتی فیلمم ندیدی چه برسه کامیک بخونی

                    جاستیس لیگ:زک اسنایدر

                    پاسخ

                • Maker در پاسخ به abas

                  اردیبهشت 4, 1400

                  اره تانوس که از ثور و اودین هم شکست خورد تازه اون موقع یک سنگ ابدیت رو هم داشت
                  دارکساید یک یونیورس رو نابود کرده میفهمی تانوس در همون یونیورس رو پودر می‌کنه
                  ریگلاتور ؟ زدن آواتار والای همگان چه کاریه مثلا ۱۰۰ شخصیت مارول و دی سی بگم اون تانوس ریگلاتور رو توی جیبشون میزارن بقیه بحث رو بیا اون سایت ایرونی سنتر

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به Maker

                    خرداد 3, 1400

                    خورده ولی نسخه دستکش بینهایتش نوب

                    بعدشم شما ببین تانوس چند بار شکستشون داده؟

                    تو داری میگی یونیورسو نابود کرده
                    خودشم جر خورده که نابود کرده

                    ولی تانوس با یه بشکن نصف مولتیورسو نابود کرده یونیورس چیه

                    پس این از این

                    اواتار؟
                    وات؟
                    از کجات در میاری این مطالب طنزو؟

                    فعلا که تانوس ریگلاتور کل کامیکو گزاشته جیبش
                    بای

                    پاسخ

          • سرباز حسین در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 18, 1400

            سلام
            من اومدم طبق این بحثی ک شده قشنگ خاتمه بدم طبق محاصبه با عوامل شرکت ها
            خب در باره تانوس و دارکساید قطعا تانوس چون تانوس با شش سنگ میتونه نصف کیهان رو نابود کنه و ممکنه دارکساید هم یکی از اونا باشه اگرم نبود نصف لشگرش نابوده و برای ثانوس دیگه کاری راحت تر از این نیست
            دوم ثانوس و اودین اول اینکه تانوس چرا بعد از مرگ اودین دست ب نابود کردن کیهان زد ؟؟؟؟؟؟
            دوم اینکه تانوس وقتی دید اودین مرده و 9 قلمرو داره از هم میپاچه حمله کرد
            سوم اینکه تو یکی از کمیک های سال 1578 به نام asgard inifity ثانوس قصد تصاحب ازگارد رو کرد و به طرز وحشتناکی اودین تنهایی جلوش وایساد و تیکه پارش کرد با اینکه تانوس شش سنگ رو هم داشت
            بحث سوم گالاکتوس و دارکساید که قطعا دارکساید بدون هیچ دلیلی چون قشنگ مشخصه
            من همینجا هم اعتراف میکنم که نه طرف دارمارولم و نه دیسی و من انیمه فن هستم
            اما در این زمینه تجربه های زیادی داشتم ولی طرفدار کسی نیستم و بطور حقیقی و عقلانی نظر دادم با تشکر

            پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به سجاد نامیرا

          فروردین 19, 1400

          شما که نیم جلد کمیک از دارکساید نخوندی نظر نده دارکساید قویتره

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به سجاد نامیرا

          فروردین 27, 1400

          آخه آدم وقتی می خواد یه چیز بگه باید اطلاعات داشته باشه تو کجا دیدی که تانوس در نبرد تک به تک با گلاکتوس پیروز بشه؟؟؟

          پاسخ

          • abas در پاسخ به محمد

            خرداد 3, 1400

            برو کامیک دستکش بینهایت رو بخون

            گالاکتوس برای رفع گرسنگیش سنگ های ابدیتو خورد و تانوس بدون هیچ سلاحی گالاکتوسو کشت و دوباره سنگارو بدشت اورد

            پاسخ

      • abas در پاسخ به دکتر منهتن

        فروردین 31, 1400

        بله بدون دستکش دارکساید برندس
        ولی دارکساید کلون هیچ دسترسی به مادرباکس و سورس ندارن

        پاسخ

    • ایمان در پاسخ به سجاد نامیرا

      فروردین 18, 1400

      ببین…چون تانوس تو خیلی فیلم ها بوده و خیلی قدرت مند بوده اینو فکر میکنی.الان که جاستیس لیک جدید اومده برو ببین میفهمی دنیا دست کیه

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به ایمان

        فروردین 27, 1400

        دقیقا درست میگین در فیلم هم اگه دستکش ابدیت رو درنظر نگیریم که نباید درنظر گرفته بشه بخاطر اینکه مال نسخه عادی تانوس نیست دارکساید قویتره برای شکست دادنش کل خدایان قدیم آمازون ها فانوس ها و آتلانتیسی ها جمع شدن و به زور شکستش دادن رعد و برقی که زئوس بهش زد آسیبی بهش نزد و بعدش آرس پرید و بهش تبر زد

        پاسخ

        • abas در پاسخ به دکتر منهتن

          خرداد 3, 1400

          شما بهم بگو زعوس تو سینما قوی تره یا ثور؟
          صد البته ثور
          ثور با یه حرکت با یه ضربه پتک راحت رعوسو میکشه
          ارسم که چیزی نیست حتی ایرون منم میتونه نابودش کنه

          هالک به تنهایی توانایی نابودی کل ارتش و سربازای اتلانتیسی امازون و فانوسی ها رو میکشه

          دارکساید سینما حتی در حد هالک سینما هم نبود
          با تبر داشت جون میداد
          ولی هالک تو انتقام جویان۲۰۱۳هزارتا گلوله و بمب بهش خورد اخم نمیگفت

          اون دارکسیادی که من دیدم با یه ضربه پتک له میشد
          با یه مشت هالک زمین گیر میشد

          دارکساید سینما اصلا حالت خداگونه نداشت حتی در حد فرماندشم نبود(استپن وولف)

          استپن وولف کل لیگ عدالتو بهم ریخت ولی دارکسید حتی جرعت نکرد نزدیک بشه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            خرداد 5, 1400

            ببین اون دارکسایدی که میگی کلون بود و با یه ضربه زمینو نابود کرد و بعدشم اون تبر تلکس نبود و ساعقه ی زعوسم نتونست روی دارک ساید خراش بندازه تازه دارک ساید مادرباکس رو هم داره و اکه معادله ی انتی لایف رو پیدا کنه قراره کل یونیورس دیسی رو به نابودی بکشونه

            پاسخ

      • abas در پاسخ به ایمان

        خرداد 3, 1400

        خب از نگاه فیلم نگاه کنیم به این شخصیتا باید بگم
        تانوس تونست دست خالی کاپیتان امریکا،ثور،ایرون من اونم همزمان با هر۳تاشون شکتشون بده

        تانوست تونست نصف عالمو از بین ببره

        ولی دارکساید تو فیلم

        زورش فقط به سربازا میرسید و با یه حرکت تا مرز کشته شدن رفت و حتی بیهوشم شد
        اونم چی فقط تبر ارس بود و یه زرش رفت تو بدن دارکساید که بیهوش شد و داشت میمرد
        ولی تانوس با استروم بریکر یا تبر ثور که ۱۰۰۰برابر تبر ارسه اونم با چه قدرتی نصف تبرش وارد سینه تانوس شد ولی تانوس هیچیش نشد و دوباره سریع ترمیم یافت

        حتی اخرای فیلم دارکساید با اینکه میتونست به جاستیس لیگ حمله کنه ولی نتونست حرعتشو نکرد

        ولی تانوس خودش تنهایی همه انتقام جویانو بهم ریخت

        چه تو جنگ ابدیت که با دستکش بود
        چه تو مایان بازی که با شمشیر بود
        همرو بهم ریخت ولی دارکساید عین خیار وایساد مرگ استپن وولف و برداشته شدن سلاحشو نگاه کرد و جرعت نزدیک شدنو نداشت

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به abas

          خرداد 5, 1400

          اونجا دارک ساید دلش نخواست حمله کنه ؟ نمی تونست حمله کنه چون درچازه بهش احازه نمیداد

          پاسخ

  15. علی

    اسفند 26, 1399

    یادمه تو کمیک دستکش بی نهایت خوندم تانوس دستکش رو میگیرع و در مقابلش گالاکتوس.اربابان نظم و آشوب.استرنجر.سلستیال.ایترنتی.اینفینتی.آبراکساس و…………
    می خوان جلوشو بگیرن ولی نمی تونن
    تو یه جای دیگه هم تانوس والای همگان رو نابود کرد یا جاشو گرفت…با این همه نمیگم از دارکساید قوی تره
    نتیجه گیری درسته

    پاسخ

  16. ثرانکس

    اسفند 17, 1399

    اقا کاملا این مقاله اشتباه هستش بحث اصلی کع کاملا مشخسع قطعا تانوس برندس و اینکع دیسی هیچ شانسی مقابل مارول ندارع کاملا مشخصع کع نویسندع این مقاله دیسی فن بودع و از اون دفاع کرده حالا دیسی فن هستین اشکالی ندارع حداقل دروغ تحویل مردم سادع دل ندین

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به ثرانکس

      اسفند 17, 1399

      اتفاقا مقاله کامل درسته و دارکساید برندس دیسی هم از مارول قویتره اما حرف شما کاملا غلطه

      پاسخ

      • مارول بهتر از دیسی در پاسخ به دکتر منهتن

        فروردین 14, 1400

        کی گفته دیسی از مارول بهتره شما ها که دیسی هستین بتمن شما ها هی راه مدیره میگه من بتمن من بتمن یا سوپرمن بدرد نخورتون که از کریپتونایت نقطه ضعفش هست الان بتمن مثلا صلاحشو بزار کنار مردعنکبوتی هم تار پرتاب کناشو بعد مردعنکبوتی معلومه مسیره چون همیشه قدرت داره

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به مارول بهتر از دیسی

          فروردین 27, 1400

          ببین من هم طرفدار مارولم ولی باید قبول کنی مارول از دیسی قویتره

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به محمد

            فروردین 28, 1400

            برابرن ولی شخصیت های قادر مطلق تو دیسی که از دادگاه زندگی مارول قویترن خیلی بیشتر از مارول هستند

            پاسخ

            • abas در پاسخ به ایران

              خرداد 3, 1400

              دادگاه زندگی ۳صورت متحد از پرزنسم قویتر شناخته شده

              اون دادگاه زندگی که شما دیدید فقط یکی از صورتاشه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به abas

                خرداد 5, 1400

                داداش مبشه به من بگی این شعرارو کجا گفتن که لویینگ ترایبونال تری فیص از از پرزنس قوی تره ؟

                پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد

            اردیبهشت 8, 1400

            فقط والای همگانشه که می تونه با رایتر و پرایمال مانیتور برابری کنه وعلا دیسی به راحتی قوی تره

            پاسخ

    • A.g در پاسخ به ثرانکس

      اسفند 19, 1399

      وات دارکساید فکر کنم تو دارکساید کلون رو حساب کردی که از تانوس ضعیف تره
      دی سی خیلی هم از مارول قوی تره پرزنس تنهایی برای والای همگان کافیه پرایمال مانیتور و رایتر یا کازمیک آرمر با سپاه مانیتور ها وجود دارن که نظارن مارول شانسی داشته باشه

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به A.g

        فروردین 1, 1400

        خیر دارکساید کلون از تانوس بی شش سنگ.قویتره اگه تانوس شش سنگ هم براش حساب بشه برای دارکساید کلون ضد زندگی رو میارم و سورسو

        پاسخ

        • abas در پاسخ به دکتر منهتن

          فروردین 31, 1400

          جهت اطلاع بگم که دارکساید دیگه از سورس استفاده نمیکنه یعنی جرعتشو نداره چون این بارم واردش بشه کل وجودش سنگ میشه و تا ابد همونجوری میمونه
          ضد زندگیم که اندازه یدونه سنگ بینهایته
          پس اصلا قابل قیاس نیست

          پاسخ

          • Anarchist در پاسخ به abas

            اردیبهشت 4, 1400

            جهت اطلاع که دارکساید هم میتونه و جرعتشم داره
            بعد میشه جوک نگید؟
            دارک ساید با معادله ضد زندگی به سادگی تانوس رو تسخیر میکنه و فاتحه

            پاسخ

            • abas در پاسخ به Anarchist

              خرداد 3, 1400

              جرعتشو نداره چون از سنگ میشه همون یه بار رفت سورس که الان جنسش از سنگ شده

              من جوک میگم؟

              معادله ضد زندگی عین دستکش نیست در کمتر از یک ثانیه بشه استفاده کرد

              اونم زمان بره شما برو ببین که یه بار ازش استفاده کرد چجوری استفاده کرد

              بعدشم یه بار استفاده کرده ازش چون اینا الکی نیست که

              کلا سللح های دیسی بدرد نخورن شاید قوی باشن ولی از نظر زمانی و استفاده کردن بدرد نمیخورن زمان برن

              ولی مارول نه برای مثال دستکش
              ریگلاتور
              قلب عالم
              ۳تا سلاح اصلی مارولن‌ که همشونم نیازی به زمان ندارن

              کامیک خون باشی میفهمی

              بعدشم تانوسو تسخیر میکنه؟
              تا دارکساید بیاد از ضد زندگی استفاده کنه تانوس از سنگ ذهن ساتفاده میکنه خوده دارکسیادو تسخیر میکنه

              یا بشکن میزنه نابودش میکنه

              پاسخ

      • abas در پاسخ به A.g

        فروردین 31, 1400

        اهان الان به همه اونایی که میگندیسی قویتره بگم که
        اولا تانوس با دستکش میتونه بشکن بزنه نصف دیسی بره هیچ
        تانوس ریگلاتورو داره میفهمین؟؟
        تانوس با ریگلاتور مساویه با کل دیسی و مارول که بازم توانایی ندارن جلو تانوسو بگیرن چون با یه حرکت کل کامیک بوک نابود میشه
        الان بیشتر از این؟؟
        تانوس به تنهایی میتونه دنیایی رو بسازه که موجوداتش هرکدوم بتونن دیسی یا مارولو به طور قحط نابود کنن فقط به خاطر ریگلاتور
        پرزنس و والای همگان
        خب پرزنس حتی با پلاتشم باشه که اصلا ازش استفاده نمیکنه بازم با والای همگان برابر نیست میتونی کامیکی که توش حضور داشته رو بخونی و بفهمی چرا
        حالا من گالاکتوس جهنمیو حساب نکردم
        این مساویه با نصف دیسی به راحتی
        انرژیشو ازاد کنه که از کامیک بوک چیزی نمیمونه کامیک بوک تبدیل میشه به خلق
        پس مقایسه نکنین چون خیلی چیزا وجود داره
        قلب عالم که اینم به تنهایی با کل دیسی برابری میکنه

        پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ثرانکس

      اسفند 20, 1399

      😂😂😂جوک خنده دار و با مزه ای گفتی!!! بستگی داره منظورت با دستکش بینهایت باشه یا فقط خود تانوس؟؟ خود تانوس که راحتی دارکساید ناک اوتش میکنه اما با دستکش هم در بعضی موارد تانوس میبره و در بعضی موارد دارکساید!!!ولی اگه بحث قدرته خب تانوس با دستکش بینهایت قدرت بیشتری داره!!! تو میتونی فکر کنی مارول قویتره ولی خب در اصل این حرف چرت خالصه و قویترین شخصیت دیسی کل مارولو حریفه!!! آفرین به تو که داری حقیقتو میگی😂😂تو اطلاعاتت در سطحی نیس که بدونی واقعا کدوم قویتره دلیل نمیشه بیای اینجا و چرند خالص بگی‌!!!!

      پاسخ

      • abas در پاسخ به تحلیل گر

        فروردین 31, 1400

        اهان اوک…
        الان من بهت بگم ریگلاتور جوابی داری؟؟
        تانوس با ریگلاتور حتی دیسی و مارولم متحد بشن بازم شکست میخورن منظورم از دیسی و مارول تمام شخصیتاشه از خالق گرفته تا مخلوق عین سگ از ریگلاتور میترسن
        دیسی انقدر حقیره که نتونست جلوی دارکسایدو یکی بگیره پرزنس مجبور شد خودش جلوشو بگیره اخه دنیای دیسی انقدر حقیر؟؟
        پس نگو پرزنس با مارول برابری میکنه که
        حتی از تانوس قلب عالمم عین سگ میترسه
        گالاکتوس جهنمی این انرژیشو ازاد کنه کامیک بوک تبدیل به خلع میشه
        تازه این دوتا از شخصیتای ماروله هااا

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به abas

          اردیبهشت 4, 1400

          کمیکی که پرزنس دارکساید رو زندانی کرده سریع شمارش رو بده سریع وقتی اطلاعات نداری نظر نده
          دارکساید هیچ وقت با پرزنس دیدار نداشته
          گالاکتوس جهنمی کیه شخصیت میسازی ؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 16, 1400

            ماکر فکر کنم مثل گفته ی خودت تو اونیکی سایت به من مثا اینکه عباس از اینده میاد

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 16, 1400

              نه دا
              ایشون کلا خارج از مکان و زمان حضور دارند میگن اگر ایشون به جای اینجا در هندوستان به دنیا میومد قدرشو بیشتر میدونستند حیف حیف حیف
              کاش که ما ایرانی ها از این اعجوبه بیشتر استفاده می‌کردیم 😭😭😿

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به Maker

                اردیبهشت 20, 1400

                معادلات نحومی ابعادی انجام میده میگه والای همگان نسخه ی ساخته شده توسط اصلی از پرزنس قوی تره 😂واقعا باید بهتر استفاده بشه ازش

                پاسخ

  17. دکتر منهتن

    اسفند 13, 1399

    abas #
    بله اینطوری واقعا بهتره و بنده هم متاسفم بخاطر توهین هام اما ببینید این مقاله خودش از سی بی آر هست منبعشو پایین نوشته حتی انگلیسی بزنید تانوس علیه دارکساید براتون میاد و ببینید دیگه واقعا دارین رایتر و دنیای دیسی رو دست کم میگیرین حداقل قبول کنین با تانوس با رگولاتور برابره حداقل اینو قبول کنین قبول کنین مارول با دیسی از نظر قویترین شخصیت برابره و ببینید اون دارکسایدی که تو کراس آور با تانوس روبه رو شد کلون دارکساید بود و همچنین واقعا آتلانتیس رو دست کم دارین میگیرین واقعا آتلانتیس واقعا از واکاندا کمی قویتره و ببینید رایتر قدرتش واقعا به کامپیوتر وابسته نیست و همه قدرت های دستکش رگولاتور رو رایتر داره بنده عرض کردم به نظرم رایتر قویترین شخصیت کمیکه و شماهم نظر خودتونو دارین اما قبول کنین تانوس با رگولاتور حداقل با رایتر برابره ببینید کل مادر باکس ها از یه سنگ قدرت قویترن و ببینید اینکه شما نسخه های قویتر تانوس رو میارین علیه نسخه معمولی دارکساید کلون اشتباهه و اگه سلاح هاشون رو بذارن کنار قبول کنین دارکساید قویتره خب چرا سورس قادر مطلقه و از سنگ زمان قویتره و نظرتون محترم ولی دیگه یکم دارین زیاده روی میکنین دارکساید کلون بود که با تانوس رو به رو شد و سنگو نشکست دارکساید اصلی میتونه ببینید دارکساید اصلی قادر مطلقه و خواهشی که دارم اینه که شخصیت های دیسی رو دست کم نگیرین دیگه حداقل قبول کنین از لحاظ قدرت شخصیت ها برابره و بنده هم یه عذر خواهی بهتون بدهکارم واقعا بخاطر اون شکلی حرف زدنم شرمنده

    پاسخ

    • abas در پاسخ به دکتر منهتن

      فروردین 31, 1400

      ببین رایتر یه ادم سادس که بند نوشته هاشه
      و حتی با اونا م فقط به دیسی دسترسی داره
      تانوس با ریگلاتور توانایی نابود کرد کل دیسی و مارولو با یه حرکت داره
      گالاکتوس جهنمی هم با ازاد کردن انرژیش
      دارید کی رو با کی مقایسه میکنید؟؟
      رایتر با تانوس ریگلاتور؟؟به نظرتون خنده دار نیست؟؟
      من نمیدونم دیگه چجوری ریگلاتورو بهتون بفهمونم
      من اتلانتیسو با واکاندا برابر میدونم چون چیزایی که اینا دارن اونا ندارن چیزاییم که اونا دارن اینا ندارن پس برابر میتونیم اعلام کنیم
      چون بلک پنتر تونست دستکشو تحمل کنه پس قدرت زیادی داره پس فیلمو در نظر نگیرین

      پاسخ

  18. M

    بهمن 27, 1399

    اقا چرا تانوس رو با دیتکش بی نهایت مقایسه میکنید اصلا جالب نیست اگه اینطوری باشه منم میتونم اسپایدر من رو با ونوم چسبیده بهش مقایسه کنم

    پاسخ

    • علی در پاسخ به M

      بهمن 28, 1399

      چون تانوس بدون دستکش ابدیت در مقابل دارک ساید هیچ شانسی نداره،دارک ساید حتا از تانوس با ۶ سنگ ابدیت هم قویتره ،و با تمام سنگ ها هم هنوز در حدو اندازه دارک ساید نیست.
      این کاربرAbasهم که هر چی دلیل برای تانوس میارند،کاملا اشتباه و غلطه و هیچکس هم حرف این کاربر قبول نداره.
      شما تو هر سایت هم که بری درباره دارک ساید و تانوس تحقیق کنی میفهمی دارک ساید از تانوس قادر تر و قدرتوند تره.

      پاسخ

      • abas در پاسخ به علی

        اسفند 2, 1399

        چی داری میگی واس خودت نوب
        کاملا درسته
        و همم قبول دارن ولی تو نوبی نمیتونی قبول کنی
        تانوس با همین دستکش گالاکتوس ثور
        بینهایت سیلور سرفر و….به راحتی شکست داده دارکساید سهله
        دارکساید چیکار کرده؟؟؟؟هیچی

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به abas

          اسفند 2, 1399

          دارکساید اگه سورسو بیاره از تانوس با شش سنگ قویتره جناب میشه بس کنی ؟؟مشخصه نه من قبول میکنم نه تو چرا ادامه میدی بیخیال بنده بحث وقتی فایده داره که یکی قانع شه این بحث مسخره رو تموم کنین لطفا حرفتون ابدا از نظرمن هیچکدوم حرفاتون درست نیست اما از نظر تو هم هیچکدوم از حرف های ما درست نیست پس بس کن لطفا

          پاسخ

          • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

            اسفند 4, 1399

            اولا قوی نیست اندازه یدونه حداکثر دوتا سنگه
            بعدشم تانوس ریگلاتور رو هم داره که باهاش والای همجان و دادگاهو کشته پس نه پرزنس با پلاتش نه دارکساید اصلی با مل سلاحش نمیتونن جلوی متحدیت دستکشو لا ریگلاتوذو بگیرن
            تانوس با ریگلاتور تنها قدرتمندترین شخصیت کامیکه دیگه تو حساب کن با ماخد شدن با دستکش ببنهایت چی میشه

            ولی خب منم قبول دارم که این بحث به هیچ جا نمیرسه ولی برای تفریحه دیگه.

            پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

              اسفند 5, 1399

              جناب ببینید بنده دیگه میخوام با دعوا بحثمون رو پیش ببریم ولی وجدانا بله رایتر همه کمیک هارو میتونه تغییر بده رایتر همون نویسنده ای هست که داره کمیکو مینویسه سورس واقعا از شش سنگ قویتره و واقعا نباید رگولاتور رو حساب کنین ببینین واقعا درست نیست دارکساید با دست خالی تانوس با همه چیز ؟” تانوس قویترین شخصیت کمیک نیست وجدانا دیگه قبول کنین دارین زیاده روی میکنین و یک عذر خواهی هم میکنم که توهین کردم ولی واقعا به نظرتون فردی که یه نقاشیه میتونه بیاد تو دنیای واقعی رایتر همونیه که کمیکو مینویسه وجدانا دارید زیاده روی میکنین تانوس قویترین فرد کمیکه ؟؟ با رگولاتور حریف کازمیک آرمر هم نمیشه قبول کنین خیلیی دارین دیسی رو دست کم میگیرین خیلیی این بحث هم داشت تبدیل به دعوا میشد پس پیشنهادم اینه که از این به بعد اینطوری صحبت کنیم و بعدهم ببینید وجدانا قبول کنین دارکساید قویتره ببینید پرتو امگا سلاح نیست قدرت ذاتی و درونی دارکسایده. و سورس قادر مطلقه پس به اندازه شش سنگ قوی هست و ببینید اگه فقط یکم کمتر یکطرفه نگاه کنین متوجه میشین تانوس به هیچ وجه رایتر رو نمیتونه بزنه خیلییی دست بالاگرفتینش بعد شش سنگ واقعا داخل مبارزه نباید باشه نبرد خودشونه نبرد سلاحاشون که نیست تانوس از دارکساید اصلی حتی با شش سنگم ضعیفتره کمی نمیگم ضعیفه ولی قبول کنین کلا دیسی رو خیلییی دارین دست کم میگیرین و درمورد آکوامن و آتلانتیس که میگین از بلک پنتر و واکاندا ضعیفتره نظرتونه و مشکلی نیست اما به نظرمن هیچجوره واکاندا حریف آتلانتیس نمیتونه بشه آتلانتیسی ها مثل واکاندایی ها پیشرفته هستند ،تعداد بالاتری دارن و اما گسترده تر هستن واقعا خیلیی دیسی رو دست کم گرفتین ببینین همه (حداقل بیشتریا قبول دارن که دیسی از مارول قویتره)
              و ببینید تانوس با رگولاتور نسخه عادی تانوس نیست خواهش مندم یکم بی تعصب نظر بدین خیلیی نظر بنده اینه شما میدونم مارولو بیشتر دوست دارین اما اگه یکم بی طرف به قضیه نگاه کنین متوجه میشین دارین اشتباه میکنین لطفا تایید کنین و ضمنا پرتو امگا نیروی ذاتی و درونی دارکسایده مثل سوپرمن که از چشماش لیزر میزنه دارکساید از چشماش پرتو امگا میزنه
              و قدرت ذاتی نه سلاح مثلا نمیره دستکش دستش کنه که به هرحال شما میتونین نظر خودتون رو داشته باشین و خواستم با این کامنتم به دعوا پایان بدم و خلاصه خواهشم اینه که یکم اطلاعاتتون رو بالاتر ببرین از دیسی یا اگه میشناسید یکم بی تعصب نظر بدین مگه نگفتین cbr منبع خوبیه برین ببینین تو cbr هم برنده بین ایندو رو دارکساید ذکر کرده

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                اسفند 5, 1399

                والای همگان هم همون جک کربی هست و کمیک های ما ول رو مینویسه فکر نکنم با رایتر فرق داشته باشه

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                  اسفند 5, 1399

                  چرا فرق داره والای همگان با پرزنس برابره تازه تانوس با رگولاتور کشتش پس قطعا رایتر قویتره

                  پاسخ

                  • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                    اسفند 10, 1399

                    والای همگان جک کربی هست

                    پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      اسفند 10, 1399

                      خیر جلوه ای ازش هست خودتون گفتین با پرزنس برابره

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                      اسفند 12, 1399

                      واقعیت تلخه برادر والای همگان تجسم نویسنده هست

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به Maker

                      اسفند 12, 1399

                      با انداختن یک نگاه به شاهکار های والای همگان میتونی متوجه بشی از پرزنس ضعیفتره. واقعا اون رخ تعصبی خودتون هم نشون دادید!

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به Batman

                      اسفند 12, 1399

                      رخ تعصبی ؟؟؟😂😂😂😂
                      من قبلاً میگفتن پرزنس قویترحالا با توجه به اینکه والای همگان نویسنده کمیک های مارول هست مثل رایتر به نظرم قویترند الان شخصیت والای همگان چه جذابیت داره که من روس تعصب داشته باشم ؟
                      مثلا خود رایتر چه شاهکاری داره که بهش قویترین شخصیت کمیک میگن ؟
                      اصلا باشه پرزنس قویتر ولی حتی با مدرک هم قبول نمیکنین که والای همگان قوی تره

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به Maker

                      اسفند 12, 1399

                      کسی که با رگیلاتور کشته شد مسلما تجسم نویسنده نیست.

                      پاسخ

                    • A.g در پاسخ به Batman

                      اسفند 13, 1399

                      والای همگان تجسم نویسندس یکم درباره مارول تحقیق کن

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      فروردین 31, 1400

                      داداش تانوس قویتر بوده
                      تو برو ببین رییس کامیک بوک دیسی راجب این کامیک بوک چی نوشته
                      نوشته
                      واو چقدر جذاب و قدرتمند
                      رییس خوده دیسی قبول کرده شما قبول نکردین

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      فروردین 31, 1400

                      تو داری پرزنسو با تجسم نویسنده مقایسه میکنی؟؟واقعا خنده داره

                      اهان پرزنس چون تونست جلو دارکسایدو بگیره یعنی قوی تره
                      شاهکاره؟؟
                      چی میگی
                      حتی مردن جلوی تانوس ریگلاتورم یه شاهکار بزرگ حساب میشه

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      اسفند 12, 1399

                      والای همگان به دست تانوس با رگولاتور کشته شد چجوری تجسم باشه به هرحال نظر شخصیتونه

                      پاسخ

                    • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

                      اسفند 12, 1399

                      خب دوست عزیز
                      تانوس قویتر بوده نه اینکه والای همگان ضعیف
                      و ربطی هم به تجسم نویسنده بودن نداره
                      رایتر اگه جلوی حتی ملنیتور قرار بگیره کشته میشه
                      چون رایتر یه ادمه و قدرتش فقط نوشتنه درحالی که والای همگان اینجور نیست

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

                      اسفند 13, 1399

                      خب حرفاتون رو قبول ندارم ولی چون نمیخوام دوباره دعوا شه انتقاد نمیکنم

                      پاسخ

                  • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

                    اسفند 12, 1399

                    ببینید والای همگان یه سرو گردن از پرزنس بدون پلات قوی تره
                    ولی با پلات برابر میشن
                    چون پرزنس به ندرت خیلی کم خیلییییی کم از پلاتش استفاده کرده خب میتونیم بگیم اگه اینا باهم رو به رو بشن والای همگان پیروز میشه
                    ولی اگه پرزنس از پلاتش استفاده کنه هیچ کس پیروز نمیشه
                    و اینم بگم کع والای همگان چون تجسم نویسندس(استنلی)خب نویسنده بهش بیشتر مایع میزاره
                    ولی خب ما پرزنس رو با پلات حساب میکنیم پس برابر میشن

                    ببینید رایتر چون بیشتر از یک بار تو کامیک ها خضور نداشته خب طبیعی هست که هیچ اتفاقی براش نیوفتاده باشه اون کامیک هدف از رونماییه شخصیته
                    درحالی که پالای همگان بیشتر تو کامیک ها حضور داشته و اتفاقات زیاد تری بهش افتاده
                    و اینکه تانوس چون ازش قویتر بود که تونست بکشتش تانوس قویتر بود نه والای همگان ضعیف
                    و اینم بگم که رایتر کامیک چون قدرتش وابسته به نوشتنه و اینکه به دنیاهای دیگه تسلط نداره خب به همین خاطر جزو قویترین لیست ها نیست
                    حداقل من هیج جا ندیدم اگه شما دیدید لطفا به منم معرفی کنین
                    ولی خب والای همگان قدرتش وابسته به چیزی نیست و محدود هم نیست یعنی میتونه تو هر دنیایی شخصیت هارو کنترل و تغییر بده
                    حتی تو دنیای واقعی استلی محبوب تره در واقع محبوب ترین و شناخته شده ترین نویسنده کامیک بوکی دنیا
                    (از نظر تمام کاربران کامیک بوک ها)

                    پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

                      اسفند 13, 1399

                      بله پرزنس از پلاتش کم استفاده میکنه اما چون قدرت درونیشه با وان ابو ال میتونه برابری کنه

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به Abas

                      فروردین 17, 1400

                      حداقل کمیک رو می‌خوندم اون جک کربی بود نه استنلی

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Maker

                      فروردین 31, 1400

                      قیافش شبیه استنلیه ولی خب شاید جک کربی باشه ولی یکم به قیافش توجه کن خیلی شبیه استنلیه

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به abas

                      اردیبهشت 4, 1400

                      کسی که جک کربی رو استنلی میبینن اصلا کمیک رو نخونده
                      خدایا این سزای کدامین گناه ما بود
                      طرف قیافه استنلی و جک کربی رو نمی تونه تشخیص میاد بحث کمیکی هم می‌کنه

                      پاسخ

                  • abas در پاسخ به دکتر منهتن

                    فروردین 31, 1400

                    چون تانوس قویتر بوده که کشتتش
                    پرزنس تجسم نویسندس که برابره؟؟؟
                    به کامیک های هرکدوم نگاه کنی میبینی که والای همگان شاهکارهاش درخشان تر و بزرگ تر از پرزنس بوده
                    اصلا یه سوال شاهکار های رایتر چی بوده؟ها؟؟

                    پاسخ

              • امیرعلی در پاسخ به دکتر منهتن

                اسفند 12, 1399

                نگاه کن خیلی داری درست میگی ولی دارکساید خیلی موقع ها شکست خورده از جاستیس لیگ ولی تانوس فقط یکبار از اونجرز شکست خورده و اینکه توی cbr نشون داده شده که اونجرز قویتر از جاستیس لیگ هست حالا از نظر تو اونجرز با تانوس قویتره یا جاستیس لیگ با دارک ساید ؟ و اینم بگم من طرفدار دو اتیشه ی دو تا کمپانی ام
                و طرفداری هیچکدومو نمیکنم

                پاسخ

                • ایران در پاسخ به امیرعلی

                  اسفند 12, 1399

                  سی بی آر مقاله هاش خیلی هم دیگه رو نقص میکنن یه مطلب داشت قویترین شخصیت های کیهانی دیسی ۱۵ نفر گذاشته بود لوسیفر ۱۳ هم گذاشته بود هال جردن فانوس سبز فکر کنم هشتم هایفادر هم فکر کنم شیشم بود دارکساید ۴ یعنی اینا از لوسیفر قویترن ؟ واقعا مزخرفه

                  پاسخ

                • Maker در پاسخ به امیرعلی

                  اسفند 12, 1399

                  دارکساید تونسته فانتوم استرنجر ، های فادر ، ویزارد شزم ، اسپکتر ، هرا و گرانثت رو با هم نابود کنه بعد شما حرف از اونجرز و لیگ عدالت میزنی نشون دادید که اطلاعات کافی از تانوس ، دارکساید ، اونجرز و لیگ عدالت ندارید

                  پاسخ

              • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

                اسفند 12, 1399

                منم به خاطر توهینات عذر خواهی میکنم
                اره این طوری پیش بریم بهتره با تعصب و بی طرف

                ببینید رایتر فقط رو دنیای دیسی تسلط داره
                نویسنده دیسی حق تغییر کامیک و شخصیتای مارول رو نداره
                مثلا رایتر خودش قدرتش تو کامیک فقط به واقعیت پیوستن نوشته هاشه
                قدرتش
                به واقعیت تبدیل کردن نوشته هاش
                همچی مطلق توسط کامپیوتر و قلم و کاغذ

                خب اگه بدون تعصب و وجدانی حساب کنیم چون تانوس رو زمان و مکان تسلط داره میتونه زمانو نگه داره و اونجا رایترم وایمسته دیگه درسته؟؟؟؟
                خب به نظرتون تانوس نمیتونه راحت رایتر رو بکشه؟؟؟؟
                خودتون حساب کنین
                در ضمن رایتر نمیتونه شخصیتای مارول و دنیای مارول رو تغییر بده
                نویسنده مارول نمیتونه دنیا و شخصیتای دیسی رو تغییر بده دیسی هم همین طور
                در کل خودتون بدون تعصب و یک طرفه حساب کنین

                سورس زمانی قدرتمندتر از دستکشه که یکی از راز هاشو پیدا و کشف کنی
                و این زمان بر و البته ۹۹/۹۹۹۹درصد این اتفاق نمیتونه بیوفته و اینکه دارکساید چون تحمل بالایی داشت تبدیل به سنگ شد درحالی که حتی نتونست جایی از سورسو نگاه کنه درجا بدنش به سنگ تبدیل شد ولی اگه یه دفعه دیگه داخلش بشه وجودشم تبدیل به سنگ میشه و تا ابد به سنگ تبدیل میشه در واقع میمیره
                تنها کسایی که میتونن سورسو تحمل کنن خدایانن(پرزنس و کسانی در حد پرزنس)
                ولی بازم۹۹/۹۹۹۹درصد نمیتونن ازش استفاده کنن و راز هاشو کشف کنن

                چرا نباید ریگلاتور حساب بشه؟؟؟
                من حسابش کردم چون در اختیار داره
                در ضمن من دارکساید رو با تمام سلاحاش حساب کردم ولی چون تمام سلاح هایی که داره به اندازه۳تا سنگن خب ناچیزه تقریبا مقابل دستکش و دلیلش رو گفتم بازم میگم
                ضد زندگی=سنگ ذهن
                سورس=سنگ زمان
                مادرباکس ها=سنگ قدرت
                ولی با این حال سنگها کارامد تر و کاراییهاش بیشتر
                سورس استفادش غیر ممکنه ولی بازم حسابش کردم و اینکه کمتر از نصفش رو دارکساید در اختیار داره

                تانوس به تنهایی بدون سلاح جزو۲۰تا است
                با دستکش ۱۰تا ولی با ریگلاتور اول هست تو کامیک
                و اگر شما متحد شدن ریگلاتور و دستکشو حساب کنی خب دیگه واقعا بیانشم غیر ممکنه نمیدونن چجوری بگم که تانوس قدرتمند میشه

                در ضمن شما میگید نقاشی
                اولا که من رایتر داخل کامیک رو عرض میکنم
                دوما رایتر رو شهصیتای دنیای دیگه جز دیسی تسلط و در اختیارشون نداره
                مثلا اگه دیسی بیاد تو کامیک هاش هالکو استفاده کنه اون موقع شرکت دیسی پلمپ یا جریمه میشه و حتی تا الان این اتفاق نیوفتاده پس نویسنده های دنیاهای دیگه به دنیای دیگه تسلط ندارن امیدوارم منظورمو فهمیده باشی

                ببینین این بخش از نظرتون به نظرم تعصبیه چرا؟؟؟
                چون سوپرمن کازمیک ارمور اولا از دادگاه زندگی قوی تر نیست شاید برابر تا حدی ضعیف باشه ولی تانوس با ریگلاتور اومد هم والای همگانو هم دادگاهو باهم یجا کشت یعنی والای همگان اگه قویترین شهصیت کامیک باشه تانوس راحت با ریگلاتور کشتتشون خب دیگه کازمیک ارمور براش احتمالا ناچیز باشه خودتون اول فکر کنین بعد نظرتون رو بدین

                من دیسی رو دست کم نگرفتم من مثلا شخصیتای استپن وولف سوپرمن و ملنیتورو به شدت دوستشون دارم ولی خب بدون تعصب من فکر کردم دیدم این شخصیتایی که دارن باهاشون مقایسه میشن قویترن و خب تعصبی و افراطی میشه اگه برعکس حسابشون کنیم
                و اینکه از نظر من مارول قویتره یکم از دیسی
                چون تانوس و والای همگان به تنهایی تمام کامیک رو حریفن پس مفهوم این میشه که مارول یه سرو گردن از دیسی قویتره و حتی موفق تر
                مارول شاید به شخصیتاش قدرت ذاتی کمتری نسبت به دیسی در اختیار گذاشته ولی خب سلاح هایی که در اختیار همین شهصیتا گذاشته به مراتب تبدیل به قدرتمندترین شخصیتای کامیک میشن مثل عمین تانوس خودش سلاح داخلی نداره و سلاح خارجیش قدرتمندترین شخصیت کامیک کردتش(ریگلاتور و دستکش)

                دارکساید اصلی موقعی قدرتمنده که سلاح های تانوس نباشن ولی با سلاح میشه قدرتمندترین کامیک
                من منظور از سلاح سلاح داخلی که همون نیروهای ذاتی میشه رو گفتم
                دارکساید اصلی که خب فقط یکم از کلونش قویتره خب قدرتاش همونه(همون سلاح و همون نیروهای ذاتی)
                پس تانوس بازم قویتره با دستکش دلیلشم گفتم

                ببینین از نظر من برابره چون اکوامن به اب تسلط داره و به ارتش واکاندا مشکل ساز میشه از طرفیم ارتش واکاندا سفینه ویبرانیوم و دیگر تکنولوژیهارو داره که خب از اتلانتیس بیشتره چون اتلانتیس باستانیه و در حد واکاندا تکنولوژی نداره
                پس ویبرانیوم سفینه های فوق پیشرفته برای اتلانتیس نشکل ساز میشه چون ویبرانیون تقریبا غیر قابل نفوذه اب اسیب چندانی بهشون نمیزنه
                از طرفیم اتلانتیس فرمانده و پادشاهان قوی دارن که اینم مشکل ساز میشه
                و اینکه بلک پنتر چون جزو اونجرزه اونجرز مشکل ساز میشه برای اتلانتیسی ها
                اکوامنم جزو جاستیس لیگه
                و چون اونجرز سن رو در اختیار داره من اونجرزو قویتر میدونم چون سن با لمس کردن هرشخصیتو از بین میبره پس این برا جاستیس لیگ مشکل ساز میشه و اگه بخث گروه ها باز بشه(اونجرز و جاستیس لیگ)اونجرزه و بلک پنتر پیروز میدانن ولی اگه اکوامن و بلک پنترو با ارتشاش حساب کنیم برابره میشه

                تو cbr جونم برات بگه تو مقالش که دارکسایدو با تانوس مقایسه کرده تانوس پیروز بوده ولی اگه مقاله دیگم راجب به همین دوباره منتشر کرده رو من با خبر نیستم اگه لطف کنی و اسم این مقاله رو بگی من ممنونت میشم
                باتشکر⁦❤️⁩

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

                  اسفند 13, 1399

                  بزنید تانوس علیه دارکساید به انگلیسی میاره حتی منبع این مقالهcbrهست منبعش رو پایینش زده حرفتون محترم ولی رایتر همه قدرت های تانوس رو داره و به نوشته وابسته نیست

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به دکتر منهتن

                    فروردین 31, 1400

                    زدم همونی که خودم خونده بودمو اورد
                    اولا که خیر نداره
                    با نوشتنم نمیتونه تله پورت بشه و…
                    وقتی یه نویسنده مدادو کاغذ نداشته باشه چجوری بهش میگن تجسم نویسنده؟؟

                    پاسخ

              • امیرعلی در پاسخ به دکتر منهتن

                اسفند 12, 1399

                از نظر قدرت خود ویلن ها و قهرمان ها والای همگان از همه قوی تره

                پاسخ

                • ایران در پاسخ به امیرعلی

                  اسفند 13, 1399

                  تو کمیک رایتر بدون استفاده از کامپیوترش تو خیابون یک دفعه چند شخصیت شرور رو ظاهر کرد خوب رایتر مال دیسی من نمیخوام بی احترامی کنم رایتر آقای گرنت موریسون خلق کرده و همین آقای موریسون چند تا از شخصیت های مارول هم خلق کرده میتونید با یه سرچ ببینین چه شخصیت هایی رو خلق کرده

                  پاسخ

              • abas در پاسخ به دکتر منهتن

                فروردین 31, 1400

                ببینید
                رایتر یه ادم معمولیه چیزی نیست که نشه کشتتش ولی تانوس با ریگلاتور غیر قابل نابودیه
                تو کامیک تانوس اندینگ ببینی حتی ضربه های والای همگانم روش اثر نمیکنه
                پس قویترین شخصیت کل کامیک در تاریخه چون تجسم نویسنده هم تواناییه خش انداختن روشو نداره
                پس انتظاری از رایتری که اصلا دسترسی به مارول نداره نداشته باش
                تجسم نویسنده والا مرتبه میخوای؟؟؟
                فقط والای همگان چون میتونه با یه حرکت میکاییل شیطان وحشی و لوسیفرو از بین ببره
                نظارت گر کامیک مارول یعنی چی؟؟یعنی تجسم نویسنده
                به خاطر همین میگم پرزنس با پلاتشم با والای همگان برابر نیست
                و اینکه واکاندا سیفینه های بدون سرنشین داره که میتونن نصف ارتش اتلانتیسو بکشن به لطف اینا
                و اینکه ویبرانیومی که هیچی توش نفوذ نمیکنه من کلا برابر میدونم
                تانوس با ششسنگ ازش ضعیفه؟؟
                حاجی با یه بشکن به راحتی کل ارتشش و خودش پودر میشن
                سلاحاشم که بدرد نمیخوره جز ضد زندگی که اینم زمان بره تا بیاد استفاده کنه تانوس کارشو میکنه سورسم که دیگه جرعت استفاده ازشو نداره چون این بار کلا سنگ میشه پس سورسو اصلا حساب نکن

                پاسخ

            • A.g در پاسخ به Abas

              اسفند 19, 1399

              وات پرزنس بدون پلات هم از والای قوی تره
              چه برسه با پلات
              دستکش بینهایت فقط شیش تا سنگ از هفت تا رو داره و قدرتش به اندازه دادگاه هم نیست
              از دارکساید هم قوی تر باشه در برابر پرزنس هیچی نیست
              پلات توانایی تغیر داستانه و فقط پرزنس و کازمیک آرمر توی دنیای دی سی پلات بینهایت دارن و باهاش میتونن به راحتی تانوس رو نابود کنن

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به A.g

                اسفند 19, 1399

                اون تغییر داستان همون تغییر واقعیت هست اسمش رو تغییر دادن بعدشم در چه کمیکی گفتند که کازمیک آمور سوپرمن و پرزنس پلات دارند اسم کمیکش رو بگو

                پاسخ

                • A.g در پاسخ به Maker

                  اسفند 20, 1399

                  ماکر جان اصلا کمیک دی سی خوندی😂😂پرزنس و کازمیک همه میدونن پلات دارن و تغیر واقعیت با تغیر داستان فرق دارن توی مارول حتی یه نفر هم وجود نداره که پلات داشته باشه

                  پاسخ

                  • Maker در پاسخ به A.g

                    اسفند 25, 1399

                    اولا اسمم میکر هست
                    دوما شما که کمیک دی سی خوندی بگو در چه کمیکی پرزنس از از تغییر داستان استفاده می‌کنه بگو کی از لغت پلات استفاده می‌کنه بگو کی کازمیک آمور ازش استفاده کرده ؟

                    پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      اسفند 25, 1399

                      خب یعنی میگین پلات ندارن؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من فکر میکردم شما شخصیت های دیسی رو دست کم نمیگیرین باشه اصلا پرزنس و کازمیک توانایی پرتاب تار مثل مرد عنکبوتی روهم ندارن

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                      فروردین 3, 1400

                      من هنوز هم دست کم نمی گیرم ولی این شما هستید که هر چی من میگم قبول نمی کنی والای همگان نویسنده کمیک مارول هست یعنی مثل رایتر نویسنده کمیک دی سی هست اگر هم میشه بگید در چه کمیکی از لغت پلات استفاده می کنند سند اینکه پلات دارند کجاست کی اصلا از این پلات استفاده کردند ؟

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      فروردین 4, 1400

                      اینکه این شخصیت ها پلات یعنی قدرت تغییر داستانو دارن همه دیگه میدونن بعد میخواین بگین نه قدرت تغییر داستان همون پلاته که کامل شرایط نبردو تغییر میده من تا جایی که میدونم والای همگان بدست تانوس با رگولاتور کشته شد حتی کازمیک ایمورتال هالک هم احتمال داره والای همگانو کشته باشه و البته نکته اینجاست پرزنس جلو نیمه تاریک و برابر با خودش ایستاد و شکستش داد که با پایین تر ازهمه برابر و از فالکرام قویتره اما والای همگان جلوی نیمه تاریک و برابر. باخودش یعنی پایین تر از همه که با شیطان پحشی عظیم برابره ایستادگی نکرد و همچنین ‌ذاشت تا پروتژ ادعا کنه که میتونه جاشو بگیره اما نظرتون محترم شایدم من اشتباه میکنم

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به دکتر منهتن

                      فروردین 31, 1400

                      اهان اگه پلات به معنی تغیر داستانه پس والای همگان خوده پلاته چون تجسم نویسندس و خوده داستانو مینویسه
                      در ضمن والای همگان توانایی تغییر کامیک دیسی رو هم داره و مثل رایتر محدود نیست
                      پس میتونه کامیک دیسی رو تغییر بده که اصلا رایتری و پرزنسی وجود نداشتن

                      ایستادگی نکرد چون فقط وقت تلف کنیه اگه ببینی میفهمی که والای همگان اهمیتی نمیده یعنی شیطان وحشی مهشی و امثال اینا به کتفشم نیست
                      گذاشت جاش باشه چون میتونه با یه حرکت فالکرامو نابود کنه پس اهمیتی نمیده

                      پاسخ

                  • علی در پاسخ به A.g

                    فروردین 3, 1400

                    موافقم،پرزنس حتا بدون پلات هم از والای همگان قویتره،والای همگان چه نویسنده کمیک های مارول باشه چه نباشه،باز هم به پرزنس نمیرسه.

                    پاسخ

                    • Maker در پاسخ به علی

                      فروردین 3, 1400

                      به چه دلیل ؟

                      پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                      فروردین 4, 1400

                      ایشون تند رفتن ایندو برابرن

                      پاسخ

              • abas در پاسخ به A.g

                فروردین 31, 1400

                ببین اصلا رسمی نیست که پرزنس چیزی به نام پلات داره
                حداقل من تو سایت رسمیشون ندیدم چنین چیزی
                والای همگان قدرت نابودیه امثال پرزنسو با یه حرکت داره و میتونه دوباره اونجوری خلق کنه

                شیش تا سنگ داره و با یه بشکن نصف دیسی میره رو هوا
                دادگاه؟؟نه به هیچ وجه
                مارول فندوم و سی بی ار ۳صورت متحد دادگاه زندگیو بالاتر از پرزنس گذاشتن یعنی پرزنس برای ۳صورت متحد دادگاه زندگی چیزی جز اسباب بازی نیست
                تو مقایسه هاشونم۸۰به۲۰به نفع دادگاه زندگی با ۳ صورت متحد بوده پس حرفی باقی نمیمونه که پرزنس چقدر حقیره

                تانوس؟؟ شاید با دستکش نتونه ولی ریگلاتورو در اختیار داره
                تانوس با ریگلاتور کل کامیک بوکم نمیتونن شکستش بدن تمام خالقان پرزنس والای همگان رایتر و همههههه کامیک بوک نمیتونن شکستش بدن
                حالا دیگه ریگلاتورو با دستکش برابر کنه که دیگه هیچی مارولم نمیتونه کنترلش کنه
                پس حرفی از تانوس نزن

                پاسخ

        • A.g در پاسخ به abas

          اسفند 19, 1399

          چی میگی
          دو نفر غیر خودت رو مثال بزن که بگن
          تانوس قوی تره
          ابدیت رو هم میدونم شکست داده اما حریف دارکساید نمیشه

          پاسخ

          • abas در پاسخ به A.g

            فروردین 31, 1400

            بیشتر کسایی که طرفدار کامیک بوکن قبول دارن تانوس قویه

            اهان یعنی دارکساید از ابدیت قویتره
            الان تورو شناختم
            ابدیت مساویه با ۱۰۰تا دارکساید اصلی
            حالا فهمیدی ابدیته کیه؟؟
            یا علی

            پاسخ

        • ایمان در پاسخ به abas

          فروردین 18, 1400

          چون تو فیلمی نبوده داداچ

          پاسخ

      • امیرعلی در پاسخ به علی

        اسفند 12, 1399

        نگاه کن درست میگی از نظر من تانوس بدون دستکش ضعیفتره ولی از لحاظ فنی شش سنگ حق تانوسه در لیگ عدالت جنگ اپوکالیپس اگه دیده باشی نشون داد که دارک ساید ابدی نیست پس تانوس اگه شش سنگ رو داشته باشه با یه بشکن دارک ساید رو بخار میکنه

        پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به M

      بهمن 28, 1399

      بله شش سنگ نباید دراین مقایسه باشه یا قلب عالم اما اگرم باشه دارکساید کلون هم باید با سورس و دستکش کشنده و مادرباکس هاو ضدرندگی بیاد که اگه بیاد از تانوس با شش سنگ قویتره و شش سنگ و قلب عالم (این یکی کلا نابود شده) سلاح های تانوس در نسخه عادی نیستن و باید بی سلاح مقایسه شن که دارکساید کلون تانوسو میپوکونه

      پاسخ

      • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

        اسفند 2, 1399

        ببین کل سلاح دارکساید معادله با۴و۳تا سنگ بینهایت
        ختی کاربر میکر و بتمنم قبول دارن
        ببین تو قلب عالم و دستکشم حساب نکنیم
        یدونه ریگلاتور مساویه با کل کامیک حتی از رایترم قویتر(البته از کامپیوترش)

        خب اگه بی سلاح مقایسه بشن
        دارک….نباید از امگا تله پورت و…استفاده کنه
        در این صورت هیچ کس پیروز نمیشه(تن به تن)

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به Abas

          اسفند 2, 1399

          😐😐😐😐 چرا نباید از پرتو امگا استفاده کنه ؟

          پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

          اسفند 2, 1399

          هیچ کس و هیچ چیز از رایتر قویتر نیست تانوس هم از دارکساید ضعیفتره و پرتوی امگا سلاح نیست قدرت درونیه خلاصه دارکساید میتونه تانوس با شش سنگو بزنه

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

            اسفند 3, 1399

            کسی که پرتو امگا رو سلاح بدونه دیگه نوبی رو هم رد کرده

            پاسخ

            • Abas در پاسخ به Maker

              اسفند 4, 1399

              کسی که ندونه سلاح داخلی به چه معناست
              یعنی اون خدای نوبه😐

              پاسخ

              • ایران در پاسخ به Abas

                اسفند 5, 1399

                چی میگی باز برو از همه بپرس میگه قدرت درونیه مثل اینکه بخوای بگی سوپرمن با سلاح مبارزه میکنه چون از چشمش لیزر خارج میشه و نفسش همه چیو منجمد میکنه در واقع تو هیچ چیزی از کمیک نمیدونی اگه نگاهم بکنی همه با حرفات مخالفن وقتی همه موافق نیستن تو فکر میکنی نظر درسته این حرفارو به هرکی بگو بهت میخنده

                پاسخ

                • Abas در پاسخ به ایران

                  اسفند 12, 1399

                  چرا چرتوپرت میگی

                  تو فرق سلاح و نیرو و قدرت رو برام بگو فرق این کلمه ها چیه😐
                  نوب وقتی هیچی نمیدونه نظر نده تو فقط فیلم دیدی یه جلد از کامیکم نخوندی حرف نزن😐
                  با کیا شدیم۸۵میلیون نفر😐

                  کلاس چندومی ناموسا؟؟؟😐
                  عمو تو اینو هرجا بگی یه شب نمیتونن بخوابن دیگه از خنده گذشته

                  الان که فعلا همه با تو مخالفن نوب الممنین

                  پاسخ

          • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

            اسفند 4, 1399

            سلاح(قدرت)بیرونی و داخلی
            خوده این سایتم گفته😐
            بیرونی همون دستکشو ضد رندگی و…
            داخلیم تله پورت دورجنبی و…هست😐

            کسایی که تله پورت دارن و به زمان مکان تسلط دارن کشتن رایتر براشون چیزی نیست
            چون با نگه داشتن زمان رایتر نمیتونه کاری کنه و بعد راحت نابود میشه
            و اینکه رایتر قادر نیست که از این قدرت رو دنیاهای دیگه انجام بده
            مثلا نویسنده دیسی(هرکسی)میتونه بیاد کامیک مارولو بنویسه یا تغیر بده؟؟؟
            اگه اره واقعا نوبید.

            پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

              اسفند 5, 1399

              اولا که بله رایتر کامپیتورش همه جا کارایی داره حتی مارول

              پاسخ

              • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

                اسفند 12, 1399

                اولا خیر
                دوما تانوس نویسنده نیست
                سوما والای همگان قدرتش محدود و وابسته نیست
                به همین خاطر اینا همه جا میتونن استفاده کنن قدرتشونو
                و در ضمن چون جک کربی و استلی هم کامیک دیسی هم مارولو نوشتن و حتی شخصیتاشونم خلق کرده بله پس این شخصیت(والای همگان)توانایی رفتن و کنترل کردن دیسی رو هم داره گرچه برای مارول باشه اما شخصیتاشون برای استنلی و جک کربیه
                اما رایتر خیر
                رایتر فقط تو دیسی بوده و تو مارول هیچ فعالیتی انجام نداده

                پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

              اسفند 8, 1399

              اگه رایتر نمیتونه مارولو تغییر بده پس تانوس و والای همگان هم هیچ تاثیری نمیتونن رو دیسی بذارن اگه میگی نه تو نوب

              پاسخ

              • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

                اسفند 12, 1399

                جواب تو نظر بالایی

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

                  اسفند 13, 1399

                  به هرحال هرکسی نطری داره رایتر هم قدرتش وابسته نیست ولی نطرتون محترم

                  پاسخ

        • ایران در پاسخ به Abas

          اسفند 3, 1399

          همه میدونن کامپیوتر رایتر مال دنیای واقعیه بعد تو میگی یه نقاشی ازش قویتره چی بگم ۱۰۰۰ بار برات توضیح دادم به امید روزی که قبول کنی

          پاسخ

          • Abas در پاسخ به ایران

            اسفند 4, 1399

            خب اونحوری بازم به نفع منه
            دیسی میتونه نویسندش بیاد کامیک های مارولو تغییر بده؟؟؟
            ایا شما دیدید؟؟؟؟
            اگه دیدید معرفی کنید😐
            پس کامپیوتر رایتر رو دنیاهای دیگه کارایی نداره

            پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به Abas

          اسفند 3, 1399

          وااااای تو هنوز از رو نرفتی؟؟ و هنوزم که هنوزه حرفات از چرند کمترن!!!!کل سلاح های دارکساید که نه یدونه معادله ی ضدزندگی از کل سنگای ابدیت قویتره!!! و اگر رگلاتور رو سلاح تانوس حساب کنیم درسته که کل سلاح های دارکساید حریفش نمیشن اما کامپیوتر رایتر خییییلی خییییلی از رگلاتور قویتره!!! حتی اونو هم در نظر نگیریم کازمیک آرمور سوپرمن با شمشیر میکائیل و گوی خلقت از رگلاتور پیشی میگیره!!!و این برتری سلاح های دیسی به مارول رو نشون میده!! کل سلاح های کمیک که در کمتر از یه ثانیه رگلاتور رو تجزیه میکنن!!

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به تحلیل گر

            اسفند 3, 1399

            چرا کازمیک آمور سوپرمن از ریگلاتور قویتر هست ؟
            چرا گوی خلقت از ریگلاتور قویتر هست ؟

            پاسخ

          • Abas در پاسخ به تحلیل گر

            اسفند 4, 1399

            تو از رو رفتی؟؟؟؟؟هااااااا؟؟؟؟؟؟
            من اصلا به تو فکرم نمیکنم چه برسه حرفات برام مهم باشه که چین
            درحالی که اصلا نظرای تورو نظر حساب نمیکنم

            خب برای توی نوبم باید توضیح بدم

            سورس=سنگ زمان
            ضد زندگی=سنگ ذهن
            مادرباکس ها=سنگ قدرت

            دلیل
            سورس:سورس دارای بسیاری از راز هاست و اگه یکی از رازهاشو پیدا کنه و بدونه قدرت میگیره
            و این سلاح برای استفاده ازش به زمان نیاز داره
            و اینکه ازش نمیسه هروقت که خواستی استفاده کنی
            درحالی که سنگ زمان هیچ نیازی به دونستن نداره و حالت هایی داره که هرکی اونو بدونه و بلد باشه از سورسم قوی تره حالت های سنگ زمان سفر در زمان,کنترل زمان,حالت باگ,حالت جنگ و زمان ابدی و برای استفاده از هرکدوم اینها نیاز به کمتر از۰/۰۰۰۰۱ثانیه داره و تا اون فردی که میخواد از سورس استفاده بکنه
            به دلیل اینکه هواسش به پیدا کردن رازهاست هواسش به جنگ نیست و اینکه تا اون شخص بیاد تا از سورس استفاده کنه حریف با استفاده از زمان زمان رو نگه میداره یا به عقب تر برمیگرده یا اینکه به دورانی جوانی(هنوز قدرتی نداشت)برمیگرده و اون شخص رو میکشه
            پس اگرم سورس قدرتمند باشه اگه از سنگ زمان درست استفاده بشه(همه کارایی هاشو بدونه)از سورس جلو میزنه و قدرتمند تر میشه
            و از نظر زمانم پیروزه و نیازی به زمان برای استفادش نداره.

            ضد زندگی:ضد زندگی رو میتونیم از سورسم بهتر و کارامد تر بدونیم چون زمان کمتری بهش نیازه برای استفاده و قدرت های این سلاح فقط به کنترل گرفتن روح و ذهن فرده و تقریبا رو همه هم کار میکنه(بجز خدایان) و قدرتی دیگه ای ازش منتشر یا شناخته نشده و فقط این قدرت رو تو کامیک ها دیدیم
            از طرفیم سنگ ذهن قادر که هر فردی رو زنده یا مرده کنه و مثل ضد زندگی میتونه کنترل ذهن فرد رو بدست بگیره و اینکه این همه برای استفادش به کمتر از میلیونم ثانیه نیاز داره پس سنگ ذهن کاراییهاش بالاتر بدون نیاز به زمان و قوی تر و کارامد تر از ضد زندکیه.

            مادرباکس ها:مادرباکس ها با اتحادشون قادرن که به فردی که اونو متحد کرده قدرت زیادی ببخشه و متاسفانه چیزی که اونو از ضدزندگی بدتر میکنه زمان استفاده ازش هست برای استفاده از این سلاح به زمانی نزدیک به ۱۰دقیقه بیشتر نیاز هست و کاراییه حالب و خاصی هم نداذه و فقط قدرت میبخشه به همین خاطر دارکساید ازش کمتر استفاده میکنه و اینجور هم که معلومه قدرت انچنان دلچسبی هم نمیبخشه
            به همین خاطر دارکساید ازش استفاده زیادی نمیکنه
            از طرفی هم سنگ قدرت نتنها قدرت خداگونه میبخشه بلکه اشعه هم ازش بیرون میاد و میشه استفاده کرد که قدرت تخریبش تقریبا۱۰برابره امگا هست و این هم مثل سنگ های دیگه به میلیونم ثانیه نیاز داره به همین دلیل تانوس در جنگ هاش بیشتر از این سنگ استفاده میکنه
            پس سنگ قدرت قوی تر کارامد تر و کاراییهاش از مادرباکس ها بیشتره.

            اینم دلیل و خودتم میدونی ولی دیگه بیای انکار کنی خدا رحمتت کنه چون قدرتاشونو مقایسه و زمان استفاده ازشونم مقایسه کردم با هم

            خب خرف از ریکلاتور شد
            تانوس با ریگلاتور از طرفی هم با در اختیار داشتن دستکش بینهایت
            تانوس با ریگلاتور نتنها والای همگان بلکه دادگاهم همزمان مشته یعنی والای همکانو دادکاه زندکیو باهم یجا کشته حتی اسم کامیکم بهت میدمthanos:infinty ending
            پس شکی نمیمونه که تانوس با ریگلاتور حتی رایترم نابود میکنه چون رایتر با دستکش راحت کشته میشه(دلیلشو گفتم برو ببین)پس با ریگلاتور کارسختی مقابل رایتر نداره
            ریگلاتورو داره دستکشم داره تانوس با ریکلاتور تنهایی قدرتمندترین شخصیت مامیک بوکیه اگه ریگلاتورو با دستکش متحد کنه دیگه ببین چی میشه دیگه
            رایتر رو به راحتی نابود میکنه کازمیم ارمور دیگه چیزی نیست که براش حتی با شمشیر میماییل و گوی خلقت
            یعنی اینا از والای همگانم قوی ترن؟؟؟؟
            من که فکر نکنم اینم حساب کن که ریکلاتور به تنهایی قدرتمندترین سلاح کامیک بوکیه و با دستکش متحد شده و دیکه کل شخصیتای کامیک بوک مقابل یدونه تانوس با اتحاد ریگلاتورو دستکش حریف نمیشن و تانوس شکستشون میده
            تانوس با دستکش تو تاپ۱۰تای اوله ماروله با ریگلاتور اول و اتحاد اینا دیگه ننیدونم چی بگم نمیتونم بیان کنم که اینا چقدر قوی میشن
            و اینم بگم که قدرت از کامپیوتر برگرفته نمیشه از خوده رایتره که فقط نیار به یه قلم و کاغذ داره
            پس سلاخش فقط یه ماغذه که با زمان تله پورت شکست یا بهتر بگیم کشته شدن رایتر چیزی نیست

            و اینکه نوب خان من اتحاد ریگلاتورو با دستکشو حساب کردم که اگه مقامی بیشتر از اول بودن وجود داشت ایتا بازم میرفتن اون بالا ها
            ریگلاتور خودش به تنهایی اوله دستکش دوم
            (قلب عالم حساب نکردم چون کسی بهش نمیرسه نابود نشده حتی ریگلاتور فقط قلب عالم توسط دادگاه قایم شده تا دست کسی بهش نرسه و ریگلاتورم دست تانوسه و تا الان استفاده نکرده و قایمش کرده تا بازم کسی دستش بهش نرسه و تو موقعیت های حساس که تو همون کامیک دیدیم استفاده میکنه و بازم قایم میکنه البته اینو یه ماربری میگفت و اینکه مارول نمیاد قویترین سلاح کامیکو که داشتو راحت از بین ببره منطقی هم هست)

            بعدشم ریگلاتور اگه تجزیه شدنی بود توسط سلاح های دیگه هرگز مقام اولو نداشت
            پس خرفی باقی نمیمونه.
            نوب نباشی درک میکنی این حرفارو.

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به Abas

              اسفند 7, 1399

              نوب نبودن چه ربطی به درک کردن داره ؟

              پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به Abas

              اسفند 7, 1399

              مثل همیشه دوباره زدی جاده خاکیو داری هزیون میگی!!! چییییی؟؟ سورس با سنگ زمان برابر؟؟؟وقتی اطلاعات نداری لازم نیست الکی چرت و پرت بگی!!! امثال دارکساید اصلی که با یه اشاره سنگ زمانو نابود میکنن به سختی میتونن از سورس عبور کنن!!! معادله ی ضد زندگی با سنگ ذهن برابر؟؟؟ مثل اینکه حسابی حالت خرابه!!! امثال ثور هم از ویژنی که سنگ ذهنو داره قویترن ولی دارکساید اصلی ای که با یه اشاره انتقام جویان رو پودر میکنه در به در دنبال معادله ی ضدزندگیه!!! اهان سه مادرباکس برابر با یه سنگ قدرت؟؟؟ هان؟؟ خب والای همگانو دادگاه زندگی رو کشته باشه ایندوتا ضربدر دو هم حریفی برای رایتر نیستن!!!چییی؟؟؟ تانوس با دستکش از رایتر قویتر؟؟؟ مثل اینکه جنست خیلی ناجور بوده!!! تانوس با دستکش و رگلاتور اصلا در حد رایتر و پرایمال مانیتور نیس!!!! کازمیک آرمور با شمشیر میکائیل تقریبا با والای همگان برابره و با گوی خلقت از ریگلاتور پیشی میگیره!!! دیگه بقیه ی حرفات خیلی از چرند کمترن!!! تانوس با دستکش جز 15تای اول مارولم نیستو با ریگلاتور و دستکشش و قلب عالم هم از رایتر یا پرایمال مانیتور ضعيف تره!!!!قویترین سلاح کمیک هم کامپیوتر رایتره و ریگلاتور اصلا در حد اون نیس!!! ربطی هم نداره چون مثلا والای همگان که قویترین شخصیت ماروله اگه بقیه ی شخصیت های مارول دست به دست هم بدن براحتی والای همگانو پودر میکنن!!!

              پاسخ

              • Abas در پاسخ به تحلیل گر

                اسفند 12, 1399

                مثل لینکه انداختی دره
                بازم همون چرتو پرتای الکی و بی منطق
                نوب اگه دارکساید توانایی اینو داشت که سنگو با یه اشاره نابود کنه چرا تو کراس اورها که با تانوس رو به رو شده این غلطارو نکرد؟؟؟؟هااااااا؟؟؟؟؟چرتو پرت نگو واس خودت هزیون میگی معلومم نیست چی میگی
                به سختی میتونن از سورس عبور کنن؟؟؟
                😐
                چی میگی
                دارکساید واردش شد درجا بدنش به سنگ تبدیل شد بعد به سختی؟؟؟؟نوب به سختی؟؟؟؟؟هاااااا
                ۹۹/۹۹۹۹۹۹۹۹۹درصد عبور از سورس غیر ممکنه نوب افراطی

                حالت خیلی خرابه
                ویژن توانایی استفاده از تمام قدرتای سنگ ذهنو نداره اصلا درم نداختی انداختی تو کوه اتشفشان
                اصلا میدونی همین سنگ ذهن مورد اصلی برای بشکنه؟؟؟یا نه؟؟؟؟؟
                سنگ ذهن چون ذهن و روح تمام موجودات جهانو در اختیار داره با بشکن زدن روهشون زندانی میشه نوب اینم نمیدونی؟؟؟؟؟؟
                اتشفشانم برات فایده نداشت؟؟؟؟
                بگم دروازه جهنم برات درست کنن؟؟؟؟
                نوب

                دارکساید اصلی اونجرزو پودر میکنه؟؟؟😐
                شت
                همین دارکسایدتت از بتمنی که از ایرون من ضعیفه زد دارکسایدو جر داد بعد اونجرزی که سن رو در اختیار داره😐
                رد دادی یا چی بنگ زدی اصلا حالت طبیعی نیستی

                وات دا فاک😐
                خریف رایتر نیستن؟؟؟؟
                اصلا من به تو میگم نوب کلمه نوب خجالت میکشه😐
                رایتر قدرتش بند کامپیوترو قلمو کاغذشه
                بعد دوتای والای همکان؟؟؟
                اصلا تانوس بدون دستکشم اینو میکشه(تعصبی حرف زدی تعصبی حرف زدم)
                تانوس با تله پورت اون کامپیوترو راحت نابود میکنه
                بعدشم کامپیوترش فقط رو دیسی تسلط داره نه دنیاهای دیگه نوب
                اطلاعات داشته میفهمیدی

                کل شخصیتای دیسی بجز پرزنس حریف والای همگانم نمیشن ولی تانوس با ریگلاتور کشتتش
                پس ریگلاتوری که هم تو تمام دنیاها کار میکنه هم رو همه کار میکنه هم قویترین سلاح کامیکه(که قبلنا خودتم میگفتی)
                پس این کامپیوتری که با فوت کردن میریزه عیچی نیس
                بعدشم منشع قدرت از کامپیوتر نیست از خوده رایتره
                رایتر با یه تیکه کاغذ و مدادم میتونه هرکاری کنه
                ولی چون محدوده بدرد لای جرز دیوار میخورن متعصب نوب
                با متحد شدن ریگلاتورو دستکش
                کل کامیک حتی رایتر(این که چیزی نیست)پرزنس و والای همکانم با هم متحد بشن نمیتونن جلوی تانوس با ریگلاتورو دستکش ایستادگی کنن نوب
                دیگه دلیلم اوردم توی نوب اینم نقض میکنی چون خودت نقض شده ای
                متعصب

                رایتر و پرایمال مانیتور؟؟؟؟
                دوست نوب ریگلاتور والای همکانو کشته والای همکانن قویترین شخصیت کامیک
                (اگه میگی رایتر قویترینه خب سایت بده)
                درحالی که تانوس با متحد ریگلاتورو دستکش مقام اوله بعد والای همگان بعد رایتر بعد پرزنس و…..
                چون رایتر رو شخصیتای مارول تسلط نداره
                این عزارمین باره دارم میگم
                کامپیوتر کار خاصی نکرده ختی شاهکاریم نداره ولی ریگلاتور داره

                کازمیک ارمور؟؟؟؟این از دستکشم کمتره بعد کازمیک ارمور؟؟؟
                شمشیر میکاییل؟؟؟؟
                تو واقعا نوبی این در حد ضد زندگیه
                بعد ریگلاتورو با این مقایسه میکنی؟؟؟؟
                اینو جایی نگو بت میخندن😐

                من کامپیوتر رایتر میگم خندم میگیره😂
                نوب اون قدرت خوده رایتره نه کانپیوترش رایتر با مداد کاغذم میتونه هرکاری کنه نوب😂
                گیر کیم افتادیم😐
                اطلاعاتم نداری بگیم اطلاعات داره ولی تعصبی نظر میده
                برو تورو به خدای خدایان میسپرم چون خدام از پس نوب بودن تو بر نمیاد😐

                بعدشم والای همکان تجسم نویسندس(جک کربی و استنلیه)قیافشون
                که حرف منو اثبات میکنه و حتی این کلمه که میگه به کامیک های مارول نظارت داره حرف منو اثبات میکنه
                ولی برای تو قبولش سخته
                برو برو که خدام نمیتونه نجاتت بده

                جون ناموستون تایید کنین

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به Abas

                  اسفند 14, 1399

                  وات؟؟؟ کراس اوور؟؟ خودت دو روز پیش میگفتی کراس اوور چرته بعد الان میگی کراس اوور؟؟ به هرحال من کلا با اون چرتو پرت کاری ندارم!!! اصن تو میدونی دارکساید اصلی کیه؟؟؟ اون نتنها از سورس گذشت بلکه اونو شکست!!!! ویژن هم در نهایت قدرتش دست کم بیشتر قدرت سنگ ذهنو داره ولی با یه اشاره ی دارکساید اصلی پودره!!! بتمن برای هرکسی نقشه داره و اگه برای آیرون من هم نقشه بکشه آیرون من کارش تمومه!!! اون گلوله هم نقطه ضعف نیوگادز بود!!!! اونجرز در بهترین حالت با کاپیتان یونیورس باز هم حریف دارکساید اصلی نمیشه!!! معلومه که حالت حسابی آشوبه!!! چون اونی که بگه تانوس کامپیوتر رایترو میشکونه حسابی رد داده!!! و پرزنس با والای همگان برابره و مایند مانیتور یا رایتر براحتی تمام والای همگانو میزنن!!! رایتر هم با همون کامپیوترش هم میتونه والای همگانو محو کنه و هم میتونه یه موجودی بسازه که 5برابر والای همگانه!!! رایترم هروقت با قلمو کاغذ نوشت بعد بیا چرند بگو!!!! تانوس با دستکش بینهایت و ریگلاتور برای مایند مانیتور یا رایتر هیچی نیست!!!! فیت از رایتر میخوای؟؟ باشه بهت میگم:اون کمیک فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند رو نوشته و این نشون میده که او کنترل کامل به مایند مانیتورو داره!!!! کازمیک آرمور هم براحتی دستکش و قلب عالمو باهم میتونه نابود کنه!!! منم نگفتم اینا بصورت جداگانه میتونن اونو بزنن گفتم باهم میتونن!!!حالا دیگه هرچقدر میخوای اراجیفو هزیون بگو فقط یادت باشه دفعه بعد از موتوری… نگیری چون ظاهرا بهت نمی‌سازه و شروع میکنه به چرت گفتن!!!!

                  پاسخ

  19. ایران

    بهمن 26, 1399

    دیگه هم به من نگو نوب من شخصیت مورد علاقه ام سلستیال ها هستند و بعد از اون بیاندر به یک اندازه مارول و دیسی دوست دارم ولی تعصب بدم میاد همینجوری ادامه بدی یه روز میای میگی مرد عنکبوتی میتونه والای همگان و پرژنس با هم بزنه من طبق قدرتهای هر شخص حرف میزنم همه حرفم قبول میکنن غیر از تو تمام مارول ودیسی یه کتابه کلا رایتر بعنی نویسنده که میتونه هر کسی باشه مثلا تو گالاگتوس جهنمیو بکشی رو یه دفتر اون میتونه تورو شکست بده؟ میتونی مثل آب خوردن اونو از وسط نصف کنی

    پاسخ

    • Abas در پاسخ به ایران

      اسفند 2, 1399

      چرا چرتو پرت میگی
      تو خودت اگه اینجوری ادامه بدی میگی رایتر کامپیوترش پرواز میکنه همرو میکشه😐

      تانوسو میگی؟؟؟
      تانوس تو کامیکthanos:infinty endingوالای همگان و دادگاه زندگیو باهم کشت شکست نداد کشت
      تو دیگه ناموسا بگو پرزنس با پلاتش میتونهذتانوسو بزنه؟؟؟
      تعصبی نگو حق بگو
      کسی که همزمان دوتا خالق کامیمو بکشه میاد از یدونه خالق شکست میخوره؟؟؟

      رایترم برات بگم که
      تانوس اول با تله پورت میتونه سریع کامپیوترشو بشکونه بعد خوده رایترو بکشه خیلی راحت

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به Abas

        اسفند 3, 1399

        شما بین من میرم با کامپیوترم یک کمیکی رو طراحی و تولید می‌کنم توش هم تانوس رو با ریگلاتور ۱۰ ها برابر قویتر نشون میدم خب الان اون شخصیت می‌تونه بیاد منو کتک بزنه ؟ اصلا به اون مغزت فشار آوردی ؟ برو باو اصلا واسه من دیگه قدرت مهم نیست بلکه شخصیت پردازی هست که مهمه هر جوری هم دلت میخواد فکر کن و تو اون توهمت بمون

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به Maker

          اسفند 3, 1399

          آفرین بر شما این میگه نقاشی خوب یه نویسنده اومده تانوس تو کمیک قوی کرده تا والای همگان بکشو چون اون نویسنده خواسته حالا تانوس میتونه با اراده خودش نویسنده داستانشو بکشه 😩😱😥😥 در زمن بگم که مارول اون داستان از دنیای اصلی خط زد و گفت دیگه اتفاق نمیوتفته چون خجالت آور بود تو همش به من بی احترامی کردی یک دفعم به حرفم گوش درزمن هیچ کس تو ایران این حرفتو تو رو قبول نداره حالا خو هی بگو بگو بگو 😂😂😂😂

          پاسخ

          • Abas در پاسخ به ایران

            اسفند 4, 1399

            ببین به میکر گفتم به تو ام میگم ای نوب
            من شخصیت رایتر تو کامیک رو میگم نه دنیای واقعی رو

            مارول دقیقا تو مدوم سایت گفته که این داستانو حذف کرده؟؟؟؟
            اسم سایتو مقالرو بهم بده
            بعدشم اگرم خط زده باشه که نزده این اتفاق افتاده و نمیشه انکارش کرد
            اخه چون تو دنیا کسی به حرفت گوش نداده به خاطر همین اینو میگی😂😂😂🤣🤣😂😂😂🤣

            پاسخ

        • Abas در پاسخ به Maker

          اسفند 4, 1399

          خب
          اصلا حرف تو
          نویسنده ای که واسه دیسیه و فقط میتونه واسه دیسی کامیک بنویسه و هیچ دسترسی به شخصیت و کامیک های مارول نداره
          به خاطر همین میگم که رایتر نمیتونه تانوس رو بکشه یا تغیر بده هرکاری چون دسترسی نداره و فقط تو دنیای خودش یعنی دیسی دسترسی داره(فقط این دنیا)

          بعدشم من شخصیت رایترو تو کلمیک عرض میکنم جناب نوب
          که تو کامیک حضور داشت
          ربطی نداره الان والای همکانی که بدون نیاز به هیچ سلاحی و محدودیتی(یعنی تو دنیاهای دیگه بازم قدرت خودشو داره)میتونه هرکاری کنه
          اینجوری میشه گفت که اینم مثل رایتر نویسندست که وارد کامیکش کردن در واقع استنلیه چون صورتش اتنلی نشون داده شده
          و همینو تانوس میاد میکشه نوب الممنین یکم فکر کنی میفهمی چی میگم
          من خوده نویسندرو نمیگم شخصیت همون نویسندرو تو کامیک میگم که حضور داشت و شما میگید قوی ترین شخصیت کامیک که نیست
          چون قدرتاش محدوده و فقط رو دنیای خودش تسلط داره به هاطر همون همه جا والای همکان اوله
          حتی تو سایت ایرونی سنتر هم همین هست قویترین شخصیت های کامیکو عرض میکنم
          اکه اشتباه نکنم البته
          الان تو خودت تو وهم و توهمت باش

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به Abas

            اسفند 5, 1399

            عزیز من اون اصلا جک کربی بود تو میگی استنلی 😂😂😂😂😂😂😂😂
            بیا برو آقا اصلا والای همگان و تانوس رگلاتور قوی منم شکست میدن

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به Maker

              اسفند 5, 1399

              دقیقا

              پاسخ

            • Abas در پاسخ به Maker

              اسفند 12, 1399

              من که تو یه سایتی استلی خوندم😐😐😐

              خو بیا رفتم😐
              خالت خوب نیستا😐

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به Abas

                اسفند 19, 1399

                خب عباس من اشتباه کردم در واقع فالکرام تجسم جک کربی هست اونی که تانوس ریگلاتور زده قادر مطلق نبوده اگر قادر مطلق بوده میتونست تانوس با ریگلاتور رو نابود کنه ممکنه که اون والای همگان اصلی نباشه همون طور که والای همگان چندین بار با شکل های مختلف ظاهر شده

                پاسخ

                • abas در پاسخ به Maker

                  فروردین 31, 1400

                  نه اصلی بوده مارول فندومم تاییدش کرده
                  تانوس با ریگلاتور مساویه با کل کامیک پس خودش بود فقط نمیتونست کاری رو از پیش ببره

                  پاسخ

  20. ایران

    بهمن 25, 1399

    و در مورد کامپیوتر بگم اصلا اگه نباشه نویسنده با قلم داستانو مینویسه و اگه راضی نباشه تمام داستان برای او شوخیه شخصیت هارو مچاله میکنه میندازه تو سطل آشغال 😄😄😄😄 دیگه من نمیدونم منطق تو چیه که نقاشی رو از کسی که اونو میکشه قویتر میدونی 😫😫😱😱😬

    پاسخ

    • Abas در پاسخ به ایران

      اسفند 2, 1399

      به گفته تو اصلا کامپیوترم نباشه
      تانوس میتونه زمانو نگه داره بعد رایترو بکشه
      پس اصلا کشتن رایتر چیزی نیستاصلا تانوس میره زمانی که این قدرتو رایتر هنوز نداشت(بچگی هاش)
      پس کشتن رایتر اصلا سخت نیست
      پس الکی گندش نکنین

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به Abas

        اسفند 3, 1399

        تانوس یه نقاشیه و رایتر نویسنده تانوس که هیچ والای همگانم پوخی نیست جلو رایتر

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به دکتر منهتن

          اسفند 3, 1399

          تو دنیای واقعی که قدرت کنترل زمان نداریم تانوس یه نقاشیه تا مردم بخرن و لذت ببرننننننن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😂😭😭😭😅

          پاسخ

          • Abas در پاسخ به ایران

            اسفند 4, 1399

            نوب مطلق من رایتر تو کامیکو میگم نه واقعیت😐
            بهدا ملت رد دادن در خد بوندسلیگا😐
            چه نوبی بودی نمیدونستیم🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣

            پاسخ

        • Abas در پاسخ به دکتر منهتن

          اسفند 12, 1399

          من رایتر کامیکو میگم
          اخه اصلا اون نویسنده تسلطی رو دنیای دیگه نداره چون فقط میتونه واسه دیسی رو تغییر بده نه چیزه دیگه

          پاسخ