تانوس در برابر دارک ساید؛ کدام یک پیروز مبارزه خواهد بود؟

دنیای مارول و دی سی ویلن های قدرتمندی دارند که برترین شخصیت های منفی روایت های حماسی کتاب های کامیک را تشکیل می دهند. دارک ساید برای دهه ها یک شخصیت محبوب بوده و این محبوبیت را به دلیل مقابله با “لیگ عدالت” (Justice League) به دست آورده است. در مقابل، تانوس هم به مدد دنیای سینمایی مارول توانست در شهرت از دارک ساید پیشی بگیرد.

اگر درباره شهرت آنها شک دارید، به این لیست نگاهی بیندازید. در این لیست تمام ویژگی های این شخصیت ها در دنیای کمیک را معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. میزان قدرت در برابر دشمن: تانوس

بگذارید به زبان ساده نشان دهیم: آیا تابحال دیده اید که انتقام جویان لیگ عدالت را شکست دهند؟ تیم گروه قهرمانی دی سی از مارول قوی تر است و دارک ساید هم اغلب مجبور است با او مقابله نماید.

این برای دارک ساید مسئله ای نیست زیرا همیشه باید با لیگ عدالت مبارزه کند. لیگ عدالت هم او را فراری می دهد، نه اینکه پیروز شود. به نظر نمی رسد که تانوس در برابر سوپرمن، فلش و زن شگفت انگیز پیروز شود.

همچنین بخوانید: معرفی 15 فیلم زیبا که با مرگ شخصیت اصلی داستان پایان می‌یابند


2. قدرت درونی بالا: دارک ساید

قدرت های دورجابجایی، تله پاتی و انرژی جهانی تانوس در برخی قسمت ها دیده می شوند و قدرت اصلی و همیشگی او محسوب نمی شوند. بنابراین می توان گفت او یک قدرت واحد و بی همتا که برای شکست دشمنان کافی باشد را دارا نیست.

بنابراین اینجاست که دارک ساید وارد می شود؛ یک سوپرویلن بی همتا برای شکست همگان. دارک ساید با قدرت پرتو امگا و مشت آهنین می تواند جهان  را تصرف کند. پرتوهای امگا می توانند تا قسمت های دوردست کهکشان را درنوردیده و تا ابدیت برود، مگر اینکه جهت خاصی داشته باشد. پرتوهای امگا یک عامل کشنده هستند و دارک ساید برای دورجابجایی، احیا و فجایع دیگر از آن استفاده می کند.

همچنین بخوانید: نگاهی به 10 شخصیت مرموز در فیلم های دیوید لینچ


3. قدرت بیرونی اصلی: تانوس

تانوس و دارک ساید هردو از قدرت مک گافین بهره می برند. این قدرت برای دارک ساید معادله ضد-حیات و برای تانوس دستکش ابدیت است.

دارک ساید را به ندرت با معادله ضدحیات نشان می دهند؛ اگر به آن دست یابد می تواند کنترل ذهن فرد را به دست آورده و قربانی خود را مانند عروسک برقصاند. با این حال قدرت دستکش ابدی از آن بیشتر است زیرا می تواند حقیقت را به هم بزند. بنابراین مسلما تانوس با این سلاح پیروز است.

همچنین بخوانید: لیست 40 تایی بهترین شخصیت های منفی در تاریخ سینما


4. ارتش و ناوگان: دارک ساید

هردوی این قهرمان ها ویلن های فراکهکشانی هستند که دنیاهای مختلف را تصرف کرده اند. تانوس به دلیل جرایمش در کهکشان تحت تعقیب است و با نیروهای خود شامل پیشروها، نیروهای شخصی و ناوگان مقدس، با این افراد مقابله می کند.

با این حال دارک ساید دنیای خود را دارد که در آن سلطنت می کند. دارک ساید به عنوان پادشاه آپوکولیپس ارتش پارادمون های خود را دارد که در گروه های بزرگ قرار داشته و تشنه ترس و شکارند. علاوه بر این، دارک ساید بر ژنرال های بزرگی مانند استپنولف، باردای بزرگ، کالیباک و غیره، که نیروهای هرکدام به اندازه یک ارتش است نیز فرماندهی می کند. دارک ساید منابع بیشتری دارد و ژنرال های بیشتری در خدمت او هستند.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


5. تجربه: دارک ساید

سن تانوس هرگز مشخص نبوده است و به طور کلی او را تقریبا 1000 ساله می دانند. مسخره است که همه این هزارسال را به جنگ و به دست آوردن تجربه اختصاص دهد، اما این تجربه و سن در مقابل دارک ساید ناچیز است.

حاکم آپوکولیپس یک نیروی مطلق است که از جسم خود به عنوان یک آواتار استفاده می کند و در مقابل موجودات کوچکتر قرار می گیرد. بنابراین او باید چند میلیارد ساله باشد و حداقل چندین هزار سال عمر داشته باشد. تانوس از لحاظ تجربه در مقابل دارک ساید شانسی ندارد، و به اندازه او با ترفندهای جنگی و مبارزه آشنا نیست. در این صورت مقایسه این دو مانند مقایسه یک سرباز مجرب و یک سرباز تازه کار است.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن


6. وفاداری فرزندان: تانوس

بله از این نظر تانوس شانس زیادی دارد و در این شکی نیست. زیرا فرزندانش همیشه به او وفادار بودند، البته تا زمان مبارزه های جدید در دنیای مارول. همانطور که میبینیم، بلک اردر به پدرشان وفادار بودند، تا جایی که مرگ را به فرار ترجیح دادند.

اگر میزان قدرت را درنظر بگیریم، در آن صورت فرزندان دارک ساید از بلک اردر پیشی گرفته و اوریون، مستر میرکل و کالیباک همه می توانند بلک اردر را شکست دهند، با این حال هیچگونه وفاداری در آنها وجود ندارد و از این نظر با بلک اردر قابل مقایسه نیستند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی بهترین قسمت های سورت آرت آنلاین(Sword Art Online)


7. نیرو: دارک ساید

تانوس با شکست افرادی چون هالک، ثور و مقاومت در مقابل اودین، قدرت خود را نشان داده است. او همچنین دفعاتی اشیای بسیار سنگین و مهیب را بلند کرده و نیروهای قوی را شکست داده است.

اما در اینجا می خواهیم تانوس را با فردی مقایسه کنیم که به آسانی سوپرمن را شکست داد. دارک ساید آنقدر قوی است که می تواند به راحتی شزم و مارشن من هانتر را مانند یک جوجه شکست دهد. از یک سو دارک ساید از لحاظ قدرت با زئوس برابر بوده و از سوی دیگر به راحتی گرین لانترن را شکست می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت برتر تاریخ سینما که هیچ اسمی نداشتند


8. ابزار: دارک ساید

تفسیرهای مختلفی از دارک ساید وجود دارد، اما بسیاری شخصیت دی سی را بسیار پیشرفته می دانند. قدرت های تکنولوژی تانوس در رویارویی با برینیاک به اندازه دارک ساید نیست.

این ترکیب باعث شد دارک ساید تکنولوژی هایی مانند اگونی ماتریکس و خنجر رازآلود را بسازد، ماتریکس دردی را ایجاد می کند که از آستانه تحمل سوپرمن میلیون ها بار بیشتر بوده و خنجر نیز می تواند قلب سوپرمن را بیرون بکشد. تکنولوژی تانوس شگفت انگیز است و با صندلی خود می تواند در کهکشان ها سفر کند، با این حال دارک ساید حتی توانسته مادرباکس را نیز کنار بزند.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه ها


9. آستانه تحمل: تانوس و دارک ساید

آستانه تحمل به معنای تحمل تنبیه از جانب نیروهای عظیم است که شاید اهمیت آن از قدرت زیاد نیز بالاتر باشد، البته شاید نتوان یکی را به دیگری ارجحیت داد. گرچه تانوس در مقابل افرادی چون گالاکتوس و اودین شکست خورده، اما توانسته تنبیه آنها را تحمل کرده و کمترین جراحت را بردارد.

دارک ساید به عنوان خدای جدید قدرت بدنی بسیار زیادی دارد.  او تاکنون توسط افرادی چون زن شگفت انگیز، گرین لانترن و البته سوپرمن ضربه های جدی خورده، اما به ندرت جراحت سنگینی داشته است. به نظر می رسد هردوی این شخصیت ها آستانه تحمل بالایی داشته باشند.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت برتر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان


10. بزرگ ترین موفقیت: تانوس

بله، در یک داستان دارک ساید توانست معادله ضد-حیات را به دست آورد و به دنیای چهارم پایان دهد، اما این کار آنقدر بزرگ نیست که آن را یک موفقیت و دستاورد بدانیم. دارک ساید در تمام داستان با نیوجنسیس در جنگ و هایفادر یک قدم از او پیشتر بود. دارک ساید در مبارزه با لیگ عدالت بیش از دستاوردهایش شکست داشته است.

از سوی دیگر بزرگ ترین دستاورد تانوس کشتار در مقایس عظیم است. او به راحتی این کار را انجام می دهد و می تواند نیمی از بشریت را نابود کند. بنابراین از این نظر دارک ساید پس از تانوس در مقام دوم قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: 20 سریال برتر تاریخ شبکه HBO


11. برنده: دارک ساید

لازم به ذکر است که دارک ساید شخصیتی است که به خلق تانوس منجر شد و به همین دلیل ارباب جنگ کتاب های کمیک است. تانوس با وجود تمام قدرت ها و موفقیت ها هنوز در حد و اندازه دارک ساید نیست.

دارک ساید قدرت های بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم دارک ساید در مبارزه با تیم انتقامجویان (دشمنان اصلی تانوس) به راحتی آنها را شکست خواهد داد، درحالی که تانوس در برابر لیگ عدالت (دشمنان اصلی دارک ساید) شانس زیادی نخواهد داشت. بنابراین در اینجا حاکم آپوکولیپس پیروز مبارزه خواهد بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1897)

بستن فرم

  1. حسین

    آذر 11, 1399

    سلام من یه انتقاد کوچیک داشتم
    درسته که دارم شاید قدرت های بیشتری داره ولی این رو هم حساب کنید تانوس دستکشی داره که ۵ سنگ ابدیت داره که زمان رو میتونه کنترل کنه ،حتی اگه شکست هم بخوره(از تانوس)میتونه دوباره زمان رو به عقب برگردونه

    پاسخ

    • abas در پاسخ به حسین

      آذر 11, 1399

      البته ۶سنگ داره که با یه بشکن کار هرکسی از جمله دارکساید تمومه

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به abas

        دی 25, 1399

        با شش سنگ ابدا از پس دارکساید اصلی و منهتن بربیاد چون اصلا سنگا روشون اثر نداره
        دارکساید کلون هم تسلیحاتی داره که میتونن شش سنگو شکست بدن مثلا دستکش کشندن ،سورس و مادرباکس ها لطفا تایید کنین

        پاسخ

  2. Seyed Mohammad Ali

    آذر 10, 1399

    اقا ما دوباره برگشتیم 😂😁
    من همون کاربر عاقل هستم حالا با اسم اصلیم اومدم ک فضا جدید تر شه 😀 خوبه کاربرا هنو در بخش مقالات کامیک فعال هستند خب منم برم کامنت هارو بخونم ببینم موضوع بحث اقای abas و تحلیل گر سر چیه .

    پاسخ

    • abas در پاسخ به Seyed Mohammad Ali

      آذر 11, 1399

      خوش اومدی داش😐😂😂بحث همون همیشگیه
      به بحث خوش اومدی😐😂

      پاسخ

  3. DCEUMCU

    آذر 7, 1399

    مقاله بنظرم منطقی بود چون دارک ساید با اون ارتش و قدرت هایی که داره معلومه که میتونه تانوس رو شکست بده دارک ساید میتونه تانوس رو تلپورت کنه به دنیای دی سی و دیگه دستکش بینهایت هم کارساز نیست دارک ساید خیلی راحت سوپرمن و واندر وومن و مارشن منهانتر رو میزنه بعد تانوس رو نتونه بزنه؟؟

    پاسخ

    • abas در پاسخ به DCEUMCU

      آذر 10, 1399

      1 تو نویسنده نیستی که بگی تله پورتش کنه دیسی بعدشم اگه تله پورت کنه دیسی تو دنیای دیسی فقط بشکن کار نمیکنه وگرنه کاراییاش کار میکنه پس تانوسم دوباره اونو تله پورت میکنه به مارول بشکن تمام
      ولی در واقع ما نویسنده نیستیم که بگیم دارکساید کجا میره تانوس کجا میره اگه اینا مقایسه بشن باید تو دنیای بی طرف مقایسه بشن که دارکساید شانسی نداره چون تانوس درجا بشکن میزنه
      خب اگه اونجوریه تانوس کل شخصیتای مارولو ریخت بهم چه کامیک چه سینما ولی دارکساید چند بار شکست خورده و حتی فرار کرده درحالی که تانوس شاید شکست خورده باشه اما فرار نکرده

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به abas

        دی 25, 1399

        کی گفته دارکساید کلون تسلیحاتی مثل مادرباکس ها و دستکش کشنده داره که میتونن شش سنگو شکست بده رو دارکساید اصلی هم هیچ سنگی اثر نداره

        پاسخ

  4. IS King

    آبان 29, 1399

    به نظر من خیلی مسخره بود به نظر من ترف کشی کردی تازه سن تانوس بیشتر از ۱۰۰۰ ساله تازه تازه تو قدرت بدنی و حرکات رزمی از دارک ساید قوی تره تازه تانوس می‌تونه از همون اول با یک بشکن تمام ارتش دارک ساید و خودش رو نابود کنه

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به IS King

      آبان 29, 1399

      سن تانوس اصن بیشتر از 1000سال!!!! بازم به گرد سن دارکساید که میلیون ها سال است نمیرسه!!! چیییییی؟؟؟ قدرت بدنی تانوس بیشتر از دارکسایده؟؟؟ میتونم در این باره چنتا دلیل بیارم اما نمیخوام الکی وقتمو تلف طرفدار متعصبی مثل تو کنم!!!! دارکساید میلیون ها سال تجربه داره و حرکات رزمیش خییلی از تانوس بیشتره!!! اره اما وقتی بشکنو زد میبینه هیچ اتفاقی نیفتاده!!! چرا؟ چون دارکساید تلپورتش کرده تو دنیای دیسی!!!!!

      پاسخ

      • abas در پاسخ به تحلیل گر

        آذر 10, 1399

        تو اصلا بگو تیلیارد ها سال😐سن یه عدده
        بله داکساید حرکات رزمیش بیشتره ولی تانوس ماهر تره
        الان تو خودت داری تعصبی نظر میدی چطوری وقتی بشکنو میزنه تله پورت میشه دیسی؟ الان تو مثلا نویسنده ای که اینو میگی؟اگه باید مقایسه بشه تو دنیای بی طرف باید مقایسه بشه که دارکساید شانسی نداره چون یه بشکن میزنه دارکساید میشه سوسکساید

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به abas

          آذر 10, 1399

          دارکساید خیییلی ماهر تره!!!!! اون با امثال آنتی مانیتور مبارزه کرده و خيلی ماهرتره!!!! چون دارکساید تله پورتش میکنه!!!! دارکساید انقدر هوش داره که میفهمه قدرتش از تانوس با دستکش بینهایت کمتره پس تله پرتش میکنه به دنیا ی دیسی!!!! بعدشم تو دستکشو میدی دست تانوس بعد هیچ سلاحی به دارکساید نمیدی؟؟؟ خیر باید اتحاد مادرباکسا رو هم در نظر بگیری که سرعت و قدرت دارکسایدو خیلی بیشتر میکنه!!!!!

          پاسخ

          • abas در پاسخ به تحلیل گر

            آذر 10, 1399

            ببین اصلا قابل مقایسه نیست چون تانوس یه تنه کل مارولو شکست داد و خراب کرد هم تو سینما هم تو کامیک ولی دارکساید نه
            خب به نظرت تانوس هوش نداره که دوباره تله پورتش کنه مارول؟؟تانوس جزو۵نفر باهوش ترین شخصیتای مارول قرار داره
            خب دارکساید به نظرت سلاح نداره؟😐 پس امگا چیه و قدرتای دیگه اینا همش سلاحن دیگه😐
            اگه ماهر بود تو جنگ های تن به تن هیچ وقت از لیگ عدالت شکست نمیخورد یا فرار نمیکرد
            ولی تانوس اینجوری نبود حداقل فرار نکرد و سن فقط یه عدده مهم اون هوشه که من دارکسایدو تو دیسی تو ۵نفر اول باهوش ترینا ندسدم درحالی که تانوس جزو۵نفر اوله پس در مورد هوش اصلا قابل مقایسه نیستن
            اصلا اون مادر باکسو بیاره سرعتشم زیاد کنه درحالی که دارکساید اصلا از سرعتش استفاده نکرده یا به ندرت کرده پس قید سرعتو بزن چون ازش استفاده نمیکنه خب تانوسم سرعت فرا انسانی داره ولی تا حالا دیدی استفاده کنه ازش؟؟ولی مقابل افراد سرعتی واکنش نشون داده و حتی شکستشون داده همون موج سوار نقره ای که شاید سرعتش از سرعت نورم بیشتر باشه یعنی دارکساید سرعتش از موج سوار نقره ای بیشتره؟؟دارکساید سرعتش حتی به فلشم نمیرسه چه برسه موج سوار نقره ای پس از نظر سرعت خب استفاده نمیکنه
            تو قدرتم که صد در صد قدرتش بیشتر میشه خب مادر باکس هیچ وقت قدرتمند تر از دستکش نیست
            مثلا الان استپن وولف با مادرباکس چه غلطی کرد(در نورد سینما بود)؟؟حتی نتونست جلوی واندر وومن مقاومت کنه
            در مورد ارتشم که به نظر من ارتش دارکساید گرچه قوی باشه ولی اصلا بدر نمیخورن چرا؟؟؟چون اونا هدکسی که بترسه دنبال اونن پس اگه دارکساید نمیتونه تو مارول بجنگه و سریع میاد دیسی به این ترس میگن و درجا کل ارتشش میریزن سر دارکساید و صد در صد تانوس فرمانروای اون ارتش و سیاره میشه
            بیا از نظر ماهری تن به تن حرف بزنیم تمام قدرتاشونو بزاریم کنار مثلا تانوس دستکشو بزار کنار دارکساید هرچی که قدرت داره مثلا تله پورت نشه تله ماتی نکنه و از امگا استفاده نکنه فقط همدیگرو مرت کنن اینور اونور و مشت لگد بزنن بهم ببین که پیروز میشه؟؟صد در صد تانوس به چندین دلایل
            ۱ باهوش بودن
            ۲ علوم فنون دونستن بهتر از هرکسی
            خب دارکساید ما انتی مانیتور مبارزه کرده ولی شکست خورده درحالی که تانوس با کالاگتوس جنگیده و شکست داده انتی مانیتور صد در صد قدرتمند تر از گالاگتوس نیست که درسته؟؟

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به abas

              آذر 10, 1399

              تو کمیک کی یه تنه کل مارولو زده؟؟ تله پورت تانوس خیلی ضعیفه و اصلا در حدی نیس که از دنیای مارول به دنیای دیسی بیاد!!!! بعدشم دارکساید میتونه فقط دستکشو تله پورت کنه به دنیای دیسی!!!! اونا جز قدرتاشن نه سلاحاش!!!! تانوس بدون دستکش اصلا جلو لیگ عدالت دووم نمیاره!!!!!چرا اتفاقا دارکساید جز باهوش ترینای دیسیه!!!! کی گفته استفاده نمیکنه!!!! استفاده میکنه خوبم میکنه!!!!سرعتشم از فلش در حالت عادی بیشتره( سرعت فلش در حالت عادی چندین برابر نوره و ازسیلورسرفر خیلی بیشتره اما در نهایت سرعت سرعتش بی‌نهایته که ینی تانوسو دارکسایدو سیلورسرفر به گرد پاش نمیرسن!!!! )تو همون لیگ عدالت دیدی که جلو واندروومن اول داشت کم میاورد اما بعد اتحاد جعبه های مادر تقریبا داشت آکوامنو واندروومنو با هم میزد!!!!دارکساید جلو تانوس نمی‌ترسه و اتفاقا مثل همیشه خونسرد عمل میکنه!!!! چییییییی؟؟؟؟؟ تو مبارزه ی تن به تن تانوس دارکسایدو میزنه؟؟؟؟ هاااان؟؟؟؟ زورو سرعتو استقامتو فنون جنگی دارکساید خیلی از تانوس بیشتره!!!!دارکساید اندازه سن تانوس ضربدر چند تعلیم دیده!!!!! اونم پیش کی؟؟ پیش پدرش یوگاخان که اندازه چنتا گالاکتوس قدرت داره!!!!! تانوس اصلا قویتر از گالاکتوس نیس و حتما گالاکتوس گرسنه رو زده نه ابرقدرتو!!!! دارکساید کمی از اودینی با گالاکتوس برابره ضعیف تره!!!!! و انتی مانیتور براش زدن دارکساید کار سختی نبود پس قطعا از گالاکتوس قویتره!!!! اگرم نسخه ی دارکساید واره دارکسایدو در نظر بگیریم که در نبرد تن به تن به تانوس پیشنهاد میکنم فرار کنه!!!!!

              پاسخ

              • abas در پاسخ به تحلیل گر

                آذر 11, 1399

                بله تله پورت تانوس ضعیفه ولی دستکش که نه اون با دستکش تله پورت میشه و دلیل استفاده دستکشم تو دیسی قبلا گفتم خب اگه اینا بخوان مقایسه بشن باید تو دنیای بی طرف مقایسه بشن که دارکساید شانسی نداره چون تانوس بشکن میزنه حتی اگه دارکساید اصلیم باشه(اینو گفتم ولی تو نگرفتی چی گفتم)خب ببین تو الان از کجا میددنی که تانوس تله پورتاش در حدی نیستن که از این دنیا به اون دنیا بره؟؟نویسنده ای یا خالقش؟؟مگه تله پورت ابه که مقدار و سزخ داشته باشه؟؟😐😑چون به ندرت از قدرتای خودش استفاده کرده یا اصلا استفاده نکرده فکر کردی مثلا چیزی تو بارش نیس
                الان نیروهای خالص دارکساید یا تانوس سلاح میشن سلاح داخلی و سلاخ خارجی(که همون دستکش یا مادر باکس میشه)
                چییییییی تانوس بدون دستکش جلوی لیگ عدالت دووم نمیاره؟؟😑🤣😂😂یعنی لیگ عدالت قوی تر از اونجرزه؟؟؟درحالی که لیگ عدالت۶یا۷نفرن ولی اونجرز۱۰یا۱۵نفرن که هر کدوم قدرتمندترینن که یه تنه رید به همشون اونم بدون دستکش(در مورد سینما بود)خب تو کامیکم تقریبا چیزی مثل اینه خب تقریبا همرو شکست داده!
                بله دارکساید باهوش ترینه ولی تو تاپ ۱۰نفره یا شایدم نباشه چون اصلا ازش تو کامیکا استفاده نکرده یا به ندرت استفاده کرده درحالی که تانوس جزو تاپ۵نفر اوله که۱ یا ۲ یا ۳که از نصف بیشتر به خاطره همین هوشش پیروز شده فنونارو دونسته و…درحالی که دارکساید به خاطر ناوگان و قدرتش همرو شکست داده(عقل که نباشد جان در عذاب است)
                هه دارکساید فقط تضاهر میکنه که مثلا نمیترسه چون دستکشو تو دست شخصیتی نثل تانوس ببینه ریده به خودش اگه نترسه که هیچ وقت به دیسی تله پورت نمیشه که پس میترسه
                اگه لیگ عدالت قوی بود استپن وولف یه تنه نمیرید به همشون(چه در کامیک چه در سینما)خب اصلا فلش سرعتش بیشتر باشه اگه بیشتر از موج سوار نقره ای باشه حداقل با اختلاف کم یعنی الان اونجا تانوس نمیتونه زمانو نگه داره بزنه مخش زمینش کنه؟؟؟پس تانوس مقابل شخصیتای پر سرعت کم نیاورده و همرم شکست داده
                اکوامن و واندروومنو سومرمنم میتونه اینارو بزنه😐
                خب در عین حال بگم که هیچ کدوم از این ویلنا خونسرد نیستن فقط تظاهر میکنن چه دارکساید چه تانوس فقط تظاهر میکنن که نمیترسن درحالی که تو شلوارشون ریدن پس هیچ کدوم خونسرد نیستن مقابل همدیگه
                همون دستکش دوتا سنگ وجود داره سنگ روح ارادشو چندین برابر کرده جسمشو چندین برابر کرده از اینورم سنگ ذهن سنشو میلیونی کرده علوم و فنونشو ۱۰برابر کرده قابلیت زود درمانیم بهش داده که از لوگان و ددپولم بهتر عمل میکنه از این ور سنگ قدرت که قدرتشو شاید به دارکساید اصلیم برابر کنه سنگ زمان که تو فیلم دکتر استرنج دیدی فقط با سنگ زنان رو حالتی گذاشت که هرچقدر بمیره دوباره زنده میشه پس همین حالتو به دارکساید میزاره دارکساید بیاد خودشو پاره کنه هرجور که دوس داره بکشتش ببره دیسی بکشتش بازم زمان به اونجا به قبل برمیگرده سنگ واقعیتم داره میتونه واقعیتو به نفع خودش تغیر بده یا اصلا دارکسایدو از این دنیا و هستی نیست و محو کنه از طرفیم با یه بشکن بدون اینکه عرق بریزه کل ارتشو و خودشو نابود کنه(البته این قابلیت تو دنیای دیسی غیر فعال میشه و فقط کاراییای سنگ فعالن)
                الان به من ثابت کن که اون موقع که تانوس گالاگتوسو شکست داد گالاگتوس کشنش بوده و ضعیف تر شده ثابت کن بهم!؟؟؟😐قبل از اینکه با تانوس بجنگه معلوم نبود که چند تا سیاره خورده اومده خب هیچ سایتیم نمیگه هیچ منبعیم نمیگه که پدر دارکساید چندتای گالاگتوسه خب ثابت کن😐
                خب تو نبردا تانوس هیچ وقت فرار نمیکنه چرا؟؟؟؟چون تانوس با هرکسی که میخواد وارد جنگ بشه در مورد اون کلی تحقیق میکنه و سرانجام همون فردو بیشتر از خودش شناخت پیدا میکنه و نتقطه ضعفاشو پیدا میکنه(گرچه شاید دارکساید نقطه ضعف نداشته باشه)اما یه جوری میبازه و اونم با دستکش بینهایت که کل شخصیتای دو دنیا از این سلاح ترس زیادی دارن
                خب ببین ارتش دارکساید جوریه که هرکس بترسه به اون حمله میکنن پس اگه دارکساید بفهمه که تو دنیای مارول یا بی طرف شانسی نداره تله پورت میشه دیسی و این میشه ترس و تردید و بدون شک ارتش خوده دارکساید به دارکساید حمله میکنن و احتمالا اونجا تانوس فرمانروای اپوکالیپس و ارتشش بشه به همین راحتی بدون اینکه تو دنیای دیسی از دستکش استفاده کنه
                امیدوارم تو مطلب اخری فهمیده باشی چی گفتم اگه نفهمیدی چند بار بخون تا بفهمی چی گفتم
                به همین راحتی دارکساید شکست میخوره

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به abas

                  آذر 11, 1399

                  اول اینکه دارکساید اصلی قدرتش با دکترمنهتن برابری میکنه و به راحتی تانوس با دستکشو میزنه!!!!! تا به الان تانوس هیچ وقت نتونسته با قدرت تله پورتش از سیاره به سیاره ی دیگه بره!!!! من در کمیکو گفتم!!!!! بله لیگ عدالت قویتر از اونجرزه اونم خیلی!!!!!( در کمیک )چی میگی سوپرمن در حالت عادیرو به راحتی زد اونم تازه بدون کمک از دستاش!!!!( دستاشو پشتش نگه میداره!! )استپن ولف در سینما و کمیک از سوپرمن ضعيف تره!!!!! حالا دیگه فکر کن آکوامنو شزموگرین لنترنو واندروومنو… بریزن سر استپن ولف!!!! بعدشم پارادیمونا سربازان دارکسایدن و هیچ وقت به خود دارکساید حمله نمیکنن حالا چه ترسیده باشه چه نباشه!!!!! ای خدا چن بار باید بگم اونا تو دنیای دیسی فقط شیشتا سنگه رنگین همین!!!!! اگه سنگ ذهن انقد قویه پس چرا ویژن حتی از کیورازم ضعیف تره؟!؟!؟!؟ بعدشم اگر دارکساید تانوسو تله پورت نکنه خودمم میدونم قدرت تانوس با سنگا بیشتره!!!! به اندازش باید توجه کنی!!!!! گالاکتوس در نهایتش در کسری از ثانیه میتونه زمینو نابود کنه اونوقت تانوس بیاد بزنتش!!!!اینو در یکی از سایتا دیدم تو هم زحمت بکشی تحقیق کنی نمیگی ثابت کن!!!!! 👇👇👇👇👇👇👇زره یوگاخان در چشمه سورس که منبع قدرتای دیسیه غنی شده سپرش به اندازه زره زیوس و سپر واندروومن قدرت داره و یک نیزه داره که قدرت شمشیر الهه کش نیزه اکوامن را داره و دوشمشیر داره که از پدرش که اولین خدای قدیم بوده بهش رسیده و شمشیرش قدرت جفت تیغه عرفانی و نیزه سرنوشتو داره و در چشمه سورس غنی شده!!!!! بازم بگم؟؟ دارکسایدی که یه کم از اودین ضعیف تره از یوگاخان میترسه!!!!! ببین قدرت تانوس با دستکش از دارکساید کلون بیشتره اما موضوع اینه که دارکساید به همین راحتیا تن به باخت نمیده!!!!!

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    آذر 12, 1399

                    تو اصلا نباید دارکساید اصلیو با تانوس مقایسه کنی چون هرگز نمیتونه با اون بجنگه چون تو زندانه و کسی دارکساید اصلیو با تانوس بجز تو مقایسه نکرده چون دارکساید تو زندانه و هزاران باز قادر مطلقم باشه هیچ کاری نمیتونه بکنه
                    خب بله تانوس قدرت تله پورتش ضعیفه ولی دستکشو داره خب با اون تله پورت میشه چیییییی؟؟؟؟شیش تا سنگن؟؟😂 الان من به تو چند بار بگم؟؟؟ هااا؟؟؟ کار میکنه فقط نمیتونه بشکن بزنه دارکسایدم اونو بدست اورد و نتونست ازش استفاده کنه چون دستکش فقط به دست افراد مارولی کار میکنه و تو دست افراد دیسی غیر قابل استفادس و تانوس قبل از اینکه با هر افراد وارد میدان بشه در مورد اون فرد تحقیق میکنه به طوری که از خودش اونو بیشتر بشناسه پس به نظرت فکر نمیکنه که دارکساید تله پورتش میکنه؟؟
                    شاید استپن وولف ضعیف باشه ولی تو سینما یه تنه رید به کل لیگ عدالت حالا تانوس سهله
                    لیگ عدالت به خاطره افراد کمی که داره خیلی ضعیفه و مقابل اونجرز هیچی نیست چون لیگ عدالت اعضاش۱۰نفر یا کمتره به توری که اونجرز۲۰نفر بیشتره که هرکدوم قوی ترن مثلا واندروومن با اسکارلت ویچ که هیچی نیست چون لیگ عدالت مقابل جادو قابل شکستن و هیچ دفاعی ندارن شاید همون یدونه اسکارل ویچ بتونه اکوامن و واندروومنو شکست بده بلک پنتر که صد در صد مقابل اکوامن پیروزه چون یه لباسی داره که بمب اتمم نمیتونه اثری بزاره چه برسه قدرتشو نیزش بتمنو ایرون من صد در صد ایرون من چون ایرون من پیشرفته تره لباساش و باهوش تره پس دلیلی نیست که لیگ عدالت از اونجرز قوی تر باشه حالا ۱۵تاش مونده که دیگه اونارو نمیگم پس اگه دارکساید مقابل اونجرز باشه دارکساید شانسی نداره حتی با ارتشش بیاد
                    من فرماندهانه دارکسایدو نگفتم چون فرماندهانش باهوشن من سربازانشو گفتم که اگه بوی ترس از هرکسی بیاد بهش حمله میکنن و تعدادشونم زیاده پس اگه دارکساید تو دنیای مارول شکو تردید کنه تله پورت شه دیسی ارتشش درجا میریزن سر دارکساید(بجر فرماندهانش)که حتی فرماندهانشم با دارکساید باشن بازم میمیرن چون ارتشش اونقدر زیاده میشه گفت نامحدودن پس اگه دارکساید باهوش باشه دیسی تله پورت نمیشه یا به دنیای بیطرف تله پورت میشه یا همون مارول میمونه که تو هیچ کدوم از دنیاها شانسی نداره پس اصلا تانوسو با دستکش دارکساید جلوش مثل مورچست و بدون عرق نابود میشه
                    چی گالاگتوس از تانوس با دستکش قوی تره؟؟؟باید بگم ده تام گالاگتوس بیاد بازم شکست میخورن
                    مگه تانوس تو زمینه که با یه ضربه زمینو نابود کنه که تانوس نابود شه؟؟؟تانوس میتونه خورشیدو پرتاب کنه به گالاگتوس که خورشید تا۱۰۰میلیون کیلومتری نزدیک گالاگتوس بشه گالاگتوس پودر میشه همین حرکتو رو دنیای دیسی انجام میده که دنیای دیسی به طور کلی نابود میشه حالا دارکساید اصلی و پرزنسو و…سهله چون مقابل خورشید که دیگه شانسی ندارن الان میای میگی پرزنس و دارکساید اصلی میان خورشیدو نابود میکنن یا زنده میمونن😂😂
                    اصلا سربازان دارکساید باشن خب استپن وولفم فرمانده دارکساید بود چطوری کل ارتش ریختن سرش؟؟(سینما)؟؟ پس ربطی نداره ارتشش اگه از هرکس بوی ترس رو حس کنن به اون حمله میکنن
                    سنگ ذهن قویه ولی وئزن یا بلد نیست ازش استفاده کنه یا توانشو نداشت وگرنه با سنگ ذهن میتونه دارکساید سمت خودش کنه یا هرکس دیگه ایو
                    اصلا دارکساید کل سلاح و شمشیر دیسیرو داشنه باشه همشو که نمیتونه دستش بگیره اصلا بگیره تانوس با سنگ قدرت هم جلوی اونارو میگیره هم نابود میکنه اون سلاحارو چون اون سلاحا همشون از فلزن
                    به هرحال تانوس با دستکش اصلا جلوش خدایانم نمیتونن جلوش وایسن

                    پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به abas

                      آذر 12, 1399

                      وااااااای خدااااا!!!!! دیگه زدی جاده خاکیو بد جور آمپر چسبوندی!!!!! تو اصن میدونی داری چی میگی؟؟؟؟ واندروومن مقابله جادو مقاومت خیلی زیادی داره و اگه بره در نهایت قدرت تونسته دارکسایدو بزنه!!!!!( البته دلیل بر قویتر بودنش نسبت به دارکساید نیس)ولی راحت اسکارلتو نصف میکنه!!!! واااای😭😭تو چقدر نووووبیییییی نیزه ی آکوامن یا همون ترایدنت پوسایدون به زره امپریکس که زرهش از زره گالاکتوسم قویتره نفوذ کرده اونوقت به زره بلک پنتر نکنه؟؟؟؟ بمب اتم به زره بلک پنتر بخوره زرهش و خود‌ش تجزیه میشن چون بمب اتم آسیب تقریبا جدی ای به واندروومن که مقاومتش بیش از 50 برابر بلک پنتره زده!!!! بتمن لیگ عدالتو ناک اوت کرده اونوقت استارک بیاد جلوش قد علم کنه!؟؟؟؟؟؟ لیگ عدالت خیلی بیشتر از این حرفان حالا من چنتا دیگشونو میگم:اوریون، اتریگن، کنستانتین و زاتانا، سایبورگ، مارشن منهانتر و گرین لنترنو شزمو رد تورنادو، سوپرگرلو پاورگرلو کاپیتان اتمو دکتر فیتو سوامپ تینگ بیگ باردا و… اطلاعات نداری الکی چرند نگو!!!!! سربازانش هیچ وقت نمیریزن سر خودش و تو هم سینمارو با کمیک قاطی نکن!!!!! ویژن از بیشتره پتانسیل سنگ ذهن میتونه استفاده کنه!!!!! اما ضربدر 2 هم نمیتونه تورو بزنه پس سنگ ذهن اونقدرم قوی نیس!!!!!! هاااااننننن؟؟؟؟؟ وای خدا مردم از خنده!!!!! اول اینکه من تانوس بدون دستکشو گفتم که اصن حریفه گالاکتوس نمیشه!!!!!! خورشید؟؟؟؟ نابودی گالاکتوس؟؟؟ ها؟؟؟؟ اصن تو میدونی یونیورس چیه؟؟!؟ نه میدونی؟؟؟ یونیورس حاوی هزاران خورشیده!!!!! گالاکتوس در نهایت قدرت چندین یونیورسو میتونه نابود کنه میدونی ینی چی؟؟!؟ ینی هزاران خورشید!!!!! یک خورشید نزدیک گالاکتوس بشه ضربدر ده تجزیس!!!!! دارکساید اصلی پرزنس؟؟؟؟ خورشید؟؟؟؟ پرزنس پلک بزنه هزاران یونیورس که میشن یه مولتی ورس نابود میشه!!!!! دارکساید اصلی با یه اشاره میتونه مولتی ورسی که حاوی هزاران یونیورسه رو نابود کنه!!!!! دارکساید معادله ی ضد زندگی رو بیاره کل نیروی سنگای ابدیت جلوش کم میارن!!!!! اصن همون شمشیر واندروومن. جنس اون شمشیر با جنس پتک تور( میولنیر) برابره و تانوس با سنگ قدرت اصلا و ابدا نمیتونه میولنیرو نابود کنه!!!از فلزه اما چه فلزی؟ آمازونیم فلزی که میلیون ها بار از فولاد قویتره!!!! چی میگی مگه میخوای کمیک بنویسی میگی تو زندانه!!!!! ما اینارو مقایسه میکنیم حالا چه تو زندان باشه چه نباشه!!!! اینطوریه پرزنسم نباید حساب کنیم چون لوسیفر کل قدرت پرزنسو به الین بلک داد و پرزنس خودشو غیب کرد!!!!!( البته خود پرزنس این نقشه ی لوسیفرو خواست به عمل برسونه) چه دلیلی داری که سنگا تو دنیای دیسی کار میکنن؟؟؟ هان؟؟؟

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 12, 1399

                      جناب تحلیلگر خودتو خسته نکن ، منو یه کاربر دیگه قبلا با ایشون بحث داشتیم ، بحث با ایشون به معنای واقعی کلمه هدر رفت عمره ، ضعف اطلاعاتی ایشون خنده داره ، به قول انیشتین a fool can know the point is to understand ، جدی میگم هر کاری کنی از بحث کردن با ایشون بهتره

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آذر 13, 1399

                      مگه تو چند سالته که عمرت تلف شد😐
                      تو اصلا میخندی که خنده دار باشه؟؟تو مفهموم خندرم نمیدونی تو خودت خنده داری بعد به من میگی؟
                      اره تو از بحث کردن با من دست بکش چون قدرتشو نداری که بحث کنی چون از هیچی نمیدونی
                      سکوت بسیار نشانه ندانستن است اما سکوت کوتاه نشانه فهم زیاد و علم زیاد است
                      پس تو تو همون سکوت ابدی بمونی بهتره برا خودت میگم وگرنه بسم الله

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      🤣🤣🤣 حرف های بی معنی میزنی ، اولا جناب فیلسوف زمان طلاست ربط به سن من نداره ، دوما حرفو به کسی میزنن که روش اثر داشته باشه ، جواب ابلهان خاموشیست ، حرف زدن با کسی که هدر رفت فضای سه بعدیه ، اسراف اکسیژنه . از جمله اون افراد آدمایین که فک میکنن از دماغ فیل افتادن ، باشه شما فک کن من قدرت ندارم ، قدرت به چونه و داد بیداد نیست ، من به چیزی که باطله اهمیت نمیدم . در واقع بذار بهت بگم من اول قدرت درک مخاطبم رو میسنجم بعد باهاش حرف میزنم ، حالا هر چی میخوای ازین فلسفه های عجیب غریبت که لابد از همون کتاب داستانه در آوردی بگو

                      آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آذر 16, 1399

                      وقت طلاست دکتر؟؟؟وقت برات مهم بود که تو الان اینجا نبودی پس وقت برات مهم نیست برای منم مهم نیست که دو ساعت اومدم با دکترایی مثل تو بحث میکنم
                      خب الان خودت که میگی حرفارو به کسی میزنن که روش اثر داره درست!!!اما یه چیزی که رو خودت اثر نداره چرا میگی پس😐انگار یکی میگه من نماز خونم درحالی که فقط اسم نمازو میدونه تو ام همین جوری
                      الان من پرچام ریخته به طور کلی الان چیشد که اینو گفتی؟؟😐(حرفای عجیب غریب از کتاب داستان اوردی)😐مارو گرفتی حاجی؟؟؟اگه اون قبلنو میگی(انجیلو ابابیل)اینا همشون از قران بوده همونی که تو اسمشو کتاب داستان گذاشتی اره دیگه میگی من فلانم مثالم مسلمونم در حالی که حتی اسم ابابیلم نمیدونی چیه پس الوی نگو ما مسلمونیم مذهبیم دینیم حالا وارد این بحث نشیم چون این سایتو مقاله اصلا ربطی به این بحثی که داریم میکنیم نداره

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      یه لطفی هم بکن حداقل کامنت میذاری سعی کن معنی داشته باشه ، البته از کسایی با سن عقلی ۱۳ بیشتر هم انتظار نمیره 🤣🤣

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آذر 16, 1399

                      الان کجاش بی معنی بود تکتکشو بهم بگو😐👍
                      اگه خودت بچه نبودی میفهمیدی بعد میگی من۱۳سالمه؟؟😐😂😂😂
                      اصلا تو خودت میفهمی این مقاله چی به چیه بعد میگی سن عقلیه من۱۳ساله ایه؟؟؟😂😂
                      با کیا شدیم۸۰میلیون نفر🤦‍♂️😂😂😂😂😂😂😐

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به M

                      آذر 13, 1399

                      عجب 😂😐
                      تا حدی زیادی با شما موافقم ولی خب بنظرم خوب نیس بخاطر ی بحث با شخصی کلا بحث نکنیم البته ایشون ی حرفای خنده داری داشت مثلا میگف گالاکوس برا وان ابو ال بسه ////////////////:
                      حالا کاری با اینا ندارم ولی بهتره سعی کنیم با ایشون کمتر وارد مشاجره بشیم چون هم ب صلاح خودمونه و هم اوشون .
                      اقا من قصد دخالت نداشتم الان ب من گیر ندین 😐
                      اقا عباس ناراحت نشی این چیزارو گفتم ی وخ اخه حقیقتو داشتم میگفتم اگه واقعا فک کنی (:
                      شمام لطفا قبل وارد بحث شدن راجب ی موضوعی سعی کن در موردش اطلاعات کسب کنی مثلا وارد بحث دارک ساید و ثانوس میشی حداقل ی چند تا کامیک ازشون خونده باشی . قصد ندارم بگم شما اطلاعاتت کمه ولی خب خدایی کمی دیوانه کننده هستی شخصیتت رو اصن نمیتونم درک کنم 😂😐

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آذر 16, 1399

                      الان من نمیدونم پرچام بریزه یا خودم😐 گالاگتوس و والایرگ همگان خنده دار نبود پرچ ریزون بوداین بحثه
                      من گالاکتوسو والای همگانو مثال زدم تو اومدی جدیش گرفتی واسه این بحث باز کردی😐بعد میگی با من و اون مشاجره نکنیم؟؟؟😐
                      الان اطلاعات من کمه یا فهم و درک تو که فرق مثال نمیدونی؟؟😂😂😂
                      تو شخصیت منو درک نمیکنی؟؟؟ببین تو چی که نمیتونی یه شخصو درک کنی 😂😂😂🤦‍♂️
                      خدایا این امتحانه؟؟؟کیا میخورن به پستمون اخه😂😂😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • Benyamin در پاسخ به M

                      تیر 15, 1400

                      قوی ترین نسخه ثور که به راحتی تانوس رو شکست میده از سوپرمن ضعیف تره اینطور میشه گفت سوپرمن از همه حتی دارکساید قوی تر هست پس لیگ عدالت قوی تره فقط به دلیل وجود سوپرمن اگه سوپرمن نبود ثور به تنهایی واندرومن اکوامن و بتمن رو حریفه و از اونجایی که قوی ترین نسخه ثور یا همون نکرو ثور که بعضی ها میگن از اودین هم قوی تره به زور جلوی دارکساید دووم میاره تو کامیک ها هم سوپرمن به دلیل خیانت و ماده ای که قدرتشو ضعیف میکرد از دارکساید شکست خورد پس اگه طبق این چیزا بخوایم بگیم قطعا دارکساید از تانوس خیلی قوی تره چون از تور شکست میخوره

                      پاسخ

                    • Benyamin در پاسخ به M

                      تیر 15, 1400

                      دارکساید قوی تره چون نکرو ثور می‌تونه تانوس رو به راحتی شکست بده ولی نکرو ثور ک خیلیا میگن از اودین هم قوی تره به سختی می‌تونه جلوی دارکساید مقابله کنه و حتی شکست هم میخوره

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 12, 1399

                      من میگم نوبی قبول نمیکنی الان تو زدی جدول اخه من به تو چی بگم حالا تو سینما دیدی اسکارل ویچ تانوسو چیکار کرد اصلا تو فیلم میبینی؟؟گرچه تو کامیک قدرت هر شخصیت ده برتبر سینماست پس واندروومن جلوی اسکارلت هیچیه تو ایرون من و بتمن برو تو هر سایتی ایرون منو برنده دونستن اونوقت تو میای اینجا واسه خودت یه سایت دیگه باز میکنی؟؟😂😂😂معادله زندگیو داری با دستکش مقایسه میکنی؟؟؟؟حر خوردم خدا😂اینم تو هر سایتی دستکشو برنده دونستن بعد تو میای میگی معادله زندگی از دستکش قوی تره؟؟؟من حتی اسم معادله زندگیم میارم خجالت میکشم
                      ببین تو داری قدرت خورشیدو دست کم میگیری منظور از صد یا هزارتا خورشید یعنی خیلی قوین نه اینکه واقعا ضرفیتو قدرتشون اندازه صد تا خورشیده اگه همون گالاگتوس صدتای خورشید بود میرفت پس خورشیدو میخورد دیگه هاااا؟؟؟حتی خدایان هردو جهانم نمیتونن به ۱۰۰میلیون کیلومتریه خورشیدم نزدیک بشن تو هنوز مفهوم صد خکرشیدو نمیدونی بعد میای نظر میدی؟؟خیلی نوبی تو دیگه اخرشی
                      تو هنوز نمیدونی لباس بلک پنتر چیه و چقدر کارایی و قدرت تحمل داره همون لباس استارک بهش بمب اتم هیچی نمیشه حالا بلک پنتر سهله تو اصلا میدونستی شمشیر دولبه تانوس از نیزه اکوامن و شمشیر واندروومن قویه؟؟؟برو تحقیق کن بعد بیا بگو واایی تو نوبی واااای تو زدی جاده خاکی واااای فلان مثال تو هیچ وقت نمیفهمی که شمشیر تانوس چیه اگه میدونسی این حرفارو نمیزدی شمشیر تانوس جزو ۷سلاح قدرتمند ماروله نیز اکوامن و شمشیر واندروومن چی؟؟؟پس با قدرتی که اسکارلت ویچ داره احتمالا باید با دارکساید مقایسه بشه از یه طرفم میتونه مادرو کنترل کنه و واقعیتو دست کاری و کنترل کنه پس کل لیگ عدالت یه طرف اسکارل ویچ یه طرف ایرون من صد بار از بتمن قدرتمند تره چون لباسش بیشتر از۱۰۰تن میتونه برداره یعنی اندازه قدرت هالک بتمن چی؟؟شاید همون واندروومنم نتونه برداره ثروتشم بیشتره پس ایرون من به راحتی بتمنو نابود میکنه
                      تو اگه نوب نبودی میفهمیدی که لیگ عدالت مقابل جادو هیچ مقاومتی ندارن اگه داشتن همون سوپرمن با رعد تور چپو راست نمیشد تو داری میلیونیرو با شمشیر واندروومن مقایسه میکنی؟؟😂شوخیشم خنده داره اینم در نظر داشته باش که دوتا سلاح داره میلیونیر و بریکر پس واندروومن هیچیه مقابل تور
                      اگه سنگ ذهن قدرتمند نبود ویژن جزو ۱۰نفر ثدرتمندترسن شخصیت مارول نبود همون ویژن میتونه مقابل ۳تا از لیگ عدالتو نابود کنه چون اصلا کلا نزدیک نصف شخصیتای دیسی مقتبل جادو هیچین
                      دکتر استرنج که صد در صد از اسکارل ثوی تره پس کل سوپرا بیان دکتر استرنج به راحتی همرو نابود میکنه شکستم نمیده نابود میکنه
                      اتفاقا حمله میکنن سینمارم از کامیک میسازن دیگه تو ته نوبی دیگه ببین اصلا دارکساید جلو تانوس هیچیه در ضمن اینم در نظر داشته باش که چون تانوس چند بار عضو اونجرز بوده اونجرز صد در صد از تانوس کمک میگیرن که فاتحه لیگ عدالت خوندست لیگ عدالت میشه سوسک عدالت
                      و اینم در نظر داشته باش که لیگ عدالت نمیتونه از دارکساید کمک بگیرن چون خیلی شروره و خودخواهه پس باید قید دارکسایدو بزنن در این حالت لیگ عدالت هیچیه هم از نظر تعداد هم از نظر قدرت الان اینم بگم تو اونایی که گفتی شزم و…..حال ندارم بشمارم
                      قبلا عضو لیگ عدالت بودن نه الان پس اصلا اونارو در نظر نگیر مگر اینکه برم از تک تکشون کمک بگیرن که وقت ندارن چون اونجرز پارشون میکنه
                      چیییییییییی؟نمیتونه نابود کنه میلیونیرو؟؟😂
                      برون سنگ میتونه برداره بعد با دستکش نمیتونه نابود کنه؟؟؟؟با سنگ قدرت میتونه میلیونیرو پرس کنه چقدر نوبی تو ما نمیدونستیم اصلا فلزای امازون هزار بار قوی تر باشن ۱ فولاد اصلا حساب نمیشه که تو اسمشو اوردی ۲ قتبل کنترل نیست شمشیرش در حالی که تور به راحتی میلیونیرو کنترل میکنه ۳ مقابل میلیونیر هیچی نیست چون میلیونیر توسط اودین ساخته شده و قدرت میلیونیر و خوده تور از خدایان گرفته میشه ۴تور خدای رعدو برق و ازگارده و بدون میلیونیرم یه خداست و اب و هوارو کنترل میکنه واندروومن دیگه هلا نیست که با یدونه از قدرتمندترین ساعقه ها نابود میشه یعنی میمیره با یه ضربه سوپرمن واندروومن میچسبه زمین حالا تور سهله
                      تو خدای نوبی ناموسا میگی مگه تو نویسنده ای که دارکساید زندانه؟؟مگه کامیک نمیخونی؟؟والا خدا میددنه میگی کامیک میخونی ولی از هیچی خبر نداری🤦‍♂️😐😂
                      چه دلیلی داره تو دیسی سنگا کار بکنن؟؟مگه خوابی؟؟؟معلومه پرچات ریخته😐 سنگا کاملا تو دیسی کار میکنن فقط یشکن کار نمیکنه چون افراد دیسی منشعشون از این سنگا نیست سره اون تو دیسی غیر فعال میشه درحالی که از قدرتای سنگا کاملا میشه استفاده کرد و دستکش فقط توسط افراد مارولی فعاله نه دیسی سره اون دارکساید نتونست ازش استفاده کنه

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      اتفاقا قدرت اسکارلت ویچو کپ مارول بخاطر فمینیسم بازیای ماروله که انقدر گنده شدن!!!! وگرنه تو کمیک به راحتی از ثور شکست میخورن!!!!! تو کدوم سایت آیرون منو قویتر دونسته!!!! بتمن به راحتی میتونه نقطه ضعف آیرون منو پیدا کنه و با اون به راحتی آیرون منو بزنه!!!! دارکساید اصلی به راحتی میتونه کار سنگارو بدون هیچی انجام بده ولی مثل چی دنبال معادله ی ضد زندگیه!!!!! گالاکتوس در نهایت قدرت به یه تقریبا قادرمطلق تبدیل میشه اونوقت تو داری یه تقریبا قادرمطلقو با خورشید نقایسه می‌کنی؟؟؟ تو داری تجسم کیهان ششمو با خوشید مقایسه میکنی؟؟؟؟لوسیفر میتونه میلیارد ها خورسیدو به راحتی نابود کنه!!!!! اول برو ببین مولتی ورس چیه بعد چرتو پرت بگو!!!! هههههههه تو اونجرز 4 پتک ثور آروم بهش خورد تو لباسش بیهوش شد اونوقت بمب اتمی که به سوپرمن آسیب زد نتونه اینو نابود کنه؟؟؟؟ شمشیر دو لبه ی تانوس؟؟؟؟ شمشیر واندروومنو نیزه ی آکوامن؟؟؟؟ وایییییی خدا مردم از خنده!!!!! تو اصن میدونی امپریکس کیه؟؟؟ تو اصن میدونی زره امپریکس چقد قویه؟؟؟؟ میدونی شمشیر دو لبه ی تانوس ضربدر 10 ابدا بهش نفوذ نمیکنه؟؟؟؟ جز هفت سلاح قدرتمند مارول؟؟؟؟ ها؟؟؟؟ اسکارلت ویچ تو. کمیک از تور ضعیف تره پس ینی از سوپرمنم ضعيف تره!!!! 100 تن؟؟؟؟ کی گفته؟؟؟ واندروومن تو کمیک میتونه زمینو نگه داره و وزن زمین خیلیییییییی از این حرفا بیشتره!!!!! اون فقط سوپرمن بود که قبلا مقابله جادو ضعف داشت نه کل لیگ عدالت که تازه دیگه اون نقطه ضعف سوپرمن حذف شده!!!! من گفتم جنسش با میولنیر برابره استورم بریکر برای بتا ری بیله و برای تور نیس!!!!! واندروومنم تقریبا با تور برابره!!!! چیییی؟؟؟ ویژن جز سیتای اوله مارولم نیس!!!!! وبژن از امثال واندر وومنو تور خیلی ضعیف تره اونوقت چطوری کل لیگ عدالتو میزنه؟؟؟ فقط سوپرمن بود که قبلا مقابله جادو ضعف داشت!!!!! نه اتفاقا دکتر استرنج از تور یا سوپرمن یا واندروومن ضعیف تره!!!! فیلم ها هم هیچ وقت مثل کمیک نمیسازن مثلا تو فیلم بتمن آدم میکشه یا کاپیتان مارول تانوسو میزنه و… کی گفته الان نیستن؟؟؟ اتفاقا اینایی که گفتم جدیدترین اعضای لیگ عدالتن!!!!! تانوس با سنگ قدرت اصن نمیتونه میولنیرو نابود کنه!!!! زئوسم شمشیر واندروومنو ساخته!!!! واندروومن اگر زرهش رو در نظر بگیری ابدا تور با 5تا از اون قویترین آذرخش که هیچ با گاد بلستم نابود نمیشه!!!!! چی میگی ضربه های سوپرمن از آذرخشه تورم قویتره!!!!! وقتی دو تا شخصیتو با هم مقایسه میکنی مهم نیس که یه کدومشون تو زندان باشه یا مرده باشه یا…!!!!!

                      پاسخ

                    • Benyamin در پاسخ به abas

                      تیر 15, 1400

                      ثور به تنهایی میتونه اکوامن واندرومن و بتمن رو شکست بده این فقط نسخه ایه که سینما هم نشونش داده و می‌تونه بایفراست رو کنترل کنه چه برسه به قویترین نسخه که نکرو ثور هست که شمشیر سیمبیوت رو هم داره و تانوس رو به راحتی می‌تونه شکست بده ولی اگه بخوایم اونجرز رو مقابل لیگ عدالت قرار بدیم لیگ عدالت بدون سوپرمن شکست میخوره ولی سوپرمن قوی ترین شخصیت توی کنیم هاست و به تنهایی می‌تونه کل اونجرز و حتی قوی ترین نسخه ثور رو شکست بده و جایی که از دارکساید شکست میخوره بخاطر خیانت بتمنه که با استفاده از یه ماده ای قدرت سوپرمن رو ضعیف می‌کنه اگه سوپرمن قدرت کامل خودشو داشته باشه حتی از قوی ترین نسخه دارکساید هم قوی تره و در مورد تانوس و دارکساید ،دارکساید خیلی بیشتر از تانوس از این سنگ های ابدیت داره و میشه گفت ک اعضای ارتش دارکساید همشون مجهز به سنگ ها هستن پس قطعا دارکساید قوی تره

                      پاسخ

              • عرشیا در پاسخ به تحلیل گر

                آذر 11, 1399

                دقیقا موافقم اودین خیلی قویه و لطفا دعوا نکنید

                پاسخ

                • abas در پاسخ به عرشیا

                  آذر 11, 1399

                  بله قویه ولی نه تا زمانی که تانوس هست زمانی که تانوس نیست اودین ثویه ولی وقتی تانوس وارد مسئله میشه حتی دارکساید یا گالاگتوسو اودینو کل مارول و دیسی جلوش هیچین چون دستکشو داره که همشونو تله پورت مسکنه جهان بی طرف یا نارول بشکن میزنه همشون میرن پیشه خدا

                  پاسخ

                  • Batman در پاسخ به abas

                    آذر 11, 1399

                    بابا تو خیلی نوبی من می تونم 20 تا شخصیت نام ببرم که راحت ثانوس با دستکش نابود یا شکست میدن

                    پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 12, 1399

                      تو خودت از همه نوب تر تو اگه میفهمیدی دستکش بینهایت چیه هیچ وقت این حرفو نمیزدی

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 12, 1399

                      میگم نوبی همینه دیگه اطلاعاتت خیلی کمه این شخصیت ها می تونن ثانوس با دستکش شکست بدن.
                      1 پرایمال مانیتور
                      2 درایتر مانیتور
                      3 پرنزس
                      4 لوسیفر
                      5 میکاییل
                      6 فرشتگان مغرب
                      7 دارک ساید اصلی
                      8 اسپکتر
                      9 کلمه
                      10 فالکرام
                      11 پروتژ
                      12 کازمیک آرمور سوپرمن
                      13 سوپرمن پرایم
                      14 رون کینگ ثور
                      15 دکتر منهتن
                      16 بیاندر
                      17 سوپرمن ( پتانسیل داره)
                      18 آدام وارلاک
                      19 فرانکلین ریچاردز
                      20 اولتیمیتور
                      21 مستر میکسیزپتلیک ( اسمش سخته )
                      22 بتمن با زره فاینال بتسوییت ( مطمئن نیستم )
                      این لیست رتبه بندی نیست
                      تازه من خیلی از شخصیت ها را نگفتم

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 12, 1399

                      الان نصف اینا اصلا نمیتونن اصلا
                      ۱ تور
                      ۲ سوپرمن پرایم
                      ۳کازمیک ارمور سوپرمن
                      ۴بتمن
                      ۵ادام وارلاک
                      ۶فرانکلین ریچاردز
                      ۷میکاییل(۵۰درصد)
                      ۸دارکساید اصلی(۵۰درصد)
                      ۹فرشتگان مغرب چون چند نفرن تانوس میتونه با قدرتمندترین ویلنا از جمله گالاگتوس و….دیگر ویلنای قدرتمند معادله کنه باهاشون و متحد شن که ارتششم نباید دست کم بگیری که ارتش های غول های هواییش خیلی بزرگن نیروهای غول زمینی که خیلی بزرگن فرزندانش و…
                      ۱۰التیمیتور(۵۰درصد)
                      از نصف بیشتر با وجود دستکش قادر نیستن شکستش بدن بجز بعضی ها که معلوم نیست شاید انقدر جنگ طولانی بشه بعضی هاشون که صرف نظر کنن
                      تو انگار دستکشو یا نمیدونی چیه یا دست کم گرفتیش به کمک دستکش میتونه هزار بار بمیره زنده بشه تله مکرت بشه اشعه ازش بده بیرون که هزاربار از انگا قوی تره سنگ روح که میتونه هرکسیو طرف خودش کنه سنگ ذهن میتونه کلا از سمت مغز نابود کنه
                      حالا اونم با دستکش😂🤦‍♂️خیلی نوبی دیگه تهشی در اخر میتونه همرو از دنیای دیسی تله مورت کنه مارول با یه بشکن همشون برن پیش خدا اگه حتی همشون مقابل هم باشن چه قادر مطلق باشن دانا مطلق باشن قدرت مطلق باشن مقابل بشکن کار خواصی نمیتونن انجام بدن اینا اگه مقایسه بشکن جرا تو دنیای دیسی و مارول مقایسه بشکن؟؟تو دنیای بی طرف مقایسه باید بشکن که صد در صد تانوس برندس تو نوب الممنینی ای حضرت😂🤦‍♂️😐

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      مردم از خنده. یعنی ثانوس با دستکش از فرشتگان دنیای دی سی قویتره ؟ در همون کمیک دستکش ابدیت آدام وارلاک بود که ثانوس شکست داد اونم وقتی ثانوس دستکش داشت! تو تو همون دنیای وهم خودت باشی بهتره. بعدشم من نگفتم ثور گفتم رون گینگ ثور که خیلی راحت میتونه ثانوس له بکنه. تو که اصلا تا حالا کمیک نخوندی به من میگی نوب؟ در ضمن تو کمیک ثور 2020 ثور میزنه همین گالاکتوس شما رو میکشه. سوپرمن کازمیک آرمور هم که امنی ورسال راحت ثانوس پودر میکنه فرانکلین هم یک مولتیورسو میتونه نابود کنه! ا یادم نبود شما اصلا نمیدونی مولتیورس و یونیورس چیه. شما اصلا تو عمرت کمیک نخوندی فقط میری سایت های مختلف یا فیلم های ابرقهرمانی میبینی. از اطلاعات به شدت کمت معلومه. بعد به منی که بالغ بر 300 جلد کمیک خوندم میگی نوب؟ دعا می کنم تمام سایت های کمیکی از افراد نوبی مثل شما در امان باشند

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 16, 1399

                      الان تو با این نظرت منو جر دادی از خنده😐😂
                      ببین یدونه از سنگا اونم سنگ زمان قادره همرو تو دیسی چه فرشته باشن چه خدا شکست بده الان بهت میگم چرا اگه از دستکشو سنگا شناخت داشتی همین چرام نیاز نبود
                      ببین سنگ زمان چندین حالت داره فقط نگه داشتنو عقبو جلو کردن زمان نیست مثلا قوی ترینش حالت زمانو جنگ ابدیه که با این حالت میتونه زمینو زمانو شکست بده این حالت جوریه که هرکی دلش میخواد شخصی که سنگ زمانو داره(تانوس)بکشه پودرش کنه حالا محوش کنه بر میگرده سر خونه اولش که این جنگ انقدر تکراری و طول میکشه طرف تسلیم میشه و میره خدا و فرشتم نداره پس سنگ زمان به تنهایی قادر که هر کسیو با این حالت شکست بده(نمیتونه بکشه فقط شکست میده)
                      الان تو خودت اصلا نمیدونی کامیک چیه چرا؟؟چون زیاد کامیک کامیک میکنی اسمشم نمیدونی چیه. کمیک؟؟؟نه حاجی کامیکه اینم بلد نیستی دیگه واس چی نظر میدی😐
                      پس خودت کامیک خون نیستی بعد به من میگی؟؟؟
                      هه😐

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 16, 1399

                      خب اول سنگ هارو نابود می کنن بعد ثانوس محو می کنن

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 17, 1399

                      وقتی در اختیار تانوسه میخوان چیکار کنن؟؟؟😂😂😂

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 17, 1399

                      خب خیلی راحت تو دستای ثانوس سنگ هارو نابود می کنن

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 19, 1399

                      وقتی کارشو انجام داده تانوس چجوری میخواد نابود کنه؟؟؟وقتی گذاشته رو اون حالت میخواد چیکار کنه کلا برای فعال کردن این حالت0/01ثانیه وقت میبره میخواد چیکار کنه اخه

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 19, 1399

                      وقتی نابود شد نمی تونه خودشو احیا بکنه پس چجوری می خواد رو اون حالت بزاره؟ مثل این میمونه تو یک نفر بکشی بعد جنازش بگی برو دزدی کن نمیشه دیگه چون یارو مرده این سنگم مثل همین مثال هست وقتی سنگ نابود شد دیگه نمیتونه باهاش کاری انجام بده.

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      بقیه کامنت قبلی:
                      بشکن؟ بشکنش روی موجودات قدرتمند هیچ اثری نداره مثلا رو لوسیفر هیچ اثری نداره. ثانوس به زور بتونه با دستکش یک یونیورس نابود بکنه که بعدش خودشم نابود میشه. برن پیش خدا؟ اصلا مرگ برای فرشتگان دنیای
                      دی سی نوشته نشده و خدای دنیای مارول والای همگان و خدای دنیای دی سی پرنزس اصلا این حرفی که زدی هیچ معنی نداره و فقط خواستی یک چیزی گفته باشی.
                      حالا برو دو جلد کمیک بخون یک مقدار اطلاعاتت بیشتر بشه.

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به Batman

                      آذر 13, 1399

                      کاملا باهات موافقم 👍👍👌

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 16, 1399

                      اقای کامیک خون تو که نمیدونی دستکش چیه سنگ چیه چرا الکی خودتو عذاب میدی یکی از سنگا(سنگ زمان)واسه کل دیسی بسته یدونه ددپول برای کل دیسی بسته حالا چراا؟؟؟؟چکن غیر قابل مردنه هرگز نمیمیره ددپولو محو کنن پودرش کنن هر جور بکشنش(خدایان دیسی)نمیمیره حالا خودشونو جر بدن چون ددپول از اتمم رشد میکنه پس انقدر میجنگه که طرف خسته میشه تسلیم میشه میره حالا تانوس با سنگ زمانو و بقیه سنگا سهله😂😂

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 16, 1399

                      خیلی نوبی ددپول از هیچی نمیتونه خودشو بسازه کل دی سی؟ تو خود مارول جزو 15 تا نمیشه. برو کمیک دستکش ابدیت بخون آدام وارلاک ثانوس شکست داد. من با مدرک صحبت می کنم تو با مسخره بازی

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 17, 1399

                      اتفاقه یکی شکست میده یکی شکست میخوره خوده ادام وارلاک برو ببین چقدر شکست خورده؟؟؟ای ندب الممنین

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      ثور که نمیتونه تانوسو با دستکش بزنه ولی اگه دقت کنی اون دوست عزیز گفت رون کینگ ثور!!!! رون کینگ ثور خیلی راحت تانوس با دستکشو نابود میکنه!!!! اون جادوی بسیار قدرتمندی داره و با یه ضربه تونسته سایه نشینان بالا رو نابود کنه!!!! کازمیک آرمور خییییلی از تانوس با دستکش قویتره!!!! اون داکس نوو رو زده و پلات بینهایت داره و بعضی او را از پسران خدا ینی لوسیفرو میکاییل که تانوس با دستکشو ضربدر 100 میزنن برتر میدونن!!!! سوپرمن پرایم وان میلیون خییلی قویتر از تانوسه برای اون مولتی ورس معنی نداره و با یه مشت به راحتی سولاریسو نابود کرده!!!!! اون دوست عزیز زره فاینال بتسوییت بتمنو گفت که این زره از فلز دهم یا عنصر ایکس ساخته شده و قدرتش با دکترمنهتن برابری میکنه و قطعا میتونه تانوس با دستکش بینهایتو بزنه!!!! دارکساید اصلی قدرتش با دکترمنهتن برابری میکنه و تانوسو راحت میزنه میکائیل رو هم توضیح دادم خیییییلی راحت تانوس با سنگای ابدیتو میزنه!!!! اوتیمیتورم یه بعد دهمیه و به راحتی میتونه مسترمیکسیز پتلیکو بزنه پس قطعا از تانوس قویتره!!!!

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 13, 1399

                      توضیحاتتون عالی بود.

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 16, 1399

                      نمیدونم یا از دستکش شناخت نداری یا نمیدونم چیه
                      تور که با بشکن میره اون هیچ حالا از هر نسخه ای دوست داره باشه با بشکن نابود میشه و تانوس حتی عرقم نمیکنه
                      کازمیک ارمورو امثالایی مثل شما بزرگش کردن خوده خالق بفهمه شما ازش چی میگید بازنشسته میشه از خلق شخصیت تو دستکشو دست کم گرفتی؟؟؟درسته تانوس بدون دستکش مقابلشون مورچم نیس ولی با دستکش اینا مقابلشون مورچن تانوس موجود باهوشیه و برای اینکه با اینا وارد جنگ بشه تحقیق میکنه در مورد اون فرد اگه تحقیق نکنه وارد جنگ باهاشون نمیشه پس نقطه ضعفاشونو پیدا میکنه
                      اگرم نقطه ضعفی نداشتن از سنگ زمان (رو حالت جنگ و زمان ابدی)میزاره که به راحتی شکست میده هر کسیو یا متحد میشه علاوه بر ارتشش با ویلنای قدرتمند متحد میشه
                      ببین مکاییل بیاندر بتمن با فاینال که اصلا نمیتونه جلو تانوس سر خم کنه نمیدونم چرا ازش دفاع میکنید و انقدر بزرگش میکنید نوسگیسنده خودش پرچاش ریخت اوتیمیتور سوپرمن پرایم
                      اینا حتی باهم جلوی تانوس باشن تانوس سنگ زمانو رو اون حالت میزاره(جنگ و زمان ابدی)حالا محوش کنن با یه مشت پودرش کنن جرش بدن هرجور که دوس دادن نابودش کنن دوباره تا کوادریلیونها سال باهم بجنگن تانوسو بکشن با این حالت دوباره زمان برمیگرده سرخونه اول و تکراری میشه و انقدر جنگ و زمان تکراری میشه که اونا خسته میشن و تسلیم میشن پس به خاطره همین یدونه سنگ تانوس همرو شکست میده مهم نیست کی باشه حالا دارکساید اصلی سهله که تو همون دوستای اول شکست میخوره پس الکی خودتونو خسته نکنید با وجود سنگ زمان هیچ کس نمیتونه کاری به تانوس بکنه

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 16, 1399

                      آدام وارلاک ثانوس با دستکش شکست داده دیگه اینا سهل تو اصلا کمیک نمی خونی بهت گفتم اگه جرئت داری برو تو سایت ایرونی سنتر این حرافاتو بزن

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 17, 1399

                      الکی واسه خودت نحرف رفتم اونجام نظر دادم برو ببین
                      نمیدونم تو علم غیب داری یا چی
                      تو خودت کامیک خونی؟؟
                      تو اسم کامیکم اشتباه میگی اخه نوب الممنین اون کمیکه؟؟؟؟
                      خب یکی شکست میده یکی شکست میخوره اون تصمیم نویسنده ها بوده تو برو ببین ادام وارلاک خودش چقدر شکست خورده؟؟؟

                      پاسخ

                    • batman در پاسخ به abas

                      آذر 27, 1399

                      اگر دقت کنی فن بوی عزیز تو اون سایت کاربر محمد امید
                      اشتباهات کامنت جناب عالی گفته بودن.

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به abas

                      آذر 27, 1399

                      شما برو به سایت ایرونی سنتر فقط ثابت کن تانوس بدون سنگ از سوپرمن و منهتن ( این یکی با دستکش ) قویتر هست چون اونجا فن سوپرمن داریم اگه ثابت کردی من در هر زمینه ای ازت حمایت میکنم اصلا هر چی دلت خواست به من بگو فقط برو در بخش کمیک جدیدترین پست که در مورد بتمن اومده برو ثابت کن
                      از سایت پروشات عذر خواهی میکنم که این سایت دیگری رو آوردم حتماً اسمت هم abas باشه

                      پاسخ

                  • M در پاسخ به abas

                    آذر 12, 1399

                    وای نه فک میکردم این از این سایت رفته🤦‍♂️

                    پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آذر 12, 1399

                      مگه تلگرامه😐
                      که ترک کانال کنم😐

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آذر 12, 1399

                      کاش تلگرام بود حداقل آدم های اوت رو میشد بلاک کرد

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آذر 13, 1399

                      اره راست میگی همرو بلاک میکردم از جمله تو که دیگه حتی وارد این سایت نشی😐

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      جملت اصلا با عقل جور در نمیاد ولی یه موافق بودم همه رو بلاک کنی بشینی با خودت حرف بزنی 🤣🤣🤣🤣

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آذر 16, 1399

                      تو پس چیرو درک میکنی هیچیرو درک نمیکنی که🤣🤣🤣😐🤦‍♂️
                      خدا چجوری تورو افریده نمیدونم🤣🤣🤣🤣

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      چه جالب من هم شما رو بلاک میکردم که دیگه اطلاعات اشتباه اینجا پخش نکنید

                      پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به abas

                    آذر 12, 1399

                    میرن پیش خدا؟؟؟؟ الان دقیقا والای همگان میخواد کجا بره؟!؟!؟!؟ بشکن با دستکش بینهایت امثال لوسیفرو پرزنسو میکائیلو قلقکم نمیده حالا چه برسه به این که بخواد به اونا آسیب بزنه!!!! دقت کن ببین چی داری میگی؟؟؟؟ کل مارولو دیسی؟؟؟؟مایند مانیتور یا همون پرایمال مانیتور بیاد با یه فوت سنگای ابدیتو قلب عالمو ضربدر چندو نابود میکنه!!!!تو دیسی کلی شخصیت هستن که میتونن تانوس با دستکش بینهایتو نابود کنن!!!!! اول ببین چی داری میگی بعد دکمه ی ارسالو بزن!!!!!

                    پاسخ

                    • abas در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 12, 1399

                      یا جد سادات اینا کین اول نفهوم حرف زدنو ببین بفهم بعد نظر بده😐من تانوس با ویلنا حساب کردم نوب خان نه کل شخصیاتا(قهرمان خدایان البته بعضی از خدایانو میتونه شکست بده ضد قهرمانا)تو خودت اول مفهومو بفهم بعد دکمه ارسالو بزن😐🤦‍♂️

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      تو نمیدونی پرایمال مانیتور کیه؟؟؟ تو نمیدونی لوسیفر یا میکاییل کین؟؟؟ تو نمیدونی پرزنس کیه؟؟؟ تو همون ویلنا هم گریت اویل بیست و لوسیفر با یه فوت تانوس با دستکشو نابود میکنن!!!! کلی ویلن دیگه هم هستن مثل ماندارک و کلی دیگه!!!!

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 16, 1399

                      ببین بزار خیالتو راحت کنم اگه بدونی سنگ زمان چیه قطعا میدونی چه کارایی که و حالتای دیگه ای داره پس حالتو میزاره رو جنگ و زمان ابدی کل دیسی مقابل تانوس باشن با این حالت کل ویسی شکست میخوره پس با وجود این سنگ هیچ کس جلودارش نیست

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به تحلیل گر

                      آذر 12, 1399

                      قلقلکم نمیده؟؟؟😐تو نویسنده ای که اینو میگی؟؟کدوم نویسنده یا خالق اینا گفته دستکش هیچ کاری بهشون نمیکنه؟؟
                      ببین والای همگان نه با کسی کار داره نه کسی با اون کاره داره پس اون اصلا نباید اسمشو اورد
                      من از کل مارولو دیسی منظورم از کل ویلنای این دو جهان یا اصلا ضد قهرمان ببین به نظر من همون ددپول شاید بتونه خدایان دیسیو شکست بده چون نه نابود میشه نه میمیره پس انقد میکشن تا خسته بشن حالا تانوس که با سنگ میتونه زنده بشه
                      همون سنگ زمان برای کل دیسی چه خدایان جه ویلن و…بسه چون رو حالتی میزاره که دکتر استرنج گذاشت حالا هرکس هرجور میخواد بکشتش هرجور دوست داره انقدر این کار انجام میشه تا خسته بشکن تسلیم بشن
                      پس الان پرزنس وارد جریان میشه پرزنس مقابل تانوس که حتی تانوس با یه سنگ یعنی سنگ زمان میتونه همرو جر بده لطفا جوابتو بالا بده دیگه این پایین دوساعت نیاییم

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 13, 1399

                      خب خدایان خیلی راحت تمام مولکول های ددپول تجزیه می کنن تا دیگه نتونه خودشو ترمیم بکنه و می تونن اول سنگ ها رو راحت نابود کنن بعد ثانوس از هستی پاک بکنن تو الان نوب بودن خودتو صابت کردی که اومدی خدایان با ددپول مقایسه میکنی

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 16, 1399

                      تو الان نویسنده ای که میگی مولکولاشو تجزیه میکنن؟؟نوب خان ددپول از اتمم میتونه رشد کمه که من مولکولو گفتم
                      من از نظر قدرت مقایسه نکردم حاجاقا نوب 😐

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 16, 1399

                      کامل محوش می کنن. و بله من نویسنده هستم. اگر قرار بر نویسنده باشه اصلا از کجا میدونی اون موقع ددپول خودشو ترمیم می کنه؟ تو تاحالا یک دونه کمیک خوندی؟

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Batman

                      آذر 17, 1399

                      تو کدوم کامیک کی کیرو محو کرده این دومیش باشه؟؟؟نوب الممنین
                      تو اگه نویسنده باشی من خالقاشونم
                      مگه تصمیمیه که خودشو ترمیم کنه؟؟؟؟وادا فا…؟؟؟بدنش خودش ترمیم میکنه و غیر ارادیه نوب خان

                      پاسخ

                    • Batman در پاسخ به abas

                      آذر 17, 1399

                      آره جوکر وقتی نیروی شخصیت مستر میکسیزپتلیک گرفته بود تمام مردم چین خورد بعد چندین نفر محو کرد! اسم این نسخه جوکر امپراطور جوکر بود.امپراطور جوکر یک هزارم پرنزس هم قدرت نداره. هر قادر مطلقی می تونه شخصیت هارو از تاریخ و زمان محو بکنه. تو نمیدونی و ندیدی چون اصلا کمیک نمی خونی.

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به abas

                      آذر 17, 1399

                      نوب جان باید یه سلول براش بمونه که بتونه رشد کنه الکی که رشد نمی کنه.

                      پاسخ

              • سهیل در پاسخ به تحلیل گر

                آذر 13, 1399

                ببین دارکساید پیش هرکسی که تعلیمم دیده باشه تو نژاد خودش یه موجود طبیعیه ولی تانوس از نسل جاودانگانه وتازه جهش یافته بدنیا اومده و اینکه اگه تانوس بدن قدرت مندی نداش نمیتونس قدرت گوهر هارو مهار کنه در صورتی که هالک تقریباً دستشو از دست داد

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به سهیل

                  آذر 13, 1399

                  یوگاخان تو نژاد خودش یه موجود طبیعیه؟؟؟؟ کسی که اندازه چنتا گالاکتوس قدرت داره تو نژاد خودش یه موجود طبیعیه؟؟؟ هان؟؟؟ من نمیگم تانوس بدن قدرتمندی نداره من میگم بدن دارکساید بسیار قدرتمندتر از بدن تانوسه!!!!! و این اتفاق تو فیلم افتاد و اون پروفسور هالک بود که بسیار از هالک عادی ضعیف تر بود!!!!

                  پاسخ

            • سهیل در پاسخ به abas

              آذر 13, 1399

              تازه ارتش تانوس اندکی عقل دارن وسراغ کسی که ترسیده نمیرن و با امواج سوتی بتمنم گیج نمیشن وفاداریشونم بیشتره

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به سهیل

                آذر 13, 1399

                اتفاقا ارتش تانوس هیچ عقلی ندارن!!!!! هیچ وقت ارتشه دارکساید به خودش حمله نمیکنن!!!! در کمیک هم هیچ وقت با امواج صوتی بتمن گیج نمیشن!!!!! کسی این حرفارو میزنه که فقط فیلم دیده باشه!!!!

                پاسخ

              • Batman در پاسخ به سهیل

                آذر 13, 1399

                دوست عزیزم فیلم ها اصلا ملاک خوبی برای مقایسه نیست شما دلایل سایت بخون بعد نظر بده عزیز

                پاسخ

              • Batman در پاسخ به سهیل

                آذر 13, 1399

                دوست من دارک ساید یک نیوگادز . نیوگادز ها خیلی از جاودانه ها قویترن

                پاسخ

          • حسین در پاسخ به تحلیل گر

            فروردین 4, 1402

            خیلی ها میگن تانوس بشکن بزنه تمام اسپکتر یک ورد خوند تا دارم ساید از واقعیت حذف بشه نشد تانوس این وسط چکارست

            پاسخ

    • سهیل در پاسخ به IS King

      آذر 13, 1399

      درسته بعدشم تانوس با اون همه تجربه راحت هالکو شکست داد فکر میکنید دارک ساید در مقابل هالک چه میکنه در کل اگه بخوایم حساب کنیم تو دنیا ی کمیک هیچ کس نمیتونست به راحتی سنگ قدرتو نگه داره چون پودر میشد استار لورد که نصفه سماوی بودم داش میمرد وقتی نگهش داشت ولی تانوس شیش تا سنگو باه هم نگه داشت

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به سهیل

        آذر 13, 1399

        خب بزار بهت بگم دارکساید تو 10 حرکت فنی هالکو ناک اوت می‌کنه!!!!! هیچ کس؟؟؟هااننن؟؟؟ سماوی ینی چی؟؟؟ استارلرد از کپ آمریکا هم ضعيف تره( خیلی)معلومه نمیتونه دستکشه ابدیتو دستش کنه!!!! تو دنیای مارول خییییلی ها میتونن دستکش ابدیتو دستشون کنن و هیچیشون نشه!!!!

        پاسخ

  5. عاقل

    آبان 2, 1399

    چرا کامنت من تائید نشد ؟!

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به عاقل

      آبان 2, 1399

      سلام دوست عزیز،
      کامنت‌هایی که الفاظ تند و توهین‌آمیزی داشته باشن تایید نمیشن‌.

      پاسخ

      • عاقل در پاسخ به زهرا اکیما

        آبان 2, 1399

        اوکی ، ولی دقیقا میشه بگید کجای کامنتم توهین امیز بوده ؟! یا تند بوده ؟!
        راستش من با لحن همون شخص جوابشو دادم اگر اینطور باشه که کامنت من تائید نشه ولی مال اون بشه دیگه صحبتی ندارم

        پاسخ

        • زهرا اکیما در پاسخ به عاقل

          آبان 2, 1399

          عذر می‌خوام من نمی تونم وقتی کامنت شما رو حذف کردم جزئیاتش رو اینجا دوباره بیان کنم براتون.
          و اینکه اینطوری نبوده که فقط کامنت شما تایید نشه، این اتفاق برای کاربر مقابلتون هم افتاده (توی همین گفتگوهای اخیر)

          پاسخ

          • عاقل در پاسخ به زهرا اکیما

            آبان 2, 1399

            ممنون که اطلاع دادید .

            پاسخ

          • عاقل در پاسخ به زهرا اکیما

            آبان 2, 1399

            راستی ببخشید یک سوال از شما داشتم .
            پروشات دیگر در زمینه ی کمیک فعالیت نمیکنه ؟!
            چون مدت نسبتاً زیادی هست که مقاله ای ننوشتید .
            امیدوارم دوباره به مقاله های کمیکی تون ادامه دهید ..

            پاسخ

            • زهرا اکیما در پاسخ به عاقل

              آبان 2, 1399

              بله متاسفانه مدتی هست که برای این بخش مقاله جدیدی منتشر نشده و امیدواریم در آینده نزدیک تصمیمات خوبی برای بخش کمیک گرفته بشه تا شما بتونید استفاده کنید.

              پاسخ

              • arian در پاسخ به زهرا اکیما

                آبان 3, 1399

                به هر حال پروشات در هر زمينه ای بهترینه
                چه تو گامیک چه خارج از کامیک

                پاسخ

  6. الهام

    آبان 2, 1399

    سلام خسته نباشید
    احتمالا تانوس قوی تر باشه چون سنگ های ابدیت رو داره
    ولی اگه اونها رو نداشت از دارک ساید شکست میخورد
    سنگ های ابدیت فکر کنم دومین سلاح قدرتمنده مارول هست خب این نشون میده که سنگ های ابدیت باعث شکست دادن هر کسی میشه اگه تانوس اون سنگ ها رو نداشت خیلی زود شکست میخورد یا شایدم میمرد ولی اقای عباس هم دلیل های خوبی رو گفته و من هر حرفی که اقای عباس گفته رو درست میدونم و با دلیل های خوب احتمالا اقای عباس از این جور مسئله را خیلی خوب تحقیق کرده
    ولی از سایتتون خیلی ممنون
    من تمام مطالب مربوط به این سایت رو خواندم ولی کامنت نذاشتم این اولین کامنتیه که گذاشتم
    ممنون از سایت خوبتون❤

    پاسخ

    • عاقل در پاسخ به الهام

      آبان 2, 1399

      دوست عزیز شما ثانوس رو در حالتی که دستکش بینهایت رو در اختیار داره حساب کردید درحالی که باید حالت معمولی و قدرت اصلی کرکتر رو حساب کنید
      اونطوری دارک سایدم میتونه با انتی لایف وارد میدان بشود .
      درضمن اگر تو دنیای دیسی نبرد باشه دارک ساید پیروزه حتی با دستکش چون تو کراس اوور ها دارک ساید کلون ثانوس با دستکش رو شکست داده .
      البته نمیخوام بگم قویتره ولی چون تاثیری نداشت شکستش داد .

      پاسخ

      • الهام در پاسخ به عاقل

        آبان 2, 1399

        بله درسته ولی من زیاد از دنیای دی سی اطلاعات ندارم
        ولی خب من نظر اقای عباس رو دیدم و احتمالا درست باشه که گفته توی دنیای دی سی فقط بشکن کار نمیکنه نه کاراییاش
        و یه سوال دیگه میشه بگید کمیک چیه
        و کراس اور چیه چون من تقریبا یک هفتست که وارد این جور چیزا شدم و چشمم به این شخصیتا خورد که رفتم و فقط خیلی کم در موردش تحقیق کردم ولی
        خب تا اونجایی که این شخصیت رو شناختم فکر کنم انقدر باهوش هست که بدونه اگه بدون دستکش بینهایت وارد جنگ باهاش بشه شکست میخوره پس احتمالا بدون دستکش بینهایت وارد جنگ نشه و در مورد اون فردی که میخواهد وارد جنگ بشه خیلی تحقیق میکنه در مورد قدرتاش و….دارک سایدم به احتمال زیاد با اون سلاحی که گفتی وارد جنگ نشود چون من همه مقایسه هاش رو تو انواع سایت ها دیدم که با هیچ سلاحی وارد نشده و خیلی هم شکست خورده
        تانوس هم همین طور اون هم خیلی شکست خورده بدون سلاحش یعنی دستکش بینهایت اما چون الان اون سلاح رو در اختیار داره به احتمال زیاد با اون سلاح وار جنگ با دارک ساید میشود
        ممنون میشم که در مورد کراس اور کمیک و اون سلاح بهم توضیح بدی
        ممنون

        پاسخ

        • عاقل در پاسخ به الهام

          آبان 2, 1399

          خب اول اینکه تلفظ صحیحش کامیک هست و نه کمیک .
          این بیشتر بین ایرانی ها رایج شده اکثر کانال ها و سایت های کامیکی ها هم از کلمه کمیک استفاده میکنند ‌.
          ولی اگر شما تو جایی مثل دیکشنری کمیک رو بزنید بعد اون بصورت کامیک میخونه نه کمیک . بخاطر همین هم منم تو این کامنتم از واژه ی کامیک استفاده میکنم تا کمیک .
          در مورد کراس اوور بگم کراس اوور لزوماً بین دیسی و مارول نیست ‌.
          کراس اوور یه نوع رویداده که داستانش بصورت مستقل نیست بلکه در مجموعه ها و سری کمیک های متعلق به شخصیت های دیگه روایت میشه .
          معمولا هم این نوع رویداد ها توسط نویسندگان مختلف با هدف و داستانی مشترک نوشته میشه .
          میتونید در مورد کراس اوور دیسی علیه مارول تو سایت های داخلی مثل ویکی پدیا بیشتر بخونین .
          سلاح انتی لایف هم میشه گفت دومین یا فوقش سومین سلاح قدرتمند دیسی هست که با استفاده اون میشه روح همه موجودات رو کنترل و تحت تصور خویش گرفت .
          بخاطر همینم دارک ساید همیشه دنبال این سلاح هست که کارش راحت تر شه.
          یعنی دقیقا هدف ثانوس و دارک ساید یکه منتهی اون دستکش بینهایت داره دارک ساید انتی لایف .

          پاسخ

          • الهام در پاسخ به عاقل

            آبان 2, 1399

            اهان چه خوب ممنون بابت اطلاع رسانیتون حتما یه سری به سایت ویکی پدیا میزنم
            بازم ممنون بابت اطلاع رسانیتون❤

            پاسخ

      • abas در پاسخ به عاقل

        آبان 2, 1399

        یه جوری میگی انتی لایف اگار انتی لایف چیه
        تو قدرتمندترین سلاح های کمیک حتی تو تاپ۲۰ نفرم نیست اون موقع میای با دستکش بینهایت که دومین سلاح قدرتمتد کمیکه مقایسه میکنی؟؟؟
        اگه اره که واقا تعصبی میشه و اینم بگم که دارک ساید دستکشو انداخت اونور چون اون دستکش برایه شخصیت های ماروله و فقط تو دست یکی از شخصیت های مارول فعال میشه نه دی سی😐😐😐😐
        و اینم بهت بگم که تو دنیای دی سی فقط بشکن اثری نداره نه کاراییاش😐
        پس وقتی که فعاله زمانو نگه میداره تو دنیای دی سی ارتش خودشو تله پورت میکنه بعد زمانی که همه تو دی سی یجا وایسادن اونجا حتی سرباز ضعیف هم میتونه دارک سایدو بکشه این که دیگه خیلی تابلو معلومه بعد کل ارتششو بدون حتی یه نفر کشته شدن از ارتش تانوس کل دی سی رو نابود میکنه
        (بازم میگم فقط بشکن کار نمیکنه نه کاراییاش)

        پاسخ

        • Navixy در پاسخ به abas

          آبان 8, 1399

          اگه تاپ بیست سایت اسپایدی رو میگی باید بگم درسته
          اما قدرت آنتی لایف خیلی بیشتر از اینهاست.

          پاسخ

          • abas در پاسخ به Navixy

            آبان 8, 1399

            داداش من ایا به سایت اسپایدی سایت میگن؟؟؟؟؟؟؟؟
            در واقع این رتبه بندی رو درست انجام داده بود چون تو همه سایتا اونجوری رتبه بندی کرده بودن
            ولی تو سایتی رو بهم بگو که انتی لایف تو رتبه بندی قدرتمندترین سلاح های کمیک وجود داشته باشه
            من که ندیدم ولی اگه تو دیدی اسم سایت رو بهم بگو برم ببینم

            پاسخ

        • Navixy در پاسخ به abas

          آبان 8, 1399

          مگه چکش ثوره که لیاقت بخواد؟اگه اینجوری باشه تو سری امالگام چکش ثور به دست واندروومن رسید.ولی انداختش اونور و دلیل نمیشد که لیاقت نداشت.وقتیم که ثور تو همون سری کمیک چکششو گم کرده بود واندروومن اونو بهش داد و ثور تعجب کرد.و ربطی نداره شخصیتی مثل مرد آهنی بتونه از دستکش استفاده کنه ولی شخصیتی به قدرت دارک ساید نتونه ازش استفاده کنه

          پاسخ

          • abas در پاسخ به Navixy

            آبان 8, 1399

            اصلا این بحث ربطی به ثور یا چکشش نداشت
            مرد اهنی(تونی استارک)فقط تونست چند ثانیه دستکشو در اختیار داشته باشه که بعدش مرد(در موردmcuبود)
            تو کمیک هم همین طوریه
            جالب اینجاست که دستکش بینهایتو خوده تانوس خلق کرده و اسم سنگ هارم همین طور
            خب کسی که سلاحی رو خودش خلق بکنه به فکر اینام بوده دیگه
            اگه چکش ثورو اون جوری که تو حساب کنی تقریبا همه شخصیتای مارول تونستن بلدندش کنن😐😐
            و دستکش نیازی به لیاقت نیست
            خدایی اینو از کجات در اوردی؟؟(در واقع منظورت این بود)
            و خودتم دیدی که دارک ساید نتونست از سنگا استفاده کنه😐😐
            مگه اینارو نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            چون فقط شخصیتای قدرتمند مارول میتونن ازش استفاده کنن یا در اختیار داشته باشن نه شخصیتای دی سی

            پاسخ

          • حسین در پاسخ به Navixy

            آبان 12, 1399

            دستکش بینهایت فقط توی دنیای مارول کار میکنه دارک ساید دستکشو برد توی دیسی ولی چون کار نکرد انداختش دور

            پاسخ

            • abas در پاسخ به حسین

              آبان 16, 1399

              لین بار هزارمه دارم میگم

              برادر من دستکش برای شخصیت های دی سی فعال نیست فقط برای شخصیت های ماروله(مخصوص تانوس)و فقط بشکن کار نمیکنه تو دنیای دی سی نه کاراییاش
              اوکی؟؟

              پاسخ

      • abas در پاسخ به عاقل

        آبان 2, 1399

        داداش وقتی دی سی فن ها کم میارن میرن سراغ کراس اور مسخره (البته تورو نمیگم)اخه نیست که تو کراس اور ها کلا دی سی مقابل مارول پیروز شده سر اون میرن سراغ اون کراس اور
        قدرت های تانوس(بدون دستکش):تله پورت،تله پاتی،دورجنبی،جاودانی،جذب انرژی و رفع انرژی های کیهانی،واکنش های فرا انسانی،ماهر بودن در مبارزات تن به تن،ارتشی که همشون باهوشن،سطح هوش نابغه،فرمانهانی که قدرتشون بسیار زیاد و باهوش(که از تانوس کمترن)
        قدرت دارک ساید:لیزر امگا،ارتشی که زیاد با هوش نیستند،فرماندهانی مانند خود(البته کمی ضعیف تر)دورجنبی،تله پورت،تله پاتی،سطح هوش تقریبا نابغه،ماهر بودن در مبارزات تن به تن(البته فنون مبارزات تن به تنو خیلی کم میدونه)،واکنش های فرا انسانی،جاودانگی،فاقد جذب انرژی و رفع انرژی
        تانوس از اون قدرتایی که داره خیلییییی کم به ندرت استفاده میکنه مثاله:تله پورت شدن،تله پاتی،کمی از رفع انرژی و جذب انرژی استفاده کرده،دورجنبی
        خیلیییی کم از اینا استفاده کرده

        پاسخ

        • عاقل در پاسخ به abas

          آبان 2, 1399

          ببین داشتم با یکی دیگه صحبت میکردم اومدی وسط پریدی .
          انتی لایف جزو ۲۰ سلاح قدرتمند نیست ؟!
          اینو جایی بگو فقط بهت بخندن .
          دومین سلاح قدرتمند دیسی هست .
          درضمن من نگفتم از دستکش قویتره گفتم اون دومین سلاح قوی دیسی هست اینم دومین مارول پس اشکالی نداره باهم مقایسه شن .
          تمام اطلاعاتی که دادی خودم میدونستم نیاز به زحمت انداختن خودت نبود 😉
          منم اصلا نمیگم کراس اوور ها معتبرن خودمم اونارو استدلال قوی نمیدونم و بیشتر طبق نظر و میل شخصی نویسنده ست و کاملا بی پایه و مسخره .
          یه موردش همون که استورم واندروومن زو زد که بینهایت مسخره بود 😐
          ولی اگه بدون سلاح حساب شه و قدرت کاملا عادی و معمولی حساب شه مشخصا دارک ساید به مراتب از همتای خودش قویتره که اکثرا هم با من موافقن.
          حالا تو رو نمیدونم .
          البته بگم دستکش فقط رو دیسی اثر نداره وگرنه بر هر کرکتری به جز استثنا ها تاثیر کاملی داره .

          پاسخ

          • abas در پاسخ به عاقل

            آبان 2, 1399

            اره البته که بدون دستکش از دارک ساید شکست میخوره اینو همههه میدونن همهه
            ۲ دستکش تو دنیای کمیک دومین سلاح قدرتمنده نه مارول😐😐
            دیگه من نمیخوام جلویه یه دختر چیزی بهت بگم(توهین امیز نه ها فکر اشتباه نکن)الان تو بری جایه دیگه بگی که دومین سلاح قدرتمند ماروله بهت میخندن چرااا؟
            چون تو دنیای کمیک دومین سلاحه و تو مارول اولین سلاح که شاید نمیدونستی که اینو گفتی

            پاسخ

            • عاقل در پاسخ به abas

              آبان 2, 1399

              ببین سنت در حدی نیست که بخوای بهم توهین کنی .
              اگه دلت توهین میخواد بیا تلگرام توهین واقعی رو بهت نشون بدم نه اینجا یه سایت تفریحی هست نمیخوام فضای سایت متشنجد بشه.
              بار بعدی هم مواظب باش بخوای الکی خودتو گنده کنی و بگی یه چیزی بهت بگم منم بلدم روتو کم کنم ، حله ؟
              بعدشم هیچ چیز رو نمیشه دقیق رتبه بندی کرد مگر سایت رسمی مارول یا خود دیسی بدن بیرون .
              دومین سلاح قوی کمیک ؟!
              😂😂😐
              تو هنو رگلیتر رو نمیشناسی !؟
              دراصل سومین هست .
              قویترین نسخه ثانوس رگلیتر هست که با اون قویترین کرکتر مارول رو جذب کرد و در اصل خودش تبدیل به والای همگان شد 😐
              پس
              رگلیتر
              قلب جهان
              دستکش بینهایت

              پاسخ

              • abas در پاسخ به عاقل

                آبان 3, 1399

                هیچ سایتی اینو نمیگه
                هیچ سایتی
                پس الکی نیا یه چیزیو که کسی اصلا قبول نداره بزاری رتبه اول
                حداقل دومش میکردی اخه این چه انصافیه😐😂😂
                اخه ببین تو کدوم سایتی اینو گفتن خواهشا با دلیل درسو حسابو بگو که همه قبول داشته باشن دیگه این نظرتم تعصبی بود
                که همه قبول دارن قلب عالم اول و دستکش دوم
                بعد اون موقع تو میای رگلیترو میکنی اول؟؟؟؟
                داداش یا تو مارو چیزی حساب کردی یا واقا این حرفو گفتی
                اخه ببین😂😂

                پاسخ

              • abas در پاسخ به عاقل

                آبان 3, 1399

                😂😂😂😂باشه تو بابا بزرگ
                منم نوت😂😂😂😂😂
                داداش میخواستم خرابت میکردم جلویه دختر ولی نخواستم
                میخوای فش بازی کنیم؟؟؟؟
                ایدی تو بده
                فش برایه من مثله تفریحو جک گفتنه😂😂😂😂
                تو میخوای رویه منو کم کنی؟؟؟؟
                حاجی بسم الله
                رومونو کم کن ببینیم الهام خانم خودتم تو اون کامنتم دیدید دیگه چجوری حرف بی منطق زد و روشو کم کردم خواهشا برو ببین احتمالا دیدی😂😂😂
                مثلا اگه دوباره تکرار کنم چه اتفاقی میوفته؟؟؟؟
                میخوای منو بکشی؟؟؟😂😂😂
                این نظرمو قبول کن چون خودتونم شاهدید که با لحن خودش صحبت کردم

                پاسخ

                • M در پاسخ به abas

                  آبان 3, 1399

                  وقعا رفتارتون شبیه بچه های ۱۳ ، ۱۴ ساله میمونه ، به جای trolling کردن اول یاد بگیر چجوری باید بحث کنی

                  پاسخ

                  • عرشیا در پاسخ به M

                    آذر 11, 1399

                    دقیقا. این شخصیت ها وتقعی نیستند که با هم این کارو می کنین

                    پاسخ

                • عاقل در پاسخ به abas

                  آبان 3, 1399

                  هههههههه دوره زمونه عوض شده جناب .
                  من مشکلی ندارم ایدیمو بدم ولی دارم میبینم شان خودمو میارم پایین .
                  تو اول بگو کدوم سایتی گالاکتوس رو دوم گذاشته تا منم بهت بگم چه سایتی انتی لایف رو گذاشته .
                  اصن معلومه حالت خوب نیست جناب .
                  یه وخ کار دست خودتو و بقیه میدی .
                  میگم دیگه بچه سالی .
                  سطح شعورتو نشون بده و فکر کن جایی خبریه 😂👍
                  هی باز بگو چرت میگه میخواستم خرابت کنم .
                  خودنمایی تا حدی 😂
                  فکر کرده چند فحش یادگرفته خیلی بلده .
                  برو داش تو ۱۰ فحش بلد باشی کاربرای این سایت ۱۰ برابرشو بلدن 😂
                  اوه وقتی فحش برات جوکه برای چی از مذهب و دین صحبت میکتی ؟!
                  حاجی اینا از شما بعیده 😂
                  اول من با لحن خودت جوابتو دادم و منم دوباره با لحنت جوابتو میدم 😉
                  تو هنوز رگلیتر رو نمیشناسی 😐
                  خب بزار داستانشو بگم .
                  توی اینده ی دور ثانوس به دیوایسی به نام کازمیک رگلیتر دست پیدا میکنه این دیوایس قابل توجهت تعدیل ریلیتی های یونیورس های بینهایت مارول رو انجام میده .
                  ثانوس از این استفاده میکنه و اواتار های کیهانی اعم از دث ، گالاکتوس ، استرنجر ، مستر اردر ، لرد ، کی آرس ، کرونوس ، مستر هیت ، لاو ، اینفینیتی و لیوینگ ترایبیونال رو جذب کرد.
                  ثانوس این زمان به گذشته میره تا با راهنمایی نسخه گذشته خودش مطمئن شه تو اینده به این نیرو ها دست پیدا کنه .
                  در اصل برای تضمین اینده خودش بود .
                  این نسخه حتی وان ابو ال رو هم جذب کرد و تبدیل به قویترین موجودیت مارول شد .
                  همینجور دوباره حرف رو هوا میزنی .
                  درضمن خواستی جوابمو بدی اولا درست صحبت کن دوما توی یه کامنت جوابمو بده حال ندارم جواب دوتا کامنت بیخود رو بدم .

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به عاقل

                    آبان 3, 1399

                    ۱اون سایتو قبلا گفتم الان حالشو ندارم بازم بگم اخه من بهت چقدر بگم ها؟؟؟
                    فش که اصلا ربطی به دین نداره(فش برام تفریحه بعد میام از دین صحبت میکنم؟؟)
                    واقا برات متاسفم🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
                    من کار دسته خودم بدم تو خودکشی میکنی😂😂😂
                    ۲ داستانی که گفتی داستان عاشقانه ای بود😂😂😂
                    تو کدوم سایتی اینارو نوشته؟؟؟کدوم سایت؟؟
                    من که انقدر اسمه سایتو گفتم زبونم مو در اورد
                    ۳ نمیخوام وارد مساعل دینی بشم ولی تو حتی شیطانم نمیشناسی اون موقع میای در مورده این چیزا بحث میکنی؟؟؟
                    حاجی خداوکیلی ما رو مسخره کردی؟؟؟یا چی گیر اوردی؟؟؟؟تو یه اواتار دیگه ای رو میگی من یه اواتار دیگه 🤦‍♂️
                    ۴ کاربرا ۱۰ برابر من فوش بلدن؟؟؟؟؟اونجوری باشه که من خدایه فشم
                    ایدی تو بده بیا باهم تو تل صحبت کنیم اگه دوست داری خب اگه این شانتو میاره پایین پس واسه چی گفتی ایدی مو بدم اونجا باهم حرف بزنیم؟؟؟هاااا؟؟
                    نه داداش وقتی که تو میای نظره مسخره ای بدی واقا حالم بد میشه
                    اینو جدی میگم.
                    ۵ هزار تا شهصیت تو اون سایت وجود داره که هر کدوم ۱۰ برابر دادگاه زندگیه ولی یادم نمیاد
                    پس با بحث کردن با تو شعورم میاد پایین یه زره
                    ولی اگه با تو بحث نکنم حوصلم سر میره😂😂😂😂
                    واقا بحث کردن با شما برام تفریحه
                    پس الکی داستان واسه خودت درست نکن سایت بده ببینیم کجا این داستانی که گفتیو گفته؟؟؟
                    داش همه میدونن انتی لایف تو دی سی دومین سلاحه
                    ولی تو کمیک نه سایتی بگو که انتی لایفو تو قدرتمند ترین سلاح کمیک گذاشته باشن
                    انتی لایف که دیگه اگه اینو ندونی زدی جاده خاکی
                    تو هیچ سایتی تو تاپ۲۰نیست
                    هه واقا خنده داره پس دیدی افرادی مثله تو اینو اونو بزرگ میکنن؟؟؟

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به عاقل

                    آبان 3, 1399

                    راستی رگلیتر رو بگو تو کدوم سایتی معرفیش کردن چون من نتونستم پیدا کنم
                    یا شایدم از خودت یه چیزه چرتو پرت گفتی که دستکشو بیاری پایین؟؟😂😂😂😂😂
                    خواهشا اون سایتی که رگلیترو توش معرفی کرده رو بهم معرفی کن

                    پاسخ

              • الهام در پاسخ به عاقل

                آبان 3, 1399

                بله درسته ولی من در سایتی که مطالعه کردم قلب عالم در رده اول و دستکش بینهایت در رده دوم بود ولی چون من اطلاعاتی ندارم احتمالا نظر شما درست باشه
                چون من رگلیتر رو نمیشناسم و میرم در مورد اون سلاح مطالعه میکنم
                ممنون

                پاسخ

          • abas در پاسخ به عاقل

            آبان 2, 1399

            داداش برو اون سایت اسپایدی رو بخون که در مورده قدرتمندترین سلاح های کمیک رتبه بندی کره که حتی تو رتبه۱۵ قرار نداره و سایتی بگو که انتی لایف رو تو رتبه بندی ها تو سلاح های کمیک گفته باشه رو بگو بریم مام ببینیم
            داداش راستش اگه بگیم انتی لایف قدرتمند تر از دستکشه واقا تعصبی و مسخره میشه چون همه قبول دارن که دستکش تو قدرتمند ترین سلاح کمیک دومه
            البته من سایت اسپایدی رو قبول ندارم ولی این مطلبو که در مورده سلاح های کمیک قبول دارم چون اون یکی سایتا هم اینو میگن ولی من اسمی از انتی لایف اونجا ندیدم

            پاسخ

            • عاقل در پاسخ به abas

              آبان 3, 1399

              تو انقدر سطچ اطلاعات پایینه که منبعت سایت اسپایدیه ؟!
              اصن مقاله های اسپایدی رو خوندی متوجه تعصبش شی ؟!
              تو فقط هر گروه کمیک فنی که عضوی بگی مدرکم اسپایدیه همه میخندن .
              حتی همین سایت ولی شاید بخاطر بی احترامی چیزی نگه .
              😂😂😂
              داش مطالب طنزی مینویسی ملت تا یه چپشون پره ‌.
              دمت گرم .
              ادامه بده 😂

              پاسخ

              • abas در پاسخ به عاقل

                آبان 3, 1399

                من اون سایتو مثال زدم😐😐😐
                دیگه همه میدونن اسپایدی سایتش چه سایتیه
                در مورده سلاحا میگی تو کل سایتا اینجوری رتبه بندی شده😐😐
                دمم گرم؟؟؟
                داداش دمه تو گرم که داری با نظراتت منو سرگرم میکنی
                تو ام (حذف شد) که فکر میکنی اسپایدیو مدرکه خودم کردم؟؟؟؟؟
                خوبه حالا گفتم که من سایت اسپایدی رو قبول ندارم
                واقا که🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂

                پاسخ

    • abas در پاسخ به الهام

      آبان 2, 1399

      سلام ببخشید شما دختر هستید؟؟؟؟
      در مورده اینکه تانوس حتی تو دنیای دی سی
      دارک سایدو شکست میده شکی نیست
      خانم عزیز فقط بشکن تو اون دنیا کار نمیکنه نه کارایی هایه سنگ ها
      خب پس نیازی به بشکن زدن نیست چون دو باره زنده میشه(برایه زنده شدنش حداقل چند دهه طول میکشه)

      پاسخ

      • الهام در پاسخ به abas

        آبان 2, 1399

        بله دخترم ایا اشتباهی کردم که طرفداره این جور مسئله ها و فیلم ها هستم؟
        البته به تازگی به این طور مساعل علاقه مند شدم و جناب اقای عاقل ممنون بابت اطلاع رسونیتون چون به من اطلاع زیادی دادید
        واقا ممنونم

        پاسخ

        • عاقل در پاسخ به الهام

          آبان 2, 1399

          شمام جدی نگیرید مسئله حالا اون طرف قصدش بی احترامی به دختر ها نبوده .
          راستش اسم من عاقل نیست اسم اصلیم محمد علی هست ولی از این اسم استفاده میکنم 😁

          پاسخ

          • الهام در پاسخ به عاقل

            آبان 3, 1399

            اهان بله چه خوب
            واقا عاقلید ولی شما نباید با این لحن صحبت کنید چون به نظرم ادمه عاقلی به نظر بیاید
            ولی اقای عباس شاید از این جور چیزا سر در بیارد ولی انگار ادمی نیست که عاقل و اداب معاشرت رو بدونه البته قصد توهین ندارم ولی اگه بهتون توهین شد خیلی عذر میخوام واقا ببخشید ولی خب نباید با این لحن با هم صحبت کنید خب اینجا جای بحثه نه توهین به هم دیگه
            خب من ادمی نیستم که وقتی کسی رویه کسه دیگه ای رو کم میکنه من اونو کم ارزش ببینم
            و اقای عباس خواهش میکنم که اداب معاشرت رو بیشتر رعایت کنید و همیشه ادب بهترین چیزه
            و خواهشمندم که از این مساعل به مساعله دیگه ای نرید
            ممنونم

            پاسخ

            • M در پاسخ به الهام

              آبان 3, 1399

              متاسفانه تو جامعه ما افراد زیادی از نظر فکری نابالغن

              پاسخ

            • عاقل در پاسخ به الهام

              آبان 3, 1399

              من با همون لحن جواب اون یارو رو دادم و در این مشکلی نمیبینم .
              خب بنظرم درسته شان خود ادم میاد پایین .
              فقط میخواستم بهش بفهمونم که منم میتونم مثل خودش پاسخشو بدم تا حساب کار دستش بیاد .
              همینجور الکی نیست .

              پاسخ

        • abas در پاسخ به الهام

          آبان 3, 1399

          خانم ببخشید ولی قصده توهین نداشتم فقط سوال کردم
          خب برام عجیب بود که یه دختر بیاد طرفداره یه این جور مساعل بشه
          خب برایه دختر عادی نیست چون خشنتون میکنه

          پاسخ

          • M در پاسخ به abas

            آبان 3, 1399

            چرا چون خانومن ؟ ، شاید واسه شما عادی نیست چون واسه کل جهان عادیه

            پاسخ

          • A در پاسخ به abas

            آبان 3, 1399

            ببخشید ولی میشه ازتون بپرسم چیش به نظرتون عادی نیست؟ قصد توهین ندارم فقط میپرسم

            پاسخ

            • abas در پاسخ به A

              آبان 3, 1399

              یا ابلفضل الان همه سمته دختر در اومدن😐😐😐😐
              بابا غلط کردم اسمی ازش در اوردم😂😂😂😂😂
              بخدا والا ملت اروپایی شدن
              در ضمن سوال کردن حرومه؟؟؟؟

              پاسخ

              • زهرا اکیما در پاسخ به abas

                آبان 3, 1399

                سلام کاربر محترم،
                از شما و بقیه دوستانی که این چند روز درحال بحث و گفتگو هستین خواهش می‌کنم جانب ادب رو دعایت کنید. ما دوست نداریم با حذف تعداد زیاد کامنت‌ها رشته بحث شما رو پاره کنیم پس لطفا به جای دعوا و تمسخر همدیگه سعی کنید روی یک بحث تمرکز کنید.
                ازتون خیلی ممنونم میشم اگر این مورد رو رعایت کنید.

                پاسخ

                • abas در پاسخ به زهرا اکیما

                  آبان 3, 1399

                  اصلا من با این دیگه بحث نمیکنم با کاربر عاقل
                  من فقط با کاربر الهام گفتگو خوام کرد

                  پاسخ

              • A در پاسخ به abas

                آبان 3, 1399

                دوست عزیز من خیلی جدی از شما سوال پرسیدم،
                اینکه من به عنوان یه دختر کمیک بخونم و فیلم ببینم چه اشکالی داره؟

                پاسخ

                • عاقل در پاسخ به A

                  آبان 4, 1399

                  حالا شمام دیگه خیلی روش مانوُر دادید دیگه :/
                  اون طرف از روی تعجب همچین حرفی زده ، خودشم گفت قصدم توهین نبوده /:
                  نمیخوام از کسی دفاع کنم ولی کلاً بیخیالش .

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به عاقل

                    آبان 4, 1399

                    داداشای گرامی اصلا من با کاربرAنبودم من کلی گفتم جوابه اونو دادم چون پایین تر از همه بود و خواستم دیگه خودمو خسته نکنم
                    در واقع منم قصدم توهین نبود

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به عاقل

                    آبان 4, 1399

                    داداش واقعا قصدم توهین نبوده🤔🤔
                    فقط سوال کردم
                    و فکر نکنم سوال کردن اشکالی نداشته باشه
                    ولی به هر حال اگه به هر کدوم از شما بر خورده از همتون بیخشید حتی از کاربر الهام

                    پاسخ

                  • A در پاسخ به عاقل

                    آبان 5, 1399

                    کاربر عاقل عزیز، من که نمیخوام ازش بازجویی کنم. میپرسم کجای این تعجب داره؟ من سال هاست که به عنوان یه دختر کمیک میخونم و تا حالا ندیدم که کسی تعجب کنه که دخترا کمیک بخونن و فیلم ببینن.

                    پاسخ

                    • abas در پاسخ به A

                      آبان 5, 1399

                      اسمتو نذاشتی که کسی بفهمه دختری وگرنه هزار نفر میپرسیدن

                      پاسخ

                    • A در پاسخ به abas

                      آبان 6, 1399

                      کاربر abas عزیز، نکته بحث این نیست. من میپرسم این که دختر کمیک بخونه و فیلم ببینه کجاش اشکال داره؟ ممنون میشم جوابمو روشن و واضح بدید.

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به A

                      آبان 6, 1399

                      اشکالی نداره
                      ولی خب ماها انقدر این جور چیزا خوندیم و دیدیم رومون تاثیر گذاشته و من نمیخوام که این اتفاق برایه دختراهم بیوفته😐😐

                      پاسخ

                    • A در پاسخ به abas

                      آبان 6, 1399

                      خب اون موقع که شما میخوندین و می دیدین، ما دخترا هم میخوندیم و میدیدیم. خودمون انتخاب کردیم که چی کار کنیم. البته من منظور شما رو میفهمم، اگه با سن کم وارد این موضوعات بشی خب مطمئنا روت تاثیر میذاره، چه مثبت و چه منفی

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به A

                      آبان 6, 1399

                      خب واسه من عجیب نیست که خانم ها در این جور چیزا هستن فقط میخوام که حداقل خانم ها خشن نشن

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به A

                      آبان 6, 1399

                      ببخشیدا ولی شما چند سال تو این مسعله ها هستید؟؟؟؟؟

                      من که نزدیک۶ساله دارم کمیک و فیلم میبینم
                      حالا دیگه کاربر الهام نمیدونه چی به چیه فکر میکنه که اگه نظر بده مورده تمسخر قرار میگیره ولی اشتباهه در واقع منم سوال کردم که این بتر هزارمه دارم میگم
                      و اگه به هرکی بر خورده ازشون عذر میخوام🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

                      پاسخ

                    • الهام در پاسخ به A

                      آبان 6, 1399

                      با نظر شما موافقم
                      ولی از نظر میاد که شما تو این طور کامیک و فیلم ها با تجربه باشید
                      و اقای عباس خب قابل درک است که از بودن خانم ها در این جور مساعل تعجب کنه خب من تو اواخر با استرس کامنت میگذاشتم چون فکر میکردم اگه نظر بدم و ببینند که من در این مسئله ها شرکت کردم و تحقیق میکنم من رو به تمسخر میگیرن ولی خب اون اتفاق نیوفتاد و از همه ممنونم که به تمسخر نگرفتند ما رو
                      واقا ممنون

                      پاسخ

                    • A در پاسخ به الهام

                      آبان 6, 1399

                      چرا تمسخر کاربر الهام عزیز؟ چرا با اضطراب؟ این فضا همون قدر که متعلق به بقیه هست متعلق به شما هم هست. چه در ضمینه سینما، چه کمیک.

                      پاسخ

                    • الهام در پاسخ به A

                      آبان 6, 1399

                      بله حرف شما بسیار درست است
                      ولی خب من به دلیل اینکه اقایون به این مساعل بیشتر علاقه دارند تا خانم ها به همین دلیل
                      با اضطراب نظر میدهم و
                      با دیگران بحث میکنم
                      به هر حال خب شما چون خانم هستید خیالم اسوده تر شده است😄

                      پاسخ

                    • دارابیان در پاسخ به الهام

                      آبان 7, 1399

                      مساعل غلطه

                      پاسخ

                    • الهام در پاسخ به دارابیان

                      آبان 7, 1399

                      ببخشید ولی من میخواهم جمع ببندم ولی کیبورد من این کلمه را نمیاورد بله اشتباه است ولی مهم اینکه مفهوم رو بفهمیم و بدونیم چی داریم میگوییم

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به الهام

                      آبان 6, 1399

                      نه چرا برای این شمار رو به تمسخر بگیریم؟؟🤔🤔
                      من فقط سوال کردم
                      و این برام عجیبه که خانم ها خشن بشن نه به خاطره اینکه تو این جور چیزا تحقیق میکنن
                      خب هر کسی خودش انتخاب میکنه که چیکار کنه و وظیفه من بود که هشدار بدم‌بهتون که این شخصیات ها و مسئله ها خب میشه گفت خشمگین میکنه ادمو
                      برای مثال خودم
                      رو خودم خیلی تاثیر گذاشته از نظر روانی
                      و این شاید برای ادمای کمی اتفاق افتاد باشه
                      من۲۴ساعته تو مرورگر هام درباره این مسئله ها و …..
                      به هر حال وظیفه من این بود که هشدار بدم

                      پاسخ

                    • A در پاسخ به abas

                      آبان 7, 1399

                      بله حرف شما کاملا درسته. کسی که وارد چنین فضایی میشه باید بدونه چی در انتظارشه

                      پاسخ

                    • الهام در پاسخ به abas

                      آبان 7, 1399

                      حرف شما هم درسته
                      و کار خوبی کردید که هشدار دادید پس احتمالا به دلیل تاثیر گذاستن روی روان دیگه من مطالعه نکنم
                      چون من رو روانم خیلی حساسم
                      ممنون که گفتید وگرنه نمیدونستم
                      ممنونم ازتون

                      پاسخ

                    • A در پاسخ به الهام

                      آبان 7, 1399

                      بله درسته برخی فیلم ها و کمیک ها هستن که درجه خشونت بالایی دارن و احتمالا روی ناخوداگاه آدم تاثیر میذارن. پس باید روی چیزی که میخونید و میبینید حساس باشید. ولی خیلی از فیلم ها و کمیک ها هستن که خشونت کمی دارن و فکر نمیکنم تاثیری روی کسی داشته باشن. در هر حال تصمیم با شماست که چی ببینید و چی بخونید

                      پاسخ

                    • الهام در پاسخ به A

                      آبان 7, 1399

                      البته
                      ولی خب این شخصیت ها از خشونت و شروریت بسیاری بر خوردار هستند
                      خب من سعی میکنم به مطالبی که از خشونت کمتری بر خوردار هستند
                      را مطالعه کنم و تماشا کنم
                      خب دیگر فکر نکنم تو این چیز ها مطالعه کنم اگر هم بکنم خیلی کم
                      این را گفتم و دوباره میگویم من واقا خیلی رو روانم حساسم 😅😅

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به A

                      آبان 7, 1399

                      خب به نظرم اگه رو روانش حساسه دیگه تحقیق نکنه😂😂😂😂
                      چون من گفته بودم و هشدار داده بودم که تحقیق نکنید برای خانم ها اینها عادی نیست
                      البته برای مام خوب نیست🤔🤔🤔
                      ولی دیگه معتادش شدیم😂😂😂
                      و بحثش برای من تفریحه😂🙄

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 7, 1399

                      👍👌😏

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 7, 1399

                      داداش چه عجب اومدی این همه مدت کجا بودی پس🤔🤔🤔😂😂😂😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 8, 1399

                      داشتم رو اعمال شما ها نظارت میکردم 😂
                      ولی جدی جدی بحث بیخودی میکردین 😐😐

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 8, 1399

                      حوصلم سر میره اخه میرم تو بحثایه الکی😐😂
                      ولی تو ام داشتی نظارت بیخودی میکردی😂😂😂

                      پاسخ

                    • A در پاسخ به abas

                      آبان 7, 1399

                      خب دوست عزیز تاثیرش روی مرد و زن چه تفاوتی داره؟ اگر برای خانم ها عادی نیست، پس برای آقایون هم عادی نیست. بله درسته این تماما صنعت سرگرمیه. پس اگر بر اساس حرف شما بخوام قضاوت کنیم، برای آقایون به همون اندازه ای غیر عادیه که برای خانم هاست.

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به A

                      آبان 7, 1399

                      خب🤔🤔
                      خانم ها تو هر نظری چه از نظر بدنی چه از نظر احساسی و روانی ضعیف تر از اقایونه
                      و رو خانم ها این جور چیزا خیلی اثر میذاره
                      منظورم از خیلی یعنی خیلییییییی ها!!!!
                      تفاوتش اینه
                      و از نظر من برایه خانم ها سرگرمی اینستاگرامه🤔🤔🙄🙄
                      نه این مطالب
                      خب خانم ها با چند چیز زنده میمونن
                      ۱ اب و غذا و اکسیژن
                      ۲ گوشی و شارژرش
                      ۳ اینستاگرام و سلفی
                      😐😐😐😐😐😐😐
                      ولی خب قصده توهین ندارم
                      البته بعضی اقایونم اینجورین ولی خانم ها بیشتر👌👌👌
                      بازم میگم قصده توهین نداشتم(و منظورم شما نبودید کلی گفتم)

                      پاسخ

                    • زهرا اکیما در پاسخ به abas

                      آبان 7, 1399

                      دوستان لازم دونستم تذکر بدم که دوباره بحث رو به سمتی بردین که ربطی به موضوع مقاله نداره. این چندتا کامنت تایید شدن اما لطفا رعایت کنید.
                      ممنونم ازتون.

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به زهرا اکیما

                      آبان 8, 1399

                      نه حالا من کاری به اینا ندارم در مورده این مقاله فکر نکنم بحثی مونده باشه🙄🙄
                      چون کلا داشتیم در مورده اینا بحث میکردیم
                      منم خواستم بیام تو این بحثا باشم
                      صد بار گفتم که بحث کردن خیلی حال میده با اینا بحث نکنم با کی بحث کنم🤔🤔

                      پاسخ

                    • Arian در پاسخ به abas

                      آبان 8, 1399

                      من موندم اینجا برای شما تلگرامه یا یه سایت برای گفتگو خب شمارشون رو بگیر برو تو واتساپ میتونی ایمیلشو از سایت بگیری

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Arian

                      آبان 8, 1399

                      شماره دادن،تبلیغ
                      و اینجور چیزا اگه تو نظراتت وجود داشته باشه نظراتت تایید نمیشم حالا خوبه رو همون جایی که داری نظرتو مینویسی نوشته

                      پاسخ

                    • Arian در پاسخ به abas

                      آبان 9, 1399

                      اکر میخوای پیگیرش باشی بهم بگو یه راهکار خفن برای گرفتن ایمیل از طریق پروشات بهت میگم مسئولان این سایت داشت یه سایت خفن برای مطالب سرگرم کننده درست کنن نه تلگرام من خودمم خیلی از خودم راضی نیستم که دارم دارم خارج از دارکساید و تانوس باهات بحس میکنم

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Arian

                      آبان 9, 1399

                      تو این مورد بحثی نمونده که بخوای بحث کنی!!
                      بحس نه بحث😐😐😐
                      به نظرم راضی نیستی
                      بحث نکن🙄

                      پاسخ

                    • Arian در پاسخ به abas

                      آبان 9, 1399

                      باشه ، بیخیال

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Arian

                      آبان 9, 1399

                      👍

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به Arian

                      آبان 8, 1399

                      خودشم تو دهنت داری میگی گفتگو😐😐😐
                      به نظرت این چیه؟؟؟

                      پاسخ

  7. abad

    مهر 30, 1399

    خب خیلیا گفتن که دارکساید نمیمیره و من میخوام خیال اونارو راحت کنم
    ۱ دارک ساید کلونه نمیمیره یه مثال بزنم بهتون(اگه یه رباتو نابود کنی دیگه نمیشه بازم ربات ساخت؟
    دارک سایدم همین جوریه هزاران دارک ساید وجود داره که چون دارکساید(دارک ساید اصلی)نمیتونه سیاره و با رشمناش بجنگه اونارو ساخته تا هم سیاره تصرف کنه هم با دشمناش بجنگه و هر هزار دارکساید تحت کنترل دارکسایده(دارک ساید اصلی)انگار داری پهپاد از راه دور رو کنترل و باهاش میجنگی به خاطره اونه که هر چقدر تانوس بشکن بزنه یا افراد دیگه بکشنش دوباره زنده میشه و معلوم نیست که فرم اصلی دارکساید کی از زندان(زندان پرزنس)فرار کنه یا ازاد بشه(احتمالا دارکساید اصلی اگه منتظر ازاد شدنه هیچ وقت ازاد نمیشه پس ناچاره که فرار کنه و زندان هم برایه اونجور شخصیت ها ساخته شده)و این تصمیم که ایا اارک ساید از اون زندان فرار میکنه یا نه مونده به خوده نویسنده

    پاسخ

  8. ABAS

    مهر 27, 1399

    اگه حساب کنیم دی سی هم از مارول تقلید کرده ولی من بیشتر از تانوس دارک سایدو دوست دارم ولی سنگ های ابدیت رو دست کم نگیرید اگه دارک ساید سریع تر از تانوسه و تا تانوس بیاد از سنگ ها استفاده کنه میکشتش؟؟
    خب این اشتباهه چون تانوس برایه استفاده از هر سنگ باید فقط انگشتشو خم کنه و اونجا از سنگ زمان استفاده میکنه و زمانو نگه میداره و اونجا دارک ساید کارش تمومه
    خب اگه میگید تله پورت میکنه به دنیای دیسی یعنی چجوری تو دنیای دیسی سنگ ها کار نمیکنه؟این اشتباهه فقط بشکن کار نمیکنه نه کارایی های سنگ
    پس اونجا تانوس درجا دارک سایدو تله پورت میکنه به دنیای مارول بعد فورا بشکن میزنه و اینم حساب کنید که تانوس نمیخواد سیاره تصرف کنه به خاطره اون تجهیزاتی نداره ولی دارک ساید چون فقط میخواد سیاره ها رو تصرف کنه تجهیزاتش بیشتر از تانوسه
    بعدشم دارک ساید اصلی رو مقایسه نکنید چون زندانیه و نمیتونه با تانوس مبارزه کنه پس اونو حساب نکنید
    تانوسم هیچ وقت نمیمیره 1معشوقش مرگه ۲سنگ داره و میتونه دوباره زنده بشه(البته همیشه زنده بشه توسط سنگ)
    و میگید که دارک ساید برایه تفریح سوپرمن هایه دنیا هایه دیگرو میکشه ولی کسی نمیدونه که قدرته اونا تا چه اندازه ای هستن و هرگز تانوس رو بدونه سنگ مقایسه نکنید چون تانوس هیچ وقت بدونه سنگ تو میدون جنگ نمیاد بعدشم تانوس میتونه حتی چند صد میلیارد سال بره عقب پس میتونه بره زمانی که دارک ساید بچه بوده و اونو بکشه اصلا دارک ساید تله پورت کنه دنیای دی سی وقتی که سنگ ها برایه استفاده کار میکنه(فقط بشکن کار نمیکنه توجه داشته باشید)میتونه حتی با تمامی ارتشه دارک ساید و خودش مقابله کنه زمانو نگه داره ارتششو تله پورت کنه بعد ارتشه تانوس تک تک ارتشه دارک سایدو بدونه حتی یک نفر مردن(از ارتش تانوس)نابود کنن پس کاملا توجه داشته باشید و من اگه کمی توجه کنید بدونه طرف حرف زدم چون تانوس با سنگ زمان قادرمطلق هست ولی بدونه سنگ ها شانسی مقابل دارک ساید نداره حتی تو صدم ثانیه نابود میشه

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ABAS

      مهر 29, 1399

      الکی واسه خودت ندوز و نباف!!!! سنگ های ابدیت توی دنیای دیسی فقط شیشتا سنگن!!!! همین!!!! و به درد لای جرز دیوار میخورن!!!

      پاسخ

      • abas در پاسخ به تحلیل گر

        مهر 30, 1399

        خب معلوم شد که تو یه ومیک خونه الکی هستی تو جهان تو فقط شیش تا سنگه کوچولو همون دارک سایدت توسط اون سنگا زندس یکیش نابودشه دارک ساید میشه جرک ساید برو تحقیق کن بعد بیا الکی حرف بزن دارک ساید اون سنکارو انداخت رفت چون اون سنگ ها فقط توسط شخصیت های مارول قابل استفادس و تو دنیای دی سی فقط بشکن اونجا کار نمیکنه نه کاراییا و وقتی که کارایی ها کار میکنه نیازی نیست بشکن بزنه اکر هم میخواد بشکن بزنه درجا تله پروت مارول بشکن تمام حداقل یه چند دهه تانوس راحت میشه ازش اگرم زنده بشه بازم همون تله پورت میکنه مارول بشکن تمام برو بزرگ شو بیا بعد بحث کن الکی واسه خودت بندو بسات جمع نکن

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به abas

          مهر 30, 1399

          تو که میگی قلب عالم مقابله دستکش ابدیت مثل موشه حرف بزرگتر از دهنت نزنی بهتره!!!!حرفات مرز های نوب بودن رو فرسنگ ها جابه‌جا کرده!!! کاسه کوزرو جمع کن بابا!!! پرزنس و دورمامو و گالاکتوس تو یه سطحن؟؟؟ هان؟؟؟

          پاسخ

          • abas در پاسخ به تحلیل گر

            مهر 30, 1399

            حرفو داری انعکاس میدی🤣🤣🤣پرزنس سطح قدرتش تو دی سی قوی تر از همس(تو دی سی)
            دومامو گالاگتوس تو مارول😐😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️اصلا نمیفهمی داری چی میگی من حرفایی که زدم با دلیل حرف زدم ولی تو عین بچه یه چیزی میگی کامنت میکنی🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️اونوقت ببین نوب کیه😂😂😂حرفایی که میزنی رو با دلیل بزن من نگفتم که توهین کن😐😐 خواهشا برایه جواب یکم ادب به خرج بده و حرفایی که میزنیو با دلیل هر جور حساب کنی تانوس(باسنگ)از گالاکتوس و دورمامو و دارک ساید قویه
            ۱دلیل برایه اینکه چرا از گالاگتوس قوی تره
            وقتی دارک ساید تونسته اونو شکست بده پس برایه تانوس مثله کشتنه مورچست
            ۲ دلیل اینکه چرا از دورمامو قوی تره
            به دلیل اینکه تو mcu دکتر استرنج توسط فقط یکی از سنگ ها اونم سنگ زمان تونست به راحتی و بدونه اینکه عرق کنه شکستش داده(دورمامو هم سطح گالاگتوس یا شایدم قوی تر)
            ۳دلیل اینکه از دارک ساید قوی تره
            جوری که دکتر استرنج تونست دورمامورو شکست بده تانوسم میتونه به اون روش دارک سایدو شکست بده حتی تانوسو بکشه یا اصلا هر کاری کنه(تو دکتر استرنج دیدید که چجوری و به چه روش هایی میکشتتش اما دوباره بر میگشت(البته اگه از نوب بودنت خسته شده باشی و وقت کنی فیلمرو ببینی) مهم تر از همه سنگ واقعیتو داره میتونه واقعیتو تغیر بده و دارک سایدو از جهان هستی محو کنه
            و بدون که انرژی که از سنگ قدرت خارج میشه۱۰برابر امگاست سنگ روح که دیگه هیچی میتونه دارک سایدو تحت کنترل خودش قرار بده اینم از دلیل ها ببینیم تو چه دلیل هایی برایه ثابت کردن حرفات داری(البته به غیر از توهینات)

            پاسخ

            • عاقل در پاسخ به abas

              مهر 30, 1399

              سطح قدرت پرزنس تو دیسی بصورت رسمی از همه برتری داره ، ولی مانیتور مایند د اوروید و رایتر از پرزنس مشخصا قویترن و در اصل خالق پرزنسن .
              رایتر ک تو کمیک مولتیورسیتی حضور داشت و خود نویسنده ست و خودتم فک کنم قبول داری ک قویترین کرکتر کامیک هس .
              مانیتور مایند هم ک همون مانیتور ذهن هس خود کامیکه و ایده ها و داستان های نویسنده هاست .
              البته شاید خودت میدونستی ولی کلا گفتم اگه یه وخ اطلاعی نداشتی بت بگم .

              پاسخ

              • abas در پاسخ به عاقل

                مهر 30, 1399

                بله قویترینه ولی من چیزی نگفتم بله قبول دارم که پرزنس بسیار قدرتمند تره به طوری که دارکسایدو(اصلی)زندانی کرده ولی من گفتم که تانوس(با سنگ)باید با امثال اونا مقایسه بشه ولی هرگز قدرتمند تر از اونا نیست
                ممنون بابت اطلاع رسونیت😊😊😊

                پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به abas

              مهر 30, 1399

              وای وای وای میبینم که بدجور زدی جاده خاکی!!!!گالاکتوس قویترین شخصیت مارول!!؟؟ !؟!! خدایا منو از دست این نجات بده!!!! والای همگان یا فالکرام یا پروتژ یا دادگاه زندگی یا.. چقندرن که گالاکتوس سیاره خوار بیاد بشه اول؟!؟!؟!

              پاسخ

              • abas در پاسخ به تحلیل گر

                مهر 30, 1399

                دیگه نمیتونم خودمو نگه دارم😂😂😂😂😂منmcuگفتم نه کمیک🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂
                تو دیگه واقا زدی پیچ اشتباه😂😂🤣🤣🤣بابا گالاگتوس غداش سیاره والای همگان و فالکرامه(غذاششششششششششش)اون نباشه دنیای مارول بهم میخوره و نابود میشه !!!
                خدایا منو از دست اینا نجات بده
                خودت داری میگی سیاره خوار
                لطفا تو نظره بعدی قدرت همه اون شخصیتارو بگو تا بفهمیم کدوم قویه من اینجا وقت ندارم قدرتاشونو بگم
                اگه بشینم قدرت گالاکتوسو بگم تا صبح باید بشینم فقط بنویسم تو کمیک ها وقتی اسمه گالاکتوسو میشنون همه میترسن
                دیگه من به تو چی بگم اخه
                داداشه من برادر من عزیزه من حقیقت تلخه؟؟درست
                تو برو تو دنیای خودت باش که هم دارک سایدتت قوی باشه هم والای همگانو فالکرام برو برو وارد دنیای خودت شو ولی تو دنیای همه باید باور کنی که اینها قوین برو تو هر سایتی که دوست داری بخون ببین کدوم بالاتر از کدومه؟؟
                هه
                ولی نظره تو هم برام قابله احترام و محترمه
                به هر حال این خب بحثه نه دعوا
                ادم با این بحثا روزشو میگذرونه و سرگرم میشه منم این حرفارو که میزنم قصد توهین ندارم فقط اصتلاحه امید وارم منظورمو فهمیده باشی

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به abas

                  آبان 1, 1399

                  برو ببین تو کدوم سایت گالاکتوسو از والای همگان قویتر میدونن!!! قدرت های والای همگان میخوای؟؟ باشه بهت میگم:کاملا کاملا قادر مطلق!!!! آخه تو داری خالق دنیای مارول با گالاکتوس سیاره خوار مقایسه میکنی؟!؟!؟!

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    آبان 1, 1399

                    خالق دنیای مارول بله درسته ولی خالق گالاگتوسو و دیگر قهرمانا نیست که هر کسی که خالق چیزی باشه قوی تره؟؟
                    گالاگتوس با یه مشت خدای مارولو میده هوا
                    خب تو دهنت دتری میگی سیاره خوار
                    یعنی غذاش سیارست سیاره ها برایه گالاگتوس مثله یه غذاست دیگه چی میگی؟؟؟
                    قدرت گالاگتوس:قادر مطلق،حاضرمطلق،دانای مطلق
                    در واقع گالاگتوسم یه خالق کنندست اون موج سوارو در واقع افرید یعنی قدرتایی داده که موج سوار یه فرد خداگونه شده ولی قبل از اون هیچی نبوده موج سوار نقره ای به تنهایی میتونه زمینو نابود کنه
                    به این خدا میگن
                    فقط و فقط گالاگتوس این کارو با موج سوار کرده
                    حتی گالاگتوس یه دنیایی رو ساخته به نام تا۲ که از خورسیدم بزرگ تره دیگه چی میگی؟؟؟اگه یه کمیک خونه واقعی باشی باید اینو بدونی!!!
                    دیگه من نمیدونم داری یه خالق ابر شرورو و قهرمان و البته خالق یه دنیایی که از خورشیدم بزرگ تره …میای با خالق دنیای مارول(خالق ابرشرور و قهرمانا نیست فقط اولین کس بوده که تو مارول خلق شده و به همین دلیل اونو خواستن قادرمطلق کنن خالقاش)
                    دیگه به این خوبی دلیل به این مفهومی دلیل
                    با اون اوباهت و هیکلش به این کوچیکی که شاید یه زره از انسان ها بزرگ تر باشه رو با یه انگشت نابودش میکنه ولی نویسنده ها اینو نمیخوان
                    هه خیلی خنده داره که کسی رو که به عنوان اولین کس تو مارول خلق شدرو خدا کنن که البته به هر کسی که قادرمطلق باشه خدا نمیگن
                    کسی که خالق موجود و دنیا باشه(مثله به وجود اوردن سیاره و جهان)خدا میگن که گالاگتوس همه اون ویژگی هارو عملی کرده و داره

                    پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      عزیزم خیلی داری اشتباه میزنی اولن که درجات مختلفی از قادر مطلق یا omnipotent وجود داره که والای همگان از همه بالاتره ، بعدشم باهوش جان وقتی ما مقایسه میکنیم باید سلسله مراتب بذاریم ، والای همگان کسیه که اگر نبود گالاکتوس هم به وجود نمی اومد ، اون از چیزایی به وجود اونده که والای همگان ساخته معلومه که ضعیف
                      تره ، والای همگان عملا چیزیه که تو دنیای ما بهش میگن خدا ، مثل این میمونه که بگی بمب اتمی که آدما بسازن از خدا قوی تره

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آبان 1, 1399

                      بله اگه خدا قتبل دید بود با حتی اصلا بمب بالستیک میشه نابودش کرد و نابودیه خدا هیچ اثری رو جهان نداره
                      میشه این حرفی که زدی رو تو کدوم کمیکی نوشته شده تو کدوم سایتی که خالق گالاگتوسه و اگه اون نبود گالاگتوس به وجود نمیومد میشه بگی تو کدوم سایتی؟؟؟
                      ولی خب به هر حال یه زره ضعیف تر از والای همگانه یا اصلا برابر
                      دیگه دلیل به این خوبی نمیتونم برات بگم

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 2, 1399

                      مسخره ترین حرفیه که تو عمرم شنیدم ، داریم راجع به موجودی فرای مرز های دنیا حرف میزنیم ، وقتی میگیم قادر مطلق یعنی در یک آن میتونه هر کاری بکنه و دنیا به اون وابسته است گرچه در باره والای همگان یه مقدار قضیه متفاوته

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آبان 1, 1399

                      یعنی چی به وجود نمیومد؟؟؟
                      برادر من والای همگان اولین خلق شده تو دنیای ماروله به همین دلیل خالقان والای همگان خواستن تا اون خدایه مارول باشه چون اولین کسیه که تو دنیای مارول خلق شده اگه اون نبود به جاش یکی دیگه میومد یا اصلا الان اگه نابود بشه هیچ اثری تو دنیای مارول به رعم نمیخوره من دیگه این انتظارو نداشتم که اینو بگی
                      نمیدونم اینو میدونستی یا نه ولی اگه نمیدونی میتونی بری به نظرات دیگم نگاه کنی که طبق سایت اصلی و معتبرmarvel_studyیا همون استودیو مارول گفتم که اون سایت ماروله که من خیلی وقت پیش خوندم ولی الان دیگه نمیدونم چیشده یا تحریم شده یا بسته شده برای ایران(منظور از تحریم یعنی مسدود شده)

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      گالاگتوس تو می تونه دادگاه زندگی رو بزنه؟ اگه به نظر تو می تونه تا ته توی باقالی هایی😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به امیررضا

                      آبان 1, 1399

                      ۱ همون تانوس اون دادگاه زندگیتو شکست داده اینو همه میدونن از هر کی سوال میخوای بکنی بکن دیگه حالا واسه گالاگتوس سهله از اون دادگاه زندگیت ۱۰بیاری جلویه گالاگتوس همرو میده هوا چرا؟؟؟چون تانوس دادگاه زندگیرو منفجر کرده
                      این نظرت واقا تعصبی بود و بدون دلیل دلیلی برایه اثبات سوالات ندادی
                      کانلا بی معنی و تعصبی

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به امیررضا

                      آبان 2, 1399

                      داداش گالاگتوس که سهله اونو نمیگم ولی تانوس اونو جوری شکستش داد که برایه هفت جدو ابادش بسشه
                      تو سایتای جدید تانوس تو مقام ۵نفره اول اومده
                      البنه با سنگ اگه قلب عالمو هنوزم داشت میتونست رتبه۲ هم کسب کنه ولی از دستش داد خب دستکش بینهایت رو داره فعلا که۵نفره ولی به مرور زمان رتبه های بالاتری رو کسب میکنه دیگه گالاگتوس سهله البته تانوس با دستکش بینهایت میتونه گالاگتوسو شکست بده و البته هر چی ویلن و قهرنان هستو شکست بده چرا؟؟؟چون عنصر قهرمان ها و ولین های مارول سنگ های ابدیته پس با بشکن نصفشون میره و با دوتا بشکن همشون به راحتی تو ۲ ثانیه نابود میشن فقط میمونه والای همگان که تانوس نمیتونه اونو با بشکن نابود کنه چون عنصرش از سنگا نیست ولی میتونه شکستش بده
                      (مثل ابابیل و خدایه خودمون)یا مساوی تموم میشه یا یکی میبره
                      خب اسمه ابابیل اومد
                      ابابیل یکی از خدا تو دنیای واقعمونه که مثله خدای خودمونه خب شاید اینو هیچکس نمیدونست یا اصلا اسمه ابتبیلو نمیشناختن
                      اون دادگاه زندگیم مثله همین دادگاه زندگی همون شیطانه گالاگتوس ابابیل ببین این کجا اون کجا
                      قدرت های ابابیل:قدرتی هم اندازه خدا و فراتر از اون که در دین اسلام پنهان بوده و به تازگی تو انجیل شیطان به دنیا معرفی شد که همه معتقد بودن فقط خدا یدونست
                      ولی شیطان تو انجیله خودش گفته که خدایه یکتایه شما توسط خدایان دیگری افریده شده
                      و گفته که منظور از خدای یکتا و بی شرسک یعنی خداوند این حهانی رو که افریده فقط توسط خودش افریده شده نه اینکه به جز اون خدایی وجود نداره البته تو کتاب خودش اینجوری گفته نشده ولی تو انجیل شیطان اینجوری توضیح داده شده
                      ابابیل هم مثله خدا صاحب جهانی مانند این جهانه که خدا اونو پنهان کرد تا خودش رو بالا تر از همه بشناسونه به خالقانش
                      برید انجیل شیطلنو اگه عدبس و انگیلیسی بلدید بخونید جالبه احتمالا حقیقتو میگه چون اون یکی از بهترین فرشته های خدا بوده و صد در صد از راز های خدا با خبره

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 2, 1399

                      عزیزم لطف کن از این کامنت های وحشتناک خرافی که توسط یه سری فرقه های عجیب غریب مذهبی با باور چرت و جادو جنبل ساخته شده نذار کلا ذهنتو دادی دست این چیزا ، حداقل یه لطفی به ما بکن از این کامنتا نذار یهو میان به وبسایت گیر میدن میبندنش به جرم نشر اکاذیب و این چرندیات ، در ضمن تا جایی که من میدونم مسلمونا میگفتن ابلیس جن بوده نه فرشته . این قصه ها رو هم برو جای دیگه تعریف کن اینجا داریم راجع به چیز های دیگه حرف میزنیم ، برا تبلیغ این به اصطلاح cult های شیطان پرستی ساخته نش ه برو یه جا دیگه فرقتو تبلیغ کن

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به M

                      آبان 2, 1399

                      دقیقاً باهات موافقم .
                      ولی من مسلمان هستم و عقیده ات برام قابل احترامه و به من مربوط نمیشه .
                      البته با اینکه بدجور متعصب دینی هستم 😂😐
                      یه سری شطحیات به خورد بقیه میدن .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آبان 2, 1399

                      ۱ فقط یه مثال بود
                      ۲ با تو حرف نمیزدم
                      ۳ ایا بر ملا کردنه حقیقت جرمه؟؟؟
                      ۴ جن نبوده فرشته بوده برات متاسفم که این چیزارو نمیدونی
                      ۵ تمام دنیا انجیل شیطانو میشناسن ولی سراغش نمیرن چون فکر میکنن باعث میشه شیطان پرست بشن
                      ۶ نه این مذهبه نه جادو این چیزارو از کجات در اوردی؟؟؟
                      ۷ اینم بگو که کدوم مسلمونی گفته جنه هااا؟؟؟
                      ۸ ولی به هر حال وارد این مسئله ها نریم چون داریم در مورده چیزه دیگه بحث میکنیم
                      ۹ فکر کنم اصلا تو نمیدونی شیطان چیه اگه میدونستی در مورده این چیزا میدونستی
                      ۱۰ دیگه اره دیگه تو گوشت انقدر این چیزارو پر کردن که حتی اسمشم میاد نفرت پیدا میکنی
                      ۱۱ این داستان نیست شیطان(ابلیس)بهترین فرشته خدا بود و هست چون هیچ فرشته ای به اون اندازه خدا رو عبادت نکرده اینارو نمیدونستی بدون
                      اینا داستان نیست حقیقته😐😐🤦‍♂️

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 2, 1399

                      🤦‍♂️😓ببین من خیلی تو فاز این جور چیزای مذهبی نیستم ولی همه میدونن جن بوده جنابعالی زیر سنگ زندگی میکردی ، در جواب نکته سوم هرکی میتونه هر اراجیفی ببافه بگه حقیقته ، من بیشتر رو چیزایی تمرکز دارم که پایه علمی داره ولی خب قبول کردن چیزایی که به طور عادی تو دین گفته میشه برام خیلی خیلی باور پذیر تره تا این قصه ها و ابابیلو اینجور چیزا که یه سری فرقه عجیب غریب مذهبی از خودشون در میارن تا یه مشت بدبخت بیچاره رو درگیر کنن متاسفانه شما هم به دامشون افتادی ، باشه کل جهان وایسادن که شیطان که تو دینشون قسم خورده منحرفشون کنه بیاد واسشون افشا گری کنه فرقه شما هم لابد پیامبرشن همه هم میترسن شیطان پرست شن ، کلا به نظرم از چیزای فانتزی دور شو واست خوب نیست یه موقع فرقه ارباب حلقه ها میزنن میری زیر دست لرد سائرون کار میکنی😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 2, 1399

                      این قصه ها ی ابابیلو‌ انجیل شیطانو …. برو واسه بچه ها بخون حالا از هر کتاب داستانی که در آوردی

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به M

                      آبان 3, 1399

                      اولاً درسته به من مربوط نمیشه ولی شما حق نداری به عقاید دیگران توهین کنی حتی اگر مسخره باشه .
                      دوماً اینکه گفتید مال بچه هاست دارید بدجور بدون تحقیق اشتباه میکنید الان حدود فقط ۲ میلیارد جهان مسلمان هستن و شما نمیتونی خودتو اعلم تر از اون ۲ میلیارد بدونی بگی این دین مسخره ست .
                      سوماً شما از یه چیز دیگه عصبانی بودی اومدی سر چیز دیگری خودتونو تخلیه کردی .
                      چهارماً تا اونجایی که من خبر دارم تو سایت های رسمی کسی حق بی احترامی به دین رو نداره .
                      بخاطر بازدید سایت ها میگم

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به عاقل

                      آبان 3, 1399

                      اولا بنده به هیچ وجه به دین توهین نکردم خودم چند تا از دوستام به شدت مذهبین ، بعدشم درسته گفتم تو فاز اینجور چیزا نیستم ولی حداقل تو همین کشور درس خوندم با یه سری از باور های اسلامی آشناییت دارم و میدونم اینا جز‌شون نیست ، مگه اینکه شما هم معتقد به انجیل شیطانو اینکه خداتون رو چند تا موجود دیگه آفریدن باشن ، به هر حال ایشون کامنتشون حاوی یه نوع تبلیغ بود منم وظیفه خودم دیدم جلوی بسته شدن سایت به علت نشر اکاذیب رو بگیرم

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به M

                      آبان 3, 1399

                      بله من خودم ادم نسبتاً مذهبی هستم .
                      نه من اصلاً این چرت و پرت هایی که بگین شیطان خدا رو افریده و این ابابیل و اراجیف ارزشی قائل نیستم .
                      حالا خوبه نویسنده اون کتاب خودش حکم ارتداد داره توسط خیلی از علماب خودمون .
                      همون سلمان رشدی دیگه :/
                      این اقا عباسم دقیقاً رفته سراغ اون جفنگیات

                      پاسخ

                    • عباس در پاسخ به عاقل

                      آبان 4, 1399

                      کاربران عزیز دقت کنید که برای حفظ آرامش سایت منبعد هیچ کامنتی خارج از موضوع این مقاله تایید و منتشر نخواهد شد،
                      با تشکر از شما بابت رعایت قوانین سایت

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به عباس

                      آبان 4, 1399

                      صحیح

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 3, 1399

                      یه لطفی هم بکن لحنت رو درست کن خوب نیست انقدر آدم خودشو بگیره

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آبان 4, 1399

                      ببخشیدا ولی کجای نظرم با چه لحنی بود؟

                      پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    آبان 1, 1399

                    چون والای همگان ابر شرور نیست سره اون اونو هرگز با ابر شرورا مقایسه نمیکنن ولی بعضی سایتا کردن و به طور کلی نگاه نکردن فکر کردن چون اولین شخصیتیه که تو مارول خلق شده از همه قوی تره داداش همون تانوس(با سنگ)والای همگانه تورو میده هوا تانوس تمام قدرتارو داره هرچی که هست
                    با سنگ حقیقت میتونه اراده کنه که والای همگان اصلا تو جهان هستی نباشه 😂😂😂😂😂حتی اونو اصلا با تانوس(با سنگ)نمیشه مقایسه کرد
                    قدرت تانوس:قادرمطلق(توسط سنگ ها)حاضرمطلق(توسط سنگ ها)دانای مطلق که بدونه سنگم دانای مطلق بود(ولی با سنگ روح بیشتر شده)شده فوق دانای مطلق😂😂
                    دیگه از این بیشتر چی میخوای هاااا!!!!؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    پاسخ

                    • دکتر منهتن در پاسخ به abas

                      دی 25, 1399

                      تانوس با شش سنگ بند انگشت پرزنس هم نخواهد بود و سنگا تو دیسی کار نمیکنن

                      پاسخ

          • Sam_supergamer در پاسخ به تحلیل گر

            آبان 1, 1399

            این یکی رو کاملا موافقم
            سنگ های ابدیت و دستکش بینهایت از قوی ترین سلاح های کمیک(اشتباه نمیبینید ) هستش

            پاسخ

            • abas در پاسخ به Sam_supergamer

              آبان 1, 1399

              داداش نفهمیدم چی گفتی میشه دوباره بگی؟

              پاسخ

  9. امیر

    مهر 15, 1399

    آقا شما میگین دارک ساید قوی ترازتانوسه منم قبول دارم من یه جا خوندم دارک ساید هیچوقت نمیمیره بمیره هم فورا زنده میشه یعنی تانوس حتی باشش سنگ ابدیت هم بشکن بزنه دارک ساید نمیمیره

    پاسخ

    • abas در پاسخ به امیر

      مهر 27, 1399

      داداشه من منم معتقدم که دارک ساید قوی تر از تانوس(بدونه سنگه)ولی با سنگ خیر مسئله فرق میکنه چرا؟دلایلشم بالا گفتم تانوس با سنگ ها قادر مطلق هست ولی دارک ساید کلون نه…….خب عزیز من تانوس هم با سنگ میتونه تا ابد زنده بشه چرا؟اون بالا گفتم و الان هم میگم…..۱ معشوقه تانوس مرگه….۲ توسط سنگ میتونه تا ابد زنده بمونه و نمیره حتی اگه بمیره زنده میشه(خیلی توجه کن که تانوس رو با سنگ داری مقایسه میکنی یا بدونه سنگ)من با سنگ مقایسه کردم(ولی گفته باشم من هرگز طرف داره تانوس نبودم و نیستم)من این حرفارو زدم چون در مورده تانوس خیلی کمیک خوندم

      پاسخ

      • arian در پاسخ به abas

        مهر 28, 1399

        ببین عباس تو داری درست میگی اما از نظر من مهم ترین چیزی که قبل از هر چیز باید از آن استفاده کرد هوشه.
        در اول فیلم اونجرز اینفینیتی وار تانوس وقتی لوکی بهش گفت که تا ابد بهش خدمت میکنه کلک لوکی رو فهمید و همش بخاطر استفاده از کلمه ابدی بودش.
        حالا من نمیدونم منظورش خودش بود یا لوکی اما اگر منظورش خودش بود پس…

        پاسخ

        • abas در پاسخ به arian

          مهر 30, 1399

          دمت گرم داداش ناز نوشته هات
          البته از نظر من هوش قدرتمند تر از سنگ های ابدیته خب تانوسم یکی از باهوش ترین موجود جهان هست جزو ۱۰نفر اوله خب تانوس با هوش فنون زکاوتش تونست اون سنگ هارو بدست بیاره نه قدرت تانوس قبل از جنگ در مورده اون فردی که میخواد بجنگه اول نقشه و تحقیق میکنه بعد وارد میدان میشه

          پاسخ

  10. arian

    مهر 9, 1399

    چند وقت پیش بحث در این سایت سر این بود که سن تانوس بیشتره یا دارک ساید خوب راستش تانوس در یکی از 60 قمر مشتری یعنی تایتان زندگی میکرد خوب بذارید بایک مثال توضیح بدم ماه در هر شبانه روز یک دور به دور زمین میچرخد و این یعنی هر یک روز ما برای کسانی که در ماه زندگی میکنند یکسال حساب میشه و این یعنی هر سال ما برای ساکنان ماه 365 سال حساب میشه😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆خب در مشتری وتایتان هم همینطوره یعنی اگر هر روز ساکنین مشتری به اندازه ی 200روز ما باشدیعنی هر سال ساکنین تایتان به اندازهی یک سال زمینی ها هم نمیشه و چون مشتری فاصله ی بیشتری با خورشید داره باز هم همان نسبت 365به 1 یا شاید xبالاتر از 365 به 1 میرسیم 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 و این یعنی ساکنان تایتان به اندازه ی یک روز مشتری یک سال رو رد میکنند 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂(وای خدایا مردم از خنده) اگر گذاشتم یک شب راحت و بی دردسر بخاطر زیاد فکر کردن و گیج شدن و اینکه چرا این یه جک خنده داره بخوابید اسمم رو عوض میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 فکر کنم کامنت قبلیم نیومد به خاطر همین این متن رو دوباره نوشتم و اشتباهاتش رو درست کردم (وای خدایا…..)😂😂😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

  11. امیرسام

    مهر 3, 1399

    طبق ان چیزی که همیشه گفتم میگم و خواهم گفت لیگ عدالت بهتر از اونجرزه

    پاسخ

    • دی سی فن در پاسخ به امیرسام

      مهر 5, 1399

      قبول دارم اونجرز یه تقلید ناقص از لیگ عدالت هست

      پاسخ

  12. ‌سعید

    شهریور 26, 1399

    ببنید اینها هر کدوم در دو دنیای متفاوت قدرتمند و جزعه خدایانند حتی تانوس رو هم باید جزعه خدایان حساب کرد چون با اون دستکش یک قادره مطلق حساب میشه اولا ایراد این متن اینجا بود که کاملا مشخصه طرف گیری میکنین چون طرف داره دیسی هستین هیچکسی نمیتونه بگه که صد درصد کی میبره درضمن وقتی این همه از دارکساید طرف داری میکنین حتی داخله کمیک ها نوشته ریون دختره هتریگان اونو شکست داده👌 پس هر دوعه این ها قابله شکست دادن هستند به نظره من بجای طرفگیری کردن از روی تعصب باید منتظر بمونیم که از این نبرد حداقل یک فیلم درست کنن چون از نظره منطقی هر دوی این ها فوق‌العاده قدرتمند هستند به نظره من اگه مبارزه ای رخ بده هر دوشون بع شدت زخمی میشن و کسی شکست نمیخوره در ضمن یک چیزی هم بگم در مورده دستکش ابدیته تانوس حتی اگه بگیم با دستکش نتونه دارکساید رو بکشه حتی اگه سنگه قدرت هم نتونه جلوی دارک ساید دووم بیاره حتی اگه با سنگ های دیگ نتونه اونو شکست بده اولا با سنگه مکان میتونه از اونجا بره پس یعنی این که هیچ وقت نمیمیره درضمن میتونه دارکساید رو به مکان هایی از عالم بفرسته که هیج وقت راه برگشت نداشته باشه این هم بکنار در نظر داشته باشین که سنگه زمان رو هم داره پس میتونه به گذشته برگرده و هم اشتباهاتش رو در نبرد درست کنه و هم میتونه به زمان هایی برگرده که دارکساید هم ضعیف تر باشه و هم به فکرش هم نرسه که تانوس میخاد اونو بکشه از همه این ها هم که بگذریم واقعیت رو میتونه عوض کنه یعنی حتی اگه شکست بخوره میتونه واقعیت رو به نفع خودش تغییر بدع حتی با سنگه روح میتونه دارکساید رو از عالمه هستی حذف کنه👌

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ‌سعید

      شهریور 26, 1399

      سلام شما خودت میدونی تریگون چقدر قویه؟؟؟ اون به راحتی می تواند دارک‌سایدر را شکست دهد!!! دخترش هم خیلی قوی است!!! بعدشم سرعت تانوس خیلی از دارکساید کمتره!!! یعنی تا بیاد از سنگها استفاده کند به دنیای دیسی تله پورت شده است!!! اون وقتی دیگه سنگها کار نمیکنند تو دنیای دی سی و دارک ساید کار تانوس را تمام می‌کند!!! علاوه بر این قدرت های دارک ساید را ببین تا بفهمی که قدرت تله پورت کردن خودش یا اشخاص دیگر را دارد!!! البته خوب تانوس با سنی واقعیت یا سنگ روح می تواند دارک ساید را شکست دهد اما تا آن موقع دارک ساید او را تله پورت کرده است به دنیای دی سی !!! میتونی بری کراس آور های مارول و دی سی را ببینی اما خوب انها تعصب در شان به کار رفته!!!! مثلاً استورم واندر وومن را زده است!!! یا سوپرمن به راحتی تور را زده است!!!

      پاسخ

      • دی سی فن در پاسخ به تحلیل گر

        مهر 5, 1399

        ترایگان اگر بخواد با دارکساید مقایسه بشه باید با دارکساید اصلی قیاس بهش که دارکساید اصلی با کمتر از تفکر تریگان رو محو میکنه

        پاسخ

      • abas در پاسخ به تحلیل گر

        مهر 29, 1399

        خب در ظاهر که کند به نظر میاد ولی در مقابل افراد سرعتی واکنش هایی انجام میده که حتی فرد غافلگیر میشه اون حتی تونسته موج سوار نقره ای رو با سرعتش که با سرعت نور برابری میکنه شکست داده

        تانوس رو باید(با سنگ)با پرزنس و دورمامو گالاکتوس مقایسه کنید چون تانوس با سنگ ها قادر مطلق است در مورد شخصیتی که خیلیییییییییی دوسش دارم یعنی دارک ساید خیلی بی انصافی کردن حداقل باید به اونم تو دنیای دی سی یه همچین سنگ هایی در اختیارش میزاشتن ولی نمیدونم به چه دلیل قدرتش رو بیشتر از چیزی که لایقش هست ندادن به هر حال ما دی سی فن ها منتظر بیشتر شدن قدرت دارک ساید هستیم
        در ضمن من نمیدونم چرا تانوس رو تو بازی فورت نایت قرار دادن ولی دارک ساید رو خیر اینم یه بی انصافیه در کل به شخصیت های ما خیلی بی انصافی کردن

        عباس اقا از شخصیت دارک ساید مقاله بیشتری منتشر کنیم در ضمن سایت شما بهترین سایته ولی در این مقاله یه زره یه طرفه مقایسه کردید امید وارم تو مقاله های اینده این مشکل بر طرف بشه ولی به هر حال بهترین سایته به امید بهتر شدن😉😉😉

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به abas

          مهر 29, 1399

          خب سرعت دارکساید به هر حال بیشتره!!!!! حالا از همه ی اینا گذشته چرا پرزنسو با گالاکتوس تو یه مثال قرار دادی؟؟؟ لوسیفر پسر پرزنس با دو حرکت میتونه اسپکتر( همتای دادگاه زندگی در دنیای مارول)رو شکست بده!!!!! و اسپکتر خییییلی از گالاکتوس قویتره!!!! تانوس با دستکش هم حریفی جلو لوسیفر به حساب نمیاد!!! حالا با قلب عالم میگفتی یه چیزی!!!!

          پاسخ

          • abas در پاسخ به تحلیل گر

            مهر 30, 1399

            ۱ من نگفتم که تانوس سرعتش بیشتر از دارک ساید منم قبول دارم که سرعتش بیشتره ۲ مثال نبود واقعیت بود تانوس(با سنگ)رو باید با امثال اونا مقایسه کنن ۳ تو در مورد دست کش بینهایت و سنگ های بینهایت یکم کمیک و تحقیق کن تا بدونی چیه ۳قلب عالم مقابل دستکش بینهایت چیزی نیست انگار داری فیلو با موش مقایسه میکنی لطفا رو حرفا دقت کن😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️

            پاسخ

            • عاقل در پاسخ به abas

              مهر 30, 1399

              کاملاً بات موافقم .
              برو ببین تو مقاله ققنوس علیه ثانوس چی گفته ، گفته فرانکلین ریچاردز از ثانوس با دستکش بینهایت قویتره 😐😐😂😂
              ولی قلب عالم از دستکش قویتره داش 😐
              خواستم فقط اطلاع رسانی کنم .

              پاسخ

              • abas در پاسخ به عاقل

                مهر 30, 1399

                ولی انگار شما دستکش بینهایتو دسته کم گرفتید الان عالم توسط اون سنگا پارجا مونده داداش من
                یه کم فکر کن یا تحقیق کن بدونی ممنون که اطلاع رسانی کردی😊😊ولی اطلاعی که دادی اشتباه بود و در ضمن اینو گفتم چون از قلب عالم زیاد تعریف نشده و دیده نشده
                ولی بازم ممنون❤❤❤

                پاسخ

                • عاقل در پاسخ به abas

                  مهر 30, 1399

                  من دستکش بینهایت رو دست کم گرفتم ؟!؟ 😐
                  همچین چیزی یادم نمیاد .
                  اتفاقا از دستکش هم دفاع کردم تو مقاله ققنوس vs ثانوس .

                  جناب قبول دارم دستکش دومین سلاح قدرتمند مارول هس ولی دیگه اینکه از قلب عالم قویتر بدونیمش تعصبی میشه موضوع .
                  چون قلب عالم توسط شخص وان اباو ال ساخته شده و برای تعادل تو مولتیورس .
                  من خیلی زیاد تحقیق کردم و تا حد کافی هم کامیک خوندم .
                  ضمن این ک تعریف نشده باشه یعنی ضعیفتره ؟!؟
                  چون دستکش سلاح معروف تری هس و تمرکز رو اون هس و معروفتره یعنی از همه قویتره ؟؟
                  الان چیزی ک شما گفتی مث اینه ک بگیم دستکش چون تاحالا یه تفنگ عادی رو نشکسته پس ازش قویتر نی و استدلال شما رو میشه راحت نقض کرد .

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به عاقل

                    مهر 30, 1399

                    بله داداش معتقدم که قلب عالم قدرتمندتر از دستکشه ولی این برادر تحلیلگرمون داشت زیادی تعصبی نظر میداد منم خواستم با زبونه خودش بهش نظر بدم(برای درمان کردن دیوانه باید کاره خودش را روش انجام دهی)البته دیوانه برادر تحلیل گرمون نیست فقط یه مثال بود ولی خب به هر حال این دو تا سلاح مقتبله هم استفاده نشده که بفهمیم کدوم قوی تره ۱ چون قهرمان و ابر شرور های زیادی توسط این سنگ نابود شدن قدرت دستکشو میفهمونه ۲ من نگفتم که معروفه گفتم کارایی و قدرتشو بیشتر توmcuوcbrنشون دادن و مردم بیشتر روی دستکش بینهایت زوم و تمرکز کردن و ازشون کاراییاشو بپرسی بهت میگن ولی بعضیا که تازه کمیک خونن نمیدونن قلب عالم چیه ولی میدونن که دستکش بینهایت چیه
                    خب صد در صد بیشتر نگاها رو دستکش بینهایت و همین اتفاق باعث میشه که به مرور زمان نویسنده ها قدرت قلب عالم رو کمتر یا شاید به احتمال کم حذفش کنن

                    پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      مهر 30, 1399

                      خب شما داشتی mcu رو میگفتین پس من صحبتی نمیکنم .
                      کلا تو mcu ثانوس با با دستکش اینفینیتی رو خیلی و بینهایت ضعیف نشون دادن .
                      فقط اونجا کم مونده بود کپ مارول بخاطر زن پرستی های روسو بشه وان اباو ال mcu 😐😂
                      در مورد cbr هم بگم اصن سایت معتبری قبولش ندارم اکثر مقاله هایشم با هم در تناقضن ‌. دلیلشم مشخصه مدیریت ندارن هر نویسنده سایت میاد یه مقاله طبق نظر شخصی و سلیقه اش مینوسه و همین
                      حالا نه اینکه همش بدرد نخوره ولی من همین سایت های ایرانی رو معتبر تر از cbr میدونم .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 1, 1399

                      🤣🤣🤣🤣اره والا الان دیگه زنام ریختن توmcمارول دیگه معلوم نیست در اینده فیلما چجوری به نمایش در میان نزدیک۱۰تا زن تو اتقام جویان خلق شد که هر کدوم باور کن از ثور قوی ترن(البته مثال زدم)بخدا انتقام جویانو باید عوض کنن بزارن مرد جویان که زنا برن دنبال قهرمانای مرد😂😂😂😂
                      خوب در مورد تانوس و دستکش بینهایت که دیگه واقعا توmcuخیلییییییی ضعیف تر ازcbrنشون دادن خب بی انصافیه این
                      خب من تو کمیکی خوندم نوشته تانوس خالق گالاگتوس توmcuعه
                      که باعث شده کالاگتوس وارد دنیای سینمایی مارول بشه خدا کنه که وارد بشه
                      ولی من بی صبرانه منتظرeternalsهستم که نویسنده فیلم گفته احتمال حصور تانوس با دستکش بینهایت بسیار زیاده چون نژاد اون دارن با هم جنگ میکنن۷۰درصد احتمال میدم که تانوس باشه تو اون فیلم که چیزی تا اکران نمونده
                      و در مورد دارکسایدم
                      احتمالا تو لیگ عدالت۲۰۲۱ حضور داشته باشه که مقابل لیگ عدالت جنگ هایی داشته باشه (خداکنه که باشه)
                      البته تو لیگ عدالت۲۰۱۷ دیدیم که اسم و عکس دارک ساید بالای سقف دیده شد که اینم یه نشونه از جنگ لیگ عدالت مقابل اپوکالیپسا (دارک ساید و ارتشش)است خب اینارو بهت گفتم که یه موقع اگه نمیدونستی بهت اطلاع رسانی کنم

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      همه رو میدونستم 😐😂
                      جدی میگم .
                      امیدوارم تو جمله اخریت نزده باشم تو ذوقت 😂

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 1, 1399

                      داداش من خودم تو ذوق زنم تو میخوای بزنی تو ذوقه من؟؟😂😂😂😂😂😂ولی جمله اخریتو اصلا نفهمیدم چی گفتی😐😐😐😂😂😂😂

                      پاسخ

                  • abas در پاسخ به عاقل

                    مهر 30, 1399

                    بله هر چه یه چیز معروف تر شه قدرتش بیشتر میشه چون همه نگاها بهشه و طرفدارا انتظار دارن در اینده از قدرت بیشتری از دستکش بینهایت بهره مند بشن گفتم و بازم میگم چون قلب عالم افراد کمی بهش نگاه دارن احتمالا در اینده نه چندان دور از قدرتش کاسته میشه و در اینده دور شاید فراموش هم بشه؟چرا چون افراد کمی ازش میشناسن و نویسنده میبینه که افراد کمی نگاهشون به اینه اونو ول میکنه و میره سره پروژه اینجور چیزا و یه چیز قدرتمند تر و بهتر خلق میکنه
                    در ضمن تو naws usamarvel_studyهمون استودیو مارول نویسنده اینفینتی وار گفته که
                    احتمالا درeternalsتانوس با دستکش بینهایت که دستکش فرق کرده و قدرتمند تر از قبل شده(به نظر من شاید از جنس ویبرانیوم ساخته شده)حضور خواهد یافت خب از این حرف معلوم میشه که تانوس بعد از پایان بازی توسط فرزاندانش که فقط نصفش باقی مانده بود به زندگی برگشته و سنگ ها رو بدست اورده
                    به هر حال اگه تو اون فیلم حضور داشته باشه تانوسو بهتر میشناسید و هیجان فیلم۱۰ برابر میشه

                    پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به abas

                  مهر 30, 1399

                  تو اصن قلب عالم رو میشناسی که الکی حرف میزنی؟؟؟ تانوس با قلب عالم به راحتی تونست دادگاه زندگی رو شکست بده!!!! البته جواب کسی رو که گالاکتوس سیاره خوار رو قویترین مارول میدونه نباید داد!!!!

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    مهر 30, 1399

                    من چی رو با چی دارم مقایسه میکنم تو چی رو باچی
                    دیگه کسی که حقیقتو باور نکنه اونو خدا رحمت کنه برو تو هر ستیتی که دوست داری البته سایت های مارول
                    بزن رتبه بندی ابر شرور های مارول ببین کی از کی بالا تره
                    از خدا بی خبر اومدی نظر میدس معلومم نیست چی میگی
                    هه
                    یا حق

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    مهر 30, 1399

                    خب اره جواب منو نمیتونی بدی چون دارم حرفه راستو میگم و شما انکار میکنید خب به هر حال خدا جوابه تورو بده نه بنده🤣🤣🤣🤣

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    مهر 30, 1399

                    نههههه فقط تو میشناسی
                    ببین برو از هر کی که دوست داری بپرس قلب عالم چیه دستکش بینهایت چیه اگه دوتاشونم شناخت کاراییاشو بپرس ببین کدوم کاراییاش بیشتره
                    ببین داداش میای دوتا حرف میزنی میفرستی میری ولی نمیدونی چی میفرستی گفتم و بازم میگم حرفایی که میزنیو با دلیل بزن حالا این نظرو نمیگم نطر های دیگتو میگم همشون بدونه دلیل بود
                    کسی که گالاکتوسو نشناسه و ندونه قدرتش چیه خدا اونو رحمت کنه واقا که این نظرت تعصبی بود

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    مهر 30, 1399

                    ۱من گالاگتوسو تو مارول با همتایان خودش مقایسه کردم که از همشون بالا تره تو مارول ولی شما متوجهش نشدید تو داری والای همگانو با کی مقایسه میکنی😂😂😂😊😊یعنی ما نمیدونم اونا کین؟؟؟والای همگان و افراد هایی مانند اینا باید با لوسیفر پرزنس و والای همگان(دی سی)مقایسه بشه نه گالاگتوسو والای همگان دیگه همه میدونن هر چی که تو دنیای مارول هس توسط والای همگان خلق شده😂😂😂واقا که برات متاسفم که نتونستی نظره منو بفهمی
                    من گالاگتوسو در مقایسه با دورمامو و افراد مانند این مقایسه کردم که تو همتایلنه خودش تو مارول از همه قدرتمند تره😐😐😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️لطفا یه زره به نظرات توجه کن تا ضایعه نشی اینجوری

                    پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به abas

              مهر 30, 1399

              چییییی میگییییی؟؟؟نووووب جون!!! برو ببین تو همه سایتا قلب عالم رو قویترین سلاح دنیای مارول میدونن!!! اونوقت جلو دستکش ابدیت موشه!!!!😱😭به نظرم درمورد چیز هایی به غیر از تانوس و دستکشش تحقیق کنی بد نیست!!!

              پاسخ

              • عاقل در پاسخ به تحلیل گر

                مهر 30, 1399

                اینو راس میگی 😂👍👌
                موافقم

                پاسخ

              • abas در پاسخ به تحلیل گر

                مهر 30, 1399

                😂😂😂😂نوب؟؟داری برعکس میگی تو ام یکم از اون دارک سایدتت بیای بیرون بد نیست
                دیگه اگه اینو قبول نکنی خدا جوابتو بده😂😂😂

                پاسخ

              • abas در پاسخ به تحلیل گر

                مهر 30, 1399

                اره دیگه از روی تعصب نظر بدی بایدم گریه کنی😂😂😂😂🤦‍♂️
                تو از اون دارک سایدو قلب عالمت بیای بیرون بری در مورد این طور چیزا بخونی برات خوبه مفیده🤣🤣🤣🤣
                بخون تا کرونا نگیری🤣🤣🤣🤣
                واقا برایه نوب بودنت متاسفم ۱من برای تو نظر نمیدم که مثل قاشق نشسته میای وسط(مثله پیرزن های غرغرو)۲چه بخوای چه نخوای تانوس(باسنگ)قدرتمندتر از داکسایدته)۳از نوب بودنت در بیا برو در مورد دستکش بینهایت بخون که خیلی برات مفیده بری جایه دیگه ای بگی بهت میخندن😂😂
                ولی داداش من قصد توهین ندارم ۴هرکی نظر میده و برام قابله احترامه(حتی نظر تو)ولی خب من نفهمیدم قصدت از توهین چیه خدا میدونه ولی به هر حال

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به abas

                  مهر 30, 1399

                  تو بهتره خودتو درست کنی که اوضات خرابه!!!!یه وقت یه جا نگی گالاکتوس سیاره خوار قویترین ماروله ها!!! چون بهت میگن بالا خونرو دادی اجاره!!!!

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به تحلیل گر

                    آبان 1, 1399

                    خب اگه وصع من خداب باشه از تو سالم تره
                    من گالاگتوسو تو ابر شرور ها گفتم که از همه بالاتره نه قهرمانا😂😂😂😂
                    حرفات خیلی خنده داره 😂😂😂😂😂
                    معلومه که ۲تا کمیک الکی خوندی اومدی نظر میدی ولی حتی من اسمه سایتم گفتم برو ببین تو ابر شرورا کی بالاتر از همس(البته تو مارول)
                    نه اینکه بیای والای همگانو که مثل خدای ماست بیای با ابر شرورا مقایسه کنی🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
                    دیگه تو نتونی یه نظرو مفهمشو ندونی باید بری پیش خدا نظر بدی🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂
                    ۲ من داشتم دارک سایدو با تانوس مقایسه میکردم تو رفتی تو گالاکتوسو والای همگان😐😐😐
                    این دومین باره دارم میگم داداشه من من داشتم تانوسووووووو با دارک سایدددددددد مقایسه میکردم نه گالاگتوسو با والای همگان😐😐
                    والای همگان فقط تو کمیک هاست نه فیلما اون والای همگانم همین امثال تو بزرگ نشونش دادن وگرنه همون دنیای والای همگانو میده میره پایین تو شکمش دیگه بقیه سهله
                    والای همگان فقط اولین کسی بود که خلق شده و زود تر از همه وجود داشته نه خالقه گالاگتوس و قهرمانا البته بعضی کمیکا خیلی اشتباه کردن که اومدن گفتم فلان مثاله خالق دنیای ماروله
                    ولی خیر اینجوری نیست تو سایتای معتبر هم این گفته شده والای همگان فقط زود تر از همه بود و خلق شده
                    خلق شدشم افراد هایی مانند گالاگتوسه(گالاگتوس نیست افراد مثله گالاگتوس)
                    پس گالاگتوس و دومامو به سختی خیلی زیاد میتونن والای همگانو شکست بدن
                    داداش جهان برایه گالاگتوس مثله یدونه برنجه
                    حالا فهمیدی؟؟؟؟🤦‍♂️🤦‍♂️
                    گالاگتوس هم تو کمیک قدرتش نشون داده شده هم توmcuکه قدرتشو خیلیییییی زیاد نشون دادن ولی چون بعضی سایتا قدیمین بطوری که گالاگتوس هنوز توmcuنشون داده نشده بود سره اون رتبه کمتری نسبت به والای همگان داشت ولی سایتای جدید اینو نمیگن
                    امیدوارم فهمیده باشی چی گفتم

                    پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      نه داداش اشتباه میکنی ، خیلی ها تو مارول هستن که از گالاکتوس قویترن .
                      تو ویلن ها هم گالاکتوس جزو تاپ ۱۰ هم نیست .
                      قویترین ویلن مارول که بیاندر پری رتکن هست که بنظرم راجبش تحقیق کنی بد نیست .
                      بیاندر پری رتکن تو کل مارول دومین موجود قدرتمند هست .
                      سیکرت وارز ۱ و ۲ رو که مال ۱۹۸۴ هس بخون ،
                      نه این ۲۰۱۵
                      تو سیکرت وارز میگه بیاندر پری رتکن میلیون ها بار از ترکیب موجودات مولتیورس باهم قویتره !!!!!!!!
                      یعنی میلیارد ها گالاکتوسم پشم این نیست .
                      و تقریبا تنها شخصی که ازش برتره شخص وان اباو ال هست .
                      کلی ویلن دیگه هم از گالاکتوس قویترن .
                      گالاکتوس قدرت اصلیش اون کازمیک پاورش هست.
                      اونقدری که فکر میکنی قوی نیست .
                      میخوام بگم اگه یه لیستی تو مارول بچینیم گالاکتوس تو تاپ ۲۰ هم جایی نداره .
                      اگه توضیح خواستی تو کامنت بعدیم بهت میگم که چرا خیلیا از گالاکتوس قویترن ‌.
                      در کل میگم که قضیه اینجور که فکر میکنی نیست و باید تغییرش بدی
                      البته نمیخوام بگم گالاکتوس از کسایی مثل ثانوس و امثال این ضیعفتره ولی اونقدری هم نیست که تو قبول داری ‌.
                      اینکه گالاکتوس در سطح خودش بسیار قویه شکی نیست ولی یا احتمالا شما از بقیه ویلن ها و کرکتر ها شناختی نداشتی یا میخواستی از قدرت گالاکتوس بیش از حد اغراق کنی .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 1, 1399

                      دیگه این حرفایی که زدی نشانه نوب بودنته حرفایی که میزنی اخه با دلیل خوبی نبود اصلا بی معنی بود معلوم نبود کی با کیه چی با چیه دیگه تو بیای بگی من گفتم اودین و اباو ال معلوم شد که تو چی همچیرو از خودت میگی برات متاسفم🤦‍♂️🤦‍♂️
                      ور واقع اصلا من اصلا اسمی از اودینو اباو ال نیاورم خودشم من تانوسو با دارک ساید داشتم مقتیسه میکروم که شما حرفارو پیچوندید رفتید والای همگانو گالاگتوس😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      اقای عباس این دیگه خیلی خیلی و بینهایت افراطی گرایان
                      هست که بخوایم گالاکتوس رو والای همگان بدانیم
                      حرف شما بینهایت مسخره و مبتدیانه هست . هیچ کی همچین عقیده ای نداره حتی میلیارد ها گالاکتوس هم از والای همگان شکست میخورند ‌.
                      موضوع رو دارید خیلی خیلی تعصبی میکنید .
                      والای همگان کاملا تائید شده است قویترین کرکتر مارول هست و هر شخصیتی را بخواهد تنها با اراده شکست دهد .
                      والای همگان کاملا قادرمطلق هست و شکست دادن بینهایت میلیارد گالاکتوس برایش هیچ مشکلی نیست . شما کلا دیگه زدین از جاده خاکی هم بیرون دارین میرین تو زمین کشاورزی !
                      اصلا عقیده شما مطلقاً مردوده و هیچ کی حرف شما رو تائید نمیکند .
                      دیگه یعنی چی ؟!؟
                      شما خیلی گالاکتوس رو از حدش گنده کردید . اگه خود گالاکتوس بفهمه همچین چیزی گفتید از زندگی پشیمون میشه .
                      والای همگان اول شخص قویترین شخص تمام جهان مارول هست و هر کی هم اینو رد کند کاملا یه تازه وارد هست ( نمیخواستم از واژه نوب استفاده کنم که احترام رعایت شود )
                      من متوجه حرفاتون نمیشم. دیگه ادم های گری هم اینطور نیستند .
                      واقعاً با خودتون چی فکر کردید ؟!؟ دقیقا یه نظر سنجی یا یه طرفدار به جز خودت بیار که گالاکتوس رو در حد قویترین کرکتر مارول بداند ؟!؟؟؟!؟؟!؟؟!؟!؟
                      جلل خالق 😱😱😱😱😱
                      شما دیگه کلا حالتون خوب نیست .
                      گالاکتوس از کسایی مثل اودین بالاتر است تازه فراموش نشود اودین اگر در اوج قدرت خود باشد راحت با امثال دورمامو و گالاکتوس برابری میکند و راحت میتواند کهکشان ها رو نابود کند که این مورد کاملا ثابت شده ست .
                      من واقعا نمیدونم باید بهتون چی بگم .
                      جدی جدی من شک دارم موقعی که این کامنتو نوشتید حالتون خوب بوده باشه ؟!؟
                      اصن یعنی چی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
                      حرفتون کاملا نامفهومه .
                      خیلی بیخود هم هست .
                      هر کی دیگه این کامنت هارو ببینه میدونه حق با کیه حالا قضاوت بماند .
                      گالاکتوس تو تاپ ۲۰ از قویترین های مارول هم جایگاهی ندارد اون وقت اومدی میگید در حد وان اباو ال ؟!؟
                      دیگه هر عقل سلیم و نا سلیمی هم میداند حرف شما خیلی و بینهایت از حد بیش تر بوده است .
                      ازتون انتظار این صحبت هارو نداشتم .
                      درضمن اصلا گالاکتوس تو mcu حضور نداشته است 😂😂 شما نمیدونم از کجات دراوردی 😐😐
                      حتی اشاره هم بهش نشده است .
                      مگر اینکه شما از اینده اومده باشی این حرف رو بزنی .
                      درضمن وان اباو ال به هیچ جهانی وابسته نیست و خودش خالق تمام ماهیت مولتیورس هست و بعدشم موجوداتی درون اون بوجود اومدند که گالاکتوس یکی از پایین ترین ها در برابر اونها بوده است .
                      سطح قدرت گالاکتوس یونیورسال هست اون وقتی اومدی میگی از کرکتر امنی ورسالی مثل وان اباو ال قویتر است ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
                      اگه این حرف رو واقعا با چشم هام دیدم خودم میرم الان کرونا بگیرم 😂😐
                      گالاکتوس قدرتش در حد تغزیه و نابودی سیاره هاست نه یونیورس و چه برسه به مولتیورس !
                      خود گالاکتوس درون یونیورس بوجود اومده اون وقتی چطوری میخواد خالق همه چی رو شکست بدهد ؟!؟!؟!؟؟!
                      بینهایت میلیارد گالاکتوسم در برابر قدرت مطلق و بیکران وان اباو ال مطلقا شانسی ندارند و نخواهند داشت ‌.
                      مطمئناً ۹۹ درصد کاربران این سایت و سایت های دیگر هم حرف من رو تائید میکنند .
                      اطلاعات شما با این کامنت برای من سبک شد . در اصل خیلی خیلی سبک شد.
                      اگه نتیجه گیری هاتون طبق mcu باشد براتون متاسفم . چون هر طرفدار نوب و با تجربه کمیک میدان منبع اصلی و مهم کمیک هست نه دنیای سینمایی که همه چیش طبق نظر و سلیقه کارگردان پیش میره .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 1, 1399

                      🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂امثال شما والی همگانو زیادی بزرگ کردن😂😂😂😂حرفات مسخره ترین نظری بود که تا به حال دیدم😂😂😂😂وای خدا ترکیدم😂😂😂😂
                      ۱ من اصلا اسمی از اودینو وان اباو ال نزدم
                      ۲ امثال شما والای همگانو بزرگ کرده من همه این حرفارو طبق سایتnaws usa marvel_studyمیگم
                      ۳ دیگه تو گالاگتوسو توmcuندیده باشی باقی حرفاتو ثابت میکنه
                      پس تو تو فیلم چهار شگفت انگیزو ندیدی؟؟؟
                      دیگه تو زدی تپه😂😂😂
                      حتی گالاگتوس تو ویلن های ۲۰هم نیست؟؟؟؟
                      جلل خالق تو کی هستی
                      ۴ بری هرجا بپرسی و نظرم رو بگی ۹۹درصد میشه مال من اون نطر سنجی رو داری برعکس میگی ۱درصدم واسه خودت ابانس دادم😂😂😂😂
                      ۵ گالاگتوس کلا توmcu
                      ۱۰دقیقه هم حضور نداشت که من طبق mcuبرات نطر بدم من اونایی رو طبق mcuقرار میدم که دقایقی بیشتری تو فیلم های حصور داشته(هه برات واقا متاسفم که حتی نوشته هم نمیتونی تشخیص و مفهومشو بدونی)
                      ۶ میلیارد ها گالاگتوس نمیتونه والای همگانو شکست بده؟؟؟؟
                      اخه که اونارو تو میدون مقابله هم قرار داد؟؟؟؟
                      همون یدونه گالاکتوس برای خدایان مارول بسه
                      دیگه تو گالاگتوسو تو حتی۵ نفر اولم قرار ندی باید بری پیش خدا خدا رحمتت کنه😂😂🤦‍♂️🤦‍♂️
                      ۶ گالاگتوس اول هیچی نبود بعد ها که سیارش نابود شد قدرتاش نمایان شدن(مثل تانوس) که جوری شد که حتی سیاره خوار شد!!حساب کن؟؟؟!!
                      ۷ خالق همچی؟؟؟ مثلا چند تاشو تو نطره بعدیت بگو
                      اون خالق ابرشروراست؟
                      اون خالق قهرماناست؟
                      اون خالق جهانیه که از خورشیدم بزرگ تره؟؟
                      اون فقط خالق دنیای ماروله😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️😂
                      خالقم که نمیشه گفت اولین کسیه که تو دنیای نارول خلق شد
                      میشه بگی اینو کدوم نویسنده ای گفته که میتونه هر کاری کنه؟ سایتی رو بهم بگو که نویسندش اینو گفته باشه نه سایت های ایرانیه پرتو پرت که شماها این شخصیتو بزرگ کردید 🤦‍♂️🤦‍♂️خب این نظرت واقا تعصبی و مسخره بود
                      یعنی واقا هر کسی اینو ببینه که بگه میلیارا گالاگتوس نمیتونه کاری به والای همگان کنه بهت میخندن🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂
                      یدونه گالاگتوس برای جدو اباد والای همگان بسته(البته من اصلا این سایتای ایرانیرو قبول ندارم که باعث شد والای همگان از همه بالا تر باشه
                      اینو بدون که هر شخصیتی(حتی خدایه خودمون از یه جایی اومده) میشه سایتی رو بهم معرفی کنی که بگه والای همگان از هیچ دنیایی نبوده؟؟؟
                      واقا مسخره و خجالت اور بود این نظرت🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      اوه اروم باش بدجور قاطی کردی 😂😂
                      اول اینکه
                      داداش چرا وقتی
                      میسوزی میخندی ؟!؟!
                      اون توهین هاتم داشتی شرح حال خودت رو توضیح میدادی
                      بچه چیزی که اطاع نداری اظهار نظر نکن که طرف مقابلت بد به حالت میاره.
                      منم نگفتم تو حرف از اودین زدی گفتم اگر اودین در اوج باشه راحت با گالاکتوس برابر میشه اگه قبول نداری میتونم مشخصات کمیک رو بدم تا بری ببینی .
                      ببین افراطی داشتم بات درست صحبت میکردم بعد کم اوردی چرت و پرت هات رو بازگو کردی .
                      اخه بیچاره خود مارول میگه قویترین کرکتر وان اباو اله هیچ کی این حرف مسخره ی تو رو قبول نداره .
                      لینکشو قرار بده ببینم چه اراجیفی گفتی
                      دیگه همه شاهد تعصب این یارو باشید .
                      ببین تو کسی هستی که واقعا گالاکتوس رو پرستش میکنی ، ولی پرستش تا چد حد ؟!؟!؟!؟!؟!؟
                      اگه به توهین باشه باید بهت اطلاع بدم اون موقع بدجور ضایع میشی .
                      اخه چرا واسه خودت حرف بیخود میزنی فیلم چهار شگفت انگیز جزو mcu هست ؟!؟؟!!؟! 😂
                      چه اندازه ادم میتونه نوب باشه تو مرز هر چه نوب بودن بوده رو رد کردی .
                      بیشتر حرفاتم تکرار حرفای خودم بود .
                      اخه متعصب افراطی تو یه نظر سنجی بهم بگو که وان اباو ال ضعیفتر از گالاکتوس باشه ؟!؟؟!
                      فقط یاد گرفتی تخیلات خودتو درست جلوه بدی 😐😐
                      لینک بده دیگه .
                      مشخصه هیچی نداری تو اینو همین الان از ادمین بپرس بگو چی جوابتو میده 😂
                      میگم حرف بیخود زیاد میزنی .
                      سیماتم ناجور اتصالی کرده گالاکتوس رو پرستش میکنی ؟!؟!
                      اخه خاک … ول کن بحث کردن با تو شان انسان رو میاره پایین .
                      بعدشم گالاکتوس اول یه دانشمند عادی بود و بعدا به چیزی که هست تبدیل شده درحالی که وان اباو ال قویترین کرکتر ماروله و خالق مولتیورس .
                      کسایی مثل دادگاه زندگی که قدرتشون از ثانوس با دستکشم بیشتره هم مخلوق وان اباو ال هستن
                      یعنی سطح اطلاعات رو برم من 😂😂
                      خب ای کیو خالق مارول یعنی هر کرکتری تو اون تو دنیای ماروله و خالق اصلی وان اباو ال .
                      انقدر داغ کردی که فقط برای خوشحال نشون دادن خودت تا ضایع نشی کلی از ایموجی های خنده استفاده میکنی
                      اخه چی باید بهت بگم ؟!؟!
                      تو فاز توهمات خودت بمون بهتره بقیه رو فقط منحرف نکن .
                      تو حتی نمیدونی چهار شگفت انگیز جزو دنیای سینمایی مارول نیست دیگه چرا باید با کسی با اطلاعات تو بحثی کنم ؟!؟!؟
                      دقیقا کی بهم میخنده ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
                      خودتم متوجه حرفات نمیشی .
                      والای همگان قادرمطلق تمام هست و نیازی به هیچ چیزی نداره .
                      اقا من فاتحه فندوم رو با کاربرایی مثل این خوندم
                      واقعا تعصب تا کجا ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
                      من فقط حقیقت رو میگم تو واقعا خود تعصب هستی یا کلا از مرز هر افراطی گذشتی .
                      دانشمندان موندن برای حد تعصب تو چه لقبی اختراع کنند .
                      بار اخرتم باشه کامنت توهین امیز میفرستی من مثل خودت جوابتو دادم تا حساب کار دستت بیاد.
                      همینجور الکی نیست که کسایی مثل تو گالاکتوس رو انقدر گنده کنن .
                      من اسم سایت بهت بگم ؟!؟!
                      برو سایت superheros club رو ببین برو سایت comic vine رو ببین برو نظرات کاربرا رو بخون .
                      حتی به خودم زحمت زیادی نمیدم که بهت ثابت کنم چون این برای همه ثابت شده ست .
                      البته خیلی بعدی میدونم تو سنت زیاد باشه با طرز کامنت گذاشتن هات و سواد انگلیسی هم به احتمال زیاد نداری که سایت های خارجی رو ببینی .
                      تاسف اوره برام که چرا کسایی مثل این جزو جامعه کمیک هستن ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
                      یه ذره تعصبت رو کاهش بدی مشکلی پیش نمیاد .
                      سنتم فکر کنم فوقش ۱۲ یا ۱۳ سال باشه .
                      بیاندر پری رتکن که واقعا باید قبول کنی قویتر از گالاکتوس هست بهت ادرس کمیک دادم اونجا به اندازه کافی مدرک هست . فکر نکنم تو گالاکتوس رو میلیون ها بار از ترکیب موجودات مولتیورس قویتر بدونی درحالی که این جمله تو سیکرت وارز اومده .
                      تاکید میکنم اون جدیدش که مال سال ۲۰۱۵ هست رو نمیگم ۱۹۸۴
                      تو حتی نمیدونی یونیورسال و مولتیورسال یعنی چی 😱😱
                      گالاکتوس اونقدر توان درک خوردن یه یونیورس رو نداره چه برسه مولتیورس .
                      گالاکتوس فقط میتونه سیاره های معمولی رو بخوره تو خیلی زیادی گنده اش کردی .

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به عاقل

                      آبان 1, 1399

                      بچه ها به نظرم دیگه کار داره به توهین میکشه خودتون کنترل کننین وگرنه مدیرای سایت مجبور میشن کنترلتون کنن

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به M

                      آبان 1, 1399

                      من مثل خودش و با شیوه خودش جواب دادم که بفهمه هر حرفی رو نمیتونه بزنه.
                      تازه اعصاب ادم رو خورد میکنه با صحبت هاش .
                      اقا تو واقعا قبول داری گالاکتوس از وان اباو ال قویتره ؟!؟!؟!؟
                      من باهاش بحثی ندارم اگر همینطور نگه گالاکتوس از وان اباو ال قویتره .
                      یا حق

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 2, 1399

                      اخه کی اسمه وان اباو ال رو اورد داداش وقتی کم میاری یه شخصیت قدرتمنده دیگرو وارد بحث نکن خواهشا
                      همه میدونن که وان اباو ال قدرتمنده ولی نه از والای همگان
                      منظور از اوج قدرت میدونی یعنی چی اصلا؟؟؟یعنی اینکه عصبانی بشه و از عصبانیت قدرتش زیاد بشه مثل هالک
                      یعنی گالاگتوس عصبی نمیشه؟؟؟اگه اون عصبی بشه میتونه دنیای مارولو پودر کنه
                      یه سیاره خوار معمولیه فقط سیاره های معمولی رو میخوره؟؟؟؟؟؟دیگه الان بهت نمیخندم چون نسوزی برادر من
                      اپوکالیپس سیاره معمولیه؟؟؟دنیایی که خلق کرده سیاره معمولیه؟؟
                      اگه اره که زدی از مسئله بیرون
                      اپوکالیس یکی از قدرت مندترین سیاره عالمه که گالاگتوس چون وقتی به اون سیاره نزدیک میشه قدرتاش کمتر میشه سره اون نتونست اونو بخوره و از اارک ساید شکست خورد(دارک ساید اصلی)
                      دیگه جهالت تا کی تا چه حد؟؟؟؟ هااا؟؟؟
                      والای همگان خدایه مارول باشه تو خدایه نوبی😂
                      لطفا وقتی کم میاری یه شخصیته دیگرو وارد بحث نکن گالاگتوس برابر اوناست نه قدرتمند
                      من کی گفتم قدرتمندتر از اوناست؟؟؟؟؟
                      اگه اونم تو اوج قدرت خودش باشه احتمالا قدرتاش از اونام بالاتر میره همون وان اباو الت بهش یه سیاره بزرگ بخوره نابود میشه
                      لطفا سطح اطلاعاتتو ببر بالا تا ضایع نشی
                      خب اینجا بد جوری ضلیع شدی
                      واقا که
                      بازم میگم وقتی کم میاری یا اصلا کم نمیاری یه شخصیتی که اصلا اسمه اون نیومدرو تیار تو بحث

                      خب داداش بابت توهیناتی که کردم واقا عذر میخوام سعی میکنم تو نظراته بعدیم توهین نکنم❤❤

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 2, 1399

                      خب بزار راحت بگم ، سعی میکنم در یک کامنت جواب دو کامنتت رو بدم .
                      همینجور سطح شعور و اطلاعاتت رو به رخ بکش ، اکثرا میدونن حق با کیه حالا کاری ندارم .
                      اول اینکه انگلیسی بلد نیستی بری دو سایتی که گفتم ببینی مشکل من نیست .
                      البته زیر سایت یه گزینه ترجمه هست ولی خب ترجمه گوگل بدرد لای جرز دیوار میخوره .
                      تو هنوز نمیدونی وان اباو ال و والای همگان یکین من دیگه چی بهت میگم 😂
                      برو اول کامنتت رو بخون تعصب انقدر وجودت رو فرا گرفته که خودتم نمیدونی چی تایپ میکنی .
                      اولا خودم میدونستم اوج قدرت یعنی چی دوما اوج قدرت فقط شامل عصبانیت نمیشه 😐😂
                      الان اودین به اودین فورس وصله و بستگی داره بعضی مواقع بصورت عادی ازش استفاده میکنه و بعضی موقع ها هم شرایط خوبی پیش میاد و در اوج قدرتش قرار میگیره پس فقط شامل عصبانیتی که تو گفتی نیست .
                      گالاکتوس عصبی بشه میتونه دنیای مارول رو پودر کنه ؟!
                      😂
                      داش اینو جایی بگی بهت میخندن برای خودت میگم .
                      وقتی میگی گالاکتوس دنیای مارول رو پودر میکنه من چی بهت بگم 😐
                      گالاکتوس خودش بخشی از اون دنیاست چطوری میخواد دنیا رو پودر کنه ؟!
                      نکنه میخوای بگی گالاکتوس خارج از جهان بوجود اومده ؟! 😂😂
                      داش وان اباو ال کسی هست که مولتیورس رو ساخته اون وقت این مولتیورس به بخش کوچکتری به نام یونیورس تقسیم میشه اون وقت گالاکتوس خودش یه موجود کوچک تو یونیورس هست .
                      تازه کلی یونیورس های موازی داریم .
                      تو هنوز نمیدونی یونیورسال و مولتیورسال و امنیورسال چین 😐😑
                      من کم اوردم یه چیز دیگه گفتم ؟!
                      اره معلومه تو گفتی اپوکالیپس و اینا .
                      اپوکالیپس سیاره ای تحت حاکمیت دارک سایده که مال دنیای دیسی هست چه ربطی به گالاکتوس داره ؟! 😂
                      گالاکتوس دقیقا چه دنیای خلق کرده ؟!
                      😂
                      گالاکتوس فقط برای اینکه نیاز داره تا از سیاره ها تغذیه کنه راهی پیدا کرد که سریعتر به سیاره های قدرتمند و پیشرفته دست پیدا کنه که این راهم این بود بخشی از پاور کازمیکش رو به افراد استثنا سیاره بده که در عوض با سیاره و خانواده اونا کاری نداشته باشه 😐
                      تو هنوز انقدر میگی من گالاکتوسو میشناسم و اینا هنوز سطح اطلاعات اینه
                      نکنه میخوای بگی دارک ساید اصلی از گالاکتوس کمتره ؟!
                      ههههههه اگه این درست باشه تو همون کمیک کراس اوور ها دارک ساید کلون با گالاکتوس ابرقدرتت برابری میکنه 😱😱🤐😀😉
                      حالا دارک ساید اصلی بماند .
                      هر چه دل تنگت خواست توهین کن و سطح شعور و ادبت رو نمایان کن
                      خودتو کوچیک کنی وگرنه نه اسیبی به من میرسه نه سبک میشم 😉😆
                      تو نگفتی گالاکتوس از وان اباو ال قویتره ؟!
                      لطفا جایی که به نفعت نیست فراموشی نگیر .
                      تو همین کامنت قبلیت گفتی گالاکتوس و دورمامو خیلی خیلی سخت میتونند والای همگانو شکست بدن 😐
                      وان اباو ال یه سیاره بهش میخوره نابود میشه ؟!
                      ادمین لطفا شما قضاوت کنید که حق با کیه .
                      فقط نظر شخصیتون رو بگید . من ذره ای ناراحت نمیشم ، البته اگر مایل بودید و تمایل داشتید وگرنه که هیچ .
                      ولی واقعا تو نمیدونی والای همگان جاودانه مطلقه ؟!
                      اگه نمیدونستی که اصن باهات بحثی نمیکردم .
                      اگر راست میگی بگو ببینم چرا کلی کرکتر هست که گالاکتوس رو شکست داده ولی یه کرکتر تاحالا نتونسته با وان اباو ال حتی نبرد کنه ؟! 😂
                      اگرم کسایی که گالاکتوس رو شکست دادن میخوای لیستشو میدم بهت و مشخصات کمیکم نام میبرم که تا خودت متوجه شی چی میگی .
                      اره اره معلومه که ضایع شده 😂
                      همینجور برای دنیای خودت میتونی بدوزی و ببافی .
                      برای هیچکس مهم نیست 😉
                      خب منم چون این حرفو زدی بهت توهینی نمیکنم فقط خواست با لحن خودت جواب بدم .
                      این از این .
                      اما کامنت دومت .
                      جواب اولین جمله ات رو تو همین کامنت دادم پس نیازی نیست بازگو کنم خودتم میتونی بری کامنت قبلیت رو مشاهده کنی که چی گفتی .
                      اما منظورت از بهتر محبوب تر و معروف تره ؟!
                      اره درسته مشخصا گالاکتوس معروف تره ولی ابدا قدرتش حتی قابل قیاسم نیست .
                      ناموسا گالاکتوس باید ۲ یا ۳ باشه ؟!
                      😐
                      تو میدونی قدرت سگ های بینهایت چقدره ؟!
                      میدونی فینیکس فورس چیه ؟!
                      تو وان بیلو ال که نقطه مقابل والای همگانه رو میشناسی ؟!
                      تو بیاندر پری رتکن رو میشناسی ؟!
                      تو اترنیتی و اینفینیتی رو میشناسی ؟!
                      تو ابلیوین رو میشناسی ؟!
                      تو پروتژ رو میشناسی ؟!
                      خب نمیشناسی که این صحبت هارو میزنی وگرنه حتی فکر این صحبت ها هم بهت نمیومد .
                      درضمن خود فالکرام زیر قدرت وان اباو ال هست.
                      گالاکتوس کسی رو خلق نکرده گالاکتوس فقط بهش قدرت اونم برای منافع شخصی خودش داده .
                      وان اباو ال مولتیورسی که گالاکتوس در برابرش یه سلول هست رو خلق کرده.
                      دادگاه زندگی که قدرتش از هر ۶ سنگ ابدیت با هم بیشتره رو خلق کرده 😱😱
                      وان اباو ال هم میتونه هر کسی رو نابود کنه .
                      لطفا اگه نمیدونی مولتیورس چیه و یونیورس چیه برو معرفی و ساختار مولتیورس رو تو همین سایت های ایرانی مطالعه کن بعد بیا ادامه بحث .
                      من به اندازه کافی از گالاکتوس اطلاع دارم و هیچوقت کوچیک نشمردمش ولی حقیقت رو میگم .
                      تو هم به احتمال ۹۹ درصد وان اباو ال رو نمیشناسی و فقط اسمشو میدونی 😐😐
                      داداش هنوز نمیدونی اون لایو اکشن چهار شگفت انگیز مال دنیای سینمایی نیست 😂😐
                      داداش اون مال یه دنیای دیگست من داشتم mcu رو میگفتم .
                      بهتره بری ویکی پدیا رو ببینی اونجا لیست فیلم های mcu هست یه ذره اطلاعات بره بالا همینجوری رو هوا حرف نزنی .
                      درضمن موقع نوشتن خودتو جمع نبند مایی وجود نداره بحث بین و من و توعه و ما تنهاییم 😂
                      خود گالاکتوس بخش بینهایت کوچکی از یونیورس که خود یونیورس بخش خیلی کوچکی از مولتیورسه 😐😂
                      یعنی فقط تو درست میگی و همه سایت های ایرانی هم بطور واضح نوب خطاب کردی 😐
                      دیگه کسی که ادعایی الکی نداشته باشه بحث باهاش فایده ای نداره .
                      بعدشم لینک سایت مارول استودیو رو قرار بده ببینم کی همچین لیستی داده .
                      بعدشم نمیدونی که لیستی هایی که تو مارول استودیو هست بر اساس کمیک نیست بر اساس mcu هست که اعتبارش در برابر کمیک پوچه .
                      اسمشم معلومه استودیو .
                      نکته جالب اینجاست مارول استودیو کرکتر های سینما معرفی میکنه اون وقت چطوری دادگاه و فالکرام و بیاندر رو معرفی کرده ؟ 😂
                      بیخیال اسکل گیر اوردی ؟!
                      جالب اینجاست خود ثانوس با دستکش راحت گالاکتوس رو شکست میده اون وقت تو اومدی گذاشتی ۲ ؟!
                      جالب تر از این اینه که مشخصا این لیستت مال نسخه های مختلف کرکتر هاست مثل ثانوس با دستکش .
                      خب وقتی نسخه دیگه هست چرا ثانوس با قلب عالم یا ثانوس با رگلیتر رو نیاوری ؟!
                      خب اینارو نمیشناسی دیگه .
                      داش وقتی گالاکتوس رو اوردی اینفینیتی و اترنیتی رو نیاوری ؟!
                      چطور فرست فیرمیمنت رو نیاوری ؟!
                      لیست واقعا مسخره و مبتدیانه بود 😐😐
                      اگه راجب این کرکتر هایی که مثل فرست فیرمیمنت و اترنیتی اطلاعاتی خواستی بهت میگم که خودت قانع شی از گالاکتوس به مراتب قویترن .
                      در کامنت بعدیتم اگه خواستی میتونم لیست خودم رو بدم با دلیل .
                      لطفاً و خواهشاً هم کامنتم رو تائید کنید مثل کامنت قبلیم که تایپ کردم و تائید نشد نشه .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 2, 1399

                      ۱ وان اباو ال همون والای همگانه شاید اول کامنتا خودت اینو گفتی بفدش یه چیزه دیگه گفتی
                      ۲ رتبه بندی ها رو خودم انجام دادم با قدرتایی که گفته شده اونجا
                      ۳ اون شخصیاتارو تو رتبه بندی قرار ندادم چون قوی تر از اون و حتی فالکرام وجود داشتن مثله اواتار و ارتور که بشینم تو این نظرم بگم این نظر تبدیل به کتاب میشه
                      ۳ تو دیگه ندونی استودیو مارول چیه برات متاسفم استودیو مارول اسمه حالا فهمیدی؟؟؟
                      ۴ گالاگتوس سیاره تا۲ رو خلق کرده که از خورشیدم بزرگ تره نه براسه تغذیه
                      ۵ نهه فقط تو میدونی مولتی ورس و بونیورس چیه داداش خودتو بالا خطاب نکن
                      ۶ چند تام ابر شرور وجود داره که اسمشونو یادم نمیاد که ۱۰ برابر دادگاه زندگیه تو حتی اسمه ارتور و اواتارم نشدی چه برسه بدونی کین اگه بدونی از بحث کردن میری بیرون
                      ۷ من گفتم که اشتباهاتی وجود داره چون برایه خیلی وقت پیشه ولی گالاگتوس صد در صد رتبه دومو داره صد ررصد که والای همگان میتونه اونو مثله کشتن مورچه نابود کنه
                      ۸ تو اگه بیای زمینو نابود کنی خودتم میمیری؟؟؟
                      این بندی که گفتی واقا تعصبی بود همون بیشتر قدرتاش از هیکلشه فهمیدی؟؟
                      خودشم نرو با یه دختر بحث کن چون اون هیچی نمیدونه پس اونو وارد قضیه نکن خواهشا جوابشو بره از یکی دیگه بگیره البته خودت میدونیا جوابشو بدی ولی وقتتو داری حروم میکنی
                      ۹ معلومه که از گالاگتوس هیچی نمیدونی چرا؟؟؟چون تو حتی نمیدونی چه سیاره ای رو خلق کرده
                      قدرتشو داری بیش از حد میاری پایین ولی گالاگتوس تو اوج قدرتش والای همگان میشه فهمیدی حالا؟؟؟
                      ولی والای همگان نیازی نیست که تو اوج قدرتش باشه چون تو ضعیف ترین زمان قدرتشم میتونه همرو نابود کنه که تو این شکی نیست
                      ۱۰ بله تانوس اونو شگست داده ولی با دستکش بدون دستکش بود که نمیتونست نگاهش کنه
                      ۱۱ میشه یه ستیتی رو بگی که گالاگتوس تو سینما نبوده؟؟؟
                      میشه خواهشا بگی؟؟؟
                      چون واقا من تو این بندت موندم
                      برو تو تو همین مرورگر سرچ کن فیلم سینمایی چهار شگفت انگیز
                      ۱۲ میتونه خلق کنه چرا؟؟
                      چون وقتی میتونه به هر کسی قدرت های خداگونه بده دیگه خلق کردن مثله اب خوردنه
                      دیدی که به موج سوار نقره ای چه قدرتایی داده
                      که همون موج سوار نقره ای به راحتی میتونه زمینو پودر کنه

                      ولی اون بندی که گفتی گالاگتوس نمیتونه دنیای مارولو پودر کنه چون از اون جاست واقا تعصبی بود و قبلا مثال زدم دیگه حوصله ندارم دوباره اینجا بنویسم واقا…..اخه چجوری میشه که دنیای مارولو نتونه خراب کنه ؟؟
                      و اگرم خراب کنه خودشم نابود بشه چون از اون دنیاعه؟؟؟عههههه اخه مگه میشه؟؟؟مگه داریم؟؟؟
                      داداش این بندت واقا منو شوکه کرده🙄🙄🙄🙄🙄

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 3, 1399

                      اول اینکه لطفاً لطفاً سعی کن جوابمو توی یه کامنت بدی که منم راحت تر بتونم جوابتو بدم .
                      داداش بهت بر نخوره ولی تو عابروی هر کامیک فنی رو بردی 😐 ( لطفاً عصبانی نشو این تو دلم مونده بود باید میگفتم 😂 )
                      گالاکتوس همونطور که گفتم قدرت اصلیش پاور کازمیکش هست ، که با اهدا به افراد خاص بعضی سیاره ها ازشون سو استفاده میکنه که یه نمونه واضحی که خودتم گفتی سیلور سرفره .
                      اما جواب اصل صحبت هات .
                      ۱ : والای همگان که خودم میدونستم همون وان اباو ال هست فقط اون اسم انگلیسی اش هست .
                      ۲ : لینکشو قرار ندادی خب حداقل اسم مقاله رو بگو برم بببینم .
                      نتیجه گیری ات رو باهاش کاری ندارم و به من مربوط نیست .
                      ۳ : جدی جدی لطفاً میشه بهم بگی اواتار و ارتور کین ؟!
                      خیلی سوق دارم بدونم چطوری اومدی این دوتا رو بالاتر از بیاندری که تمام نهاد های کیهانی مارول رو نابود کرد و کل دنیای مارول رو به مرز نابودی کشوند گذاشتی .
                      البته اگه منظورت بیاندر های مابعد ریتکان باشند
                      خب یه جور میشه قبول کرد ولی اگه منظورت بیاندر پری رتکن باشه باید بگم برات متاسفم 😐
                      اگه نمیدونی فرق بیاندر مابعد ریتکان و پری رتکن چیه بزار بهت بگم .
                      ببین مشخصاً همه میدونن دادگاه زندگی قدرتش از ثانوس با دستکش اینفینیت هم بیشتره و اصن در حدی که اون دستکش قدرت هاش روش اثر نداره .
                      این تو کامیک ثابت شده ، بهت پیشنهاد میکنم بری معرفی ثانوس تو سایت زومجی برو بخونی.
                      چون واقعاً سایت زومجی بهترین سایت داخلی هست که کرکتر ها رو کامل و شاهکار هاشون رو با ذکر مشخصات کامیک معرفی میکنه .
                      پس دادگاه زندگی با اختلاف زیادی از گالاکتوس قدرتمند تر است .
                      البته اینو ۹۹ درصد و ۹۹ صدم درصد قبول دارند و اصلاً بازگو کردنش یه چیز مسخره هست ولی بخاطر اینکه تو حقیقتو بفهمی میگم بهت .
                      گالاکتوس تجسم کیهان ششم هست .
                      اینفینیت تجسم کیهان هفتم و اترنیتی هم تجسم کیهان هشتم .
                      اترنیتی و اینفینیتی یا بهتره بگم ابدیت و بینهایت که خودشون زیر قدرت دادگاه زندگی قرار دارند هم از گالاکتوس قادرتر هستند .
                      درضمن همه اینا هم مخلوق وان اباو ال هستند .
                      فقط جهت اطلاع رسانی گفتم .
                      اون وقت فقط سه بیاندر مابعد ریتکان راحت دادگاه زندگی که شکست هیچ ! حتی نابودش کردند !
                      میتونی از هر کی خواستی بپرسی و تحقیق کنی .
                      یعنی فکر کن ثانوس با دستکش هم حریف اینا نمیشود .
                      حالا اینا بماند .
                      بیاندر پری رتکن که در سیکرت وارز اصلی که مال سال ۱۹۸۴ هست گفته میشود میلیون ها بار از ترکیب موجودات مولتیورس قادرتر هست .
                      میفهمی یعنی چی ؟!
                      یعنی میلیون ها ثانوس با دستکش و دادگاه ترکیب بشن زیر قدرت بیاندر پری رتکن قرار دارند ‌.
                      در اصل یعنی تمام موجوداتی که مال مارول هستند ترکیب بشوند باز بیاندر پری رتکن یا ماقبل ریتکان میلیون ها بار ازشون قویتره .
                      جدی درک میکنی یعنی چی ؟!
                      حتی بعضی ها به اشاره به این استدلال بیاندر پری رتکن رو از شخص والای همگان هم قادرتر میدانند .
                      من خودم به این دلیل رتبه بیاندر پری رتکن رو ۲ میدونم که اون موقعی که اون کامیک نوشته شده بود هنوز کرکتر وان اباو ال خلق نشده بود .
                      یعنی حتی به ذهن نویسنده ها هم نیومده بود .
                      وگرنه اگه این کامیک مال سال هایی جدیدی که وان اباو ال حضور داشت بود بیاندر پری رتکن با اختلاف خیلی زیاد و چشمگیری جایگاه اول رو بین تمام کرکتر های مارول دست پیدا میکرد .
                      و این یعنی واقعاً اگه ذره ای منطقی فکر کنی میفهمی شانس گالاکتوس در برابر این پوچه ! اصن بهتره بگم پوچ تر از پوچ یا پوچی مطلق .
                      واقعاً نمیشه حدی برای شانس کم گالاکتوس محاسبه کرد .
                      بهت مدرک کافی و ادرس کامیک برای صحبتم دادم.
                      اگه واقعاً دیگه گالاکتوس رو از بیاندر پری رتکن قویتر بدونی بگو من همین الان میرم کرونا میگیرم 😂
                      بعدشم شماره ۳ رو تو کامنتت دوبار نوشتی ولی من جواب اون دومی رو میدم .
                      نخیر تو نمیدونی چیه .
                      مارول استودیو از اسمش معلومه مال دنیای سینمایی هست و نتیجه گیری هاشم طبق اون .
                      ولی ما داشتیم کامیک که منبع خیلی مهمتر و اصلی تری بود رو میگفتیم 😂😂😭😭😭
                      گالاکتوس دوتا سیاره خلق کرد که اندازه هایش از خورشید بیشتر بود ؟!
                      گیریم که حرف تو درست باشه این کار گالاکتوس در برابر خلق کل مولتیورس که تمام موجودات مارول به جز خود وان اباو ال و بیاندر پری رتکن ( از یه مولتیورسی فراتر از این مولتیورس اومدند )
                      داخلش حضور دارند خلق کرده پوچه . خودت قضاوت کن دیگه .
                      من خودمو بالا خطاب نکردم گفتم اگه نمیدونی برو راجبش تحقیق کن .
                      داش سطح قدرت وان اباو ال اومنی ورساله .
                      میدونی یعنی چی ؟!
                      مولتیورس در برابر اومنی ورس اتمم نیست .
                      به کسایی که قدرتشون فراتر از کل مولتیورسه میگن اومنی ورسال .
                      اون وقت گالاکتوس که قدرتش یونیورسال رو اوردی با شخصیتی اومنی ورسال مقایسه میکنی ؟!؟ 😐
                      دقیقا ۱۰ تا ابرشرور رو با ذکر دلیل بگو که از دادگاه زندگی قویترن ؟!
                      حرف رو هوا میزنی میگم دیگه .
                      تنها ویلن هایی که از دادگاه قویترن 👇
                      ۱ : بیاندر پری رتکن یا ماقبل ریتکان
                      ۲ : بیاندرز ( نژادی بیاندر ها ولی مابعد ریتکان )
                      ۳ : پروتژ
                      ۴ : ابلیوین
                      ۵ : فرست فیرمیمنت
                      ۶ : مارکی او دث
                      ۷ : وان بیلو ال ( نسخه تاریک و نقطه مقابل والای همگان اسمشم پایین تر از همگان هست.
                      و مثل همتای دیسی خودش یعنی شیطان وحشی عظیم تاریکی مطلق هست .
                      اینا میشن ۷ تا .
                      از کجات ۱۰ تا دراوردی نمیدونم والا .
                      با دختر بحث نکنم ؟!
                      منظورت با کاربر الهام هست ؟!
                      من با ایشون بحثی نکردم یه سوال پرسید منم جوابشو بصورت کوتاه دادم .
                      گالاکتوس تو اوج قدرتش والای همگان میشه ؟!؟
                      فقط جون هر کی دوست داری اینو یه جا بگو ببین بهت چی میگن .
                      هشدار اسپویل کامیک ثور در سال ۲۰۲۰ نویسندگی دانی کیتس .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      اگه اینجور که تو میگی باشه بهتره بری این کامیکو بخونی که چی میشه .
                      سایت کامیکان هم ترجمه اش کرده اگه سختت نیست با یه سرچ برو پیداش کن و بخونش .
                      تو این کامیک گالاکتوس به قدرتی میرسد و از ۵ سیاره ممنوعه که به قدرتی بی اندازه برای سطح خودش میدادند تغذیه کرد که گفته شد گالاکتوس در قویترین حالت ممکنش هست و هیچ وقت حتی به این حد قدرت نزدیک نشده بود !
                      اون وقت ثور ( البته نسخه اصلیش نیست این نسخه به علاوه قدرت های همیشگی ثور ، قدرت های اودین رو دارد و به اودین فورس نیز وصل هست . و به قاصد گالاکتوس تبدیل شده و کمی از پاور کیهانی گالاکتوس رو در اختیار دارد )
                      این گالاکتوس رو شکست که میدهد هیچ ، حتی راحت به قتل میرساند و نابود میکند .
                      نمیدونم چقدر با تهدید کیهانی یا بهتره بگم فرا کیهانی مثا زمستان سیاه اشنایی داری ولی فقط بدون این تهدید گفته میشه تک تک مولتیورس های جلوی راهش رو نابود میکنه و حتی اشاره میشه بخشی از مولتیورس دیسی هم نابود کرده 😱😱
                      اون وقت گالاکتوس با این عظمت هنوز از این تهدید ترس یا بهتره بگم وحشت داشت .
                      بعد ثور این گالاکتوس رو که هیج حتی این تهدید رو هم نابود میکنه ( یا حداقل به ظاهر نابود میکنه )
                      پس الان طبق حرفای تو باید این نسخه ثور قویترین کرکتر مارول حساب شه نه ؟! 😂
                      ۱۱ : هنوز نمیدونی فیلم چهار شگفت انگیز توی یه دنیای دیگه هست و در دنیای اصلی مارول یعنی mcu داستانش جریان نداره ؟! 😐😐
                      بهت گفتم حداقل کاری که میکنی برو ویکی پدیا لیست فیلم های mcu رو ببین که حداقل یه چی درباره دنیای سینمایی بدونی .
                      الان قدرت دادن با خلق کرده یکیه ؟! 😂😂
                      نخیر بدجور اشتب زدی جناب این ها زمین تا اسمون فرق داره .
                      تو اومدی میگی گالاکتوس دنیای مارول رو پودر کنه ، اولا حرفت بشدت بی پایه و اساسه دوما اگر در نظر بگیریم که حرف تو درست و به قول معروف من نادان ادم
                      گالاکتوس چجوری میخواد دنیای مارولو پودر کنه ؟!؟
                      داداش اصن با فیزیک ، نجوم هر که حساب کنی حرف بی منطقیه مطلقه .
                      برای اینکه جهانی که خودش توش حضور داره رو نابود کنه اول باید بیاد بیرون جهان .
                      نکنه میخوای بگی گالاکتوس میتونه از جهان مارول بیاد بیرون ؟! 😂
                      تا الان همچین تعصب اصیلی رو مشاهده نکرده بودم ‌.
                      ایول دمت گردم تجربه خوبی شد برام .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 3, 1399

                      ۱ اصلا نمیشه گالاگتوس از اون دنیا(بهتره بگیم جهان)داداش تو حتی فرق جهان و دنیا رو نمیدونی چیه پس باید بگیم نمیتونه از اون جهان بیاد بیرون خب اگه نابود کنه خودشم نابود میشه؟
                      داداش مارو گرفتی یا چی؟؟
                      قدرت دادن و خلق کردن فکر کردی فقط تو میدونی؟😂😂😂
                      اگه نمیدونی که من بهت بگم خلق کردن یعنی افریدن که دیگه از اسمش معلومه قدرت دادنم که به شخصی قدرت خداگونه میده
                      داداش اون اطلاعاتت منو کشته تو حتی نمیدونی چهار شگفت انگیز واسه ماروله یا اصلا تو سینما وجود داره هه😂😂😐
                      ۲ الان تو یه دنیای خیالی رو تبدیل به کلاس علوم کردی 😂😂😂اخه یعنی چی نجوم فیزیک؟؟مارو گرفتی ناموسا؟؟؟
                      مگه داریم علوم میخونیم؟؟حتی اگه به فیزیک حساب کنیم اگه کل جهان مارول بره هوا یه خطم رو گالاگتوس نمیوفته
                      ۳ خودتم میدونی که تانوس(با سنگ)میتونه دادگاه زندگی رو شکست بده اون قلب عالم رو بدست اورد و اونو شکست داد تا کارش راحت تر باشه
                      ۴ هزار بار بهت گفتم که اون لیست اشتباهاتی داره این هزارو یکمین باره دارم بهت میگم ولی رتبه های اول درسته چراا؟؟
                      به اتم و هسته نیست که برادر من درسته که هسته باعث به وجود اوردن اتمه ولی همون اتم هسترو پابرجا نگه داشته
                      ۵ اینم بهت بگم اصلا بیاد گالاگتوس رو نابود کنه که نمیتونه اگرم بتونه نمیخواد اگرم بخواد جهان مارول هرج و مرج میشه
                      وجود گالاگتوس حیاتیه برایه مارول حالا فهمیدی؟؟؟
                      پس کسی نمیخواد نابودش کنه حتی به نابودیه گالاگتوسم فکر نمیکنن پس قید تابودیو بزن
                      ۶ من نگفتم ۲تا سیاره خلق کرده گفتم یدونه سیاره به نام تا۲ خلق کرده تلبته تو دنیای کمیک به راحتی میشه از جهان مارول در اومد چرا و چجوری؟؟؟پس گالاتوس چجوری تونست بره جهان دی سی؟؟تا سیاره اپوکالیپسو بخوره؟؟؟هااا؟؟؟
                      اینم از این دلیل
                      پس در اومدن از جهان مارول برایه گالاتوس راحته(برایه بیشتر شخصیاتای مارول راحته)
                      گالاتوس چون نابودیه جهان مارولو انجام نداده و صحبتی ازش نشده فکر میکنید غیر ممکنه
                      ۷ ارتور:پادشاه قبلیه واکاندا(که تو فیلم پلنگ سیاه اسمش دیده شد تو اون سخره هایی که پلنگ سیاهو اون یارو که اسمشو یادم رفت جنگ میکردن دیده شد
                      قدرت های ارتور:نیروی فرا کیهانی،هیکل هم اندازه نصف گالاگتوس(واکاندا قبلا خیلی بزرگ بوده)،جاودانگی،پرواز،دارا بودن سلاح امگا(سلاحش نه قدرتش)تله پورت(با اشیاعی که به پوستش جسبیده شده و اگه کنده بشه این قابلیت براش غیر فعال میشه،خارج شدن انرژی از دستش(که خیلی از انرژی اگا قوی تر بوده)،ارتش های جهنمی و موازی(با حمله به دنیا های موازی انواع ارتش از دنیای موازی رو تسخیر و دریافت کرده)،حمله به سیاره اپوکالیپس و نابود کردن زندان پرزنس(ولی پرزنس به سختی تونست شکستش بده)،اون تونسته به خورشید دست بزنه و با رنج و درد جابجاش کنه تا تابشش به این سرزمین بیشتر بشه،چشم های اتشینی که با نگاه کردن به هر کسی اون شخص فورا اتیش شدیدی میگیره،موهایی که به شکل شمشیر هستن و تو مبارزات ازش استفاده میکنه
                      اینو صد در صد نمیشناختی چون جایی گفته نشده ولی من از یه نفر پرسیدم و اون میدونست کیه
                      ۸ اواتار:که اسمش زیاد گفته شده و در کمیکsuperman_world of warحضور داشته و تونسته دارکساید(اصلی)رو به راحتی شکست بده،قادرمطلق،حاضرمطلق،دانای مطلق،شکست دهنده مطلق،تونسته حتی تو اون کمیک لوسیفرم شکست بده،
                      با دادگاه زندگی هم صحبت شده بود و حتی زمانی دادگاه زندگی کسانی رو که نمیتونست شکست بده اواتار رو ارسال میکرد تا زمانی که دادگاه زندگی اون رو تبعید کرد و الان معلوم نیست کجاست بعد از اون اتفاق تو جایی حضور نداشت👌👌
                      اینم از این ها که حتی اون بیاندرت جلویه اینا هیچیه ولی خب اون لیستی که دادم لیست اشتباهی بود بیاندر بالای تانوس گالاگتوس پایین اواتار و ارتور پس بزار لیستو برات درست کنم فقط ۵تا۶ تاشو رتبه بندی میکنم
                      ۱ والای همگان
                      ۲ دادگاه زندگی
                      ۳ اواتار
                      ۴ بیاندر
                      ۵ گالاگتوس
                      ۶ ارتور
                      این درسته ولی بازم میگم افراد کمی اینارو میشناسه که صد در صد تو نمیشناختیشون اگه میشناختی حتی نمیگفتی بیاندر

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به abas

                      آبان 3, 1399

                      اکثر حرفات تکراریه و قبلاً جوابشو دادم .
                      داری زور الکی میزنی 😂
                      ۱ : تو خودت میگفتی گالاکتوس اگه دنیای مارول رو پودر کنه خودش هست درحالی که اتفاقاً من میگفتم خودشم جزئی از اون دنیاست و با اون پودر میشه .
                      نکته بعدی اینه که گالاکتوس توان نابودی جهان مارول رو نداره معلومه سطح اطلاعاتت پوچه .
                      یکم کامیک بخون سطح اطلاعاتت بره بالا 😂
                      داداش چیزی که بلد نیستی اظهار نظر نکن تو انقدر نوبی که خبر نداری فیلم چهار شگفت انگیز جزو mcu هست بهت گفتم برو اول لیست فیلم های mcu تو هر جایی حتی ویکی پدیا رو ببین بعد بیا حرف رو هوا دوباره بزن .
                      من نگفتم مال مارول نیست ولی اون داستان توی یه دنیای دیگه جریان داره و مال دنیای اصلی مارول نیست .
                      اینو بفهم !!! 😐
                      (این جمله توسط ادمین حذف شد)
                      الان ما اون سه گانه قدیمی اسپایدرمن میدونی چیه ؟!
                      اون الان سه تا فیلم مستقل از اسپایدرمنه و جزو دنیای سینمایی مارول نیست .
                      من نگفتم جزو مارول نیست گفتم جزو mcu نیست .
                      😂😂
                      همه اینا رو همه میدونستن فقط میخواستم برای نوبی مثل شما بگم .
                      ۲ : اگه هنوز تو کلاس هات به درس فیزیک نرسیدی لازم نیست حتماً فقط یا حرفی زده باشه 😂
                      تو انقدر درجه نوبی رو رد کردی که فکر میکنی گالاکتوس میتونه دنیای مارول رو پودر کنه .
                      گالاکتوس حد توانش فقط سیاره هاست نه یونیورس چه برسه مولتیورس 😂
                      گالاکتوس بفهمه تو داری راجبش همچین چیز هایی میگی همون لحظه نابود میشه 😂
                      ۳ : دقیقاً کجا ثانوس به دستکش دادگاه زندگی رو شکست داد ؟!
                      خیلی مشتاقم تا بهم بگی.
                      اون قلب عالم بود که با دستکش خیلی فرق داره 😐😂
                      ۴ : وقتی میدونی لیستت پر اشتباهه و خودت اعتراف میکنی لیست به من نده و بقیه رو منحرف نکن.
                      ۵ : تقریباً تنها حرفی که درست زدی ، اره درسته گالاکتوس یکی از نیرو های حیاتی ماروله و مرگش باعث اختلال میشه ولی به قدرتش ربطی نداره چون کلی کرکتر هست که مرگشون حتی مولتیورس رو بهم میریزه و دوماً گالاکتوس قدرتش اونقدری نیست که فکر میکنی .
                      ۶ : تو نه تنها یه نوبی بلکه یه مارول فن افراطی هم هستی .
                      هنوز نمیدونی اون ها کراس اوور بین دیسی و مارول هستن و خود نویسنده ها کاری کردن که اون بره اونجا اونم اونجا .
                      دوماً همونطور که اکثر طرفدار های با تجریه کمیک میدونن کراس اوور ها هیچ دلیل محکمی نیست و بر اساس محبوبیت کرکتر هست ‌.
                      پس خودتو نکش 😐😂
                      تو هنوز معنی کراس اوور رو نمیدونی 😐😐
                      اصن موضوع همینه که کرکتر های دیگه هم اضافه میشن و میرن پیش هم .
                      برو اون کامنتی که در جواب کاربر الهام دادم رو بخون راجب کراس اوور ها بعد برای بار صدم حرف رو هوا بزن 😐😂
                      ۷ : خنده دار ترین بخش حرفات 😂😂😂
                      داش ناموساً چرت نگو
                      این قدرت هارو معلوم نیست از کجات در اوردی.
                      من تمام فیلم پلنگ سیاه رو دیدم اصلاً به همچین مضخرفاتی که گفتی اشاره نمیشه .
                      بعدشم وقتی منبعت کمیک نیست و داری فیلم سینمایی پلنگ سیاه رو میگی جای تاسف داره.
                      (این جمله توسط ادمین حذف شد)
                      تو انقدر از محدوده ی تعصب خارج شدی که نمیدونی پرزنس حتی تو اون کراس اوور ها حضوری نداشت 😂😐
                      پرزنس به سختی زدش ؟
                      پرزنس اراده کنه گالاکتوست پودر شده ست 😂
                      تو اصن اینارو نمیشناسی میگم دیگه .
                      نابود کرد. زندان پرزنس ؟!
                      خودت یه بار دیگه کامنتت رو بخون تا به خودت بخندی 😂
                      من اتفاقاً خیلی خوب اینو میشناختم معلومه فقط از خودت در اوردی .
                      این پدر پلنگ سیاه حتی جزو تاپ ۴۰ هیچ لیستی نیست 😆😆😆😆😆
                      نکنه تو درست میگی همه سایت های خارجی و ایرانی غلط ؟!؟!
                      واقعاً مطالب فوق العاده طنزی داره خوبه ادامه بده استفاده کنیم 😂
                      (این جمله توسط ادمین حذف شد)
                      اواتار دارک ساید اصلی رو شکست داد ؟!
                      عه باشه منم مثل خودت چرت میبافم عه نمیدونستی توی یه کمیک سوپرمن والای همگان و پرزنس رو با اراده نابود کرد ، انقدر اطلاعاتت کمه ؟!
                      حرفای تو دقیقاً همینطوره 😂😂
                      یقین دارم از پرزنس هیچ شناختی نداری و دوباره از سری حرف های رو هوات هست 😂
                      لوسیفر رو شکست داده ؟!؟!؟ 😂😂😂
                      هر کی اینارو می بینه شاهد باشه کی چرت میگه .
                      بهت گفتن لزومی نداره برای ثابت کردن حرفای مسخرت کمیک الکی بسازی و بگی اون اونو زده و اون این یکی رو .
                      واقعاً خودت بگو چی بهت بگم ؟! 😂
                      تو وقتی معنی اینکه تو کمیک میگه میلیون ها بار از ترکیب موجودات مولتیورس قویتره یعنی چی باید چی بهت بگم ؟!
                      میفهمی یعنی چی ؟!
                      سیکرت وارز معروفه نمیتونی بگی از خودم در اوردم تو اون کمیک میگه میلیون ها بار از ترکیب موجودات مولتیورس قویتره .
                      یعنی همه اینا ترکیب بشن بازم بیاندر میلیون ها بار ازشون قویترع 😂
                      (این جمله توسط ادمین حذف شد)
                      من حتی میتونستم راحت بیاندر پری رتکن رو اول بزارم فقط برای اینکه این جمله قبل خلق شدن کرکتر والای همگان بود ۲ میزارمش .

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 2, 1399

                      والا داداش قدرتایی که اونجا برایه گالاگتوس معرفی کردن که حتی تو تو ذهنتم نمیاد من اونو تو رتبه ۲ قرار دادم اگه خواستی تو نظر بعدیت بگو تا تمام قدرتاشو که شاید تو سایتای ایرانی اصلا نمیدونستن بهت بگم(شاید احتمالا تو بعضیاشون گفته باشن ولی من ندیدم)
                      سره اون من اونو تو رتبه دوم قرار دادم

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به عاقل

                      آبان 1, 1399

                      😐😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️اخه من کجا گفتم گالاگتوس قدرتمند تر از والای همگانه؟؟؟؟
                      من گفتم مثله اونه نه بهتر از اون😐😐😐
                      هر جور حستب کنی هر جور گالاگتوس مثله والای همگانه حداقل تو رتبه بندی قوی ترین شخصیت قدرتمند گالاگتوس باید ۲ یا۳ باشه
                      من نه گالاگتوسو قدرتمند میکنم نه از رو تعصب نظر میدم اخه افراد هایی مانند فالکرام قادرمطلقم باشن خب حداقل خدا نیستن هرکسی که قادرمطلق باشه خداست؟؟نه
                      کسانی که یه جهان و دنیا خلق کردم کسانی که میتونن هر کسی رو نابود کنن کسانی که میتونن به هر افرادی قدرت های خداگونه بدن همه اینارو گالاگتوس انجام داده(البته والای همگانم این کارو کرده ولی خیلیییی کم)اما گتلاگتوس این کار هارو بسیار انجام داده
                      و تو ولن ها هم که معلومه که تو رده اوله هر کی اینو رد کنه خدای نوبه ناموسا دیگه هر کی باور نکنه و انکار نکنه چون یا شما اصلا از گالاگتوس چیزی نخوندید یا فقط چشمتون افتاده به اسم گالاگتوس دو سه تا مطلب خوندی رفتی بعدی ولی من تا دلت بخواد در موردش تحقیق کردم(والای همگانم همین طور)من زیاد اهلmcuنیستم ولی فیلم هایی که در مورد این طور شخصیاتو باشه(مثله تانوس،دارک ساید،گالاگتوس)
                      اخه من بهت چی بگم
                      تو میگی تو سینما حتی بهش اشاره هم نشده😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂
                      پس چهار شگفت انگیز خیاره؟؟؟
                      تو با این جملت به ما فهموندی که خدایه نوووبی😂😂😂
                      برو بچست به والای همگانه کاغذیت بچسب که تو فکر میکنی هر کسی خالق دنیا باشه قدرتمند ترینه(البته بله تو دنیای خودش هر کاری میکنه ولی تو دنیا هایه دیگه مثله یه انسان معمولیه)چرا توییه دنیای خودش قویه ولی دنیا هایه دیگه اون قدرتو نداره؟چون خالق اون دنیاست و میدونه چیکار کنه چون اونجارو میشناسه خدایه اونجاست ولی دنیای دیگه نه
                      دیگه اینو همه میدونن همههه ولی نمیدونم تو اطلاع داری یا نه ولی خواستم اگه اطلاع نداشته باشی بهت اطلاع بدم
                      ولی گالاگتوس این نقطه ضعفو نداره چون بلعنده جهان هاست این نقطه ضعفو نداره میتونه تو هر جایی که هست قدرتشو داشته باشه(البته دنیایی که ساخته یعنی تا۲ جوری ساخته که اگه اگه هر چی نزدیک اون بشه قدرتش بیشتر میشه)البته جهان و مواز های دیگه ای هم هستن که گالاگتوس با وارد شدن بل اونجا قدرتاش بیشتر میشه ولی جاهایی هم هست که ضعیف تر میشه مثل اپوکالیپس نزدیک شدن به خورشید این جهان و جهانای دیگه گالاگتوسو خیلی ضعیف تر از چیزی که هست میکنه به خاطره همون نتونست اپوکالیپسو بخوره چون قدرتاش کم شده بود از دارکساید(اصلی)شکست خورد اینم از این مطلبی که فکر کنم نمیدونستی اون حرفارو زدی چون اگه شناخت بیشتر از والای همگان و گالاگتوس داشتی اصلا اینارو مقایسه نمیکردی
                      ولی خب بعضی ها چون اونو خدایه مارول میدونن فکر میکنن چون گالاگتوس یکی از شخصیت های ماروله از اون ضعیف تره
                      نه اقا نه داداشم با والای همگان و امثال اون یکسانه
                      وقتی تو میگی زیاد کمیک خوندی و زیاد تحقیق کردی باید شناخت بیشتری از شخصیانه مهم داشته داشته باشی
                      ولی انگار این حرفات حقیقت نداره
                      (توجه کن گالاگتوس از والای همگان بالاتر نیست حداقل باید رتبه۲ رو داشته باشه)خب ولی بعضی سایتا مثله سایت اسپایدی بدون اینکه تحقیقی کنن مطلب میزارن ولی خب سایتایی که میخوان یه همچین مطلبیو بزارن باید اول برن از منبعش در مورد شخصیاتایی که میخوان مقایسه و رتبه بندی کنن باید برن اونجا(یعنی منبعش)که همشون سایتای خارجی هستن مثله سایت معتبر و اصلی مارول یعنی(سایتmarvel_study)ید استادیو مارول بری سایتش و اونجا تمام شخصیاتا و حتی در مورد خوده مارول گفته شده که من چندین سال پیش در موردش خوندم
                      ولی خدا کنه که الان برای ایران بسته شده نباشه یا تحریم نباشا تا شمام بتونید برید اون سایت اون موقع میفهمی که من چی گفتم اون موقع میفهمی که۱۰۰درصد حق با منه
                      الان که من خیلی وقته نرفتم تو اون سایت نمیدونم تحریمه برایه ایران یا بسته
                      من تمام نظراتی که میدم از اونجاست
                      نه از سایتای ایرانیه مسخره که بدون تحقیق مطلب میزارن
                      ولی ت اون سایت معتبر رتبه بندی نکردن و اصلا شخصیتارو با هم مقایسه نکردن فقط شخصیتارو معرفی و تمام قدرتاشو گفتن که اونجا والای همگانو قدرتمند تر از همه معرفی کردن ولی گالاگتوسو بعد از اون(البته رتبه بندی نه ها اونو بایدم خودتون از رو قدرتاشون رتبه بندی کنی
                      که الان من اگه تا موقعی که یادم نره بهت اینجا رتبه بندی میکنم) رتبه بندی توسط خودم شده که صد در صد اشتباهتی وجود داره به جز رتبه های اول
                      ۱ والای همگان
                      ۲ گالاگتوس
                      ۳ دادگاه زندگی
                      ۴ فالکرام
                      ۵ دورمامو
                      ۶ اودین
                      ۷ ارتور(تو کمیک ها فقط یه بار نشون داده شده که منم تو همون سایت فقط شناختمش اگه وقتی نظر میدی نیتونی در مورد قدرتاش ازم سوال کنی چون این نظر خیلیی طولانی شد)
                      ۸ تانوس(با سنگ های ابدیت)
                      ۹ اوارتار(که اینم مثله ارتوره که خیلی کم تو کمیک ها وجود داشته اگه مایل باشی در مورد قدرتای اونم بهت میگم)
                      ۱۰ بیاندر

                      پاسخ

                    • M در پاسخ به abas

                      آبان 1, 1399

                      عزیزم جای اینکه بشینی طومار بنویسی برو یه سر بزن marvel fandom .com اونجا اطلاعاتشون رو همه باذکر منبع میارن که تایید شده باشه برو سرچ کن one above all marvel fandom یا اصلا سرچ کن most powerfull characters in marvel , یا برو بنویس can galactus defeate ….. بعد بیا یه ساعت با متلک بی منطقی طومار بنویس انقدر فضای سایت رو toxic نکن

                      پاسخ

                    • abas در پاسخ به M

                      آبان 2, 1399

                      ایا همه اینا جزو سایتای خوده شرکته ماروله؟؟؟؟
                      اخه تا چه حد؟؟
                      من سایت خوده شرکتو تو مرورگرها دادم نه سایتای بی خوده دیگه
                      واسه من بی منطق اخه واسه تو چی؟؟؟؟
                      برو تو اون ستیتی که گفتم ببین کی به کیه
                      حوصله ندارم ۲ساعت بیام نظر بدم برایه این سوال های بی معنی

                      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ‌سعید

      شهریور 26, 1399

      خوب اصلا شما میدونید که تریگون چقدر قویه؟!؟!؟!؟ اون به راحتی میتونه دارکساید را بزند!!! دخترشم بسیار قوی است!!! میزان سرعت دارک‌ساید خیلی از تانوس بیشتره!! و قبل از اینکه تانوس از سنگ ها استفاده بکند می‌تواند او را تلپورت کند به جهان دی سی!!! اونوقت دیگه هیچ سنگ ابدیتی کار نمی کند و دارک ساید پیروز میدان است!!!! می‌توانید کمیک های کراس اورها بین مارول و دیسی را بخونید!!!!! اما در آنها تعصب به کار رفته!!! مثلاً سوپرمن به راحتی تور را می زنند یا استورم به راحتی واندر وومن را میزند!!! اما در کل اگر دارک ساید مقابل تانوس با سنگ های ابدیت از توانایی تلپورت استفاده نکند قطعاً تانوس با دستکش ابدیت برنده میدان است!!!

      پاسخ

    • دی سی فن در پاسخ به ‌سعید

      مهر 5, 1399

      دارکساید فقط یه آواتار هست دارکساید اصلی به حدی ثدرتمنده که پرزنس شخصا اون رو دستگیر کرد دارکساید اصلی به دارکساید کمک میرسونه

      پاسخ

  13. شاهین

    شهریور 12, 1399

    اولا تانوس از متران تقلید شده آقای منبه نه دارک ساید و مترانم از واتچر ک اونم مال ماروله وقتی که علمی نداری لازم نیست چیزی به زبون بیاری دوما هیچ منابعی وجود نداره که لیگ عدالت قوی تر از انتقام جویانه ثور واسه واندر ومنت سوپر منت بسه با ی رعدش شزم لقب دزد مارولم کوچولو میکنه دگ هالکو نمیارم وسط واندارو نمیارم جمش کن مرد عنکبوتیم برای بتمن به اندازه کافی قدرت داره اینو هیچ ایرانی لازم نیست تائید کنه چون دث بتل با بیست شیش میلیون بیننده به کل جهان ثابت کرد نه طرف داره ماروله و ن دیسی عین تو که هر چی تو ذهنشه خالی کنه ایرون منم فک نکنم جلوش کسی با شصت مارکش جدا از هالک باستر بخواد حرفی بزنه دگ یه فانوس سبز دارین که واندا فک کنم استخوناشو واست پودر میکنه کاپتان مارولو بیخیال شما دیسی بازا میدونید دستکش ابدیت چقدر قویه واس همینه تو دنیای شما کار نمیکنه کسیم تاید نکرده جنگ تانوس تو دنیای دیسی صورت بگیره اگه اینه دارک سایدو بیار تو مارول ببینیم جلو یه بشکن چند ثانیع مقاومه . . . خواهشا واس خودتون صفحه درست نکنید هر چی تو مغزتونه پیاده کنین با تشکر ملت عقل دارن

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به شاهین

      شهریور 16, 1399

      یه نفس عمیق بکش!!!!اینکه تانوس از دارکساید کپی شده رو دیگه همه میدونن!!!!اما در مورد چیزایی که گفتی: من نفهمیدم چی شد!!! ثور، واندر وومن و سوپرمن و شزم و زد؟؟؟؟!!!!؟؟؟ هههههه باید بهت بگم زدی جاده خاکی!!!!! همون آیرون من و سایبورگ میزنه!!!! هالکو بیاری اتریگان هست!!!! همون واندا رو کاپیتان اتم میزنه!!!!!مرد عنکبوتی بتمنو میزنه ؟؟؟؟؟🤣🤣🤣 شزم هم کاپیتان مارول رو میزنه گرین لنترن تقریباً با نوا مساویه!!!!! سوپرگرل و پاور گرل هستند که واسه خودشون سوپرمن هستن!!!!مارشن منهانتری است که تواناییهای درونیش بسیار بالاست!!!!! دکتر فیت، زاتانا و کنستانتین جادوگران بسیار ماهری هستند چه تو تیم جاستیس لیگ هستند!!!! در مورد دارک ساید و تانوس هم کی گفته تو دنیای دیسی نباشه و تو دنیای مارول باشه!!!!! اگر هم در دنیای مارول باشه دارک ساید میتونه تانوس رو تلپورت کنه به دنیای دی سی!!!!! و به نظرم اطلاعاتت رو از دیسی زیاد کنی بد نیست!!!!!

      پاسخ

      • دی سی فن در پاسخ به تحلیل گر

        مهر 5, 1399

        در اصل اونجرز یه کپی ناقص و ضعیف از جاستیس لیگه

        پاسخ

    • مانی در پاسخ به شاهین

      مهر 30, 1399

      ببین من نمیدونم این اطلاعاتو کی بهت داده ولی مرد عنکبوتی حتی یه رقیب خوبم واسه بتمن به حساب نمیاد چون ما چندین جا دیدیم که بتمن سوپر منو شکست داده با هوشش. پس مرد عنکبوتی نهایتا بتونه یه مقابله ریزی با فلش کنه.بتمن با آیرون من مقایسه میشه که من می گم برنده بتمنه.از طرفی کدوم عاقلی می تونه بگه سوپر من و واندر وومن جفنشونم با هم به ثور شکست بخورن؟ثور شاید بتونه با شزم مقابله کنه نه سوپر منو واندر وومن.حالا شاید با واندر وومنم تونست مقابله کنه. اگه یه جنگ بین این دو تا گروه در بگیره لیگ عدالت خیلی زود میبره.از طرفی دارک ساید می تونی خیلی سریع تر از این که تانوس بتونه کاری کنه اونو تلپرت می کنه به دنیای دی سی.انتقام جویان فقط اعزای اصلیشون قدرتای خوبی دارن و بقیشون حریفای قدری حساب نمیشن به جذ چند تا استثنا

      پاسخ

    • مانی در پاسخ به شاهین

      مهر 30, 1399

      آقا مگه خوب بودن یه کاراکتر فقط به قدرته؟اگه اینجوریه من یه کاراکتردرست می کنم که از جفتشون قوی تر باشه. بیشتر باید به این موضوع نگاه کرد که کاراکتر چقدر شخصیت پردازی خوبی داره و چه حسی به بیننده میده

      پاسخ

  14. ناروتو

    شهریور 9, 1399

    من نه طرفدار مارولم نه دی سی هر دورو دوس دارم و از فیلما و سریالای خوبشون حمایت می کنم ولی صد در صد دارک ساید قوی تر تانوس ولی تانوس با پنج تا سنگ قدرتش با دارک ساید برابری می کنه جوری که حتی شاید شکستشم بده البته بستگی داره به اینکه قدرت سنگ ها رو دارک ساید اثر داشته باشه یانه اینم هس ولی در کل بگیم دارک ساید قوی تره ثانوس با تشکر

    پاسخ

    • دی سی فن در پاسخ به ناروتو

      مهر 5, 1399

      یه قضیه هست دارکساید اصلی اون به شدت به دارکساید کمک میکنه

      پاسخ

  15. طاهر

    مرداد 27, 1399

    در جواب دوست عزیز ک از تقلیدات مارول گفتند
    دومزدی از هالک
    اتومیک اسکال از گوست رایدر
    سایبورگ از دث لاک
    بتمن ک از مارول تقلید نشده ولی از شخصیت بسیار قدیمی به نام بت تقلید شده ک بسیار جالب حتی لوگو هاشون هم شبیه همه
    شخصیت بین ک از دو شخصیت نوک و کراس بونز
    نکته جالب اگه آیرون من از بتمن کپی شده پس چرا دیسی دوباره از روی آیرون من رد راکت رو کپی کرد
    گروه کبرا از هایدرا
    ایمپریکس از گالاکتوس
    حالا این سه مورد آخر ک دیگه واقعا عجیبه خواهش میکنم این سه تای پایینی رو دقت کنید
    شخصیت بلوبیتل ک از مردعنکبوتی تقلید شده
    شخصیت بلک ریسر از موج سوار نقره ای
    شخصیت رد لیون ک کپی برابر اصل پلنگ سیاه هست

    اگر کافی نیست کپی برداری های داستانی دیسی هم بگم ک معلوم بشه کی کپی برداره

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به طاهر

      شهریور 27, 1399

      هههههه حرفت خیلی خنده دار بود!!! دومزدی از هالک تقلید شده؟!؟!؟ بلوبیتل از اسپایدرمن تقلید شده!؟!؟!! همین دو تا اعتبار بقیه حرفاتو نشون میدن!!! میشه بگی اینارو از کجا در آوردی؟!؟!؟! البته تو هرجور دوست داری فکر کن!!!!فکر کن دیسی تقلیدکار مارول درستکار!!!!فکر کن دیسی بد،مارول خوب!!! اصلا برام مهم نیست!!!!

      پاسخ

    • دی سی فن در پاسخ به طاهر

      مهر 5, 1399

      دومزدی کاملا با هالک متفاوته😐بلو بیتل قبل از اسپایدرمن وجود داشته اتومیک اشکال فقط ظاهر شبیه به گوشت رایتر داره حالا بزار من بگم هالک از سالومون گراندی آی ون من از بتمن تانوس از متران و دارکساید بلک ویدو از بلک کنری ولورین از تیمبروولف ثور از واندروومن سنتری از سوپرمن نوا از گرین لنترن دیگه هاک آی از گرین ارو کوییک سیلور از فلش دکتر استرنج از دکتر فیت اسپایدرمن از بلو بیتلحالا کسایی بگم که پایه ی تقلیدشون یادم نیست مارول از کی کپی زده خود بلک پنتر دیگه مگنیتو و…

      پاسخ

  16. طاهر

    مرداد 26, 1399

    به دوستان عزیزی ک دارک ساید رو قدرتمند تر از تانوس میدونن پیشنهاد میکنم کمیک دستکش بی نهایت رو بخونن که در اون کمیک تانوس دستکش بی نهایت رو به دست میاره و با اون دستکش،ابدیت(یکی از قدرتمندترین و قوی ترین موجودات عالم مارول ک تجسمی از تمام عالم مارول هست) + سلستیال ها+گالاکتوس+جمع دیگر از قهرمانان کیهانی و زمینی رو مانند آب خوردن شکس میده

    پاسخ

    • شایان در پاسخ به طاهر

      شهریور 6, 1399

      درسته منم طرفدار تانوسم

      پاسخ

    • اهورا در پاسخ به طاهر

      مهر 6, 1399

      خودتم میگی مارول . دارک ساید تلپورت دیسی تمام ‌.

      پاسخ

  17. دانیال

    تیر 31, 1399

    خب ، چند تا ایراد
    ۱. به نظرم نباید وفاداری فرزندان جز گزینه و مقایسه ها باشه چون باید یه چیزی باشه که دوتاشون داشته باشن مثل این می مونه بگیم لیزر چشم دارکساید . خب تانوس لیزر چشم نداره
    ۲. تانوس نسخه کپی شده از دارکسایده و دارکساید از تانوس بهتره ( در همه ی مقایسه ها )

    پاسخ

  18. پارسا

    تیر 30, 1399

    آخه دارکساید تنبونشم یاراش میکشند بالا تازه اگه کمیک دست کش بینهایت رو خونده باشین بانوی مرگ رو تو ارتشش بزارین دارکساید میره پیش مامان جونش . تازه کسانی که این سایتارو میزنند طرفدار دی سی اند . بزار خیال طرفدارای دیسی رو راحت کنم همین تانوس برای کل دیسی بسه. تازش طرفدارای مارول بیشتره

    پاسخ

    • دی سی فن در پاسخ به پارسا

      مهر 5, 1399

      اتفاقا دیسی فن بیشتره طبق نظرسنجی میگم😂دوما دارکساید می‌شناسی سوپرمن برای تفریح می‌کشه بعدش اون یار ها اسم دارم و نیوگادز هستن به علاوه دارکساید پشتیبانی به نام دارکساید اصلی داره که با پرزنس درگیر شده بفهم 😂 دارکساید فقط امگا برای تانوس کافیه

      پاسخ

  19. معین

    تیر 26, 1399

    آقا اینا دارن این وسط آدم بد هارو باهم مقایسه میکنند 😡😡😡😡نتیجه اینه اگه آدم خوب ها این دوتا رو اگه باهم در گیر کنند همدیگر رو می کشند و آقا پارسا راست میگه تانوس سنگ های ابدیت رو داره دنیا با کمک اون ها هنوز پایداره و اگه به قول تانوس تونسته فقط بایک وشکن نصف کل دنیارو بکوشد مثل مرد اهنی که با یک وشکن اون سنگ ها تانوس و ارتش اون رو نابود کرد پس تانوس میتونه با یک وشکن دارک ساید و ارتش اون رو نابود کنه پس نتیجه ی این مقاله کاملن اشتباه

    پاسخ

    • سبحان در پاسخ به معین

      تیر 29, 1399

      داداش تو فقط فیلم دیدی اینو میگی
      من به اندازه‌ی موهای سرم فیلم دیدم و کمیک خوندم و میدونم ثانوس حتی با شش سنگ ابدیت هیچ شانسی در برابر دارک ساید نداره البته در کمیک فرق میکنه و می‌توانم بگم قدرت ثانوس در کمیک دوبرابر قدرتش در mcv هسته و در اون صورت شاید شانسی داشته باشه

      پاسخ

      • دی سی فن در پاسخ به سبحان

        مرداد 1, 1399

        دادا قدرت تانوس تو کمیک کناره به علاوه دارکساید قویتره

        پاسخ

      • سایبر در پاسخ به سبحان

        مرداد 11, 1399

        من میدونم کدوم قویتره معلومه من قوی تر هستم هیچ کس از من قویتر نیست💪💪💪💪

        پاسخ

      • شاهین در پاسخ به سبحان

        شهریور 12, 1399

        عشقم که کمیک خوندی دستکش ابدیت تو کمیک دیسی کار نمیکنه دارک ساید گفت یع تیکه آشغاله درست ولی تو دنیای دیسی نه تو دنیای مارول یا دنیای بیطرف مطمعا باش دارک سایدت پودر میشه شک نکن تر قران بیاین جنگ تانوسو تو دنیای دیسی بسنجید تر قران

        پاسخ

        • abas در پاسخ به شاهین

          مهر 29, 1399

          داداش من دست کش بینهایت برایه شخصیت های قدرتمند مارول کار میکنه نه دی سی اینم بهت بگم فقط بشکن تو دنیای دی سی کار نمیکنه ولی کارایی های سنگ برایه استفاده کار میکنن مطالبه بیشتر هم تو بالا کاملا توضیح دادم ولی خب منم طرفدار دارک سایدم هزار بارم گفتم و میگم هیچ وقت طرفدار تانوس نیستم و نمیشم
          بله…منم قبول دارم دارک ساید قوی تر از تانوس بدون سنگه اینم بهت بگم که دارک ساید کلون دارکسایده(دارک ساید اصلی)و قطعا ضعیفتره و دارکساید اصلی رو هرگز مقایسه نکنید چون اون زندانیه و هرگز نمیتونه با تانوس مقابله کنه ولی به هر حال

          دارک سایدو عشقه❤❤❤❤

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به abas

            دی 25, 1399

            خیر هم دارکساید کلون هم دارکساید اصلی از تانوس قویترن

            پاسخ

    • دی سی فن در پاسخ به معین

      مرداد 1, 1399

      دارکساید با بشکن نمی میره کوچولو

      پاسخ

    • علی قنبری در پاسخ به معین

      مرداد 4, 1399

      ولی بنظر من تانوس با دستکش بینهایت با همه سنگها از قدرت زیاد میمیره. تازه وشکن‌نه بشکن

      پاسخ

  20. پارسا

    تیر 22, 1399

    چرا به این توجه نکردید که تانوس 6 سنگ رو داره که از نیروی یک خدا گرفته شده خدایی که اون زمان از همه قوی تر بوده

    پاسخ