تانوس در برابر دارک ساید؛ کدام یک پیروز مبارزه خواهد بود؟

دنیای مارول و دی سی ویلن های قدرتمندی دارند که برترین شخصیت های منفی روایت های حماسی کتاب های کامیک را تشکیل می دهند. دارک ساید برای دهه ها یک شخصیت محبوب بوده و این محبوبیت را به دلیل مقابله با “لیگ عدالت” (Justice League) به دست آورده است. در مقابل، تانوس هم به مدد دنیای سینمایی مارول توانست در شهرت از دارک ساید پیشی بگیرد.

اگر درباره شهرت آنها شک دارید، به این لیست نگاهی بیندازید. در این لیست تمام ویژگی های این شخصیت ها در دنیای کمیک را معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


1. میزان قدرت در برابر دشمن: تانوس

بگذارید به زبان ساده نشان دهیم: آیا تابحال دیده اید که انتقام جویان لیگ عدالت را شکست دهند؟ تیم گروه قهرمانی دی سی از مارول قوی تر است و دارک ساید هم اغلب مجبور است با او مقابله نماید.

این برای دارک ساید مسئله ای نیست زیرا همیشه باید با لیگ عدالت مبارزه کند. لیگ عدالت هم او را فراری می دهد، نه اینکه پیروز شود. به نظر نمی رسد که تانوس در برابر سوپرمن، فلش و زن شگفت انگیز پیروز شود.

همچنین بخوانید: معرفی 15 فیلم زیبا که با مرگ شخصیت اصلی داستان پایان می‌یابند


2. قدرت درونی بالا: دارک ساید

قدرت های دورجابجایی، تله پاتی و انرژی جهانی تانوس در برخی قسمت ها دیده می شوند و قدرت اصلی و همیشگی او محسوب نمی شوند. بنابراین می توان گفت او یک قدرت واحد و بی همتا که برای شکست دشمنان کافی باشد را دارا نیست.

بنابراین اینجاست که دارک ساید وارد می شود؛ یک سوپرویلن بی همتا برای شکست همگان. دارک ساید با قدرت پرتو امگا و مشت آهنین می تواند جهان  را تصرف کند. پرتوهای امگا می توانند تا قسمت های دوردست کهکشان را درنوردیده و تا ابدیت برود، مگر اینکه جهت خاصی داشته باشد. پرتوهای امگا یک عامل کشنده هستند و دارک ساید برای دورجابجایی، احیا و فجایع دیگر از آن استفاده می کند.

همچنین بخوانید: نگاهی به 10 شخصیت مرموز در فیلم های دیوید لینچ


3. قدرت بیرونی اصلی: تانوس

تانوس و دارک ساید هردو از قدرت مک گافین بهره می برند. این قدرت برای دارک ساید معادله ضد-حیات و برای تانوس دستکش ابدیت است.

دارک ساید را به ندرت با معادله ضدحیات نشان می دهند؛ اگر به آن دست یابد می تواند کنترل ذهن فرد را به دست آورده و قربانی خود را مانند عروسک برقصاند. با این حال قدرت دستکش ابدی از آن بیشتر است زیرا می تواند حقیقت را به هم بزند. بنابراین مسلما تانوس با این سلاح پیروز است.

همچنین بخوانید: لیست 40 تایی بهترین شخصیت های منفی در تاریخ سینما


4. ارتش و ناوگان: دارک ساید

هردوی این قهرمان ها ویلن های فراکهکشانی هستند که دنیاهای مختلف را تصرف کرده اند. تانوس به دلیل جرایمش در کهکشان تحت تعقیب است و با نیروهای خود شامل پیشروها، نیروهای شخصی و ناوگان مقدس، با این افراد مقابله می کند.

با این حال دارک ساید دنیای خود را دارد که در آن سلطنت می کند. دارک ساید به عنوان پادشاه آپوکولیپس ارتش پارادمون های خود را دارد که در گروه های بزرگ قرار داشته و تشنه ترس و شکارند. علاوه بر این، دارک ساید بر ژنرال های بزرگی مانند استپنولف، باردای بزرگ، کالیباک و غیره، که نیروهای هرکدام به اندازه یک ارتش است نیز فرماندهی می کند. دارک ساید منابع بیشتری دارد و ژنرال های بیشتری در خدمت او هستند.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


5. تجربه: دارک ساید

سن تانوس هرگز مشخص نبوده است و به طور کلی او را تقریبا 1000 ساله می دانند. مسخره است که همه این هزارسال را به جنگ و به دست آوردن تجربه اختصاص دهد، اما این تجربه و سن در مقابل دارک ساید ناچیز است.

حاکم آپوکولیپس یک نیروی مطلق است که از جسم خود به عنوان یک آواتار استفاده می کند و در مقابل موجودات کوچکتر قرار می گیرد. بنابراین او باید چند میلیارد ساله باشد و حداقل چندین هزار سال عمر داشته باشد. تانوس از لحاظ تجربه در مقابل دارک ساید شانسی ندارد، و به اندازه او با ترفندهای جنگی و مبارزه آشنا نیست. در این صورت مقایسه این دو مانند مقایسه یک سرباز مجرب و یک سرباز تازه کار است.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن


6. وفاداری فرزندان: تانوس

بله از این نظر تانوس شانس زیادی دارد و در این شکی نیست. زیرا فرزندانش همیشه به او وفادار بودند، البته تا زمان مبارزه های جدید در دنیای مارول. همانطور که میبینیم، بلک اردر به پدرشان وفادار بودند، تا جایی که مرگ را به فرار ترجیح دادند.

اگر میزان قدرت را درنظر بگیریم، در آن صورت فرزندان دارک ساید از بلک اردر پیشی گرفته و اوریون، مستر میرکل و کالیباک همه می توانند بلک اردر را شکست دهند، با این حال هیچگونه وفاداری در آنها وجود ندارد و از این نظر با بلک اردر قابل مقایسه نیستند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی بهترین قسمت های سورت آرت آنلاین(Sword Art Online)


7. نیرو: دارک ساید

تانوس با شکست افرادی چون هالک، ثور و مقاومت در مقابل اودین، قدرت خود را نشان داده است. او همچنین دفعاتی اشیای بسیار سنگین و مهیب را بلند کرده و نیروهای قوی را شکست داده است.

اما در اینجا می خواهیم تانوس را با فردی مقایسه کنیم که به آسانی سوپرمن را شکست داد. دارک ساید آنقدر قوی است که می تواند به راحتی شزم و مارشن من هانتر را مانند یک جوجه شکست دهد. از یک سو دارک ساید از لحاظ قدرت با زئوس برابر بوده و از سوی دیگر به راحتی گرین لانترن را شکست می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت برتر تاریخ سینما که هیچ اسمی نداشتند


8. ابزار: دارک ساید

تفسیرهای مختلفی از دارک ساید وجود دارد، اما بسیاری شخصیت دی سی را بسیار پیشرفته می دانند. قدرت های تکنولوژی تانوس در رویارویی با برینیاک به اندازه دارک ساید نیست.

این ترکیب باعث شد دارک ساید تکنولوژی هایی مانند اگونی ماتریکس و خنجر رازآلود را بسازد، ماتریکس دردی را ایجاد می کند که از آستانه تحمل سوپرمن میلیون ها بار بیشتر بوده و خنجر نیز می تواند قلب سوپرمن را بیرون بکشد. تکنولوژی تانوس شگفت انگیز است و با صندلی خود می تواند در کهکشان ها سفر کند، با این حال دارک ساید حتی توانسته مادرباکس را نیز کنار بزند.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه ها


9. آستانه تحمل: تانوس و دارک ساید

آستانه تحمل به معنای تحمل تنبیه از جانب نیروهای عظیم است که شاید اهمیت آن از قدرت زیاد نیز بالاتر باشد، البته شاید نتوان یکی را به دیگری ارجحیت داد. گرچه تانوس در مقابل افرادی چون گالاکتوس و اودین شکست خورده، اما توانسته تنبیه آنها را تحمل کرده و کمترین جراحت را بردارد.

دارک ساید به عنوان خدای جدید قدرت بدنی بسیار زیادی دارد.  او تاکنون توسط افرادی چون زن شگفت انگیز، گرین لانترن و البته سوپرمن ضربه های جدی خورده، اما به ندرت جراحت سنگینی داشته است. به نظر می رسد هردوی این شخصیت ها آستانه تحمل بالایی داشته باشند.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت برتر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان


10. بزرگ ترین موفقیت: تانوس

بله، در یک داستان دارک ساید توانست معادله ضد-حیات را به دست آورد و به دنیای چهارم پایان دهد، اما این کار آنقدر بزرگ نیست که آن را یک موفقیت و دستاورد بدانیم. دارک ساید در تمام داستان با نیوجنسیس در جنگ و هایفادر یک قدم از او پیشتر بود. دارک ساید در مبارزه با لیگ عدالت بیش از دستاوردهایش شکست داشته است.

از سوی دیگر بزرگ ترین دستاورد تانوس کشتار در مقایس عظیم است. او به راحتی این کار را انجام می دهد و می تواند نیمی از بشریت را نابود کند. بنابراین از این نظر دارک ساید پس از تانوس در مقام دوم قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: 20 سریال برتر تاریخ شبکه HBO


11. برنده: دارک ساید

لازم به ذکر است که دارک ساید شخصیتی است که به خلق تانوس منجر شد و به همین دلیل ارباب جنگ کتاب های کمیک است. تانوس با وجود تمام قدرت ها و موفقیت ها هنوز در حد و اندازه دارک ساید نیست.

دارک ساید قدرت های بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم دارک ساید در مبارزه با تیم انتقامجویان (دشمنان اصلی تانوس) به راحتی آنها را شکست خواهد داد، درحالی که تانوس در برابر لیگ عدالت (دشمنان اصلی دارک ساید) شانس زیادی نخواهد داشت. بنابراین در اینجا حاکم آپوکولیپس پیروز مبارزه خواهد بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1897)

بستن فرم

  1. بیتا

    شهریور 1, 1402

    فقط سایتاما

    پاسخ

  2. Al

    بهمن 26, 1401

    دارکساید قویتر از تانوس هست چون از نظر همه چیز از تانوس برتری داره خودتون قضاوت کنید لیگ عدالت از اونجرز قویتره در صورتی که هیچوقت نتونسته دارکساید رو شکست بده ولی تانوس از انتقامجویان داشت از اونها شکست می‌خورد در آخر پیروز هم نشد پرتوهای امگا دارکساید هر چیزی رو پودر میکنه حتا دومزدی که هیچی روش اثر نداره پس دیگه نمیدونم چجوری بگم بفهمید که تانوس بازنده مقابل دارکسایده

    پاسخ

  3. Al

    بهمن 26, 1401

    دارک ساید برنده صد درصدی هست چون هم تجربه هم تجهیزات هم نیرو از تانوس برتره خب معلومه که برنده میشه با پرتو های امگا اول تانوس رو زخمی میکنه بعد چرا بعضی ها فکر میکنن تانوس قویتره دارکساید بعد از مرگ هم میتونه زنده بشه در صورتی که تانوس بمیره دیگه به زندگی هیچوقت برنمیگرده قدرت درونی دارکساید از تانوس بسیار بیشتره سنگ های ابدیت درسته قوی هستن اما در برابر دارک ساید هیچ عملکرد چشمگیری ندارن و مثل دستکش معمولی هستن

    پاسخ

  4. nbp.hope

    مرداد 30, 1401

    کازمیک ارمور سوپرمن علیه رون کینگ ثور

    بی شک سوپرمن پیروز میدانه
    البته کازمیک سوپرمن نسخه قدرتمند سوپرمن نیست اما یک مسئله خیلی پرطرفداریه
    خب شما نمیتونی کسیو که از اورووید حون سالم به در برده رو شکست بدی
    اوورووید لوسیفر کسیه که به راحتی افرادی مثل پرزنس و والای همگان رو شکست میده که شما میتونید استقامت سوپرمن رو دریابید.
    خب به دلیل پرطرفدار بودن ثور بیشتریا اونو قوی تر میدونن(میدونیم که ادم تعصبی زیادی وجود داره و اطلاعات غلطی میده)
    اما این یه حقیقته و حتی میشه گفت سوپرمن کار سختی مقابل رون کینگ ثور نداره اینو تضمین شده میگم
    من چندینو چند ساله کمیک میخوندم و نمیشه یا بهتره بگم غیر ممکنه سری کمیک فاینال کرایسیس رو نخونده باشم،احتمالا خیلیا خوندن و یا اسمشو شنیدن.
    حالا بیاییم میلکمن سوپرمن یا قدرتمندترین نسخه سوپرمن رو مقایسه کنیم.
    میلکمن تونسته بیرون از کمیک ها رو ببینه که این کار رو فقط فرم اصلی والای همگان(استن لی)
    فرم اصلی فالکرام(جک کربی)
    و رایتر و فرم اصلی رایتر(گرند موریسون)
    تونایی انجام این کار رو دارن
    از اینور البته لوکی رو فراموش نکنیم
    loki god of stories
    احتمالا میدونید کیه
    قدرتمندترین نسخه لوکی که دو برابر میلکمنه و افرادی مثل اوورووید براش چیزی جز نقاشی نیستن
    خود ثور نمیتونه با سوپرمن مقابله کنه اما برادرش انتقامشو میتونه بگیره.
    شرمنده یکم طولانی بود اما احتمالا اطلاعات خوبی بهتون بده

    پاسخ

  5. ۰

    اردیبهشت 4, 1401

    تانوس اون موقع که با هالک داشت می‌جنگید از سنگ استفاده نکرد تانوس قویتره

    پاسخ

    • THANOS در پاسخ به ۰

      اردیبهشت 21, 1401

      👍👍آره

      پاسخ

    • Marvel در پاسخ به ۰

      خرداد 13, 1401

      دوست عزیز تانوس موقع مبارزه با هالک از دستکش استفاده کرد و الا هالک همون جا کارش رو یک سره کرده بود

      پاسخ

      • مهدی در پاسخ به Marvel

        مرداد 26, 1401

        لطفا اگه فیلم رو دقیق ندیدید قضاوت نکنید،تانوس به راحتی هالک رو بدون هیچ سنگی شکست داد شک دارید برید ببینید ایا استفاده کرد یا نه!
        البته تانوس ضعیفتر از دارکساید هست اگه دارکساید معادله ضد زندگز نیاره تانوس هم دستکش رو نداره درسته تانوس هم خیلی قویه واقعا اما به هر حال شانس برد کمی در برابر دارکساید داره

        پاسخ

  6. بنده خدا

    مرداد 21, 1400

    با این مقاله تا حدودی موافقم.دارکساید یه خدا ماننده.ولی تانوس سعی میکنه با دستکش یه چیزی بشه شبیه دارکساید.البته باید بدونیم اون دستکشه هم قویه،البته اگه تانوس اونو بدست بیاره

    پاسخ

  7. ناشناس

    مرداد 19, 1400

    یه سوال دکتر منهتن قویتره یا لوسیفر؟

    پاسخ

    • دکترمنهتن در پاسخ به ناشناس

      مرداد 19, 1400

      جواب سوالتون لوسیفر هست

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به ناشناس

      مرداد 20, 1400

      لوسیفر یه لول بالاتره یه مولتیورس برای خودش خلق کرده و اراده پرژنس رو هم در اختیار داره شاهکاراش زیادن نمیتونم بگم منهتن هم خیلی قویه اما لوسیفر یه سطح دیگه است

      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ناشناس

      مرداد 20, 1400

      خب بستگی داره منظورتون لوسیفر دیسی/ورتیگو باشه یا لوسیفر دیسی که اگه لوسیفر دیسی در نظر گرفته بشه خب منهتن به احتمال زیاد برنده میشه ولی اگه لوسیفر ورتیگو باشه بنظرم شانس برای پیروزیش بیشتر از منهتنه

      پاسخ

  8. ناشناس

    مرداد 19, 1400

    ببخشید یه سوال دکتر منهتن قویتر هست یا دارک ساید اصلی؟

    پاسخ

    • دکترمنهتن در پاسخ به ناشناس

      مرداد 19, 1400

      با اجازتون نظرم دارکساید اصلی

      پاسخ

    • alinomor در پاسخ به ناشناس

      فروردین 24, 1401

      میشه گفت دکتر منهتن
      دکتر منهتن غیرقابل لمسه و هرگز از بین نمیره و توانایی تغییر اتم رو در اختیار داره و له راحتی میتونه دارکساید رو از بین ببره

      پاسخ

    • ralinomorr در پاسخ به ناشناس

      فروردین 24, 1401

      میشه گفت دکتر منهتن
      دکتر منهتن غیرقابل لمسه و هرگز از بین نمیره و توانایی تغییر اتم رو در اختیار داره و له راحتی میتونه دارکساید رو از بین ببره

      پاسخ

  9. Ozymandias

    مرداد 17, 1400

    این کامنتی که میدم رو لطفا تایید کنید
    دوستان و کاربران واقعا متاسفم که اینقدر طرز نگرش شما محدود هست کل چیزی شما از شخصیت ها یاد میگیرید ایا قدرت و این اون یکی رو زد و این یکی اون یکی رو کشته ؟ درسته که اینجا هر چیزی دوست داره میتونه به اشتراک بزاره ولی جای تاسف داره کسانی که اینجا بحث میکنند حتی کوچک ترین فهمی از بررسی و یا خوب یا بد بودن کمیک ندارند و الکی باعث دلخوری دیگران می شوند این قهرمان های خیالی درست شدند تا اخلاقیات رفتار ها و شخصیت انها رو درک کنیم نه اینکه این یکی این یکی رو زد به هر حال گفتم که بدونید چون در فندوم شما رو دارند مسخره میکنند

    پاسخ

  10. محمد

    مرداد 17, 1400

    بابا تانوس یه بشکن بزنه نیمی از مردم جهان نابود میشن.توی این مقایسه ها هم بیشتر اون های که گفتین دارک ساید،توش تانوس بهتر بود.
    اصلا تانوس با سنگ واقعیت دارک ساید رو تبدیل به کاغذ می کنه.

    پاسخ

    • دکترمنهتن در پاسخ به محمد

      مرداد 17, 1400

      سنگا نباید حساب شن

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به محمد

      مرداد 17, 1400

      تانوس نباید با شش سنگ حساب بشه اگه با شش سنگ حساب بشه حرفت درسته

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به محمد

      مرداد 17, 1400

      این رو هم بگم این محمد یکی دیگه هست من اونی هستم که داخل قوی ترین انتقام جو نظر میدم

      پاسخ

      • بهنام در پاسخ به محمد

        فروردین 8, 1402

        بعدش هم تاتوس یک قدرتی داره که ایرون من هم با اینفینیتی های تانوس مرد

        پاسخ

  11. رادنیک ضرابی

    مرداد 1, 1400

    نخیر تانوس قوی تره اگه اونا با همن نجنگن تانوس با یه بشکن می تونه تانوس رو نابود کنه

    پاسخ

  12. ناشناس

    تیر 8, 1400

    و یه سوال دیگه مستر میکسیزپیتلیک قوی تره یا دکتر منهتن

    پاسخ

  13. Arian

    تیر 6, 1400

    خیلی‌ها دوست دارند الکی الکی خو.دشون رو گول بزنن و به‌خودشون بفهمونن که تانوس میبره و اون شش سنگ رو بهونه میکنن درصورتی که اگه دارک سایدهم بود می‌تونست بره دنبال شش تا سنگ

    پاسخ

    • abas در پاسخ به Arian

      تیر 25, 1400

      چون دستکش تو دست شخصیتای دنیای دیگه باشه غیرفعاله افراد دیسی دنبالش نمیرن همونجوری که دارکساید دنبالش رفت و نتونست ازش استفاده کنه

      پاسخ

      • دکترمنهتن در پاسخ به abas

        تیر 26, 1400

        دستکش نباید حساب شه چون دیگه قدرت های خود تانوس نیست

        پاسخ

      • alinomorr در پاسخ به abas

        فروردین 28, 1401

        به نوعی هم میشه گفت درسته هم میشه گفت اشتباه
        اشتباه به دلیل اینکه در کمیک رسمی ای که مشترکا این دو شرکت بزنن دستکش بینهایتی وجود نداره و ثابت نشده که ایا بیرون از دنیای خودش مورد استفادست یا خیر
        درست به این منظور که موجودات دیسی توانایی استفاده از سلاح های ابر کیهانی مارول را ندارند مثل رگلاتور و تنظیم کننده جهان و دستکش ابدیت
        موجودات مارول هم همینطور
        البته در قدرتمند بودن سلاح های کیهانی دیسی شکی نیست اما مارول در این مورد قدرتمندتر و بهتر به نمایش در اومده به طوری که هرکدوم از سلاح های نهاد کیهانی مارول میتونن رتبه بالاتری رو بگیرن

        پاسخ

  14. ناشناس

    تیر 3, 1400

    و یه سوال دیگه مثلا شاهکار های دارک ساید که از مستر میکسیزپیتلیک بیشتره مثلا پاره کردن زمان و فضا یا رد شدن از دیوار سورس پس چطور مستر میکسیزپیتلیک قویتره؟؟

    ممنون

    پاسخ

    • alinomorr در پاسخ به ناشناس

      فروردین 28, 1401

      برای جواب دادن به سوال شما دو موارد وجود داره
      یک اینکه شاهکار بیشتر نشان دهنده قدرت بیشتر نیست
      دوم هم مستر میکسیزپیتلیک یک موجود بعد ششم هست و دارکساید هم در بعد چهارم زندگی میکنه
      گفته شده مستر میکسیزپیتلک توانایی تغییر اتم بعد های قبل رو داره
      دارکساید هم دو بعد قبل تر است که احتمالا مستر میکسیزپیتلک توانایی کنترل کردن دارکساید رو داره
      منظور بنده دارکساید عادی است و شخصیت مستر میکسیزپیتلک قابل قیاس با فرم اصلی دارکساید نیست

      پاسخ

  15. محمد

    تیر 3, 1400

    شما بعضی جوانه را نبینید درست دارک ساید یک ابر شرور است ولی تانوس از نظر قدرت سنگ ها قوی تر از دارکساید چرا که دارکساید قدرت تلپاتی داره که تانوس با سنگ فضا بدست آورد بعد تانوس سنگ زمان را دارد و می‌تواند دارکساید را هزاران بار در زمان زندانی کندو البته سنگ قدرت که ازکارد رو بایک اشاره نابود کرد و سنگ واقیت که می‌تواند دارکساید رو به حتا موش تبدیل کنه اگر میخواید قضاوت کنید باید تانوس و دارکساید بدون قدرت هایشان باهم مبارزه کنند

    پاسخ

    • دکترمنهتن در پاسخ به محمد

      تیر 4, 1400

      این شما هستید که درست به قضیه نگاه نمیگنید سنگ ها نباید حساب شن و فقط باید با قدرت خودشون باهم بجنگند که دارکساید میبره

      پاسخ

      • abas در پاسخ به دکترمنهتن

        تیر 5, 1400

        شما بدون‌سلاحو عرض میکنی دیگه درسته؟
        باید بگم شاهکارهای تانوس بدون ابدیت(بدون دستکش):
        شکست بیاندر و کشتن گالاکتوس و شکست استرنجر بوده
        باید بدونی که استرنجر در حد اسپکتر و بیاندرم در حد لوسیفره که تانوس بدون ابدیت شکستشون داده و گالاکتوس با حداکثر انرژی رو کشته که دارکساید اصلی بدون انرژیشو تونست فراری بده
        پس اون امگا و تله پورت و تله پاتی و مشتاش هیچکاری نمیتونه رو تانوس بکنه چون بجز امگا تانوسم میتونه تله پورت و تله پاتی کنه
        از هر نسخه ای که بگی تانوس پیروز این میدانه

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به abas

          تیر 5, 1400

          اول این که کجا تونسته استرنج یا گلاکتوس رو شکست بده؟؟؟بعدش هم حتی استرنج دهه های 70 و 60 هم در حد اسپکتر نیست!!!
          بعدش هم اسپکتر هم در حد بینادر نیست بینادر ها خیلی قوی هستن و از طرفی دیگه بینادر ها شصت پا لوسیفر هم نمیشن!!!!!!
          اگه استرنج دهه های 70و60 رو میگی که تانوس جرئت نزدیک شدن بهش هم نداره چه برسه به شکست دادن

          پاسخ

          • alinomorr در پاسخ به محمد

            فروردین 28, 1401

            منظور ایشون استرنجر هست که از اسپکتر کمی ضغیفتره
            در کمیک تانوس:دستکش بینهایت درسته تانوس توانسته کالاکتوسی که سنگ های ابدیت رو تغذیه کرده بوده رو از بین ببره و سنگ های ابدیت را دوباره بدست بیاره
            و استرنجر رو هم اگر اشتباه نکنم در سری انتقام جویان:تاریکی شکست بده که بعدا جلوش گرفته شد

            ایشون بازهم منظورشون بیاندر بود نه بیاندرها که ابدا ضعیف نیستن و لوسیفر به تنهایی قادر نخواهد بود مقابل چندین بیاندر مقابله کنه و شکستشون بسیار سخته
            از طرفی هم بیاندر بسیار قدرتمند است و فقط کمی از فرشتگان مقرب ضعیف هست که شکست دادنش اون هم بدون سلاح غیرممکنه
            استرنج الان هم بسیار قدرتمنده و توانایی ساخت چندین تانوس و یا ثور را دارد که این شکست دادن افرادی مثل تانوس و گالاکتوس را راحت تر میکنه
            استرنج قدیمی که برای اولین حضورهایش در کمیک بسیار قدرتمند بوده و بله افرادی مثل اودین رو راحت شکست میده و این توانایی رو الان هم دارد

            پاسخ

        • محمد در پاسخ به abas

          تیر 5, 1400

          آها ببخشید استرنج رو نگفتی فانتوم رو گفتی فانتوم استرنجر بد خوندم ببخشید ولی بازم بعید می دونم درحد اسپکتر باشه چون اسپکتر به قوی ترین جادوگر جهان معروف هست

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به محمد

            تیر 5, 1400

            اصن فانتوم استرنجر مال دیسیه و فک کنم اون منظورش استرنجر ماروله که در حد اسپکتر نیس!!

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به تحلیل گر

              تیر 5, 1400

              راستش من فقط فانتوم رو میشناسم استرنجر خالی نمی شناسم یا اسمش یادم نیست

              پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به محمد

            تیر 5, 1400

            ضمنا abas کی گفته والای همگان تجسم نویسندس؟؟ تنها تجسم نویسنده ای که تو مارول وجود داره تجسم جک کربیه که اونم اسمش والای همگان نیس و اونیکه تانوس کشت در حد پرزنس دیسی/ورتیگو بود!!! و حالا پرایمال مانیتور که صفحه ی کمیکه و براحتی میتونه داستان کمیکو تغییر بده خیلی براش آسونه تا کسی مث استرال تانوسو محو کنه!!!!

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به تحلیل گر

              تیر 5, 1400

              یکم گامیک دیده باشی میفهمی وان ابو ال همون جک کربی تو کامیکه و خیلی جاها گفته شده که تجسم نویسندست

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به رهام

                تیر 7, 1400

                دقیقا کجای کمیک گفته؟؟ آهان اونوقت وان بیلو آلی که برای استفاده از قدرتش حتما به یه میزبان نیاز داره نیمه ی تاریک تجسم نویسندس؟؟ 😂😂لیوینگ ترایبیونال که خیلی از میکاییل و لوسیفر دیسی/ورتیگو ضعیف تره قویترین مخلوق و نماینده ی تجسم نویسندس؟؟؟ 😂😂انصافا بامزه بود!!

                پاسخ

                • abas در پاسخ به تحلیل گر

                  تیر 25, 1400

                  میتونی بری ویکی پدیارو نگاه کنی
                  یا سری اسپایدرمن

                  به میزبانم احتیاجی نداره
                  اگه کامیک فرجام بینهایتو خونده باشی میفهمی

                  لیوینگ ترایبونال نشخه عادی با لوسیفر برابره
                  و این درحالیه که نسخه ۳صورت متحدش از پرزنسم قویتره
                  یه سری به رتبه بندی مارول فندوم بزن
                  ۳صورت متحد رتبه سوم رو داره
                  درحاای که پرزنس رتبه ۶رو داره
                  تا چه حد نوب؟
                  افراد کامیکیه ما به گفته خودشون به کجاها دارن میرن؟
                  هه

                  پاسخ

                  • دکترمنهتن در پاسخ به abas

                    تیر 25, 1400

                    کجا؟! دادگاه از پرزنس ضعیفتره چه بخوای چه نخوای پرزنس کجا رتبه ۶ روهم نداره کدوم کمیک؟!اصلا کجا مارول و دیسی رتبه بندی کردن ویکی پدیا به غیر سایت دوجلد کمیک هم بخون و قبول کن گاهی تو اشتباه میکنی بالغ بر۲۰ نفر بهت گفتن اشتباه میکنی ویکی پدیا رو همه میتونن دست ببرن توش و معتبر نیست انقدر هم هی نگو نوب وقتی جوابی نداری تو پس فردا میای اسپایدرمن رو از پرزنس قویتر میدونی تعصب هم حدی داره کلمه رو میشناسی اون با دادگاه برابره یعنی مخلوق پرزنس!!!دادگاه از پرزنس قویتر نیست من اگه اشتباهی داشته باشم قبول میکنم پافشاری نمیکنم

                    پاسخ

                  • alinomorr در پاسخ به abas

                    فروردین 28, 1401

                    دادگاه زندگی که قدرتمندترین حالتش همان دادگاه زندگی متحد است بله میتونه حتی کمی از پرزنس قدرتمندتر باشه
                    و منظورم از کنی به یک صدم میرسه
                    یعنی فقط یک صدم قدرتمندتره
                    بنده رتبه بندی ای ندیدم در این هشت سال که رسمی باشه
                    پس چیزی که شما میبینید فقط نظر شخصی بوده و خودشون رتبه بندی کردند و تایید شده نیستند
                    افرادی مثل الین بلک بدین شک توانایی قدرتمندتر بودن از پرزنس رو نداره
                    در رتبه بندی ها رایتر و جک کربی وجود ندارد و این اشتباه بودن رو ثابت میکنه

                    پاسخ

            • alinomorr در پاسخ به تحلیل گر

              فروردین 28, 1401

              یکی بالاتر از همگان بله نویسنده کمیک خوانده شده و افرادی مانند پرزنس و پرایمال مانیتور دیسی طبیعتا قابل قیاس نیستن با یکی بالاتر از همگان
              و ما در فرجام بینهایت و مرد عنکبوتی یکی بالاتر از همگانی که دیدیم اصلی نبوده
              اصلی بیرون از کمیک هاست و اگر اشتباه نکنم جک کربی هست
              به نوعی نویسنده خودش رو وارد کمیک ها که ما دیدیم کرده و نسخه عادی خودش نیست
              اگر جک کربی رو بشناسید
              جک کربی نویسنده و خالق شخصیت و کمیک های دیسی و ماروله که شما یک انسان واقعی رو با شخصیت هایی مقایسه میکنید که خودش خلق و نوشته
              امیدوارم منظورم رو خوب توضیح داده باشم❤️

              پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به abas

          تیر 8, 1400

          خیر بی سلاح دارکساید میبره خب که چی دارکساید هم میتونه

          پاسخ

          • abas در پاسخ به دکترمنهتن

            تیر 13, 1400

            دادکساید به زور تونست اسپکترو بزنه اسکپتری که در حد لوسیفر نیست
            ولی تانوس بیاندریو زد که با لوسیفر برابره اونم بدون هیچ سلاحی

            پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به abas

              تیر 26, 1400

              کجا زدش کجا؟! کدوم کمیک یا کدوم سایت گفته

              پاسخ

        • علیرضا در پاسخ به abas

          تیر 9, 1400

          شما نمیتونید توانایی های شخصیت ها رو به دلخاهتون تغییر بدید مثلا دستکش بینهایت جزئی از قدرت تانوسه و در مقابل دارک ساید جعبه های مادر رو داره اگه میخواید دو طرف رو مقایسه کنید اونا رو با همه داشته هاشون مقایسه کنید که در این صورت تانوس یقینا پیروز میشه چون با سلاحش هر واقعیتی رو میتونه تغییر بده (شاید اینجا جاش نباشه ولی قوی ترین شخصیتی که تا حالا دیدم تو این فیلمای ابر قهرمانی نبود بلکه تو فیلم لوسی بود منظورم اینکه اگه انسانا به همه ی قدرتشون دست پیدا کنن حتی تانوسم با دستکشش نمیتونه کاری بکنه خودتونو دست کم نگیرین قوی ترین قهرمان خودتونید)

          پاسخ

          • alinomorr در پاسخ به علیرضا

            فروردین 28, 1401

            با نظرتون کاملا موافقم

            پاسخ

        • alinomorr در پاسخ به abas

          فروردین 28, 1401

          با نظرتون تا حدی موافقم
          بیاندر نمیتونه که با لوسیفر دیسی یکی باشه حداقل کمی ضعیفتر از لوسیفر هست
          بله درسته که تانوس توانسته موجودات ابر کیهانی رو شکست و حتی از بین ببره اما اگر رودر روی هم قرار بگیرن این تصمیم نویسنده است که پیروز کدام باشد حتی میتونه مساوی هم بشه
          ما نمیتونیم از روی برگه تعیین بکنیم کدام پیروزه
          اما بله شما تا حدودی درست میگید

          پاسخ

      • محمد در پاسخ به دکترمنهتن

        تیر 5, 1400

        آقای دکتر منهتن می خواستم بگم اون محمد یه محمد دیگه هست من همون محمدی هستم که طرفدار استرنج هست

        پاسخ

      • alinomorr در پاسخ به دکترمنهتن

        فروردین 28, 1401

        با نظر شما موافقم اما اگر کار هردو طرف سخت بشه از سلاح ها حتما استفاده خواهند کرد
        تانوس رو هم نباید دست کم گرفت چرا که از ضربات اودین و گالاکتوس جون سالم به در برده و حتی مقابل دکتر دووم زمانی دکتر دووم تا اسکلت ان را از بین برد اما باز هم زنده ماند
        از طرفیم دارکساید مقابل انرژی و بمب های اتمی زنده مونده و وقتی مقابل پدرش و انتی مانیتور تنبیه شد جون سالم به در برده
        پس کارشون بسیار سخت خواهد بود

        پاسخ

  16. ناشناس

    تیر 1, 1400

    یه سوال مستر میکسیزپیتلیک قویتره یا دارک ساید؟
    و یه سوال دیگه بتمن قوتره یا پنی وایز؟

    ممنون

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ناشناس

      تیر 1, 1400

      دارک ساید از مستر میکسیزپیتلیک قوی تره
      پنی وایز کیست ؟؟؟

      پاسخ

    • دکترمنهتن در پاسخ به ناشناس

      تیر 1, 1400

      ۱ میکسیزپیتلیک
      ۲ پنی وایز منظورتون همون شخصیت فیلم it هست ؟! اگه منظورتون اونه که بتمن اگه از تجهیزات استفاده کنه قطعا میتونه شکستش بده

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به دکترمنهتن

        تیر 3, 1400

        احتمالا اون فیلم ترسناک رو نمیگه و یه سوال گمون نکنم بتمن بتونه شکستش بده
        مگه بتمن جن گیر هست؟؟؟ این کار کنستانتین هست که راحت می تونه شکستش بده

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به محمد

          تیر 4, 1400

          جناب اونو چندتا بچه آخرش باهم شکستش دادن رفت دیگه بتمن که وارد تر از اونهاست کنستانتین که راحت میتونه بله

          پاسخ

          • محمد در پاسخ به دکترمنهتن

            تیر 4, 1400

            راستش رو بخوای من تاحالا فیلمش رو ندیدم فقط شنیدم چون می گفتن خیلی چرت هست نمی دونم چقدر اون دلقک قوی هست،اگه چند تا بچه شکستش دادن که حرفی ندارم

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد

              تیر 5, 1400

              اکه بت من کامیکو بگیم که ایت رو بت یه ضربه تتم ب اتم نابود می کنه ولی تو سینما ایت خیلی زاحت بت منو می زنه دلیل نیمشه چون اون بچن ها شکستش دادن ازش قوی تر باشن ایت فقط یه نقطه ضعف داره نترسیدن که البته درسته بت من نمی ترسه ولی باید وقتی ایت رو میبینه ببینیمیش 😂😂😂چرت نیست تخیلیه

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به رهام

                تیر 6, 1400

                بارها دیده شده که داخل کمیک و کارتون بتمن با دیدن جن و روح نترسیده بلکه اون هارو هم ترسونده تو کارتون لیگ عدالت تاریک زمانی که جن ها به بتمن نزدیک شد بتمن گفت بوووم بعد سریع جنه ترسیدن و عقب رفتن
                اگه نقطه ضعفش نترسیدن هست که بتمن احتمال داره بزنه البته حتمی ابزارش باید همراهش باشه
                نمی دونم ایت چه قدر قوی هست پس دقیق نمی تونم بگم اگه ایت یه جنه قوی باشه بتونه خودش رو نامرئی کنه سریع حرکت کنه فکر کنم بتمن شکست بخوره چون اطلاعاتم ازش پایین هست دقیق نمی تونم بگم ولی بی شک کنستانتین می زنتش چون گنده تر از این هارو هم شکست داده

                پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به دکترمنهتن

        تیر 3, 1400

        نه منظورم از پنی وایز همون it هست میخواستم بدونم بتمن میتونه شکستش بده و کدوم شخصیت ها میتونن شکستش بدن پنی وایز رو

        پاسخ

        • abas در پاسخ به ناشناس

          تیر 5, 1400

          اصلا این دلقک چه ربطی به کامیک بوک داره😐

          پاسخ

    • محمد در پاسخ به ناشناس

      تیر 1, 1400

      سوال یک میشه مستر میکسیزپیتلیک
      سوال دو رو دقیق نمی دونم
      (البته نظر شخصیم هست)

      پاسخ

  17. دکترمنهتن

    خرداد 26, 1400

    واقعا دارکساید میبره مقاله درسته و اینکه کلا اگه کل شخصیت های دیسی و کل شخصیت های مارول با همدیگر بجنگند شخصیت های دیسی میبرن

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به دکترمنهتن

      خرداد 26, 1400

      اونایی که میگن تانوس میبره قطعا تعصب دارن

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به دکتر منهتن

        تیر 1, 1400

        نخیر جناپ من هم دیگه باور کردم 😐خدایی قبول کنید حتی با اختلاف کم هم تانوس پیروزه

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به رهام

          تیر 3, 1400

          خیر دارکساید برتره قدرت بیشتری داره و شش سنگ نباید حساب شن منابع معتبر هم دارکساید رو برتر میدونن

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به دکتر منهتن

            تیر 3, 1400

            داداش رگلاتور با یه حرکت کل جد و اباد دارک سابد رو باهم ترکیب‌ می کنه

            پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به رهام

              تیر 4, 1400

              میگم تسلیحات نباید حساب شن تانوس با رگولاتور که نسخه عادی تانوس نیست تانوس باید با قدرت های خودش بجنگه دارکساید هم همینطور که دارکساید میبره رگولاتور رو نباید دخیل کنید بعدهم اون سلاح نسخه عادی تانوس نیست

              پاسخ

              • abas در پاسخ به دکترمنهتن

                تیر 5, 1400

                اگه حساب کنی دستکش بینهایت بخشی از وجود تانوسه چون تو هر کامیکی ازش ببینی دستکش هست
                پس نمیتونیم بدون دستکش حسابش کنیم
                بعدشم تانوس بدون ابدیت تونسته بیاندرو شکست بده
                و این الکی نیست شکست دادنس اصلا الکی نیست
                بیاندر لوسیفر ماروله
                پس این نشون دهنده ابنه که تانوس حتی بدون سلاح هم میتونه کابوس هرخدایی باشه دیگه دارکساید که جای خود
                دارکساید پرچای بیاندرم نیست حتی ترو فرم دارکسایدم در حد ناخن بیاندر نیست
                بدون دستکشم محو میکنه دارکسایدو

                پاسخ

                • دکترمنهتن در پاسخ به abas

                  تیر 8, 1400

                  نمیتونه باید بی دستکش حساب شه باید قدرت های خودش باشه فقط و فقط و فقط که بی دستکش دارکساید میبره خب من نمیگم تانوس قوی نیست اما دارک ساید قویتره و خیلی از منابع هم قبول دارند کی گفته تو هر گمیکی دستکش داره؟! بعد بیانگر رو در کدوم کمیک زده اسم سایت هم بگید قبوله بعدهم نباید از روی یک شاهکار قضاوت کنید که

                  پاسخ

                  • abas در پاسخ به دکترمنهتن

                    تیر 13, 1400

                    ربطی نداره دستکش تانوس انگار امگا دارکسایده
                    تو میتونی دارکسایدو بدون امگا حساب کنی؟معلومه که نه

                    دارکساید هیج وقت قوی نیست شاهکاراشون جوابگو هستن و نیازی به مقایسه نیست از همون اسم میشه فهمید تانوس قوی تره

                    من میگم
                    تو تمام جاهایی که تانوس توش حضور داشته رو نگاه کن دستکشو داشته

                    بیاندرو تو کامیک اختصاصی thanosبیاندرو محو کرد بدون ابدیت و هیچ سلاح و ارتشی

                    از روی یه شاهکار نیست هزاران شاهکار هست که متاسفانه قبول نمیکنی
                    تعصبه دیگه

                    پاسخ

          • abas در پاسخ به دکتر منهتن

            تیر 5, 1400

            والا من که سی بی ار و نارول فندومو دیدم کلا به نفع تانوس بوده😐

            یا منظورت اسپایدیه؟

            پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به abas

              تیر 8, 1400

              من سی بی آر رو دیدم به نفع دارکساید بود

              پاسخ

              • abas در پاسخ به دکترمنهتن

                تیر 13, 1400

                من تقریبا تمام مقاله های مقایسه های شخصیتارو دیدم
                و مطمعنا تانوسم همشونو دیدم
                تو همشونم تقریبا شکست داده فرد متقابل رو و کلا یدونه مقایسه بین دارکساید و تانوس هست که اونم ۷۰به۳۰به نفع تانوس شده
                و از روی اینا مقایسه کردن

                شاهکار(تانوس)
                قدرت خارجی(تانوس)
                قدرت داخلی(دارکساید)
                ناوگان(تانوس)
                تجربه(دارکساید)
                قدرت تکمیلی(تانوس)
                قدرت تخریبی(تانوس)
                سطح سلاح ها(تانوس)
                سطح قدرت تکمیلی(تانوس)
                نبرد بدون سلاح(دارکساید)

                اوکی؟

                بیشتر از ۸۰درصد از کاربرا قبول کردن و پایین هر کدوم رای میدن اگه بری پایین مقاله میتونی ببینی

                پاسخ

            • دکترمنهتن در پاسخ به abas

              تیر 8, 1400

              بعدهم cbr گفته دارکسای این مقاله ترجمه همون سایت هست

              پاسخ

              • abas در پاسخ به دکترمنهتن

                تیر 13, 1400

                متاسفانه اینجوری نیست

                شمایی که cbrرو غیر معتبر میدونستید
                اگهcbrغیر معتبر بود این سایت نمیومد اونو ترجمه کنه

                و اینکه این سایت ترجمه درست نیست
                و بعضی جاها سینما بوده و بعضی جاها کامیک

                و اینو حساب نکردن که تانوس عادی با نسخه استرالش ارتباط داره و در دسترسه و میتونه هرجا متحد بشن
                و این متحدیت دستکش و ریگلاتوره که هزاربارم گفتم

                تانوس عادی به استرال تانوس دسترسی داره
                مثل کلون دارکساید که به اصلی دسترسی دارن

                پاسخ

    • اودین در پاسخ به دکترمنهتن

      بهمن 29, 1402

      چه میزان نوبیت
      یعنی واقعا فکر میکنی شخصیت های دیسی و مارول بجنگن دیسی میبره
      با وجود موجوداتی مثل کازمیک ایمورتال هالک
      اولد کینگ ثور فونیکس
      تانوس رگلاتور
      تروفورم آبلویون
      جدی دیسی میبره چطور حساب کردی😂😂

      پاسخ

  18. دکترمنهتن

    خرداد 25, 1400

    و البته گه پرزنس هرگز با دارکساید ترو فورم درگیر نشده اونایی که میگن شده اسم کمیک بیارن کاربران دیسی هیتر اینک میگن که پرزنس رو خراب کنن پرزنس هرگز با دارکساید تروفورم درگیر نشده اصلا اسم کمیک نمیخواد یک سایت بگید که توش نوشته شده باشه تروفورم دارکساید هرگز با .رزنس درگیر نشده و اینکه بله رایتر با والای همگان برابره

    پاسخ

    • abas در پاسخ به دکترمنهتن

      تیر 5, 1400

      بازم مطالب طنز
      خودتم میدونی
      من که والا اونقدری دیسیو دنبال نمیکنم ولی به اندازه کافی خوندم و میدونم
      این ترو فرم دارکسایدم از نظرات سایتا خوندم

      یه سایت نمیاد لگه که پرزنس با دارکساید مبارزه کرده

      حتی تو اینستاگرامم زیاد گفته شده که ترو فرم دارکساید توسط پرزنس زندانی شده و من اینو جندین جا دیدم

      و اینکه خیر رایتر با والای همگان برابر نیست حالا دلیل:

      ۱ ابهت:والای همگان
      ۲ قدرت درونی:والای همگان
      ۳ قدرت خارجی:والای همگان(ساخت ریگلاتور)
      سرعت:والای همگان(حاضر مطلق)
      نظاره گر دنیای خودشون:والای همگان

      حالا تو یه کدومو بگو که رایتر تو اون از والای همگان بالاتر باشه

      اینم بگم رایتر فقط میتونه دیسیو دست کاری کنه و این نشون میده حتی استارلردم میتونه رایترو بکشه
      چون رایتر هیچ قدرت ذاتی و ابر انسانی نداره و یه موجود عادیه

      پاسخ

      • دکترمنهتن در پاسخ به abas

        تیر 8, 1400

        تو اینستاگرام خوندی؟! این یک شایعه هست فقط و فقط اسم کمیک بده وگرنه حرفت قبول نیست بعدهم بهتره بدونی که هرکسی از کامپیوتر رایتر نمیتونه استفاده کنه رو چه حسابی همه چی رو به نفع والای همگان تموم کردی جز تعصب اینم آخرین باریه که جوابت رو میدم تو فکرکن اسپایدرمن هم رایتر رو میزنه رایتر خارج از کمیکه پس یک فرد عادی نیست بعدهم اینم بگم در دیسی شخصیت هایی از جمله امپتی هند ازجمله پایمال مانیتور و خیلی های دیگه هم هستن

        پاسخ

        • alinomorr در پاسخ به دکترمنهتن

          فروردین 28, 1401

          خیر رایتر هم یک شخصیت در کنیک ها است و تنها کسی که خارج از کمیک است جک کربیه که همگی میشناسی بی شک
          ولی اگر اقای عباس کمی محترمانه تر میگفت من فکرمیکنم که شما بهتر درک میکنید اما ایشون کنی تعصب روی دنیای مارول هم دارند فکرمیکنم

          پاسخ

      • alinomorr در پاسخ به abas

        فروردین 28, 1401

        قربان نظرات بقیه کم زیادی نمیکنه
        درسته کمی کمک میکنه ولی نه به اندازه ای که خودتون خونده باشین
        رایتر و جک کربی قابل قیاس نیستند اما رایتر هم بسیار قدرتمنده و توانایی دست کاری کمیک رو داره و فقط به دنیای دیسی بسند نمیکنه
        توانایی تغییر کمیک رو داره اما بدون شک اگر علیه حق باشه جک کربی رایتر رو تغییر میده

        پاسخ

  19. نیما

    خرداد 14, 1400

    جمع کنید این بحث الکی نه تانوس نه دارک ساید مارول حتی نزدیک به دکتر استرنج نیستن هرکس بگه نه فرق دی سی با مارول نمی‌فهمه.

    پاسخ

    • abas در پاسخ به نیما

      خرداد 20, 1400

      هولی فاکینگ شت😐

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به نیما

      خرداد 21, 1400

      حالت خوبه؟؟دکتراسترنج بعید می دونم بتونه تانوس رو با شش سنگ شکست بده البته اگه قوی ترین نسخش رو حساب نکنیم قوی ترین نسخه استرنج که برای سال هفتاد و شصت هست تونسته دورمامو کابوس مفیستو رو تو بعد خودشون شکست بده این افرادی که گفتم تو بعد خودشون قادرمطلق هستن اسپکتر هم گفته استرنج قدرتی نزدیک به من دارد اسپکتر جز قدرتمند ترین شخصیت های دیسی هست
      اما اگه بخوایم نسخه2020رو حساب کنیم نمی تونه نه تانوس و نه دارکساید رو نمی تونه شکست بده در ضمن از نظر من دارکساید شانس بیشتری داره تا تانوس
      البته یه سوالی واسه من پیش امده تانوس نمی تونه با یه بشکن دارکساید رو نابود کنه؟؟؟؟
      اگه تانوس نتونه این کار رو بکنه پس دارکساید شانسش بیشتر هست

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد

        خرداد 21, 1400

        داداش چرا چرت میگی اسپکتر اگه مال دیسیه چجوری میگه دکتر استرنج باهاش برابره 😐😂

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به رهام

          خرداد 21, 1400

          آیا قوی ترین جادوگر نمی تونه از یه بعد به یه بعد دیگه بره؟؟آیا قوی ترین جادوگر نمی دونه یه بعد دیگه وجود داره که استرنج توش زندگی می کنه؟؟؟؟بعدش هم من نگفتم باهاش برابر هست گفتم اسپکتر گفته استرنج قدرتی نزدیک به من دارد یعنی اگه اسپکتر رو تو رده7 قرار بدیم استرنج میشه11یا10

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد

            خرداد 22, 1400

            اخه داداش اسپکتر از کجا می حواد بدونه استرنج وجود داره مگه الان میکاییل از وجود لویینگ ترایبونال باخبره 😐تازه میکاییل از اسپکتر خیلی قوی تره 😐

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به رهام

              خرداد 23, 1400

              عزیز من این حرف من نیست حرف سایتhttp://cbr.com هست نمی دونم تو کدوم مقالش بود ولی یادم هست از همین سایت بود
              در ضمن چه جوری ثور و سوپرمن بار ها و بارها با تو کمیک باهم روبه رو شدن؟؟اسپکتر و استرنج هم همینطور

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به محمد

                خرداد 23, 1400

                اسپکتر این حرفو به دکتر فیت زده نه استرنج!!! 😬😬پس لطفا الکی چرت نگو!!!

                پاسخ

                • محمد در پاسخ به تحلیل گر

                  خرداد 25, 1400

                  بله بله من اشتباه خوندم شما درست میگی به فیت گفته بود فیت رو استرنج خوندم😐😐نمی دونم چرا دوباره رفتم دنبال اون مقاله رفتم ولی دیدم نوشته فیت
                  ولی شکست دورمامو مفیستو کابوس و خیلی شاهکار های دیگش رو حتی داخل یه سایت ایرانی هم گفته شده بار چندم میگم این هایی که گفتم تو بعد خودشون قادر مطلق هست و این به این معنا هست که استرنج تونسته یک قادر مطلق رو شکست بده پس تانوس و دارکساید که براش چیزی نیست

                  پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به محمد

                    خرداد 25, 1400

                    این شاهکار هایی که شما میگی مال دکتر استرنج کلاسیکه و دکتر استرنج در دو دهه ی اخیر خیلی قدرتش. کمتر از این حرفا شده ولی اگه منظور دکتر استرنج کلاسیکه احتمالا از دارکساید کلون قویتره!!!

                    پاسخ

                    • محمد در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 27, 1400

                      منم قبلا گفتم که اگه داری نسخه اصلی استرنج رو حساب می کنی که بله می تونه شکست بده نسخه های معمولی تانوس و دارکساید رو ولی اگه داری نسخه 2020 استرنج رو حساب می کنی که درواقع در ضعیف ترین حالت خودش قرار گرفته(دکتر استرنج در گذشته اون قدر قوی بود که می تونست امثال دورمامو و مفیستو رو تو بعد خودشون که قادرمطلق هستن شکست بده یعنی در اصل نسخه اصلی استرنج همین هست از اسمش هم مشخص هست استرنج کلاسیک اما هر چقدر که رفت جلو تر استرنج رو ضعیف و ضعیف تر کردن) که هیچی نیست واسه تانوس با شش سنگ و دارکساید

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 28, 1400

                      آره استرنج 2020 خیلی ضعیف شده منم منظورم استرنج دهه های 70و 60 هست که بهش میگن استرنج کلاسیک می دونی چرا؟؟؟چون در اصل اون نسخه اصلیش هست نه سلاح خاصی داشت نه بر اثر اتفاقی اون قدر قوی شده
                      باید نسخه اصلی هرکس رو حساب کنیم که نسخه اصلی استرنج هم همین هست البته بعضی وقتا زمانی که می بینم استرنج کلاسیک خیلی تو اون جدول قوی هست دیگه از ضعیف ترین نسخش یعنی نسخه2020رو حساب می کنم

                      پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد

                    خرداد 25, 1400

                    وااات تانوس و دارک ساید هیچی نیستن ؟ما اصلا چشمه ای از دازک ساید اصلی دیدیم ؟ تو اصلا تانوس رگلاتورو دیدی ؟تانوس رگلاتور والای همگانو هم بع گفته های کاربر عباس جذب کرده 😐اونوقت بیاد از استزنج شکست بوخوره

                    پاسخ

                    • محمد در پاسخ به رهام

                      خرداد 27, 1400

                      هم کمیکش رو خوندم هم می دونم کی هست کسی هست که تقریبا قدرت تمام موجودات قدرت مند مارول رو گرفت ولی من دارم تانوس رگلاتور رو حساب نمی کنم
                      داشتم تانوس رو با شش سنگ حساب می کردم

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به رهام

                      خرداد 27, 1400

                      در ضمن اونی که جذب کرده فکر نکنم ولای همگان باشه یکی بالاتر از همه بود ولای همگان کسی هست که تانوس رگلاتور رو به وجود آورده بعد چه جوری ازش شکست بخوره؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به محمد

                      تیر 1, 1400

                      اما کاربر عباس میگه خود ماذول تایید کرده که اون والای همگان بوده 😐😂

                      پاسخ

              • abas در پاسخ به محمد

                خرداد 25, 1400

                من ۲۴ساعته تو cbrهستم ولی چنین مقاله ایو ندیدم که بگه اسکپتر گفته استدنج از من قویتره یا در حد منه
                چون این دوتا شرکت از هم جدان و تو کامیک اای اختصاصی خودشون تو دیالوگ ها از شخصیت های شرکت دیگه استفاده نمیکنن
                اصلا کامیک میخونی؟

                اون کراس اوره و معتبر نیست
                یعنی دو سه تا ادم مثل منو تو اومدن کامیک نوشتن فقط برای سرگرمی و مورد تایید شرکتاشون نیستن

                پاسخ

                • دکتر منهتن در پاسخ به abas

                  خرداد 27, 1400

                  دکتر استرنج در حد اسپکتر نیست دکتر استرنج مال ماروله و اسپکتر مال دیسی هست اسپکتر به دکتر فیت اونو گفته و دکتر فیت از دکتر استرنج قویتره میخوای بخواه نمیخوای نخواه البته شما با همون حرفت که رایتر رو ضعیفتر از والای همگان دونستی نشون میده چقدر اطلاعات داری cbr همون سایتی که مقالاتش باهم در تناقض هستن ؟ این شد مدرک

                  پاسخ

                  • محمد در پاسخ به دکتر منهتن

                    خرداد 28, 1400

                    بله حرف شما تا حدی درست هست اول از همه معذرت خواهی می کنم من متاسفانه فیت رو استرنج خوندم استرنج هیچ وقت در حد اسپکتر نبوده
                    ولی در مورد فیت،استرنج 2020 در مقابل فیت شکست می خوره البته باید دقت داشته باشیم که این استرنج در ضعیف ترین حالتش قرار گرفته یعنی استرنج در دهه 70و60 اون قدر قدرتش زیادی بود که تونسته دورمامو و مفیستو رو تو بعد خودشون که قادر مطلق هستن شکست بده کاری که فیت تو خوابش هم نمی بینه در اصل این نسخه اصل استرنج هست اسمش هم استرنج کاسیک هست که اسم مناسبی هم هست چون نسخه اصلی استرنج همین هست اما متاسفانه هرچقدر جلو تر رفت مارول استرنج رو ضعیف رو ضیف تر کرد به اندازه ای که از فیت شکست بخوره ولی در گذشته فیت رو مثل آب خوردن شکست می داد
                    پس اگه نسخه2020 رو حساب کنیم فیت میزنه اگه نسخه کلاسیک رو حساب کنیم استرنج مثل آب خوردن

                    پاسخ

                    • دکترمنهتن در پاسخ به محمد

                      تیر 4, 1400

                      حقیقتش حرفتون درست نیست اون نسخه عادی نیست اون نسخه کلاسیک هست مثلا ثور هم ی نسخه کلاسیک داشته باید نسخه های اصلی مقایسه شن که البته این نظر بنده هست

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به دکترمنهتن

                      تیر 4, 1400

                      می دونی استرنج 2020 با استرنج دهه های 70 و60 شبیه چی هست؟؟؟؟؟
                      ثور داخل انتقام جویان 4 و انتقام جویان3 چه قدر با هم تفاوت دارن؟؟؟بی نهایت
                      در بیشتر جا ها نسخه انتقام جویان 3 ثور حساب میشه تا نسخه انتقام جویان4
                      پس منم بیشتر نسخه کلاسیک استرنج رو حساب می کنم تا استرنج 2020
                      لطفا نظرم رو ثبت کنین ممنون

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به محمد

                      تیر 4, 1400

                      اون سینماست اون کمیکه و فرق دارن . خوب باشه من هم نسخه رون کینگ ثور رو حساب می کنم . این اصلا درست نیست که این نسخه ی قدرتمند رو حساب کنی .

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به MFT

                      تیر 5, 1400

                      چه ربطی داره؟؟من منظور اصلی رو رسوندم بعدش هم کینگ ثور بعد اتفاقاتی تبدیل به اون نسخه قدرت مند شد ولی استرنج کلاسیک نه سلاح خاصی داشت نه بر اثر اتفاقی اینقدر قوی شد
                      من زمانی که استرنج با موجودات قدرت مند(مثل دارکساید) حساب می کنن اون نسخه اصلی رو حساب می کنم ولی زمانی که می خواین مثلا قوی ترین انتقام جو رو حساب کنین همون نسخه ضعیف استرنج رو حساب می کنم چوا اگه نسخه اصلی رو حساب کنم تمام انتقام جویان رو محو می کنه
                      تو خودت همیشه نسخه انتقام جویان 3 و اون لحظه ای که تانوس رو با شش سنگ شکست داد رو میگی من هم همیشه نسخه اصلی استرنج و شکست دادن دورمامو و مفیستو رو تو بعد خودشون میگم چون این بزرگ ترین شاهکار استرنج هست

                      پاسخ

                  • abas در پاسخ به دکتر منهتن

                    تیر 5, 1400

                    من گفتم فیت از استرنج ضعیف تره؟
                    حتی نظرم نمیتونی درست بخونی

                    من گفتم استرنج ربطی به اسپکتر نداره
                    اسپکتر کجا استرنج کجا

                    نوب ای نوب دیگه همه میدونن استرنج ناخن فیتم نیست ای نوب
                    بس کن توروخدا تا کی تا کجا؟؟

                    اره اره تو راست میگی رایتر گودرت مند تر از والای همگانه صحیح😐

                    پاسخ

                    • محمد در پاسخ به abas

                      تیر 5, 1400

                      ههههههه
                      ای نوب جون اول اینکه استرنج در دهه های70و60 به اندازه ای قدرت مند بود که می تونسته دورمامو و مفیستو رو تو بعد خودشون شکست بده اما چون استرنج با این اندازه قدرت می تونست هر حمله عرفانی و فیزیکی رو دفع بکنه برای همین مارول امد ضعیف و ضعیف ترش کرد تاجایی که استرنج به نسخه 2020 خودش رسید(البته استرنج نسبت به قبل قوی تر شده امید وارم دوباره مارول اون رو به نسخه اصلی خودش برسونه)و این نسخه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ضعیف تر از نسخه کلاسیک و اصلی خودش هست
                      البته بازم استرنج به این راحتی از فیت شکست نمی خوره شاید جادوی فیت قوی تر باشه ولی استرنج همیشه عادت داشته با موجودات قوی تر از خودش مبارزه کنه و از هوشش در نبرد هاش استفاده کنه
                      پس استرنج هم شانس هایی داره
                      از نظر من فیت:58% استرنج:42%

                      پاسخ

                • Ozymandias در پاسخ به abas

                  تیر 1, 1400

                  😂😂😂😂😂😂😂😂
                  24 ساعته سایت سی بی ار میگم چرا اطلاعات نداری نگو کمیک نمی خونی

                  پاسخ

            • محمد در پاسخ به رهام

              خرداد 23, 1400

              یعنی کسی که می تونه با لوسیفر رقابت کنه از وجود دادگاه با خبر نیست؟؟من خودم دقیق نمیدونم ولی به احتمال زیاد با خبر هست مگه میشه آخه
              و یه چیزی میکائیل هست نه میکاییل
              خیلی وقت ها شده که شخصیت های دیسی و مارول با هم رو به رو بشن
              مثلا یه بار گلاکتوس که همیشه گشنه هست با موج سوار به آپوکالیپس حمله کردن موج سوار با کالیباک درگیر شد و گلاکتوس با دارکساید بعد از یک نبرد خونین گلاکتوس متوجه شد که آپوکالیپس هیچ نیرویی بهش نمیده برای همین رفت موج سوار هم موفق شد کالیباک رو بکشه گلاکتوس و موج سوار رفتن و دارکساید هم دیگه دنبالشون نرفت
              منظور کلی این بود که خیلی زیاد اتفاق افتاده که شخصیت های دیسی با مارول باهم رو به رو بشن

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد

                خرداد 25, 1400

                چه ربطی داره توضیح داپم و مثال زدم اونایی که میگی یجور کراس اوره
                الان میکائیل که خیلی از اسپکتر قوی تره مکه از وجود لویینگ ترایبونال اگاهه ؟تازه لویینگ ترایبونال نگهبان مالتیورسه اون وقت نمیدونه میکائیل وجود داره یچی میگی تو

                پاسخ

                • دکترمنهتن در پاسخ به رهام

                  تیر 4, 1400

                  خب میکائیل خیلی قویتر از دادگاه هست

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به دکترمنهتن

                    تیر 4, 1400

                    براش مثال زدم مصلا میگم این دوتا که خسلی قوی تر از اوناان از وجود هم خبر ندارم بعد اونا چجوری داشته باشن

                    پاسخ

                  • abas در پاسخ به دکترمنهتن

                    تیر 5, 1400

                    چی میگی؟
                    میکاییل از لوسیفر ضعیفه اوکی؟
                    دادگاهم که با لوسیفر مقایسه میشه و برابر تا حدودی دادگاه بالاتره
                    تو چجوری حساب کردی میکاییل از دادگاه قویتر شد؟

                    پاسخ

                    • محمد در پاسخ به abas

                      تیر 5, 1400

                      دادگاه از لوسیفر قوی تر هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به abas

                      تیر 5, 1400

                      ب راحتی میکاییل با شمشیرش تمام پاور هاب دادگاه رو پس می زنه و با یه ضربه دادگاه رو با یونیورسش پودر مب کنه 😂

                      پاسخ

            • MFT در پاسخ به رهام

              خرداد 23, 1400

              این همه ی حرفاش رو از یک سایتی جمع می‌کنه که آکوامن رو قویتر از ثور می دونه .

              پاسخ

          • alinomorr در پاسخ به محمد

            فروردین 28, 1401

            خیر
            اگر هم هر شرکتی دیالوگ شخصیت رو از شخصیت های شرکت دیگه بگه
            برای مثال بتمن بگه مرد اهنی این کاملا به نویسنده مربوطه مگرنه خود شخصیت ها چنین قدرتی رو ندارند
            که این اتفاق افتاده و در سری اسپایدرمن از اسم بتمن استفاده شده

            پاسخ

      • محمد در پاسخ به محمد

        خرداد 21, 1400

        البته این رو هم باید در نظر بگیریم که سنگ های ابدیت خارج از مارول کار نمی کنن یعنی اگه نبرد تو دیسی باشه دارکساید مثل آب خوردن پیروز میشه

        پاسخ

        • abas در پاسخ به محمد

          تیر 5, 1400

          هیچ سایت معتبری اینو نمیگه تو هیچ کامیکیم ثابت نشده
          حالا دلیلم برات بیارم

          دنیای سنگ ها تو یونیورسه یعنی اونجا به وجود اومدن
          پس با حرف شما خساب کنیم اینجوری میشه که اگه سنگا از دنیاشون که میشه یونیورسال در بیان کار نمیکنن
          درحالی که تانوس نزدیک بود حتی با دستکش تا امنی ورسالم بره

          دادکسایدم دستکش گرفت حالا اینم دلیل داره خیلی وقت پیشم گفته بودم

          اولا کراس اور بود
          دوما دستکش تو دست شخصیتای دیسی فعال نمیشه حرفاتون اصلا دارن خودشونو نقض میکنن دیگه نیازی نیست من بگم
          پس دیگه چیزی راجب اینکه تو دیسی کار نمیکنه نشنوم

          و اینکه تانوس بدون ابدیت تونسته امثال بیاندر و گالاکتوس و اساسترنجرو شکست بده البته گالاکتوسو کشته
          پس فکرنمیکنم دارکساید توفه ای باشه

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به abas

            تیر 5, 1400

            خوب دیگه چون خارج از مالتیورس خودشون مار نمی کنن بن خواطز همون دیسیی ها نمی تونن استفادش کنن

            پاسخ

    • رهام در پاسخ به نیما

      خرداد 21, 1400

      نیما انقدر نوبیت ازت بعیده

      پاسخ

      • نیما در پاسخ به رهام

        خرداد 22, 1400

        من استرنج این چند سال نمی‌گم استرنج قدیم به قدری قوی که دارک ساید حتی نزدیک بهش هم نیست

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به نیما

          خرداد 23, 1400

          بله اون تانوس و دارکساید با هم میزنه ولی طی ۲۰ یا ۳۰ اخیر در اون حد قدرت نداره

          پاسخ

          • abas در پاسخ به ایران

            تیر 5, 1400

            یواش یواش دارن نوبا از اسمون میریزن زمین

            استرنج نسخه کلاسیکو میفرمایید جناپ درسته؟

            همین کلاسیک زورش به دورمامو نرسید تو کامیک اختصاصی و با همین اسم شماره ۵ اگه خونده باشین میبینن نتونست کاری جلوی دودمامو بکنه یعنی حرفی برای گفتن نداشت

            پس الکی تانوس دارکساید نکنید
            اینا در عرض یه ثانیه استرنج کلاسیکتونو میدن هوا
            عجب…

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به abas

              تیر 6, 1400

              بله شاید اونجا نه ولی اگه حتی یکم داخل سایت های مختلف ایرانی و خارجی بگردین اصلا برو داخل سایت ایرون سنتری
              نبرد استرنج و فیت چه کسی برنده می شود برو داخل قسمت شاهکار ها همه چی فارسی و درست نوشته شده
              از جمله شکست دورمامو و مفیستو
              البته داخل اون سایت شکست کابوس رو هم گفته بود ولی چون من ندیدم که شکستش بده دیگه این رو جایی نمیگم
              همه جا و همه کس دارن میگن استرنج در گذشته جز قدرت مند ترین کاراکتر های مارول بود!!
              شکست یک قادر مطلق با هوش و قدرتش وبا استفاده از نقطه ضعفش(غرور نقطه ضعف دورمامو هست )
              لطفا نظرم رو تایید کنید ممنون

              پاسخ

    • ایران در پاسخ به نیما

      خرداد 21, 1400

      حرف جالبی میگی دکتر استرنج کلاسیک رو اگه منظورته بله واقعا قوی بود حتی دادگاه زندگی هم نتونست اونو زندانی کنه و دکتر استرنج تو کمیک های کلاسیک به قدری قوی بود که ذهن بیاندر رو پاک کرد بیاندر رو اگه بشناسین کیه میدونین که دادگاه زندگی با همه نهادهای کیهانی مارول با هم هم نتونستن جلوشو بگیرن و میلیون ها برابر مولتیورس مارول قدرتمند است ولی اگه دکتر استرنج چند سال اخیر رو میگی هیچ کاری نمیتونه دربرابر این دو انجام بده

      پاسخ

    • MFT در پاسخ به نیما

      خرداد 23, 1400

      راستش کامنتت رو کمی بد نوشتی . اگه منظورت اینه که استرنج رو اینقدر قوی نشون بدی ( استرنجی که داخل کمیک از چند تا موجود غیر عادی و ساده بر نمی اومد ) یا ( استرنجی که داخل ام سی یو از پس یه جادوگر ساده بر نمیومد و نزدیک بود بمیره ) تقریبا به احتمال صفر درصد توانایی شکست دارکساید رو داره پس چرت و پرت نگو .

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به MFT

        خرداد 23, 1400

        سلام . ببخشید الان که نگاه می کنم مثل اینکه سایت کمی مشکل پیدا کرده و اون یکی کامنتم هم اشتباه رفته بود .

        پاسخ