تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld منتشر شد + ویدئو

دو ماه پیش بود که شبکه ی HBO اولین تریلر رسمی از فصل سوم سریال پر طرفدار “وست ورلد” (Westworld) را منتشر کرد. این شبکه به تازگی در حاشیه ی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، دومین تریلر فصل جدید این سریال را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل سوم و همچنین بازگشت شخصیت “میو” و دو نسخه ی شخصیت “دلورس” هستیم. علاوه بر این، شاهد بازگشایی مجدد پارک و بازگشت شخصیت “ویلیام” (با بازی اد هریس” نیز هستیم.

علاوه بر این تریلر، سه پوستر جدید از فصل سوم این سریال نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل جدید این سریال در دسترس نیست و به گفته ی شبکه ی HBO، فصل سوم سریال “وست ورلد” در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد که تاریخ دقیق پخش آن هنوز مشخص نشده است.

فصل اول سریال “وست ورلد” پاییز سال ۲۰۱۶ در ده قسمت از شبکه ی HBO منتشر شد و به واسطه ی داستان متفاوتش، خیلی زود مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفت. “جاناتان نولان” (Jonathan Nolan) و “لیزا جوی” (Lisa Joy) دو سازنده ی موفق این سریال هستند.

فصل دوم سریال “وست ورلد” نیز بهار سال ۲۰۱۸ منتشر شد و با ادامه ی طرفداری مخاطبان از آن، ساخت این سریال برای فصل سوم  نیز تمدید شد.“ایوان ریچل وود”، “تندی نیوتون”، “جفری رایت” و “اد هریس”  از جمله بازیگرانی هستند که به نقش آفرینی در این سریال پرداخته اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم