12 بازیگری که از فیلمشان اخراج شدند

ممکن است برای هر فردی پیش بیاید که از کار برکنار شود و با این جمله نفرت‌انگیز مواجه شود: “تو اخراجی!”. اما به‌هرحال این اتفاق ممکن است برای هر شخصی رخ دهد. در این مقاله 12 بازیگر را می‌بینیم که از فیلمشان اخراج شدند.

1. رایان گوسلینگ

Ryan Gosling

در فیلم “استخوان‌های دوست‌داشتنی” (The Lovely Bones) زمانی که او بیش از 27 کیلو اضافه‌وزن پیدا کرد، از فیلم اخراج شد!

2. کریستین بل

Christian Bale

بل یک‌بار در فیلم “روانی آمریکایی” (American Psycho) اخراج شد و زمانی که لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) از ادامه کار انصراف داد، بل دوباره استخدام شد.

3. مگان فاکس

Megan Fox

مگان فاکس در سریال “تبدیل شوندگان” (Transformers) زمانی که کارگردان را با هیتلر مقایسه نمود از کار اخراج شد.

4. ژان کلاد وان دام

Jean-Claude Van Damme

ژان برای فیلم “غارتگر” (Predator) انتخاب شد اما زمانی که از بازی در نقشی که به نظر خودش چیزی جز جلوه ویژه نبود از لیست خط خورد.

5. آن هاتاوی

Anne Hathaway

آن به‌عنوان بازیگر زن نقش اول در فیلم “باردار” (Knocked Up) به ایفای نقش پرداخت اما سپس با کارگردان فیلم وارد بحث شد و کاترین هیگل (Katherine Heigl) جایگزین آن شد.

6. اریک استولتز

Eric Stoltz

باور کنید یا خیر اما اریک به‌عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم “بازگشت به آینده” (Back To The Future) انتخاب شد و حتی چند صحنه را نیز فیلم‌برداری کرد. اما چون نمی‌توانست صحنه طنز را ایفا کند از آن کار برکنار شد.

7. سیلوستر استالونه

Sylvester Stallone

شاید باور نکنید اما در ابتدا قرار بود او در فیلم “پلیس بورلی هیلز” (Beverly Hills Cop) بازی کند اما درنهایت با ادی مورفی (Eddie Murphy) جایگزین شد.

8. سامانتا مارتن

Samantha Morton

این بازیگر بریتانیایی قرار بود در فیلم “او” (Her) به ایفای نقش بپردازد. اما سپس کارگردان تصور کرد که صدای او برای این نقش چندان مناسب نیست.

9. استورات تانسند

Stuart Townsend

دشوار است که فیلم “ارباب حلقه‌ها” را بدون حضور ویگو مورتنسون (Viggo Mortensen) تصور کنیم، اما در ابتدا قرار بود این بازیگر به‌جای ویگو به ایفای نقش بپردازد.

10. آنت بنین

Annette Bening

یادتان است که میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) به‌عنوان زن گربه‌ای در فیلم “بازگشت بتمن” (Batman Returns) در سال 1992 چقدر جذاب بود؟ این نقش در ابتدا به بنین تعلق داشت اما به علت بارداری با فایفر جایگزین شد.

11. فرانک سیناترا

Frank Sinatra

باور کنید یا خیر اما در ابتدا قرار بود سیناترا در فیلم “هری کثیف” (Dirty Harry) نقش پلیس را ایفا کند. اما پس‌ازاینکه دستش شکست فیلم‌سازان او را با کلینت ایستوود (Clint Eastwood) جایگزین نمودند.

12. تام سلک

Tom Selleck

این بازیگر سبیلو در ابتدا قرار بود در فیلم “ایندیانا جونز” بازی کند اما زمانی که در قرارداد با سریال ” Magnum P.I” با مشکل مواجه شد، با هریسون فورد (Harrison Ford) جایگزین شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم