دومین تریلر رسمی فیلم Ad Astra با بازی برد پیت منتشر شد + ویدئو

بعد از گذشت یک ماه از انتشار اولین تریلر فیلم “به سوی ستارگان” (Ad Astra)، کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی به تازگی دومین تریلر رسمی از این فیلم را نیز منتشر کرده اند که در آن شاهد تلاش های شخصیت “روی مک براید” (با بازی “برد پیت”) در یک ماموریت خطرناک، برای یافتن پدرش هستیم. در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر یان تریلر، پوستر جدیدی هم از فیلم مورد انتظار “به سوی ستارگان”، با محوریت شخصیت “روی مک براید”، منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

این فیلم که با ژانر علمی – تخیلی و به کارگردانی “جیمز گری” (James Gray) ساخته شده است، درباره ی سفری به منظومه ی شمسی است. شخصیت اصلی داستان، “روی مک براید”، برای یافتن پدرش که سالها پیش برای پیدا کردن حیات موجودات بیگانه به سیاره ی نپتون سفر کرده بود، راهی سفری پرخطر می شود تا دلیل شکست پدرش را پیدا کند. “گری” تلاش کرده است تا این پروژه را با هدف به تصویر کشیدن واقع‌بینانه‌ترین سفر فضایی نمایش داده شده در یک فیلم سینمائی تولید کند.

“برد پیت”، “تامی لی جونز”، “روٍث نگا” و “دونالد ساترلند” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “به سوی ستارگان” به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    تیر 29, 1398

    یادِ میان ستاره‌ای افتادم، حس میکنم فیلمِ قابلِ قبولی از آب دربیاد

    پاسخ