گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: فروش کل فیلم شبی که ماه کامل شد به سیزده میلیارد تومان رسید

در هفته ای که گذشت، فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، موفق شد با 1 میلیارد و 536 میلیون تومان فروش، در مجموع به 13 میلیارد و 148 میلیون تومان فروش دست پیدا کند. این فیلم در ششمین هفته ی اکران خود به سر می برد و همچنان در صدر جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، نیز با 1 میلیارد و 177 میلیون تومان فروش در ششمین هفته ی اکرانش، در مجموع به 10 میلیارد و 406 میلیون تومان فروش دست پیدا کرد. و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

داستان این فیلم در سال ۱۳۴۶ جریان دارد و درباره ی زندانی است که بنا به دلایلی در حال انتقال زندانیان خود به ساختمان جدیدی است و بعد از اتمام نقل مکان، رئیس زندان متوجه عدم حضور یکی از زندانیان در زندان جدید می شود.

“نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار”، “آتیلا پسیانی” و “مانی حقیقی” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “سرخپوست” به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، با 974 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، در جایگاه سوم قرار گرفت. فروش کل این فیلم در هفته ی سیزدهم اکرانش به مبلغ 20 میلیارد و 643 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “زهرمار”، به کارگردانی “سید جواد رضویان” و”ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی”، به ترتیب با 775 و 686 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم