پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار It: Chapter Two منتشر شد

دو ماه پیش بود که کمپانی برادران وارنر اولین تریلر و پوستر رسمی از قسمت دوم فیلم “آن” (It) را منتشر کردند. اکنون این کمپانی با انتشار پوستر جدید فیلم “آن: بخش دوم” (It: Chapter Two)، از منتشر شدن تریلر دوم این فیلم خبر داده است. در پوستر جدید فیلم “آن: بخش دوم” شاهد چهره ی شخصیت اصلی و ترسناک داستان یا همان it هستیم؛ شما در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

طبق گفته ی کمپانی برادران وارنر، دومین تریلر فیلم “آن: بخش دوم” فردا منتشر خواهد شد. این فیلم به عنوان دنباله ی فیلم “آن” (It) در نظر گرفته شده است و “اندی موشیاتی” (Andrés Muschietti)، که کارگردانی قسمت قبلی این فیلم را هم انجام داده، کارگردانی این قسمت از فیلم ترسناک “آن” را برعهده داشته است. داستان این فیلم، ۲۷ سال بعد از اتفاقات و حوادثی که در قسمت اول آن رخ داد در جریان است.

قسمت اول فیلم ترسناک “آن” که با بودجه ای ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد، در سال ۲۰۱۷ اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

“جیمز مک آووی”(James McAvoy)، “جسیکا چستین” (Jessica Chastain)، “بیل هیدر” (Bill Hader)، “جی رایان” (Jay Ryan) و “بیل اسکارشگورد” (Bill Skarsgård) از جمله بازیگرانی اند که در قسمت دوم و دنباله ی  فیلم ترسناک “آن” به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت دوم و دنباله ی فیلم ترسناک “آن” در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم