کوچک‌ترین خانه لندن

کوچک‌ترین خانه لندن

در لندن که یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است، دو طراح خانه کوچک و مدرنی طراحی کرده‌اند که به‌احتمال‌زیاد کوچک‌ترین خانه لندن است. این خانه که قبلاً یک دفتر کوچک بود حدود 13 مترمربع است و تمام لوازم ضروری زندگی را دارا است.

این طراحان برای اینکه بتوانند لوازم و قسمت‌های ضروری را در این خانه جای دهند، آنجا را به‌عنوان یک قایق یا کاروان در نظر گرفتند نه یک خانه. در این خانه هیچ‌چیز بر روی زمین نیست، بلکه همه‌چیز از مبلمان و لوازم تا تخت خواب در دیوار قرار داده شده‌اند. لوازم و کابینت‌ها از یک رنگ کرم روشن ساخته شده‌اند که با سقف و دیوارها هماهنگ باشند و فضای آرامی به وجود آورند.

این خانه ذوزنقه‌ای یک در و دو پنجره به سمت خیابان دارد. زمانی که به داخل وارد می‌شوید یک آشپزخانه کوچک پیش روی شماست، با یک فضای آشپزی، ماکرویو و میز کار که به بیرون کشیده می‌شود. حمام در سمت راست و ورودی در کنار کمدها قرار دارد.

قسمت‌های دیگر خانه شامل این موارد هستند، یک میز (با دو نیمکت که می‌توانند کشیده شوند و 6 نفر را جای دهند)، یک تخت مورفی، یک نیمکت با زیر پایی که در پایین قرار دارد. در طول روز تخت خواب در پشت در پنهان است، زمانی که باز شود یک پاتختی و دو قفسه کوچک کتاب در دو طرف تخت ظاهر می‌شوند.

فضاهای دیگر خانه پشت کمد و درها پنهان شده‌اند. پشت یکی از این کمدها قفسه‌ای است که اگر آن را بکشید به یک میز کار تبدیل می‌شود. این خانه واقعاً تأثیرگذار است، خانه‌ای که حتی ممکن است از اتاق‌خواب شما کوچک‌تر باشد تمام امکانات یک خانه را داراست. طراحی این خانه ثابت می‌کند که یک خانه کوچک نه‌تنها می‌تواند تمام امکانات را دراختیارتان قرار دهد بلکه بسیار زیبا هم باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم