تصاویر جدیدی از فیلم It: Chapter Two منتشر شد

بعد از گذشت دو ماه از انتشار اولین تریلر از فیلم مورد انتظار “آن: بخش دوم” (It: Chapter Two)، مجله ی “انترتینمنت ویکلی” (Entertainment Weekly) به تازگی تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

“آن: بخش دوم” به عنوان دنباله ی فیلم “آن” (It) در نظر گرفته شده است و “اندی موشیاتی” (Andrés Muschietti)، که کارگردانی قسمت قبلی این فیلم را هم انجام داده، کارگردانی این قسمت از فیلم ترسناک “آن” را برعهده داشته است. داستان این فیلم، ۲۷ سال بعد از اتفاقات و حوادثی که در قسمت اول آن رخ داد در جریان است.

قسمت اول فیلم ترسناک “آن” که با بودجه ای ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد، در سال ۲۰۱۷ اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

“جیمز مک آووی”(James McAvoy)، “جسیکا چستین” (Jessica Chastain)، “بیل هیدر” (Bill Hader)، “جی رایان” (Jay Ryan) و “بیل اسکارشگورد” (Bill Skarsgård) از جمله بازیگرانی اند که در قسمت دوم و دنباله ی  فیلم ترسناک “آن” به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت دوم و دنباله ی فیلم ترسناک “آن” در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم