نقش آفرینی ساموئل ال. جکسون در قسمت جدید فیلم اره

بعد از معرفی “کریس راک” (Chris Rock) برای بازی در قسمت جدید فیلم “اره” (Saw)،کمپانی لاینزگیت به تازگی از اضافه شدن “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson)، بازیگر 70 ساله ی آمریکایی، به این فیلم ترسناک خبر داده است.

“جکسون” که برای بازی در فیلم مشهور “داستان عامه پسند” (Pulp Fiction) نامزد دریافت جایزه ی اسکار شد، در فیلم های دیگری مثل “جانگوی زنجیر گسسته” (Django Unchained)، “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، “هشت نفرت انگیز” (The Hateful Eight) و “شیشه” (Glass) نیز حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

وظیفه ی کارگردانی قسمت جدید فیلم ترسناک “اره” بر عهده ی “دارن لین بوسمن” (Darren Lynn Bousman)، کارگردان قسمت های دوم، سوم و چهارم این مجموعه فیلم، خواهد بود. “پت گلدفینگر” و “جاش استولبرگ” نیز وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “اره” را بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، “ماریسول نیکولز” (Marisol Nichols) با سابقه ی بازی در سریال “ریوردیل” (Riverdale)، و “مکس مینگلا” (Max Minghella) با سابقه ی بازی در سریال “سرگذشت ندیمه” (The Handmaid’s Tale) نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش آفرینی خواهند پرداخت.

تا کنون اطلاعات دقیقی از جزئیات داستان و نام رسمی قسمت جدید فیلم ترسناک “اره” منتشر نشده است و به گفته ی عوامل سازنده ی این فیلم، مراحل تولید و فیلمبرداری از چند روز پیش آغاز شده است.

قسمت جدید فیلم “اره” در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم