گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدر نشینی فیلم شبی که ماه کامل شد

در هفته ای که گذشت، فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، با یک میلیارد و 875 میلیون تومان فروش، جایگاه اول خود را در جدول فروش هفتگی همچنان حفظ کرده است. با این حساب فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 9 میلیارد و 357 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، نیز با یک میلیارد و 525 میلیون تومان فروش در هفته ی اخیر، همچنان در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد. فروش کل این فیلم به مبلغ 7 میلیارد و 584 میلیون تومان رسیده است.

داستان این فیلم در سال ۱۳۴۶ جریان دارد و درباره ی زندانی است که بنا به دلایلی در حال انتقال زندانیان خود به ساختمان جدیدی است و بعد از اتمام نقل مکان، رئیس زندان متوجه عدم حضور یکی از زندانیان در زندان جدید می شود.

“نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار”، “آتیلا پسیانی” و “مانی حقیقی” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “سرخپوست” به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “ما همه با هم هستیم”، به کارگردانی “کمال تبریزی”، به فروشی 850 میلیون تومانی دست پیدا کرد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. فروش کل این فیلم نیز به 7 میلیارد و 969 میلیون تومان رسیده است.

داستان فیلم کمدی “ما همه با هم هستیم” درباره ی یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است و رئیس آن تصمیم می گیرد با استفاده از یک هواپیمای فرسوده و سقوط آن در خلیج فارس، بعد از کشته شدن مسافران، پول دیه و خسارت آنها را از بیمه بگیرد.

“مهران مدیری”، “لیلا حاتمی”، “ویشکا آسایش”، “مانی حقیقی” و “پژمان جمشیدی” از جمله ستارگانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم های “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی” و “زهرمار”، به کارگردانی “سید جواد رضویان”، به ترتیب با 718 و 605 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم