تصاویر جدیدی از پشت صحنه ی فیلم Tenet منتشر شد

مدتی است که مراحل ساخت و فیلم برداری جدید ترین اثر  “کریستوفر نولان”(Christopher Nolan)، به نام  “تنت” (Tenet) در کشور های استونی و اوکراین آغاز شده است. برخی از وبسایت های خارجی به تازگی چند تصویر از پشت صحنه ی این فیلم را منتشر کرده اند که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

گفنه می شود که فیلم “تنت” (Tenet) با بودجه ای ۲۲۵ میلیون دلاری ساخته خواهد شد که با توجه به غیر اقتباسی بودن این فیلم، اختصاص دادن چنین هزینه ای از طرف کمپانی برادران وانر تقریبا باور نکردنی است! اما از آنجایی که آثار قبلی “نولان” موفقیت های چشمگیری به دست آورده اند و مخاطبان بی شماری همواره منتظر خلق اثر جدیدی توسط این کارگردان هستند، کمپانی برادران وارنر حاضر به چنین سرمایه گذاری ای بر روی فیلم جدید “تنت” شده است. جالب است بدانید فیلم هایی مثل “تلقین” (Inception)، “میان ستاره ای” (Interstellar)، “شوالیه تاریکی” (The Dark Knight) و حتی “دانکرک” (Dunkirk) هم با بودجه ای بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار ساخته شده اند.

فیلم “تنت” یک اکشن خارق العاده توصیف شده است که اتفاقات آن در سراسر جهان جریان دارد و موضوع فیلم نیز جاسوسی بین المللی عنوان شده است.

“جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا”، “دیمپل کاپادیا”، “آرون تایلر-جانسون” و “کلیمانس پوزی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم جدید “تنت” در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی راهی پرده ی سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    تیر 12, 1398

    آقای خاص، آقای خوشتیپ، خوش فکر…بی صبرانه منتظرم

    پاسخ