رتبه بندی برترین قسمت های انیمه “فری تیل” (Fairy Tail)

فری تیل یکی از بهترین انیمه های فانتزی، اکشن و ماجراجویانه است که هنوز پخش شده و پس از یک دهه طرفداران خود را دارد. از آنجاییکه حدود 300 قسمت از این انیمه پخش شده انتخاب قسمت های برتر دشوار است. با این حال تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بهترین قسمت های ممکن را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. قسمت 28، فری لا (Fairy Law)

یکی از بهترین قسمت های این انیمه که در این قسمت شاهد پایان جنگ لرد فری تیل-فانتوم هستیم و فری تیل به عنوان یک حزب پیروز ظهور می کند. جنگ میان ناتسو و گاجیل تاثیرگذار و اکشن بود. سرانجام ناتسو دست بالا را گرفته و به خاطر تمام کارهایش گاجیل را شکست می دهد. گاجیل شکست خورده و با سقوط او لرد فانتوم از پیروزی ناتسو متعجب می شود.

در همین حیت ازرا با خوزه پورلا مبارزه می کند و خوزه پیروز می شود. ازرا برای پیروزی مقاومت می کند اما مقاومت او نتیجه نداده و تصمیم دارد که جان خود را بگیرد اما یک معجزه او را نجات می دهد. ماکاروف به نبرد وارد می شود و مبارزه او با خوزه می تواند برای همه مرگبار باشد. اما او اهمیتی نمی دهد. زیرا با دایره جادویی فری لا خوزه را شکست می دهد. سپس پیش از اینکه نقشه پلیدش را عملی کند آریا را خلع سلاح می کند. بنابراین فری تیل با بازگشت قهرمانش پیروز می شود.

همچنین بخوانید: 11 انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید


11. قسمت 95، لیسانا (Lisanna)

در قسمت 95 قهرمان های ما پس از فرو رفتن در جادو از ادولاس به زمین بازمی گردند. اعضای اکستالیا که از ادولاس بیرون آمده بودند نزد آنها آمده و درباره شرایط خوب زمین خبر می دهند. اما کارلا نمی تواند آنها را به خاطر اعمال گذشته ببخشد. گرچه آنها بیچارگی کنونی خود را اعلام می کنند اما کارلا اهمیتی نداده و از آنها می خواهد آنجا را ترک کنند. سرانجام، پس از اینکه شاگوت درباره گذشته همه چیز را به کارلا توضیح می دهد، کارلا آنها را بخشیده و شاگوت کارلا را در آغوش می کشد.

سپس اعضا باید کودکان را یافته و لاکی و شاگوت درباره اینکه شاگوت مادر کارلا است صحبت می کنند. شاگوت سپس از لاکی می پرسد که چرا به فرزندش نگفت و شاگوت هم می گوید نمی خواهد به او بگوید که پدرش هپی است. سپس پانتر لیلی ادولاس لیسانا را به عنوان زندانی می آورد ما مشخص می شود که این زندانی لیسانا استراس است، کسی که نمرد بلکه ادولاس لیسانا جایگزین شد، آن هم زمانی که لیسانا پس از مرگ ناپدید شد. سپس لیسانا خانواده واقعی اش الفمن و میراجن را می بیند.

همچنین بخوانید: معرفی 13 انیمه زیبا که هر کودکی باید ببیند


10. قسمت 99، ناتسو در مقابل گیلدارتس (Natsu vs Gildarts)

در قسمت های قبلی نامزدهای کلاس اس مسیری را انتخاب کردند که آنها را به مگ های کلاس اس می رساند. جویا لاکسر و لیسانا با ازرا اسکارلت و الفمن مواجه شده و اورگرین هم میراجن را میبیند، ناتسو هم با گیلدارتس کلایو روبرو می شود. ابتدا جویا و لیسانا برای شکست دادن ازرا هرکاری می کنند اما ازرا برتری خود را اثبات می کند. ازرا به آرامی حملات جویا و لیسانا را کنترل می کند. سپس شاهد تقابل ناتسو و گیلدارتس هستیم. گیلدارتس قویتر بوده و حملات ناتسو را کنار میزند. در بین مبارزه ناتسو و گیلدارتس ناگهان ضربه ای از گیلدارتس ناتسو را کوچک می کند. کوچک تر شدن ناتسو مبارزه را برای او آسان تر می کند و گیلدارتس با احساس خطر او را دوباره بزرگ می کند که این بار ناتسو از شمشیر شعله ور کریمسون لوتوس استفاده می کند.

گرچه این حملات به گیلدارتس آسیب نمیزند، اما کمی ترسیده و همین برای ناتسو کافی است. سپس گیلدارتس به ناتسو می گوید راند اول را پیروز شده است. پس از اعتراف گیلدارتس، گیلدارتس جادوی خود را آزاد کرده و ناتسو را متوقف می کند. سپس گیلدارتس به او می گوید که دانستن نقطه ضعف یک نفر بسیار مهم است.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


9. قسمت 120، روشنایی روز در جزیره تنرو (Daybreak at Tenrou Island)

در این قسمت تیم ناتسو و خودش هادس و دشمنان را شکست می دهند. هپی، کارلا و پانتر لیلی قلب اهریمن را ویران کرده و جادوی طلسم کرده هادس را پاک می کنند، درنتیجه اهریمن ها ناپدید خواهند شد. سپس کمان زمان آلتر درخت تنرو را زنده می کند. لاکسوس، وندی و تیم ناتسو به هادس حمله می کنند و درحالی که هادس خشمگین است، سعی دارد گریمویر لاو را دستگیر کند اما شمشیر شعله ور کریمسون لوتوس ناتسو او را نجات می دهد.

سپس اعضای گریمویر اعضای اکسیدز را دنبال می کنند اما اعضای فری تیل در دقیقه آخر برای نجات آنها ظاهر می شوند. سپس، پس از مبارزه خسته کننده که هادس از ماکاروف می خواهد به کار او خاتمه دهد و ماکاروف از هادس می خواهد جزیره را ترک کند، تصمیم می گیرند برای استراحت به کمپ بازگردند. در کمپ جویا بازگشته و با آگاهی از اینکه او به زرف اجازه رفتن داده ناراحت می شود. گروه سپس خود را التیام داده و شادتر می شوند. رزف با آگاهی از اینکه آنها آکنولوجیا را احضار کرده و اکنون جهان به پایان میرسد، خشمگین می شود.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


8. قسمت 122، بیایید به دیگران ملحق شویم (Let’s Join Hands)

یکی از قسمت های مهم انیمه فری تیل که در آن با اژدهای آکنولوجیا، اژدهای سیاه آخرالزمان، آشنا می شویم. اعضای فری تیل برای ترک جزیره آماده می شوند که صدای فریاد را می شنوند. وندی می گوید این صدای فریاد یک اژدهاست. سپس شاهد نزدیک شدن یک اژدهای سیاه به جزیره هستند. ماکاروف می گوید این اژدهای آخرالزمان، آکنولوجیاست. گیلدارتس این موضوع را تایید کرده و از ناتسو می خواهد به آن نزدیک نشود. سپس به همه می گوید فقط باید فرار کنند. ماکاروف تلاش می کند با مشغول کردن اژدها به دیگران اجازه فرار دهد.

گرچه اعضا به ترک رئیس خود تمایلی ندارند، لاکسوس آنها را متقاعد می کند. ماکاروف در آستانه شکست است و گرچه اعضا ظاهر شده و به او کمک می کنند اما قدرت آکنولوجیا در حال غلبه است. سرانجام اعضا باهم متحد می شوند و جادوی آکنولوجیا همه چیز را نابود می کند. پس از شش ماه از این حادثه چیزی وجود ندارد، تحقیقات بی نتیجه بوده و به نظر می رسد همه یا مرده اند یا ناپدید شده اند. پس از هفت سال از این حادثه پسربچه ای با علامت فری تیل را در کنار دریا میبینیم.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه توکیو غول (Tokyo Ghoul)


7. قسمت 163، میراجن در مقابل جنی (Mirajane vs Jenny)

این قسمت به دومین روز بازی های گرند مجیک می پردازد، مخصوصا مسابقه میان جنی ریلایت و میراجن استراس. اعضای فری تیل آ درباره ربوده شدن لوسی نگران هستند و پس از بحث درباره این موضوع به مدت چند دقیقه، به تالار رفته و شاهد مسابقه میان جنی و میراجن هستند که به یک رقابت مدلینگ تبدیل شده است. سپس شرط بندی می کنند که بازنده برای مجله سورسسر عکس برهنه بگیرد. میراجن می تواند جنی را شکست دهد. در همین حین آرکادیوس و دارتون درباره نقشه ای مرتبط با جادوی سلستیال اسپیریت بحث می کنند. مسابقه بعدی میان کاگورا و یوکینو آغاز می شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه هفت گناه کبیره (Nanatsu no Taizai)


6. قسمت 167، 100 در برابر 1 (100 versus 1)

یکی از اکشن ترین قسمت های این انیمه که به یاد می آوریم چرا ازرا عضو کلاس اس است و چقدر قدرت دارد. همچنین شاهد قدرت زیاد کانا آلبرونا هستیم. در اینجا ازرا تمام 100 هیولای پاندمونیوم را خودش انتخاب می کند. ماتو به او می گوید که هیولاها شوخی نیستند اما ازرا گوش نمی دهد. مسابقه آغاز شده و ازرا یکی یکی هیولاها را شکست داده و تمام هیولاهای کلاس دی را شکست می دهد. سپس به سراغ هیولاهای کلاس سی، بی و سپس آ می رود.

سرانجام در نهایت هیولای کلاس اس مانده و ماتو توضیح می دهد از آنجاییکه تنها هیولای کلاس اس مانده، قدرتش سه برابر می شود. ازرا از این موضوع متعجب نشده و در نهایت پیروز می شود. اما از آنجاییکه دیگر هیولای دیگری نمانده، ماتو سلاح MPF را معرفی کرده و شرکت کنندگان باید آن را شکست دهند. در اینجا هم اعضای فری تیل عملکرد خوبی داشته و کن آلبرونا با شکستن تمام رکوردها 9999 امتیاز دریافت می کند. در همین حال اعضای رون تیل نقشه رازآلود خود را عملی می کنند.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


5. قسمت 175، ناتسو در مقابل اژدهاهای دوقلو (Natsu vs The Twin Dragons)

در این قسمت ناتسو به تنهایی در مقابل اژدهاهای دوقلو سابرتوث مقاومت می کند. این دو اژدها استینگ و روگو هستند. این مبارزه شدید است اما با این که آن دو تلاش خود را می کنند اما نمی توانند ناتسو را شکست دهند. سپس دو اژدها حرکت پایانی خود را که حمله یونیسان است عملی می کنند. اما ناتسو از شمشیر کریمسون لوتوس استفاده می کند تا آن دو را شکست دهد. ناتسو پیروز شده و فری تیل در بازی های گرند مجیک به جایگاه اول صعود می کند. زمانی که گاجیل در زیر دوموس فلو یک اژدها را پیدا می کند، اعضا پیروزی خود را جشن می گیرند. سرانجام جلل مرد زره دار را شکست می دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


4. قسمت 188، صاعقه مرگبار (Attacking Lightning)

از انجاییکه در این قسمت اتفاقات مختلف در کنار هم رخ می دهد، شاهد لایه های مختلف هستیم. اولین مورد مسابقه میان روگو و گاجیل است. به نظر می رسد موجود سایه دار در زمان مبارزه او با گاجیل او را تسخیر کرده است. گگاجیل جادوی اژدهاکش روگو را جذب می کند. مبارزه ادامه پیدا می کند تا اینکه گاجیل روگو را از سایه بیرون کشیده و شکست می دهد. سپس موجود سایه دار جسم روگو را ترک کرده و قدرت روگو محدود می شود. سپس گاجیل و طرقه نگرانی خود درباره موجود سایه دار را ابزار می کنند.

سپس گروه نجات با رسیدن به نگهبانان فیور و سپس شوالیه های گارو دست پر هستند. آرکادیوس به دنبال پرنسس هیسوی است تا با او مقابله کند زیرا او را دروغگو می داند. در بازی، مینروا و ازرا مبارزه کرده و مینروا او را به بازی می گیرد. همچنین شاهد تقابل گری و جویا و لیون و شریا هستیم. لاکسوس و اورگا باید با جورا روبرو شود. اوبا جورا را قوی ترین انسان می داند و معتقد است آن دو در مقابل او شانسی ندارند. اورگا در تلاش است تتا جورا را شکست دهد و به او ضربه وارد می کند اما او مقابله می کند. سپس جورا اورگا را شکست می دهد. سپس لاکسوس به جورا حمله می کند اما به نظر می رسد به سرنوشت اورگا دچار شود. با این حال لاکسوس مقاومت کرده و به جورا مشت می زند.

همچنین بخوانید: 14 انیمه اکشن رمانتیک برتر همه زمان ها


3. قسمت 284، خاطرات (Memoirs)

یک قسمت عاطفی در انیمه فری تیل که در آن درباره گذشته زرف و فرایند رسیدن او به موقعیت امروزی چیزهایی را متوجه می شویم. همچنین شاهد بازگشت صوری او به گروه فری تیل هستیم. زرف پس از مرگ برادر کوچکش غمگین شده و می خواهد با کمک جادو برادرش را زنده کند. با مطالعه زندگی و مرگ به دانشگاه جادو می رود. پروفسورهایش از او می خواهند تحقیقاتش را رها کند زیرا این موضوع خدای زندگی یعنی انکسرام را خشمگین می کند. اما او به کارش ادامه داده و طلسمی را آغاز می کند که انسان ها و حیوانات را به کشتن می دهد. هرچقدر این طلسم افراد بیشتری را می کشد او بیشتر به حیات بها می دهد. بنابراین تنها راه توقف آن بی اعتنایی نسبت به زندگی است که او این کار را انجام می دهد. او در خفا خوشحال است زیرا دیگر جاودانه شده و می تواند به تحقیقات خود ادامه دهد.

سپس زرف در زمان فعلی به یک غار وارد شده و آکنولوجیا را میبیند و اژدها به او می گوید نبرد میان یک جاوادنه، یک انسان و یک اژدها محتمل است. در این بین اعضای فری تیل باهم همراه شده و لوسی پس از دیدن اعضای پیشین به گریه می افتد. ناتسو پرچم فری تیل را دریافت کرده و آن را تکان می دهد، در نتیجه به فری تیل وارد می شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه وان پانچ من (One Punch Man)


2. قسمت 291، دفاع از مگنولیا (Defending Magnolia)

در این قسمت اعضای انیمه تلاش می کنند تا شب پیش از نبرد برای بقا خود را آرام کنند. ناتسو و هپی برای شاد بودن تلاش می کنند که با لوسی برخورد خواهند کرد و او هم نگران محافظت از ارباب شان است. ازرا و وندی حین حمام به هم قول می دهند از هم محافظت کنند. گری به جویا قول می دهد که پس از جنگ به او پاسخ داده و او هم علیه زرف است.

زمانی که ماویس به ماکاروف می گوید همه چیز منظم است و اعضا کار خود را به خوبی انجام می دهند، ماکاروف به ماوریس می گوید که ترسیده اند و برای پیروزی هرکاری می کنند. الوارز به اعضا حمله کرده و اعضا با 12 تن روبرو می شوند. به نظر می رسد امید آنها برای پیروزی نقش بر آب شده است.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)


1. قسمت 294، ناتسو در مقابل زرف (Natsu vs Zeref)

بلاخره لحظه ای که بخواهیم برترین قسمت را معرفی کنیم فرا رسید. در این قسمت شاهد مبارزه میان ناتسو و زرف هستیم. تمام جادوگران سرزمین فیور با اعضای فری تیل همراه شده اند تا با ارتش زرف مبارزه کنند. اعضای فری تیل از تشویق دیگران و کمک آنها خوشحال هستند. ماویس به سرعت اعضا را مجزا کرده و وظایفی را به آنها محول می کند، لوسی و کانا باید از زندانی شان مراقبت نمایند.

ماویس و دیگران متوجه می شوند که هپی و ناتسو برای مبارزه با زرف مسیر خود را طی کرده اند و گری هم می خواهد آنها را همراهی کند. ارزا گری را متوقف کرده و ماویس تصمیم می گیرد به ناتسو اعتماد کند. ناتسو با استفاده از خروش اژدهای آتشین به خط دشمن حمله کرده و پس از رویارویی آن دو مبارزه شان آغاز می شود. ناتسو زره روی دستانش را برداشته و با ادامه مبارزه او و زرف اژدها وارد می شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب پروشات


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم