سم کلفلین به هنری کویل و هلنا بونهام کارتر در فیلم Enola Holmes پیوست

بعد از معرفی “هلنا بونهام کارتر” (Helena Bonham Carter) و  “هنری کویل” (Henry Cavill) برای بازی در فیلم جدید “انولا هلمز” (Enola Holmes)، کمپانی لجندری پیکچرز به تازگی از اضافه شدن “سم کلفلین” (Sam Claflin) به این فیلم خبر داده است.

این بازیگر 33 ساله ی بریتانیایی سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “من پیش از تو” (Me Before You)، “با عشق، رزی” (Love, Rosie)، “شناور” (Adrift) و فیلم مورد انتظار “فرشتگان چارلی” (Charlie’s Angels) را در کارنامه ی خود دارد.

فیلم جدید “انولا هلمز” بر اساس مجموعه رمان هایی به همین نام، نوشته ی “نانسی اسپرینگر” (Nancy Springer)، ساخته خواهد شد. این کتاب ها که در شش جلد نوشته شده و بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شده اند، داستان زندگی “انولا”، خواهر کوچک “شرلوک هلمز” و جریان فرارش از مدرسه ی شبانه روزی را روایت می کند.

“میلی بابی براون” (Millie Bobby Brown) نقش “انولا هلمز”، “هلنا بونهام کارتر” نقش مادر “انولا” و “هنری کویل” نقش “شرلوک هلمز” را در این فیلم ایفا خواهند کرد. تا کنون جزئیات نقش “سم کلفلین” در فیلم جدید “انولا هلمز” مشخص نشده است.

“هری بردبییر” (Harry Bradbeer)، کارگردان سریال های “کشتن ایو” (Killing Eve) و “فلیبگ” (Fleabag)، وظیفه ی کارگردانی فیلم جدید “انولا هلمز” را بر عهده خواهد داشت. به گفته ی عوامل سازنده ی این فیلم، مراحل تولید فیلمبرداری به زودی آغاز خواهد شد که در این صورت انتظار می رود شاهد اکران آن در سال ۲۰۲۰ باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم