گزارش باکس آفیس آخر هفته: ادامه ی صدر نشینی پر قدرت Toy Story ۴ و شکست فیلم Annabelle Comes Home در گیشه

در هفته ای که گذشت، فیلم ترسناک “آنابل به خانه می آید” (Annabelle Comes Home) شروع نه چندان موفقی را در گیشه تجربه کرد و موفق به کسب جایگاه نخست نشد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


انیمیشن “داستان اسباب بازی ۴” (Toy Story ۴)، به کارگردانی “جاش کولی” (Josh Cooley)، در دومین هفته ی اکران خود همچنان در حال پیشتازی است و با فروشی چشمگیر در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد. فروش کل این انیمیشن در داخل مرز های کشور آمریکا با 57 میلیون دلار فروش در آخر هفته، به مبلغ 236 میلیون دلار رسیده است.

“داستان اسباب بازی 4” در دیگر کشور جهان هم در گیشه موفق بوده و فروش جهانی این انیمیشن تا کنون به 360 میلیون دلار رسیده است.

قسمت چهارم این انیمیشن بعد از گذشت نه سال به پرده ی سینما ها بازگشته و تا به امروز مورد استقبال ویژه ی هواداران قرار گرفته است. “اندرو استنتون” (Andrew Stanton) وظیفه ی نویسندگی این انیمیشن را بر عهده داشته و ستارگانی مثل “تام هنکس”، “تیم آلن”، “جوردن پیل”، “کیانو ریوز” و “جون کیوسک” از جمله صداپیشگان قسمت جدید انیمیشن محبوب “داستان اسباب بازی ۴” هستند.

اما فیلم ترسناک “آنابل به خانه می آید”، به کارگردانی “گری دابرمن” (Gary Dauberman)، که انتظار می رفت در افتتاحیه ی اکرانش موفق ظاهر شود، شروع نا موفقی را پشت سر گذاشت و با 20 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

دو قسمت قبلی این فیلم که در سال های 2014 و 2017 اکران شدند، با فروشی بین 35 تا 37 میلیون دلار در روز های آغازین اکرانشان همراه بودند. این به این معنی است که “آنابل به خانه می آید” تا کنون ضعیف ترین عملکرد را در مجموعه ی خود پشت سر گذاشته است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا، فیلم درام و فانتزی “دیروز” (Yesterday)، به کارگردانی “دنی بویل” (Danny Boyle)، با 17 میلیون دلار فروش در سه روز اول اکرانش، موفق شد جایگاه سوم جدول را از آن خود کند.

لایو اکشن “علاءالدین” (Aladdin)، که با عبور از 800 میلیون دلار فروش جهانی، به سومین فیلم پر فروش سال 2019 تبدیل شد نیز با 9 میلیون دلار فروش، در جایگاه چهارم و انیمیشن “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” (The Secret Life of Pets ۲) هم با 7 میلیون دلار فروش، در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 مرد عنکبوتی: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home

این فیلم، دنباله ی فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) به کارگردانی “جان واتس” (Jon Watts) محسوب می شود که در سال ۲۰۱۷ اکران شده است.

کارگردانی فیلم جدید و مورد انتظار “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، بار دیگر بر عهده ی “جان واتس” خواهد بود که فیلم هایی مثل “دلقک” (Clown) و “ماشین پلیس” (Cop Car) را کارگردانی کرده است.

داستان فیلم ابر قهرمانی “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، بعد از اتفاقات فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) در جریان است. زمانی که “پیتر پارکر” برای تعطیلات تابستانی همراه با دوستانش به اروپا سفر می کند و در همین حین، با یکی از دشمنانش به نام “میستریو” (Mysterio) برای شرکت در یک نبرد همکاری می کند.

“تام هالند”، “جیک جیلنهال”، “ساموئل ال. جکسون” و “زندیا کلمن” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) به طور رسمی اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم