هنری کویل به عنوان بازیگر نقش شرلوک هلمز در فیلم Enola Holmes انتخاب شد

بعد از معرفی “میلی بابی براون” (Millie Bobby Brown) و “هلنا بونهام کارتر” (Helena Bonham Carter) به عنوان اولین بازیگران فیلم جدید “انولا هلمز” (Enola Holmes)، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی لجندری پیکچرز، “هنری کویل” (Henry Cavill)، بازیگر نقش سوپرمن در دنیای سینمایی DC، به عنوان بازیگر نقش “شرلوک هلمز” انتخاب شده است و در این فیلم به نقش آفرینی خواهد پرداخت.

این بازیگر 36 ساله ی آمریکایی، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “مرد پولادین” (Man of Steel)، “لیگ عدالت” (Justice League)، “بتمن در برابر سوپرمن” (Batman v Superman: Dawn of Justice) و “ماموریت: غیر ممکن – فال اوت” (Mission: Impossible – Fallout) را در کارنامه ی خود دارد.

فیلم جدید “انولا هلمز” بر اساس مجموعه رمان هایی به همین نام، نوشته ی “نانسی اسپرینگر” (Nancy Springer)، ساخته خواهد شد. این کتاب ها که در شش جلد نوشته شده و بین سال های 2006 تا 2010 منتشر شده اند، داستان زندگی “انولا”، خواهر کوچک “شرلوک هلمز” و جریان فرارش از مدرسه ی شبانه روزی را روایت می کند.

“هری بردبییر” (Harry Bradbeer)، کارگردان سریال های “کشتن ایو” (Killing Eve) و “فلیبگ” (Fleabag)، وظیفه ی کارگردانی فیلم جدید “انولا هلمز” را بر عهده خواهد داشت. به گفته ی عوامل سازنده ی این فیلم، مراحل تولید فیلمبرداری به زودی آغاز خواهد شد که در این صورت انتظار می رود شاهد اکران آن در سال ۲۰۲۰ باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم