نقش آفرینی هلنا بونهام کارتر در فیلم جدید Enola Holmes

بعد از تایید ساخت فیلمی بر اساس رمان “انولا هلمز” (Enola Holmes) توسط کمپانی لجندری پیکچرز و معرفی “میلی بابی براون” (Millie Bobby Brown)، ستاره ی سریال محبوب “چیز های عجیب” (Stranger Things) به عنوان اولین بازیگر این فیلم، اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “هلنا بونهام کارتر” (Helena Bonham Carter) به این پروژه ی جدید اضافه شده است و در فیلم جدید “انولا هلمز” به نقش آفرینی خواهد پرداخت.

این بازیگر 53 ساله ی بریتانیایی که تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه ی اسکار شده است، در فیلم های مشهوری مثل “باشگاه مبارزه” (Fight Club)، “آلیس در سرزمین عجایب” (Alice in Wonderland)، “چارلی و کارخانه شکلات سازی” (Charlie and the Chocolate Factory) و سریال “تاج” (The Crown) حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

رمان های “انولا هلمز”، نوشته ی “نانسی اسپرینگر” (Nancy Springer)، در شش جلد و بین سال های 2006 تا 2010 منتشر شده اند. “انولا” خواهر کوچک “شرلوک هلمز” است و داستان این رمان ها درباره ی زندگی او و جریان فرارش از مدرسه ی شبانه روزی است. تا کنون اطلاعاتی از نقش “هلنا بونهام کارتر” در این فیلم منتشر نشده است اما گفته می شود که او نقشی مهم و کلیدی را ایفا خواهد کرد.

“هری بردبییر” (Harry Bradbeer)، کارگردان سریال های “کشتن ایو” (Killing Eve) و “فلیبگ” (Fleabag)، وظیفه ی کارگردانی فیلم جدید “انولا هلمز” را بر عهده خواهد داشت. به گفته ی عوامل سازنده ی این فیلم، مراحل تولید فیلمبرداری به زودی آغاز خواهد شد که در این صورت انتظار می رود شاهد اکران آن در سال 2020 باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم