تریلر نهایی فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw منتشر شد + ویدئو

در حالی که حدود یک ماه به اکران رسمی فیلم اکشن “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) باقی مانده، کمپانی یونیورسال پیکچرز به تازگی سومین و آخرین تریلر رسمی این را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

فیلم جدید “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” به عنوان اولین اسپین آف مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” در نظر گرفته شده است.

“دیوید لیچ” (David Leitch)، کارگردان فیلم های مشهوری مثل “ددپول ۲” (Deadpool ۲)، “جان ویک” (John Wick) و “بلوند اتمی” (Atomic Blonde)، کارگردانی این فیلم جدید را بر عهده داشته است.

گفته می شود که علاوه بر فیلم  “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو”، اسپین آف دیگری هم از مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” با محوریت شخصیت زن در سال های آینده ساخته خواهد شد که تا کنون “نیکول پرلمن” (Nicole Perlman)، “لیندزی بیر” (Lindsey Beer) و “جنوا رابرتسون- دووت” (Geneva Robertson-Dworet) به عنوان نویسندگان این فیلم معرفی شده اند و اطلاعات بیشتری از آن دسترس نیست.

فیلم جدید “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو”، در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

“دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “جیسون استاتهام” (Jason Statham)، “ادریس البا” (Idris Elba) و “ونسا کربی” (Vanessa Kirby)  از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عباس

    تیر 8, 1398

    عجب تریلری بود 😲 😍

    پاسخ