گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صعود فیلم سرخپوست و ادامه ی صدر نشینی شبی که ماه کامل شد

در هفته ای که گذشت فیلم “سرخپوست” موفق شد بعد از سه هفته یک پله صعود کند و در جایگاه دوم قرار گیرد. فیلم “شبی که ماه کامل شد” نیز برای دومین هفته ی متوالی صدر نشین جدول شد. در ادامه با گزارش کامل فروش فیلم های در حال اکران همراه ما باشید.

فروش کل فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، با 2 میلیارد و 197 میلیون تومان فروش در این هفته، به مبلغ 7 میلیارد و 309 میلیون رسید. این فیلم که از تاریخ 15 خرداد 1398 در خال اکران است، با فروش قابل توجهی که پشت سر گذاشته است، همچنان در صدر جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، این هفته موفق شد با 1 میلیارد و 786 میلیون تومان فروش، یک پله صعود کند و در جایگاه دوم جدول قرار گیرد. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 5 میلیارد و 938 میلیون تومان رسیده است.

داستان این فیلم در سال ۱۳۴۶ جریان دارد و درباره ی زندانی است که بنا به دلایلی در حال انتقال زندانیان خود به ساختمان جدیدی است و بعد از اتمام نقل مکان، رئیس زندان متوجه عدم حضور یکی از زندانیان در زندان جدید می شود.

“نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار”، “آتیلا پسیانی” و “مانی حقیقی” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “سرخپوست” به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “ما همه با هم هستیم”، به کارگردانی “کمال تبریزی”، که در هفته ی اول اکرانش صدر نشین جدول شد، با 1 میلیارد و 579 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم نیز به مبلغ 6 میلیارد و 984 میلیون تومان رسیده است.

داستان فیلم کمدی “ما همه با هم هستیم” درباره ی یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است و رئیس آن تصمیم می گیرد با استفاده از یک هواپیمای فرسوده و سقوط آن در خلیج فارس، بعد از کشته شدن مسافران، پول دیه و خسارت آنها را از بیمه بگیرد.

“مهران مدیری”، “لیلا حاتمی”، “ویشکا آسایش”، “مانی حقیقی” و “پژمان جمشیدی” از جمله ستارگانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم های “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی” و “زهرمار”، به کارگردانی “سید جواد رضویان”، به ترتیب با 905 و 822 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم