لایو اکشن Aladdin با عبور از 800 میلیون دلار فروش جهانی به سومین فیلم پرفروش سال 2019 تبدیل شد

لایو اکشن “علاءالدین” (Aladdin) که از همان ابتدای اکرانش فروش چشمگیری را در گیشه پشت سر گذاشت و بعد از گذشت پنج هفته همچنان در جمع پنج فیلم پرفروش هفتگی سینما های ایالت متحد آمریکا جا دارد، اکنون به عنوان سومین فیلم پرفروش و بسیار موفق سال 2019 شناخته می شود.

بر اساس جدید ترین آمار منتشر شده، فروش جهانی لایو اکشن“علاءالدین” تا کنون به مبلغ 810 میلیون دلار رسیده است که از این مبلغ 287 میلیون دلار مربوط به فروش داخلی و بیش از 522 میلیون دلار هم مربوط به دیگر کشور های جهان می باشد. این آمار باعث شد تا فیلم “علاءالدین”، بعد از فیلم های “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) و “اتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) به عنوان سومین فیلم پر فروش سال 2019 شناخته شود.

همچنین پیش بینی می شود که فروش این فیلم در داخل مرز های کشور آمریکا به زودی از مرز 300 میلیون دلار عبور کند که با توجه به شروع فراتر از حد انتظاری که انیمیشن “داستان اسباب بازی 4” (Toy Story 4) به تازگی در گیشه داشته است، کمی دشوار به نظر می رسد.

لایو اکشن “علاءالدین” به کارگردانی “گای ریچی” (Guy Ritchie) ساخته شده است و بازیگرانی مثل “ویل اسمیت”، “مینا مسعود”، “مروان کنزاری” و “نسیم پدراد” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم