کارگردانی و نقش آفرینی جرج کلونی در فیلم جدید شبکه ی نتفلیکس به نام Good Morning, Midnight

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه ی نتفلیکس، این شبکه قصد دارد فیلم جدیدی به نام “صبح بخیر، نیمه شب” (Good Morning, Midnight) را تولید کند و “جرج کلونی” (George Clooney)، بازیگر 58 ساله ی آمریکایی، وظیفه ی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد شد.

“کلونی” علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر نقش اول فیلم “صبح بخیر، نیمه شب” با این پروژه ی جدیدی همکاری خواهد کرد. فیلم هایی مثل “یازده یار اوشن” (Ocean’s Eleven)، “گرانش” (Gravity)، “نیمه ماه مارس” (The Ides of March) و مینی سریال “شکار-22” (Catch-22) از جمله آثاری اند که “جرج کلونی” در آنها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم “صبح بخیر، نیمه شب” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “لیلی بروکس-دالتون” (Lily Brooks-Dalton)، ساخته می شود و “مارک ال. اسمیت” (Mark L. Smith) نیز وظیفه ی نگارش فیلمنامه ی آن را بر عهده خواهد داشت. “بازگشته” (The Revenant) و “ارباب” (Overlord) از جمله فیلم هایی اند که با همکاری این فیلمنامه نویس ساخته شده اند.

داستان فیلم جدید “صبح بخیر، نیمه شب”، که با ژانر علمی-تخیلی ساخته خواهد شد، راجع به دانشمندی به نام “آگوستین” (با بازی جورج کلونی) است که در قطب شمال تنها زندگی می کند. “آگوستین” شروع به ارتباط برقرار کردن با سفینه ای فضایی می کند که راه اش را در فضا گم کرده و قصد دارد به زمین بازگردد.

شبکه ی نتفلیکس تا کنون تاریخ پخش این فیلم و اسامی دیگر بازیگران آن را اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم