قسمت چهارم فیلم The Matrix ساخته خواهد شد؛ انتخاب مایکل بی. جردن به عنوان نقش اصلی این فیلم

بعد از شایعاتی در خصوص ساخت قسمت چهارم مجموعه فیلم های پر طرفدار “ماتریکس” (The Matrix) که یک ماه پیش پخش شد، اکنون کمپانی برادران وارنر رسما ساخت این فیلم جدید را تایید و از همکاری مجدد خواهران “واچوفسکی‌” با این پروژه ی جدید خبر داده است.

اما طبق آخرین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، در قسمت چهارم فیلم “ماتریکس” شاهد حضور “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) در نقش “نئو” نخواهیم بود و این نقش را این بار “مایکل بی. جردن” (Michael B. Jordan)، بازیگر ۳۲ ساله ی آمریکایی، ایفا خواهد کرد.

“جردن” سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “پلنگ سیاه” (Black Panther)، “کرید” (Creed) و “فارنهایت ۴۵۱” (Fahrenheit ۴۵۱) را در کارنامه ی خود دارد.

“زک پن” (Zak Penn)، نویسنده ی فیلم هایی مثل “بازیکن شماره یک آماده” (Ready Player One) و “هالک شگفت انگیز” (The Incredible Hulk)، وظیفه ی نگارش فیلمنامه ی قسمت جدید فیلم “ماتریکس” را بر عهده خواهد داشت. تا کنون اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است. طبق گفته ی برخی از منابع، ممکن است این فیلم به عنوان اسپین آف، دنباله و یا حتی بازسازی سری های قبلی این مجموعه در نظر گرفته شود.

کمپانی برادران وارنر، زمان آغاز فیلم برداری این فیلم را اوایل سال 2020 اعلام کرده است که در این صورت شاهد اکران آن در سال 2021 خواهیم بود.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    تیر 4, 1398

    هیشکی ریوز نمیشه

    پاسخ