گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع قدرتمند انیمیشن Toy Story 4 در اولین هفته ی اکرانش

در هفته ای که گذشت، یکی از مورد انتظار ترین انیمیشن های سال 2019 یعنی “داستان اسباب بازی 4” (Toy Story 4) اکران شد که شروع بسیار موفقی را در گیشه پشت سر گذاشت و صدر نشین جدول فروش هفتگی شد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن “داستان اسباب بازی”، به کارگردانی “جاش کولی” (Josh Cooley) بعد از گذشت نه سال و از تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران خود را به طور رسمی در سینما های سراسر ایالت متحد آمریکا آغاز کرد و همان طور که انتظار هم می رفت، با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد و موفق شد به 118 میلیون دلار فروش دست پیدا کند.

جالب است بدانید قسمت سوم این انیمیشن که در سال 2010 اکران شد، در افتتاحیه ی اکرانش به 110 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد. با این حساب “داستان اسباب بازی 4” تا کنون عملکرد بهتری نسبت به دیگر قسمت های این مجموعه داشته است.

“اندرو استنتون” (Andrew Stanton) وظیفه ی نویسندگی این انیمیشن را بر عهده داشته و ستارگانی مثل “تام هنکس”، “تیم آلن”، “جوردن پیل”، “کیانو ریوز” و “جون کیوسک” از جمله صداپیشگان قسمت جدید انیمیشن محبوب “داستان اسباب بازی ۴” هستند.

فیلم ترسناک “بازی کودکان” (Child’s Play)، به کارگردانی “لارس کلوبرگ” (Lars Klevberg)، که در اولین هفته ی اکران خود به سر می برد نیز با 14 میلیون دلار فروش در هفته ی گذشته، جایگاه دوم جدول باکس آفیس را از آن خود کرد.

داستان این فیلم درباره ی زندگی پسری نوجوان به نام “اندرو” است که به همراه خانواده اش به شهر جدیدی نقل مکان می کنند؛ مادر “اندرو” عروسکی را به عنوان هدیه به او می دهد. اما بعد از مدتی این عروسک به موجودی جان دار تبدیل می شود و “اندرو” به غیر عادی بودن آن پی می برد.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، لایو اکشن “علاءالدین” (Aladdin) با 12 میلیون دلار فروش، جایگاه خود را برای سومین هفته ی متوالی در رتبه ی سوم جدول حفظ کرده است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 287 میلیون دلار رسیده است.

فیلم اکشن و کمدی “مردان سیاه پوش بین المللی” (Men in Black: International)، به کارگردانی “اف. گری گری” (F. Gary Gray) و انیمیشن “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” (The Secret Life of Pets ۲)، به کارگردانی “کریس رنارد” (Chris Renaud) به ترتیب با 10,7 و 10,2 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 آنابل به خانه می آید – Annabelle Comes Home

یکی دیگر از مهم ترین فیلم های ژانر ترسناک در سال 2019 هفته ی آینده اکران خواهد شد. فیلم “آنابل به خانه می آید”، که سومین قسمت از مجموعه فیلم های “آنابل” است.

کارگردانی فیلم جدید “آنابل به خانه می آید” بر عهده ی “گری دابرمن” (Gary Dauberman) بوده است؛ “ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga)، “پاتریک ویلسون” (Patrick Wilson) و “مدیسون آیسمن” (Madison Iseman) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم جدید “آنابل به خانه می آید” نیز در تاریخ  ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹ (۵ تیر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم