فیلم Tenet پرخرج ترین اثر کریستوفر نولان خواهد بود

بر اساس جدید ترین آمار منتشر شده، فیلم جدید و مورد انتظار کارگردان برجسته ی هالیوود، “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، پرخرج ترین اثر این کارگردان بعد از فیلم “شوالیه تاریکی برمی خیزد” (The Dark Knight Rises) خواهد بود.

گفنه می شود که فیلم “تنت” (Tenet) با بودجه ای 200 میلیون دلاری ساخته خواهد شد که با توجه به غیر اقتباسی بودن این فیلم، اختصاص دادن چنین هزینه ای از طرف کمپانی برادران وانر تقریبا باور نکردنی است! اما از آنجایی که آثار قبلی “نولان” موفقیت های چشمگیری به دست آورده اند و مخاطبان بی شماری همواره منتظر خلق اثر جدیدی توسط این کارگردان هستند، کمپانی برادران وارنر حاضر به چنین سرمایه گذاری ای بر روی فیلم جدید “تنت” شده است.

جالب است بدانید فیلم هایی مثل “تلقین” (Inception)، “میان ستاره ای” (Interstellar)، “شوالیه تاریکی” (The Dark Knight) و حتی “دانکرک” (Dunkirk) هم با بودجه ای بین 150 تا 180 میلیون دلار ساخته شده اند.

مراحل تولید و فیلم برداری فیلم جدید “تنت” از یک ماه پیش در کشور استونی آغاز شده است و در ادامه در هفت کشور مختلف دیگر ادامه خواهد داشت.  فیلم “تنت” یک اکشن خارق العاده توصیف شده است که اتفاقات آن در سراسر جهان جریان دارد و موضوع فیلم نیز جاسوسی بین المللی عنوان شده است.

“جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا”، “دیمپل کاپادیا”، “آرون تایلر-جانسون” و “کلیمانس پوزی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم جدید “تنت” در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی راهی پرده ی سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    تیر 2, 1398

    اخبارِ مربوط به نولان به تنهایی شگفت‌انگیزه چه برسه به فیلماش، هالیوود چندسال یه بار باید منتظر بمونه تا نولان بیاد و یه چیزِ جدید رو کنه و تنِ هالیوود لباسِ نو بپوشونه…

    پاسخ