بیوگرافی کامل انسل الگورت (Ansel Elgort) از کودکی تا به امروز

نام: انسل الگورت

تاریخ تولد: 14 مارس 1994 (23 اسفند 1372)

سن: 25 سال

محل تولد: نیویورک، ایالات متحده

قد: 1.90 سانتی متر

شغل: بازیگر، خواننده

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی انسل الگورت

انسل الگورت یک بازیگر و موزیسین آمریکایی است که به دلیل بازی در فیلم های “سنت‌شکن” (Divergent)، “کری” (Carrie)، “بخت پریشان” (The Fault in Our Stars) و “بیبی راننده” (Baby Driver) به شهرت رسید.

انسل الگورت در 14 مارس 1994 در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدرش آرتور الگورت عکاس مد یهودی-روسی تبار است که به مدت سی سال برای مجله ووگ کار می کند و مادرش گرت برت هالبی تهیه کننده و کارگردان اپرای آلمانی-نروژی تبار است. مادربزرگ مادری انسل، آسی-گرت، در زمان جنگ جهانی دوم عض گروه مقاومت نروژی بود و در نجات جان کودکان یهودی کمک کرد. برادر انسل، وارن، ویراستار و خواهرش سوفی، عکاس است. خانواده انسل در قلب منهتن در نزدیکی سنترال پارک زندگی می کردند.

انسل الگورت در کودکی

هنگامی که این هنرمند نه ساله بود مادرش او را به مدرسه باله برد اما انسل به رقص علاقه نداشت. علاوه بر این در یکی از تمرین ها پایش آسیب دید و درنتیجه کلاس باله را کنار گذاشت. برای مدتی به کلاس بازیگری و مدرسه هنر می رفت که در آنجا برای اولین به روی صحنه رفت. او اجرا در تئاتر را دوست داشت و پس از تماشای موزیکال های “اوکلاهاما” و “خیابان 42دوم” تصمیم گرفت زندگی اش را به بازیگری اختصاص دهد.

فیلم های او

این بازیگر حرفه اش را از تئاتر آغاز کرد و تنها در سال 2013 در فیلم “کری” در کنار کلویی گریس مورتز (بازسازی یک فیلم متعلق به سال 1976) حضور کوتاهی داشت. اما کسی به او توجه نداشت.

انسل الگورت در فیلم بخت پریشان

انسل پس از بازی در فیلم “سنت شکن” در نقش برادر شخصیت اصلی به شهرت رسید. این فیلم اقتباسی از رمان پرفروش ورونیکا روث در مارس 2014 ساخته شد. در مه 2013 (پس از ضبط “سنت شکن”) مشخص شد که در فیلم اقتباسی از رمان “بخت پریشان” جان گرین، انسل قرار است نقش آگوستس واترز را ایفا کند. این بازیگر با شیلین وودلی، که نقش دوست دختر او هزل لانکستر را برعهده داشت، همبازی شد.

این فیلم براساس حوادث واقعی ساخته شده و داستان دختری که به سرطان مبتلاست را روایت می کند. این دختر در گروه حمایتی عاشق یک پسر جوان می شود که پا ندارد. این پسر به زندگی این دختر رنگ جدیدی می بخشد و بنابراین حسرتی وجود ندارد. این فیلم بلافاصله پس از اکران (ژوئن 2014) در بین منتقدین و تماشاگران معروف شد و در گیشه 300 میلیون دلار فروش داشت. انسل سپس در فیلم درام “مردان، زنان و کودکان” (Men, Women & Children) حضور یافت. داستان درباره رابطه والدین و فرزندان است و تاثیر اینترنت بر زندگی آنان را نشان می دهد. آدام سندلر، اما تامپسون و جنیفر گارنر از بازیگران این فیلم بودند.

انسل الگورت در فیلم سنت شکن

سپس به نسخه دیگر فیلم “سنت شکن” در نقش برادر شخصیت اصلی حضور یافت. در سال 2015 در فیلم “شهرهای کاغذی” (Paper Towns) بازی کرد. عده کمی می دانستند که انسل برای نقش هان سولو در فیلم “جنگ های ستارگان” (Star Wars) سال 201 درنظر گرفته شده بود. اما در مراحل پایانی رد شد.

موسیقی

انسل در زمان تحصیل در مدرسه بازیگری به موسیقی علاقه مند شد و آهنگ Soundcloud را با نام آنسولو توزیع نمود. اولین آهنگ ریمیکس آهنگ Born To Die از لانا دل ری بود. در فوریه 2014 با Staar Traxx و Steve Angello Size Records قرارداد بست و دو ماه بعد آهنگ استودیویی Unite را را روانه بازار کرد. در جولای همان سال آهنگ Totem توزیع و در سپتامبر 2015 با الهام از موسیقی محلی یهودیان اروپای شرقی آهنگ To Life را توزیع کرد. سپس با Universal Records قرارداد بست و در جولای 2016 تک اهنگ Home Alone را پخش کرد. در فوریه 2017 آهنگ Thief را با نام خود توزیع کرد. لازم به ذکر است که دوست دخترش ویولتا کومیشان در این ویدیو حضور داشت در این دوران با لاجیک رپر هم فعالیت داشت و سومین آلبوم استودیوی به نام Everybody را روانه بازار کرد. او در آهنگ killing Spree حضور داشت.

زندگی شخصی

الگورت باوجود جذابیت و شهرت روابط زیادی نداشت. در سال 2012 با همکلاسی هایش ویولتا کومیشان بالرین رابطه داشت و دو سال بعد از هم جدا شدند. دلیلش مشغله زیاد انسل بود که به دلیل آن نمی توانستند باهم وقت بگذرانند.

انسل الگورت و ویولتا کومیشان

انسل و ویولتا پنج ماه پس از جدایی در ژانویه 2015 به هم بازگشتند و اکنون سعی دارند تا حد امکان باهم وقت بگذرانند و همیشه در کنار هم باشند. این هنرمند اسکیت سوار است در اوقات بیکاری بسکتبال خیابانی بازی می کند. همچنین به نقاشی هم علاقه داشت و آثار موفقش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

انسل الگورت در امروز

در مارس 2017 فیلم اکشن ادگار رایت به نام “بیبی راننده” اکران شد. این فیلم درباره یک راننده جوان است که برای یک رئیس مافیا کار می کند. انسل الگورت، لیلی جیمز و کوین اسپیسی نقش های اصلی را برعهده دارند.

انسل الگورت در فیلم بیبی راننده

در نوامبر همان سال درام “مجرمین نوامبر” (November Criminals) اکران شد. کلویی مورتز همبازی او بود. فیلم درباره یک پسر جوان به نام ادیسون است که هرگز از وقایع اطرافش آگاه نیست و تنها برای خودش زندگی می کند. او از دبیرستان فارغ التحصیل شده اما نمی داند در آینده چکار کند. او با فروش مواد مخدر درآمدزایی می کند و می داند که برای چنین کاری ممکن است به زندان برود.

ادیسون این مواد را به کودکان محلی فروخته و به همین دلیل حرفه اش رشد می کند و همیشه پول دارد. اما زمانی که متوجه می شود کسی دوستش را کشته و همه چیز به هم میریزد. او نمی فهمد چرا یک مرد بی آزار کشته شده است. او دراین باره نگران است و می خواهد تحقیق کند و از شرایط خود مطمئن شود.

انسل الگورت و لیلی جیمز

او می داند نمی تواند به تنهایی با شرایط مبارزه کند و بنابراین دوست دخترش را با خود همراه می کند. این دو می خواهند در کنار هم با مجرمین مبارزه کنند، اما هرچقدر به اطلاعات بیشتری دست می یابند، بیشتر ترسیده و داستان پیچیده تر می شود.

در سال 2018 این بازیگر با قد 191 سانتی متر در تریلر “کلوپ پسران میلیاردر” (Billionaire Boys Club)، درباره گروهی از مردان جوان که یک نقشه مرگبار ترسیم کرده اند، حضور یافت. اگر موفق شوند تمام اعضا ثروتمند خواهد شد. این بازیگر با وجود مشغله زیاد طرفدارانش را فراموش نمی کند و اغلب تصاویر شخصی خود را در اینستاگرام به نمایش می گذارد. علاوه بر این در جستجو با اینترنت می توانید درباره او اطلاعاتی کسب کنید.

فیلم شناسی

  • کری – Carrie – 2013
  • سنت شکن – Divergent – 2014
  • بخت پریشان – The Fault in Our Stars – 2014
  • مردان، زنان و کودکان – Men, Women & Children – 2014
  • مجموعه سنت شکن: شورشی – The Divergent Series: Insurgent – 2015
  • شهرهای کاغذی – Paper Towns – 2015
  • مجموعه سنت ‌شکن: هم ‌پیمان – The Divergent Series: Allegiant – 2016
  • بیبی راننده – Baby Driver – 2017
  • مجرمین نوامبر – November Criminals – 2017
  • کلوپ پسران میلیاردر – Billionaire Boys Club – 2018

تصاویری از انسل الگورت

 


kinopoisk.ru

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم