فیلم Avengers: Endgame با صحنه های جدید و بیشتری دوباره اکران خواهد شد

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی مارول، فیلم ابر قهرمانی “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) بعد از گذشت هفت هفته از اکرانش، مجددا با صحنه های جدیدی راهی پرده ی سینما خواهد شد.

طبق گفته ی “کوین فایگی” (Kevin Feige)، رئیس مارول استودیو، نسخه ی ویژه و طولانی تری از فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” هفته ی آینده اکران خواهد شد که حاوی  صحنه های حذف شده، یک ادای احترام و چند شگفتی پس از پایان فیلم است!

با این حال اطلاعات بیشتری از نسخه ی جدید فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” منتشر نشده است اما طبق گفته ی برخی از منابع، نسخه ی جدید 7 دقیقه طولانی تر از نسخه ی قبلی خواهد بود.

در حال حاضر فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” با 2 میلیارد و 744 میلیون دلار فروش جهانی، در جایگاه دوم پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان قرار دارد و برای رسیدن به فیلم “آواتار” (Avatar) به 44 میلیون دلار فروش نیاز دارد. به نظر می رسد که هدف از اکران مجدد این فیلم نیز شکستن رکورد فیلم “آواتار” باشد.

نسخه ی جدید فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) و سه روز قبل از آغاز اکران فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home)، به طور رسمی اکران خواهد شد.

نظر شما درباره ی اکران دوباره ی این فیلم چیست؟

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. امین

    خرداد 30, 1398

    چه مسخره! حالا حتما باید رکورد شکنی کنه؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به امین

      خرداد 30, 1398

      سلام امین جان،
      بحث رکوردشکنی فقط بهانس برای درآمد بیشتر،
      مارول خیلی راحت و بدون هیچ هزینه اضافه ای فقط با اضافه کردن چند سکانس میتونه دوباره به اندازه چندین برابر بودجه ساخت همین فیلم فروش داشته باشه!!!
      به نظرم با اکران مجددش (اگه گلوبال باشه) میتونه حداقل به اندازه 30 درصد اکران اولش درآمد کسب کنه که میشه چیزی حدود بیشتر از 400 میلیون دلار!!
      و در نهایت اینکه قطعا و صد در صد با اکران مجدد میتونه رکورد آواتارو بزنه و با اختلاف به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل بشه!
      و همه این ها تنها با اضافه کردن چند سکانس حذف شده و کمی تبلیغ مجدد. به این میگن سیاست کسب درآمد و مارول داره به نحو احسنت انجامش میده!

      پاسخ