گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صعود فیلم شبی که ماه کامل شد به جایگاه اول

در هفته ای که گذشت، فیلم “شبی که ماه کامل شد” موفق شد با فروشی قابل توجه یک پله صعود کند و جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کرد. در ادامه با گزارش کامل فروش فیلم های در حال اکران همراه ما باشید.

فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، که در دومین هفته ی اکران خود به سر می برد با 2 میلیارد و 270 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، صدر نشین جدول فروش هفتگی شد. فروش کل این فیلم به مبلغ 4 میلیارد و 881 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که در سی و هفتمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر به سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دست پیدا کرد، داستان عشق دختر و پسری را روایت می کند که درگیر اتفاقات ناگوار و متحول کننده ای می شوند.

“هوتن شکیبا”، “الناز شاکر دوست”، “فرشته صدر عرفایی” و “شبنم مقدمی” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “شبی که ماه کامل شد” به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “ما همه با هم هستیم”، به کارگردانی “کمال تبریزی”، که هفته ی گذشته در صدر جدول قرار داشت نیز با 2 میلیارد و 66 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته در جایگاه دوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 5 میلیارد و 173 میلیون تومان رسیده است.

داستان فیلم کمدی “ما همه با هم هستیم” درباره ی یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است و رئیس آن تصمیم می گیرد با استفاده از یک هواپیمای فرسوده و سقوط آن در خلیج فارس، بعد از کشته شدن مسافران، پول دیه و خسارت آنها را از بیمه بگیرد.

“مهران مدیری”، “لیلا حاتمی”، “ویشکا آسایش”، “مانی حقیقی” و “پژمان جمشیدی” از جمله ستارگانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، با 1 میلیارد و 788 میلیون تومان فروش، جایگاه سوم جدول را از آن خود کرد.

داستان این فیلم در سال ۱۳۴۶ جریان دارد و درباره ی زندانی است که بنا به دلایلی در حال انتقال زندانیان خود به ساختمان جدیدی است و بعد از اتمام نقل مکان، رئیس زندان متوجه عدم حضور یکی از زندانیان در زندان جدید می شود.

“نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار”، “آتیلا پسیانی” و “مانی حقیقی” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “سرخپوست” به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم های “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی” و “سامورایی در برلین”، به کارگردانی “مهدی نادری”، به ترتیب با 940 و 497 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم