گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع نه چندان موفق فیلم Men in Black: International در اولین هفته ی اکرانش

در هفته ی گذشته، فیلم “مردان سیاه پوش بین المللی” (Men in Black: International) شروع نه چندان موفقی را پشت سر گذاشت و با این حال، صدر نشین جدول فروش هفتگی شد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم اکشن و کمدی “مردان سیاه پوش بین المللی”، به کارگردانی “اف. گری گری” (F. Gary Gray) که از تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) اکران خود را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، در حالی صدر نشین جدول باکس آفیس این هفته شد که تنها به 28 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

با توج به اینکه این فیلم با بودجه ای 110 میلیون دلاری ساخته شده است، این رقم برای فروش در افتتاحیه ی اکران چندان قابل توجه نیست و فیلم “مردان سیاه پوش بین المللی” نتوانسته است انتظارات طرفداران و منتقدان را برآورده سازد.

“آرت مارکوم” (Art Marcum) و “مت هالووی” (Matt Holloway)، نویسندگان فیلم ابر قهمانی “مرد آهنی” (Iron Man)، وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “مردان سیاه پوش بین المللی” را بر عهده داشته اند.

“کریس همسورث” (Chris Hemsworth)، “تسا تامپسون” (Tessa Thompson)، “ربکا فرگوسن” (Rebecca Ferguson) و “لیام نیسون” (Liam Neeson) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

انیمیشن “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” (The Secret Life of Pets ۲) در دومین هفته ی اکران خود همچنان موفق ظاهر شده و این هفته با 23 میلیون دلار فروش، جایگاه دوم جدول باکس آفیس را از آن خود کرده است. فروش کل این انیمیشن تا کنون به مبلغ 92 میلیون دلار رسیده ست.

این انیمیشن که به کارگردانی “کریس رنارد” (Chris Renaud) ساخته شده است، داستان یک سگ خانگی به نام “مکس” را روایت می کند که نسبت به دیگر حیوانات زندگی راحتی دارد اما بعد از آشنایی اش با یک سگ خیابانی و قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک شیوه ی زندگی اش تغییر می کند. “کوین هارت”، ”ریک استون استریت”، “هریسون فورد” و “جنی سلیت” از جمله بازیگرانی هستند که صدا پیشگی شخصیت های مختلف انیمیشن “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” را بر عهده دارند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، لایو اکشن “علاءالدین” (Aladdin) بعد از گذشت یک ماه از اکرانش، همچنان در جمع پنچ فیلم پر فروش هفتگی سینما های آمریکا و در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم با 16 میلیون دلار فروش در هفته ی اخیر به 263 میلیون دلار رسیده است.

فیلم های “ققنوس سیاه” (Dark Phoenix)، به نویسندگی و کارگردانی “سیمون کینبرگ” (Simon Kinberg) و “راکت من” (Rocketman)، به کارگردانی “دکستر فلچر” (Dexter Fletcher) نیز به ترتیب با 9 و 8 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. داستان اسباب بازی ۴ – Toy Story ۴

قسمت جدید انیمیشن “داستان اسباب بازی” بعد از گذشت نه سال به پرده ی سینما باز خواهد گشت. “داستان اسباب بازی ۴” به کارگردانی “جاش کولی” (Josh Cooley) و نویسندگی “اندرو استنتون” (Andrew Stanton) ساخته شده است و ستارگانی مثل “تام هنکس”، “تیم آلن”، “جوردن پیل”، “کیانو ریوز” و “جون کیوسک” از جمله صداپیشگان قسمت جدید انیمیشن محبوب “داستان اسباب بازی ۴” هستند.

این انیمیشن که تا کنون نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به دست آورده است، در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم