لایو اکشن Pokémon Detective Pikachu به پر فروش ترین فیلم اقتباسی از بازی های ویدئویی تبدیل شد

بر اساس جدید ترین آمار منتشر شده، لایو اکشن “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” ( Pokemon: Detective Pikachu) موفق شد بعد از گذشت یک ماه، به پر فروش ترین فیلمی که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده است تبدیل شود.

“پوکمون: کاراگاه پیکاچو”، به کارگردانی “راب لترمن” (Rob Letterman)، که از تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خود را در سراسر جهان آغاز کرد موفق شد به فروشی 139.9 میلیون دلاری در داخل مرز های کشور آمریکا و 273.7 میلیون دلاری در دیگر کشور ها دست پیدا کند. این فیلم با مجموع فروش 413.5 میلیون دلار، به پر فروش ترین فیلم اقتباس شده از بازی های ویدئویی تبدیل شده است.

این عنوان پیش از این متعلق به فیلم “لارا کرافت: مهاجم مقبره” (Lara Croft: Tomb Raider) بود که در سال 2001 به کارگردانی “سایمون وست” (Simon West) و نقش آفرینی “آنجلینا جولی” (Angelina Jolie) ساخته و اکران شد. این فیلم در مجموع به 274.7 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

“رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) صداپیشگی شخصیت “کاراگاه پیکاچو” را بر عهده داشته است و بازیگرانی مثل “جاستیس اسمیت” (Justice Smith)، “کاترین نیوتون” (Kathryn Newton) و “کن واتانابه” (Ken Watanabe) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

لایو اکشن “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog) هم که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده است، رقیب بعدی “کاراگاه پیکاچو” خواهد بود که در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) به طور رسمی اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم