مذاکره با بردلی کوپر برای پیوستن به فیلم جدید Nightmare Alley بعد از جدا شدن لئوناردو دی کاپریو از این پروژه

حدود دو ماه پیش بود که خبری مبنی بر مذاکره ی “لئوناردو دی کاپریو” (Leonardo DiCaprio) برای نقش آفرینی در جدید ترین فیلم “گی یرمو دل تورو” (Guillermo del Toro) به نام “کوچه ی کابوس” (Nightmare Alley) منتشر شد. اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، این مذاکرات به نتیجه ای نرسیده است و بعد از ترک این پروژه توسط “دی کاپریو”، عوامل سازنده ی فیلم “کوچه ی کابوس”، با “بردلی کوپر” (Bradley Cooper) وارد مذاکره شده اند.

داستان فیلم “کوچه ی کابوس” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “ویلیام لیندزی گرشام” (William Lindsay Gresham)، نوشته شده است. پیش از این در سال ۱۹۴۷ میلادی (۱۳۲۶ شمسی) فیلمی به همین نام با اقتباس از این رمان و به کارگردانی “ادموند گولدینگ” (Edmund Goulding) ساخته شده بود.

“بردلی کوپر” که برای بازی در فیلم”ستاره ای متولد شده است” (A Star Is Born) نامزد اسکار 2019 شد سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “تک تیرانداز آمریکایی” (American Sniper)، “دفترچه خاطرات” (Silver Linings Playbook) و “حقه بازی آمریکایی” (American Hustle) را در کارنامه ی خود دارد.

فیلم هایی مثل “پسر جهنمی” (Hellboy)، محصول سال ۲۰۰۴، “حاشیه اقیانوس آرام” (Pacific Rim) و “قله ای به رنگ خون” (Crimson Peak) نیز از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” ساخته شده اند. گفتنی است که “گی یرمو دل تورو” برای کارگردانی فیلم “شکل آب” (The Shape of Water) در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد.

اطلاعات بیشتری از فیلم جدید “کوچه ی کابوس” در دسترس نیست و باید منتظر خبر های تکمیلی بیشتری از این پروژه ی جدید در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم