اولین تریلر فیلم ترسناک Doctor Sleep منتشر شد + ویدئو

کمپانی برادران وارنر به تازگی اولین تیزر تریلر فیلم “دکتر اسلیپ” (Doctor Sleep) که دنباله ی فیلم “درخشش” (The Shining) است را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم “دکتر اسلیپ” را نیز منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

“مایک فلناگان” (Mike Flanagan) وظیفه ی نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید “دکتر اسلیپ” را بر عهده داشته است. “بازی جرالد” (Gerald’s Game)، “سکوت” (Hush) و “ویجا: خاستگاه شیطان” (Ouija: Origin of Evil) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “فلناگان” ساخته شده اند.

داستان فیلم “دکتر اسلیپ” درباره ی زندگی “دنی تورنس”، پسر “جک تورنس” است که اکنون نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و هنوز تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی اش، در هتلی که اتفاقات فیلم “درخشش” در آن جریان داشت، است. فشار روحی و روانی زیاد باعث اعتیاد “دنی” به الکل شده است؛ اما در نهایت او الکل را ترک می‌کند و قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست می‌آورد.

“ایوان مک گرگور” (Ewan McGregor)، “ربکا فرگوسن” (Rebecca Ferguson) و “زان مک کلارنون” (Zahn McClarnon) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم مورد انتظار “دکتر اسلیپ” به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم