9 کشوری که به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها مهاجرت کنید

سالانه افراد زیادی مهاجرت می کنند به همین دلیل در این مقاه لیست 9 کشور برتر برای مهاجرت در سراسر جهان را در اختیارتان قرار می دهیم.

9. برزیل

برزیل به‌عنوان پنجمین کشور بزرگ جهان برای مهاجرت بسیار آسان است. تجار این کشور را بسیار دوست خواهند داشت زیرا اقتصاد آن رو به رشد است. همچنین عملکرد این کشور در اقتصاد جهانی بسیار موفق است. این کشور علاوه بر داشتن جاذبه‌های زیبا، هوای آفتابی و سواحل دلپذیری دارد.

8. امارات متحده عربی

این کشور نفت‌خیز ثروتمند یکی از کشورهایی است که به‌راحتی می‌توانید به آن مهاجرت کنید. این کشور فرصت کاری بسیار خوبی دارد. بیشتر مردم آسیا برای کار به این کشور می‌روند. امارات با داشتن آسمان‌خراش‌های مدرن و تجارت رو به رشد یکی از قطب‌های تجاری آسیا است.

7. سوئد

یکی از بهترین فرصت‌های تحصیل به کشور سوئد تعلق دارد. هزینه تحصیل در این کشور رایگان بوده و حتی دانش آموزان دبیرستانی برای تحصیل حدود 185 دلار حقوق دریافت می‌کنند. به همین دلیل جمعیت زیادی برای تحصیل به این کشور سفر می‌کنند. درخواست فرصت تحصیل هم بسیار آسان بوده و می‌توانید به‌صورت اینترنتی مراحل آن را انجام دهید. البته این فرصت بیشتر به نفع کسانی است که یکی از آشنایانشان در سوئد زندگی می‌کند و یا با یک سوئدی ارتباط دارند. و البته افرادی که سن قانونی 18 سال را پشت سر گذاشته و پاسپورت به همراه دارند.

6. ایتالیا

اگر به تاریخ و هنر غنی ایتالیا علاقه دارید پس حتماً از این فرصت استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست ویزا کرده و مدارک لازم را تهیه کنید، سپس یک مهاجر قانونی محسوب خواهید شد. برای سکونت خانه‌ای اجاره و یا خریداری کنید. ایتالیا یکی از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا است. البته از سال 2008 میزان آمار گردشگری آن کم شده اما بااین‌حال گلاتو، پاستا و پیتزای ایتالیایی، هرکسی را مجبور می‌کند از این کشور دیدن نماید.

5. نروژ

اگر می‌خواهید در کشور امن و راحتی زندگی کند که نگران قتل‌عام و دزدی نباشید، نروژ بهترین انتخاب است. طبیعت زیبا، زندگی مرفه، تحصیل رایگان در مدارس، در حقیقت این کشور هیچ مشکلی ندارد. فراموش نکنید که نروژ سرزمین عجایب مدرن است.

4. استرالیا

نه‌تنها مهاجرت به این کشور آسان است، بلکه کشور امنی به شمار می‌رود. استرالیا کشور رسیدن به اهداف است. امکان تحصیل، حقوق مکفی، امکانات درمانی عالی هر چیزی که دلتان بخواهد. بیشتر مهاجران توانسته‌اند در این کشور مشاغل خوبی به دست آورند.

3. نیوزلند

نیوزلند به دنبال جمعیت کار جوان است. به همین دلیل مهاجران را حمایت می‌کنند. نیوزلند نسبت به وسعتش جمعیت کمی دارد، 4.5 میلیون نفر که نسبت به جمعیت 23.1 میلیونی استرالیا واقعاً کم است. در نیوزلند با هزینه کم می‌توانید صاحب ملک شوید. و در این کشور امکان تجارت هم وجود دارد. بر اساس گزارش سیاست خارجه سال 2010، نیوزلند به دلیل اقتصاد رو به رشدش یکی از بهترین کشورها جهت مهاجرت است.

2. بلژیک

فکرش را نمی‌کردید، نه؟ بلژیک ازلحاظ مهاجرپذیری دومین کشور دنیاست. همچنین این کشور در صادرات شکلات و الماس مقام اول را در جهان دارد. پس چطور کسی دلش نخواهد به بلژیک سفر کند؟ تا زمانی که اجازه کار داشته باشید می‌توانید ویزای این کشور را دریافت کنید. اگر به دنبال شغل هستید، سازمان مهاجرت می‌تواند به شما ویزای موقت بدهد. شاید بلژیک کوچک باشد اما بهترین شکلات و الماس جهان را صادر می‌کند.

1. کانادا

بله کانادا به دلیل شرایط آسان مهاجرت یکی از مقصدهای موردعلاقه مهاجران است. اگر فرد سخت‌کوش و توانمندی هستید می‌توانید در این کشور استخدام شوید. این کشور فرصت‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار افراد بامهارت قرار می‌دهد. مشاغل با حقوق بالا، مالیات کم، تورم پایین، امکانات آموزشی و بهداشتی، هر چیزی که برای زندگی لازم باشد در این کشور وجود دارد. کانادا بهترین نقطه جهان برای مهاجرت است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم