اولین تریلر فیلم Official Secrets با بازی کایرا نایتلی منتشر شد + ویدئو

به تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار “اسرار رسمی” (Official Secrets) منتشر شده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

این فیلم بر اساس کتابی به نام “اسرار رسمی: جاسوسی که تلاش کرد جنگ را متوقف کند” (Official Secrets: The Spy Who Tried to Stop a War)، نوشته ی “مارسیا میشل” (Marcia Mitchell) و “توماس میشل” (Thomas Mitchell) ساخته شده است.

داستان فیلم “اسرار رسمی” روایت گر داستان واقعی افشاگری به نام “کاترین گان” (با بازی کایرا نایتلی) است که مجموعه ای از اسرار رسمی کشور را فاش می کند تا ثابت کند که دولت درباره ی ضرورت جنگ با عراق دروغ می گوید.

“گوین هود” (Gavin Hood) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم های “خاستگاه مردان ایکس: ولورین” (X-Men Origins: Wolverine)، “بازی اندر” (Ender’s Game) و “نگاه آسمانی” (Eye In The Sky) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “گوین هود” ساخته شده اند.

علاوه بر “کایرا نایتلی” (Keira Knightley)، “رالف فاینز” (Ralph Fiennes)، “مت اسمیت” (Matt Smith) و “متیو گود” (Matthew Goode) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “اسرار رسمی” به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم درام و هیجان انگیز “اسرار رسمی” در تاریخ 23 آگوست 2019 (1 شهریور 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم