شبکه ی نتفلیکس سریال Love, Death & Robots را برای فصل دوم تمدید کرد

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه ی نتفلیکس، این شبکه بعد از استقبال گسترده از سریال “عشق، مرگ و ربات ها” (Love, Death & Robots)، بالاخره خبر تمدید این سریال برای فصل دوم را تایید کرد.

فصل اول سریال “عشق، مرگ و ربات ها” در ماه مارس 2019 (اسفند 1397) و در 18 قسمت ده تا پانزده دقیقه ای از شبکه ی نتفلیکس پخش شد. این سریال به کارگردانی “تیم میلر” (Tim Miller) و “دیوید فینچر” (David Fincher) ساخته شده است که هر قسمت آن با طراحی و سبک متفاوتی به نمایش درآمده است. این سریال در قالب انیمیشن و برای رده ی سنی بزرگسال ساخته شده است و هر قسمت آن به روایت داستانی متفاوت می پردازد.

علاوه بر این، “جنیفر یو نلسون” (Jennifer Yuh Nelson)، کارگردان قسمت دوم و سوم انیمیشن مشهور “پاندای کونگ فو کار” (Kung Fu Panda) قرار است به عنوان کارگردان ناظر، با فصل دوم سریال “عشق، مرگ و ربات ها” همکاری داشته باشد. “نلسون” علاوه بر کارگردانی انیمیشن “پاندای کونگ فو کار”، فیلم دیگری به نام “تاریک ترین ذهن ها” (The Darkest Minds) را نیز کارگردانی کرده است.

بازیگرانی مثل “مری الیزابت وینستد”، “توفر گریس” و “گری کول” از جمله ستارگانی اند که وظیفه ی صداپیشگی شخصیت های مختلف سریال “عشق، مرگ و ربات ها” را بر عهده داشته اند.

شبکه ی نتفلیکس اطلاعات بیشتری از فصل دوم این سریال از جمله تعداد قسمت ها و تاریخ پخش آن را تا کنون اعلام نکرده است و باید در آینده منتظر اخبار بیشتری از این پروژه ی جدید باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم