نقش آفرینی انسل الگورت در سریال جدیدی به نام Tokyo Vice

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “انسل الگورت” (Ansel Elgort)، بازیگر 25 ساله ی آمریکایی، قرار است در سریال جدیدی به نام “فساد توکیو” (Tokyo Vice) به نقش آفرینی بپردازد.

“انسل الگورت” که بیشتر برای بازی در فیلم مشهور “خطای ستارگان بخت ما” (The Fault in Our Stars) شناخته می شود، در فیلم های دیگری مثل “بیبی راننده” (Baby Driver)، “جاناتان” (Jonathan) و “مجرم های نوامبر” (November Criminals) به نقش آفرینی پرداخته است. بازی در سریال جدید “فساد توکیو”، اولین تجربه ی حضور این بازیگر در یک سریال تلوزیونی محسوب می شود.

داستان این سریال بر اساس کتابی به همین نام، نوشته ی “جک آدلستین” (Jake Adelstein)، ساخته خواهد شد که داستان زندگی روزنامه نگاری آمریکایی (با بازی الگورت) را روایت می کند که در کشور ژاپن و در شهر توکیو همراه با پلیس این شهر، به تحقیق و بررسی درباره ی جرم و جنایت های اتفاق افتاده در شهر می پردازد.

کارگردانی سریال “فساد توکیو” بر عهده ی “دستین دنیل کرتون” (Destin Daniel Cretton) خواهد بود که تا کنون فیلم هایی مثل “قلعه ی شیشه ای” (The Glass Castle) و “بخش کوتاه مدت شماره 12” (Short Term 12) را کارگردانی کرده است.

گفته می شود که سریال جدید “فساد توکیو” از پاییز سال جاری منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم